|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

שר הכלכלה תוקף:

"לין היה רוצה שנתיש את היבואנים ושנפקיר את הציבור"

בדיון בוועדת הכלכלה להצגת עבדות המשרד אמר: המחירים בישראל גבוהים בכ-19% לעומת ה-OECD, אך בשנתיים האחרונות צומצם הפער ב-5.5% ח"כ כבל: עדיין יש הרבה עבודה שצריך לעשות כדי להפחית את יוקר המחיה
02/07/2018  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
השר כהן. לא מספיק [צילום: דוברות הכנסת, נועם רבקין פנטון]

"אוריאל לין היה רוצה שנתיש את היבואנים בדרישות כאלה ואחרות ושנפקיר את הציבור, ראיתי את פנייתו שלא נציין בכמה נמכרים מוצרי הטואלטיקה בחו"ל, ואני שואל למה? ממה הוא חושש?" - כך תקף שר הכלכלה, ח"כ אלי כהן את נשיא איגוד לשכות המסחר בדיון בוועדת הכלכלה שבו הציג את פעולות משרד הכלכלה ב-2018 ותכוניות עבודה ל-2019.

לדברי השר המחירים בישראל גבוהים בכ-19% לעומת ה-OECD, אך בשנתיים האחרונות צומצם הפער ב-5.5%.

השר התייחס לרפורמת הטואלטיקה (הצגת המחיר בחו"ל של מוצרי טואלטיקה מובילים) ואמר כי היא הביאה לירידת מחירים של 12%. לדבריו: "הכיוון הוא טוב, אך זה לא מספיק - נמשיך עם זה עד שהמחירים יהיו זהים". היו"ר כבל התייחס לכך ואמר בתגובה, כי "7 שנים אחרי המחאה החברתית - עדיין יש הרבה עבודה שצריך לעשות כדי להפחית את יוקר המחיה".

יו"ר הכנסת, יולי יואל אדלשטיין, הגיע גם הוא לישיבה ואמר: "הקמנו את יחידת כת"ף, שתעזור בתיאום הפיקוח של הכנסת על עבודה הממשלה ואנחנו מחפשים דרכים נוספות לפיקוח על הממשלה מלבד הגשת כמה אלפי הצעות חוק פרטיות. הנהגנו שעת שאלות במליאה, והתלונות היחידות ששמעתי זה מחברי כנסת שלא מספיקים לשאול את השאלה. לא מדובר בפעם ראשונה שהשר מגיע לוועדה לדווח וזו לא פעם ראשונה שהוועדה עושה את עבודתה ומפקחת על הממשלה, אלא שזו פעם ראשונה שיש פה ניסיון לשנות את המציאות המוכרת לנו ולבצע פיקוח ביום אחד מרוכז", אמר.

לבקשת הוועדה התייחס השר כהן גם לעידוד התעשיה הישראלית, ואמר כי בשלוש החודשים האחרונים סומנו למעלה מ-4,000 מוצרים נוספים בסימון "כחול לבן". הוא הוסיף כי היצוא ב-2017 חצה לראשונה את רך 100 מיליארד הדולר והגיע ל-102.3 מיליארד דולר. "היינו אמורים להגיע לזה ב-2020, ותיקנו את היעד לכך שנגיע ליצוא של 120 מיליארד דולר עד 2022", אמר. עוד הוא ציין כי המשרד משקיע גם בעסקים הקטנים והבינוניים.

ח"כ עליזה לביא ביקשה לשאול מה עשה המשרד בעניין זה, והשר כהן תקף אותה ושאל מה עשה בעניין שר האוצר הקודם ממפלגתה. ח"כ לביא יצאה במחאה מהדיון ואמרה כי השר אמור לספק תשובות ולא לשאול שאלות.
תכניות עבודה - משרד הכלכלה והתעשייה - יולי 2018 / מצגת
שר הכלכלה כהן: רפורמת הטואלטיקה הביאה לירידת מחירים של 12% - נמשיך עם זה עד שהמחירים יהיו זהים

תאריך:  02/07/2018   |   עודכן:  02/07/2018
מירב ארד
+"אין כלים אמיתיים לפקח על הממשלה"
23:54 02/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת קיימה דיון מיוחד לסיכום היום המיוחד שנערך בכנסת להצגת תוכניות העבודה של הממשלה בפני הכנסת  ▪  יו"ר הכנסת אדלשטיין: "המהלך שחנכנו היום מבצע מתיחת פנים דמוקרטית במערכות השלטון בישראל"  ▪  השר המקשר לוין: "צריכים לייצר מצב שבו יהיו לכנסת כלי פיקוח הרבה יותר משמעותיים"  ▪  שרת המשפטים שקד: "חקיקה היא תרופה שהחברה נוטלת וצריכה ליטול רק לפי מרשם"
(השר יריב לוין [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+לראשונה: 12 שרי הממשלה בוועדות הכנסת
23:48 02/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שרי הממשלה הציגו לכנסת את ביצועי תוכניות העבודה השנתיות של משרדיהם ביום מרוכז אחד  ▪  יו"ר הכנסת אדלשטיין: "כולי תקווה שהמעקב אחר תוכניות העבודה של הממשלה יהפוך למסורת ובכך נשפיע על השלטון שלנו"
(השרה רגב בוועדת החינוך [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+סופית: הקפאת כספים שהרש"פ מעבירה למחבלים, מהכספים המועברים אליה מממשלת ישראל
23:07 02/07/18  |     |   לרשימה המלאה

+ועדת הפנים דורשת שירותים מוניציפליים באיו"ש
22:57 02/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מבקשת מהממשלה כי מועצות מקומיות ביו"ש יוכלו לספק ליישוביהן את כל השירותים המוניציפליים כגון חיבור חשמל מים ותשתיות
(אדלשטיין וקיש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+29,228 עולים ב-2017, מהם 7,239 חוזרים
22:33 02/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שרת הקליטה סופה לנדבר בוועדת העלייה והקליטה, במסגרת היום המיוחד להצגה בכנסת של תוכניות העבודה של משרדי הממשלה. למעלה מ-6 מיליון יהודים בישראל, מול 5.7 מיליון בארה"ב  ▪  בעולם: 8.4 מיליון יהודים וזכאי-עלייה  ▪  . יו"ר הוועדה אברהם נגוסה: המשימה הגדולה - ריכוז כל העם היהודי במולדתו
(סופה לנדבר [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+סופית: פיצוי צרכנים על איחור הגעת טכנאי גם בהתקנת מוצר או שירות ובהסרתו
21:38 02/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 55), התשע"ח-2018, של ח"כ איתן כבל וקבוצת חברי כנסת. יורחבו הוראות החוק, לעניין תיאום עם צרכן את מועד ושעת הביקור במענו, אם נדרש ביקור טכנאי, ולעניין פיצוי הצרכן במקרה של איחור מעבר לקבוע בחוק, כך שיחולו גם על שירות שניתן בתקופת אחריות ארוכה מזו המחויבת לפי החוק, התקנה או הסרה של טובין שהעוסק מכר, השכרה או השאלה לצרכן, ביצוע בדיקה תקופתית במתקן גז ביתי, הובלת טובין שהצרכן רכש מעוסק, וכן על שירות שניתן בהתאם לחוזה למתן שירות מתמשך לתיקון טובין תמורת תשלום.
+סופית: יאסר על גופים פיננסים לסרב לתת משכנתה לבעל מוגבלות מקצרת חיים
21:34 02/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (תיקון מס' 18), התשע"ח-2018 של ח"כ קארין אלהרר וקבוצת חברי כנסת. גוף פיננסי לא יסרב לתת הלוואה לדיור לאדם שנקבע לגביו שהוא אדם עם מוגבלות מקצרת חיים אם ומתקיימים לגביו כל התנאים שבסעיף, בכלל זה שההלוואה מבוקשת לרכישת דירה יחידה או חלופית (משפר דיור), ושהאדם עם המוגבלות עומד בתנאי ההלוואה שהגוף הפיננסי מציע והציג לו אישור שהוא מבוטח בביטוח חיים לאדם עם מוגבלות מקצרת חיים. סכום ההלוואה יהיה כפול מסכום הביטוח ולכל היותר מיליון שקלים חדשים. כמו כן, מבטח לא יסרב למכור ביטוח חיים להלוואה לדיור לאדם עם מוגבלות מקצרת חיים עקב מוגבלתו אלא על פי הקבוע בדין, ואם סירב למכור לו ביטוח חיים עם חיתום, יציע לו ביטוח חיים לאדם עם מוגבלות מקצרת חיים שיהיה שווה למחצית יתרת סכום ההלוואה ולכל היותר חצי מיליון שקלים חדשים. אדם עם מוגבלות מקצרת חיים שנטל הלוואה כאמור ורכש ביטוח חיים כאמור זכאי לסיוע מהמדינה בסך של 300 שקלים חדשים בחודש בכפוף לעמידתו באמות המידה שייקבעו לפי הצעת החוק וכל עוד הוא מבוטח בביטוח חיים לאדם עם מוגבלות מקצרת חיים.
+מהיום יהודק הפיקוח הפרלמנטרי
21:30 02/07/18  |  יולי אדלשטיין   |   לרשימה המלאה
נאום יושב-ראש הכנסת במליאת הכנסת ביום הצגת תוכניות העבודה של הממשלה [י"ט בתמוז תשע"ח, 02.07.2018]
(אדלשטיין. רצונו של הריבון [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+ליצמן: נפרוש מהקואליציה אם חוק הגיוס יאושר סופית
18:05 02/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
סגן שר הבריאות: "לא נוכל להצביע בעד חוק שלפיד מצביע בעדו"  ▪  הוועדה המיוחדת להסדרת מעמדם של תלמידי ישיבות תתכנס לישיבה ראשונה  ▪  נתניהו: עיקר השוויון בנטל הביטחון - השתלבות חרדים בשוק העבודה
(ליצמן. דורש תיקונים בחוק [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+ח"כ איימן עודה הורחק לשבוע מדיוני הכנסת
17:07 02/07/18  |  עידן יוסף
ועדת האתיקה, ברוב דעות, החליטה בישיבתה להרחיק את ח"כ איימן עודה לשבוע ימים מדיוני המליאה והוועדות, וזאת בעקבות קובלנה של חברי הכנסת נאוה בוקר ואורן חזן, ופניות נוספות של אזרחים שהגיעו לוועדה. עודה גידף שוטר בבית החולים בעת שהגיע לבקר את ג'אפר פארח.
+ועדת החינוך אישרה את התיקון לחוק החינוך המיוחד
15:46 02/07/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
התיקון לחוק שמסדיר אפשרות לשלב ילדים בעלי צרכים מיוחדים בבתי ספר רגילים  ▪  ההורים מחו נגד התיקון בטענה כי אינו מאפשר שילוב מיטיבי בשל העדר תקציב
(ועדת החינוך. דיון סוער [צילום: דוברות הכנסת])
+"האוצר מתנכל לעובדי משרד העבודה והרווחה"
15:13 02/07/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
טוען: "האוצר לא נותן לעובדים תקני רכב וכוננויות, ומושך את זה כבר שנה. זאת למרות שנעשו במשרד הרווחה רפורמות מרחיקות לכת, שלא נעשו באף משרד אחר"  ▪  השר כץ הודיע כי ישנה את המקצועות המכורים כעבודה מעודפת
(חיים כץ. פגיעה בעובדים [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+אושר לקריאה שנייה ושלישית: הארכת ההוראה המונעת ריכוזיות של תחנות דלק
14:07 02/07/18  |  
ועדת הכלכלה של הכנסת,אישרה (יום ב') את ההצעה הממשלתית לתקן את חוק משק הדלק, העוסק בקידום התחרות. חברת דלק לא יכולה להקים תחנת תדלוק במרחק של ק"מ אחד מתחנה אחרת שלה בעיר, או 10 ק"מ בדרך בין עירונית - וזאת על מנת למנוע מחברה מסוימת להשתלט על שטח או אזור ולהגביל את התחרות. עם זאת, ההוראה צפויה לפוג בסוף החודש, והממשלה מבקשת להאריך את תוקפה בשלוש שנים נוספות, עד 29 ביולי 2021.
+חוק זכויות נפגעי עבירה יוחל גם על המשרתים בצה"ל
12:48 02/07/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עבירת האינוס במערכת השיפוט הצבאית תחול כפי שהיא בדין ה"אזרחי", דבר אשר קובע עונש מזערי של 4 שנים ומאריך תקופת ההתיישנות של העבירה משלוש שנים לעשר
([צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 OECD   אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אוריאל לין / Uriel Lin   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Choen   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לין היה רוצה שנתיש את היבואנים ושנפקיר את הציבור"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת החוץ והביטחון, בראשות ח"כ אבי דיכטר, אישרה (יום ב', 2.7.18), פה אחד, לקריאות שניה ושלישית, את הצעת חוק השיפוט הצבאי (תיקון מס' 75) (השוואת הענישה וההתיישנות בעבירת האינוס לדין האזרחי והחלת חוק זכויות נפגעי עבירה), התשע"ח-2018 (כ/761), של ח"כ מרב מיכאלי וקבוצת ח"כים.
02/07/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, הציג (יום ב', 2.7.18) בפני ועדת הבריאות של הכנסת את ההתקדמות בביצוע תוכניות הממשלה והעמידה ביעדים שנקבעו.
02/07/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
"ב-2017 היו 43 תלונות על מוהלים שאינם רופאים ו-12 תלונות על מוהלים רופאים. באותה שנה היו בישראל 75,000 בריתות" - כך דיווח (יום א', 1.7.18) פרופ' אברהם שטיינברג, יו"ר הוועדה לפיקוח על מוהלים ברבנות הראשית, לוועדת הפנים, שדנה לבקשת הח"כים עמר בר לב ומיכל רוזין במוהלים שמתרשלים ומסכנים חיי תינוקות וממשיכים בתפקידם.
01/07/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש בישיבת ראשי הקואליציה לקדם את חקיקת חוק הלאום בקריאה שנייה ושלישית עד סוף כנס הקיץ של הכנסת.
01/07/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
יושב-ראש יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, תוקף (יום א', 1.7.18) את אבי גבאי ואומר: "המחנה הציוני איבדו את זה. חברו למשותפת והזמינו מחר לכנסת את שוברים שתיקה, בצלם וכל תומכי ה-BDS לכנס 'ילדים תחת כיבוש' - מתנה לאויבי ישראל".
01/07/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
מגעים להקמת מפלגת מרכז חדשה  /  עומר כרמון
הפרקליטות הורתה לרשות המיסים ולמשטרה לזרז החקירה נגד דרעי  /  יואב יצחק
הליך רישוי העסקים ישתנה דרמטית  /  עידן יוסף
פוטש הפרקליטים  /  איתמר לוין
להסדיר את ההסדרה  /  איתמר לוין
מצעד ההפחדות  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
קטונתי מלהבין לעומק את השיקולים העומדים בפני מקבלי ההחלטות, אך נוכחנו כבר לפחות פעמיים, ב-6 באוקטובר וב-7 באוקטובר שהם טעו מהיסוד בהערכת המצב שלהם    בהקשר הזה אני מבקש לשאול: האם ר...
מאיר חוטקובסקי
מאיר חוטקובסקי
94% מהקשישים התכוננו מראש לשעת החירום והצטיידו עם רשימת טלפונים של קרובי משפחה, תרופות וכסף מזומן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il