|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

תיקון היסטורי: גם חילוני יוכל לסרב לעבוד בשבת

לא רק לדתיים, מליאת הכנסת אישרה סופית את החוק שיאפשר לעובד שאינו דתי לסרב לעבוד ביום המנוחה תיקון בהצעת החוק עשוי להחזיר את סוגיית הכדורגל בשבת לוועדת השרים
18/06/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום אילוסטרציה: בסאל עוואת/פלאש 90]

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק שעות עבודה ומנוחה (תיקון מס' 18), התשע"ח-2018 של חברי הכנסת עליזה לביא, מיקי זוהר וקבוצת חברי כנסת. שרי הכלכלה והעבודה הסירו את הסתייגויותיהם, והצעת החוק אושרה פה אחד ע"י 57 ח"כים.

על-פי החוק החדש, עובד יוכל לסרב לעבוד ביום המנוחה השבועית שלו מכל טעם וסיבה, ולא רק בשל איסור שבמצוות דתו. האפשרות לסרב לעבוד ביום המנוחה לא תחול על עבודות הנוגעות לביטחון הציבור, בריאותו, או עבודות הקשורות בקיום ואספקת שירותים חיוניים, בדומה לאפשרות הסירוב שקבועה היום בחוק לגבי עובד ששומר מצוות. כמו-כן ההוראה לא תחול על מקומות עבודה שיינתן לגביהם אישור של ועדת השרים המורכבת מראש הממשלה, שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים והשר לשירותי דת.

בחוק החדש מובהר כי הכוונה במילים "שר הדתות" בחוק שעות עבודה ומנוחה היא ל"שר לשירתי דת". משמעות העניין עשויה להיות דרישה לכינוס חוזר של ועדת השרים למתן היתרי עבודה בשבת לדון בנושא היתר כללי להעסקת עובדים בענף הכדורגל, והפעם בהרכב מלא הכולל את השר דוד אזולאי. ההיתר הקודם, ניתן באישור היועץ המשפטי לממשלה, בהרכב חסר בטענה ששר הדתות אינו השר לשירותי דת. את התיקון לחוק הכניס ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי).

ח"כ עליזה לביא אמרה במליאה: "מדובר בתיקון היסטורי המכיר בכך שהשבת שייכת לכולם - חילונים, דתיים ומסורתיים כאחד, וכי אין כל סיבה להבחין בין מי שמדקדק בקיום מצוות, ומי ששיקוליו סוציאליים, משפחתיים ואחרים. ההצעה משקפת במדויק את המהות של מדינה יהודית ודמוקרטית, שאינה מפלה בין בני אדם בגין השקפתם הדתית. החוק מאוזן ואינו כופה דבר על-אף עובד או מעסיק, אלא מקנה לעובד את הבחירה ומייתרת את הצורך של אדם לשקר בנוגע למנהגיו רק כי הוא מעוניין לנוח בשבת. אני שמחה מאוד שחברי כנסת מכל סיעות הבית, מימין ומשאל, חילונים ודתיים, התאחדו סביב הרעיון הזה"

ח"כ מיקי זוהר: "החוק נועד לאפשר חופש בחירה לכל אזרח. אין חוק דמוקרטי מזה ואין יהודי מזה. החוק נועד להגן בעיקר על העובדים החלשים שמקבלים שכר גלובלי ואינם מקבלים תוספת שבת, הם אלה שבאים לעבודה בשבת מכורח ולא מרצון. לפי החוק, מי שירצה לעבוד יעבוד ומי שלא ירצה לעבוד ביום המנוחה יוכל להישאר בבית. אין סכנה לסגירת מפעלים ומי שאומר זאת זורה חול בעיני הציבור. במקרים חריגים יש ועדה מיוחדת במשרד העבודה והרווחה לשם כך".

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) אמר כי התפייס להצביע בעד, על-אף התנגדותו, וזאת לאחר ששר הכלכלה אלי כהן הצליח לשכנעו שהחוק ייבחן אם יתברר שהא גורם בעיות.
הצעת חוק שעות עבודה ומנוחה (תיקון מס' 18), התשע"ח-2018 / הצעת חוק
מוצע לקבוע כי עובד יוכל לסרב לעבוד ביום המנוחה השבועית שלו מכל טעם וסיבה, ולא רק בשל איסור שבמצוות דתו. עוד מוצע לקבוע כי האפשרות לסרב לעבוד ביום המנוחה לא תחול על עבודות הנוגעות לביטחון הציבור, בריאותו, או עבודות הקשורות בקיום ואספקת שירותים חיוניים, בדומה לאפשרות הסירוב שקבועה היום בחוק לגבי עובד ששומר מצוות. כמו כן ההוראה לא תחול על מקומות עבודה שיינתן לגביהם אישור של ועדת השרים המורכבת מראש הממשלה, שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים והשר לשירותי דת. בנוסח זה מופיעות גם ההסתייגויות שנמשכו כולן.

תאריך:  18/06/2018   |   עודכן:  18/06/2018
עידן יוסף
+מפלגות שהגישו רשימה משותפת ינהלו חשבונות נפרדים
10:52 19/06/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הסיבה לשינוי - למנוע מצב בו כשמפלגה אחת נוהגת שלא על-פי החוק, תמצא עצמה מפלגת האחות שרצה אתה נותנת את הדין, למרות שאצלה הכל התנהל כשורה
(יואב קיש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+אושר בקריאה ראשונה: דחייה בפירעון משכנתה
08:21 19/06/18  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
הבנקים יחויבו לדחות שלושה תשלומים חודשיים לפחות, אם התברר שהלווה מובטל, חולה או בחופשת לידה
()
+בנט: אולי אתן חופש הצבעה בנושא הגיור
23:12 18/06/18  |  
ח"כ עליזה לביא ביקשה לשמוע מה עמדתו של השר נפתלי בנט על מסקנות הדוח של משה נסים בעניין הגיור, ועל עמדת הבית היהודי ביחס לדוח. בנט השיב בשעת שאלות במליאה: "אני פועל איפה שאפשר להביא הישגים. אנחנו מכירים את הרכב הממשלה. זה שאני אכריז הכרזות בומבסטיות לא יקדם בכלום. אנחנו צריכים לפעול במסגרת האפקטיבי והאפשרי. אנחנו הולכים לערוך בסיעה דיון ויום מיוחד בעניין הזה, לשמוע את כל העמדות, לנסות לגבש עמדה סיעתית. אני לא משוכנע שנצליח, דרך אגב. יכול להיות שנשמור את חופש ההצבעה לכל אדם ואדם, כי זה לא סוד, בתוך המפלגה יש דעות שונות. בעניין הזה בהחלט עלולות להיות מחלוקות, וזה לגיטימי".
+מועצת הצמחים תוכל להמשיך ולפעול
23:07 18/06/18  |  
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את חוק מועצת הצמחים, באשר לגביית היטלים. היא סירבה לוותר על הפיקוח הפרלמנטרי על גביית האגרות וקבעה כללי ההיטלים יהיו הן באישור שר האוצר והן בכפוף לאישור ועדת הכלכלה. עם זאת, במהלך הדיון התגלו מחלוקות במספר נושאים שונים, בהם לעניין אופן קביעת ההיטל שישלמו המגדלים ואופן חישוב ההיטל המרבי. כמו כן דנה הוועדה באופן חישוב גובה ההיטל המקסימלי, שלפי ההצעה לא יעלה על 0.8% מהפדיון של החקלאים וייקבע לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשלוש השנים שקדמו לגביית ההיטל.
+556 אלף נהגים בישראל הם פסולי נהיגה
23:02 18/06/18  |  
ועדת הכלכלה ממשיכה להכין לקריאה שנייה ושלישית את הצעת משרד התחבורה לתקן את פקודת התעבורה שנועדה להחמיר את הענישה כנגד נהגים עבריינים. בדיון היום הציג השופט בדימוס אברהם טננבאום נתונים לפיהם נכון למאי האחרון יש בישראל 565,603 נהגים שרישיונם נפסל ומדובר ב-12% מהנהגים בארץ. הוא הוסיף כי ייתכן שחלקם ממשיכים לנהוג בעוד הוועדה דנה אם להחמיר את העונש עליהם או להפחית, וקרא להגביר את האכיפה במקום להחמיר את הענישה. היו"ר כאיתן בל אמר בתגובה הצורך בהגברת האכיפה הוא נכון לכל החוקים וכי אין ספק שאחת הכישלונות הגדולים של המדינה הוא באכיפה. עם זאת הוסיף כי אי אפשר שלא להחמיר ענישה רק בגלל שהמדינה לא יודעת לספק אכיפה ראויה. מנהל אגף הרישוי במשרד התחבורה, אפי רוזן: מיעוט שבמיעוט מתוך כלל הנהגים הפסולים הוא בשל עבירות נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול וכי ישנם בערך 100 אלף מהם שטוענים שהם לא יודעים שהם פסולים. היו"ר כבל דרש מרוזן להגיש לו את הנתונים עם הפילוח המלא של פסולי הנהיגה בתוך 10 ימים.
+המשטרה: עלייה באלימות בעקבות סגירת סהרוונים
23:00 18/06/18  |  
"בתקופה האחרונה יש עליה בעבירות אלימות, שוד ותקיפה חמורה בקרב מסתננים בדרום תל אביב, ביחס לשנה קודמת", כך דיווח סנ"צ צחי שרעבי מפקד תחנת שרת, לוועדת הפנים, בדיון על אכיפה כלפי מסתננים ועל יישום חוק הפיקדון בגין העסקת מסתננים. שרעבי: "ב-2017 הייתה הרבה הרתעה מנהלית כי הייתה היכולת לשלוח לסהרונים וחולות. הייתה יכולת למנוע ולצמצמם אלימות ופשיעה. הם מבינים היום שאין יכולת לאכוף כי הליך פלילי הרבה יותר מורכב". יו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש: "התופעה של קטטות בין מתנגדי לתומכי המשטר באריתריאה פחות מטרידה אותי. האלימות עצמה וכרסום ההרתעה מאד מדאיגים ואני מבקש מהמשטרה להעביר לוועדה נתונים. אני שואל את רשות ההגירה - יש לנו תמונות של תומכי משטר להגדרתם. למה הם פה?".
+בקריאה ראשונה: מתן 'גרייס' בתשלומי משכנתה ללווים
22:57 18/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הבנקאות (שירות ללקוח) (תיקון מס' 28) (דחיית מועד הפירעון החודשי של הלוואה לדיור בנסיבות מיוחדות), התשע"ח-2018 של חבר הכנסת רועי פולקמן וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לאפשר ללקוח שהכנסתו נפגעה בשל אבטלה, מחלה או לידה לדחות את מועד הפירעון החודשי של הלוואה לדיור שנטל מתאגיד בנקאי. כמו-כן, מוצע לקבוע שהתאגיד הבנקאי ימסור ללקוח הסבר בכתב, לפני כריתת הסכם להלוואה כאמור, על התנאים לדחיית מועד הפירעון החודשי של ההלוואה.
+בקריאה ראשונה: שינויי הוועדה המוסמכת לדון בזכאותם של פעוטות בסיכון למעון יום
22:42 18/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק הממשלתית פעוטות בסיכון (הזכות למעון יום) (תיקון מס' 4), התשע"ח-2018, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ מירב בן ארי. מוצעים בה מספר תיקונים בחוק פעוטות בסיכון (הזכות למעון יום) וביניהם שינויי הוועדה המוסמכת לדון בזכאותם של פעוטות בסיכון למעון יום, וכן שינוי של התנאים הנדרשים כיום לצורך קביעה כי הפעוט הוא פעוט בסיכון. עוד מוצע להסמיך את הוועדה הדנה בעניינו של פעוט לפי החוק לקבוע גם את דרכי הטיפול בעניינו.
+בקריאה ראשונה: ביטול הסעיף המאפשר לרה"מ ולשר הביטחון בלבד להכריז על מלחמה
22:41 18/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק-יסוד: הממשלה (תיקון מס' 7). מוצע בה לבטל את הוראות סעיף קטן (א2) העוסק במניין הנצרך בוועדת השרים להכרזה על מלחמה או לנקיטת פעולה צבאית משמעותית, ומורה כי אם אצלה הממשלה את סמכותה האמורה לוועדת שרים, יהיה המניין החוקי לקבלת ההחלטה מחצית מחברי הממשלה המכהנים בוועדה; ואולם בנסיבות קיצוניות ומנימוקים שיירשמו, ואם הדבר הכרחי מטעמי דחיפות שאינם מאפשרים לכנס את המניין החוקי האמור, רשאים ראש הממשלה ושר הביטחון לקבל את ההחלטה במניין חוקי מצומצם יותר.
+הוזלת הביטוח לאופנועים אושרה סופית
22:40 18/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת ביטוח רכב מנועי (מס' 23), התשע"ח-2018 של חברי הכנסת מכלוף מיקי זוהר, איתן כבל ויצחק וקנין. מרכיב ההעמסה הוא הסכום שעל מבוטח שאינו מבוטח בפול לשלם על מנת לסבסד את עלויות ההשתתפות של מבטח במסגרת הפול. מוצע לאפשר להעלות את מרכיב ההעמסה בתעריף הביטוח למימון העלות לביטוח אופנועים במסגרת הפול (המאגר הישראלי לביטוח רכב שליד איגוד חברות הביטוח בישראל) במקום לעד 6.5% מעלות הסיכון הטהור ל- 8.5% לתקופה של שנתיים ולאחר מכן ל-8%.
+סופית: איסור פרסום מודעות גיוס לזנות
22:39 18/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק העונשין (תיקון מס' 132), התשע"ח-2018 של ח"כ שולי מועלם רפאלי וקבוצת חברי כנסת. הצעת החוק קובעת עונש מאסר של 3 שנים למפרסם הצעה לעיסוק בזנות, ואם ההצעה היא לעיסוק בזנות של קטין עונש מאסר של חמש שנים. כן ייקבעו בשני המקרים עבירת קנס שסכומו היום הוא 226,000 שקלים חדשים או כפל הסכום אם המפרסם הוא תאגיד. בנוסף, ייקבע כי עבירה לפי סעיף זה תהווה עילה לסגירת אתר אינטרנט המשמש לפרסום הצעות כאמור או לחסימת מספר טלפון המשמש ליצירת הקשר.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Choen   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד אזולאי / David Azulai    דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תיקון היסטורי: גם חילוני יוכל לסרב לעבוד בשבת
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שאול א.
18/06/18 23:05
2
שמץ חלודה
19/06/18 04:19
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכלכלה אישרה (יום ב', 18.6.18) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה של היו"ר, ח"כ איתן כבל, לסגור פרצה בחוק הגנת הצרכן ולחייב את החברות השונות לפצות צרכנים על איחור בהגעת טכנאי גם במקרים בהם מדובר על התקנה או הסרה של מוצר או שירות, הובלה של מוצרים שנרכשו, בדיקות תקופתיות במתקני גז ביתי, ביקור טכנאי או נותן שירות בתקופת אחריות בתשלום. ההצעה תיכנס לתוקף 60 יום לאחר פרסום החוק ברשומות, עם זאת נקבע כי על-מנת לאפשר לנותני שירות בתחום הגז הביתי ולמובילים זמן היערכות ממושך יותר - ועליהם תחול ההצעה החל ב-1 בפברואר 2019.
18/06/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
הקמת הבורסה הייעודית לחברות קטנות מתקדמת, כאשר תזכיר החוק צפוי להתפרסם היום (יום ב', 18.6.18) בעקבות המלצות יו"ר רשות ניירות ערך, ענת גואטה, והמשנה ליועץ המשפטי לממשלה, מאיר לוין. משרדי האוצר והמשפטים מקווים שהצעת החוק תאושר בקריאה ראשונה לפני הפגרה המתחילה בעוד חודש.
18/06/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
עתירה הוגשה לבג"ץ (יום ב', 18.6.18) נגד השינוי בחישוב הפנסיה של היועץ המשפטי של הכנסת, עו"ד איל ינון. העותרים טוענים, כי מדובר במהלך פרסונלי העלול להיות נגוע בניגוד עניינים.
18/06/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
ועדת הבריאות של הכנסת אישרה (ב', 18.6.18) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של חברי הכנסת יעקב אשר, משה גפני ואורי מקלב (יהדות התורה), לפיה מייד בתום בדיקת ראייה, ימסור אופטומטראי למטופל את תוצאותיה ואת המרשם להתאמת משקפיים או עדשות מגע.
18/06/2018  |  גלית יצחק-אוגנוב  |   חדשות
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה היום לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) ואח', לפיה תבוטל הסנקציה הקובעת כי הורים שלא רושמים ילוד במרשם האוכלוסין תוך חודש, יהיו זכאים לקצבת ילדים רטרואקטיבית רק עבור עד 3 חודשים. החוק ייכנס לתוקף ב-1 בחודש שלאחר פרסומו.
18/06/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
בסוף יישארו כ-30 תאגידים אזוריים  /  עידן יוסף
הצעת חוק: עמלת המתווכים בשכירות תתחלק  /  אלעזר לוין
ח"כ טיבי התקשר לבכיר החמאס  /  עומר כרמון
להסדיר את ההסדרה  /  איתמר לוין
מצעד ההפחדות  /  איתמר לוין
השאלה איננה "התגברות"  /  עו"ד אביעד ויסולי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il