|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

לראשונה: 12 שרי הממשלה בוועדות הכנסת

שרי הממשלה הציגו לכנסת את ביצועי תוכניות העבודה השנתיות של משרדיהם ביום מרוכז אחד יו"ר הכנסת אדלשטיין: "כולי תקווה שהמעקב אחר תוכניות העבודה של הממשלה יהפוך למסורת ובכך נשפיע על השלטון שלנו"
02/07/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
השרה רגב בוועדת החינוך [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

הכנסת קיימה (יום ב', 2.7.18) לראשונה את 'יום תוכניות העבודה של הממשלה'. דיוני ועדות הכנסת הוקדשו להצגת תוכניות העבודה השנתיות ושרי הממשלה הציגו את התקדמות הביצוע של תוכניות העבודה השנתיות של משרדיהם, בהתאם לדרישות ראשי וחברי הוועדות. במהלך היום, הופיעו 12 שרים בוועדות השונות; לאחר מכן התקיים כנס עבודה מקצועי משותף של מנכ"לי משרדי הממשלה ומנהלי/ות ועדות הכנסת. היום התקיים בשיתוף של יחידת כת"ף, יחידת הכנסת לתיאום הפיקוח הפרלמנטרי על עבודת הממשלה, עם אגף ממשל וחברה במשרד ראש הממשלה.

להלן מקצת הדברים שנאמרו ע"י השרים שהופיעו בפני ועדות הכנסת: שר הכלכלה, אלי כהן אמר בוועדת הכלכלה כי "רפורמת הטואלטיקה הביאה לירידת מחירים של 12%" והבטיח "להמשיך עם זה עד שהמחירים יהיו זהים"; סגן שר הבריאות יעקב ליצמן אמר בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות, כי "לא יוציא תרופות מצילות חיים מסל הבריאות", אך יתמוך בהרחבה לשב"ן". שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, חיים כץ, התייחס בוועדת העבודה והרווחה לסכסוך העבודה שהכריזו עובדי משרדו ואמר כי "משרד האוצר מתנכל לעובדי המשרד"; השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל שהופיעה אף היא בוועדת העבודה והרווחה אמרה כי "היא מנסה למצוא פתרון לאזרחים ותיקים שלא מגיעים בהכנסתם הכוללת לשכר המינימום". היא אף הודיעה ליו"ר ועדת הכנסת כי "תגיע באופן וולונטרי להציג את פעילות משרדה בוועדה לקידום מעמד האישה"; שרת הקליטה, סופה לנדבר חשפה בוועדת העלייה והקליטה כי הריכוז היהודי הגדול בעולם כיום הוא בארץ; השר לביטחון הפנים גלעד ארדן התייחס בוועדת הפנים לתנאי הכליאה והמעצר ואמר כי חלופות המאסר יורחבו; שר הפנים אריה דרעי אמר בוועדת הפנים כי "בשנים 2019-2018 יחולקו 150 מיליון שקל מהכנסות נתב"ג לרשויות המקומיות סביב הנמל, שנפגעות מהרעש"; שר האוצר, משה כחלון דיווח לוועדת הכספים: "אנחנו אחרי שני רבעונים של צמיחה בת 4.5%, שואפים ל-5%"; שרת המשפטים איילת שקד אמרה בוועדת החוקה כי "שיתוף הפעולה עם הוועדה הוא מהטובים שידעה הכנסת, דבר שאיפשר לקדם רפורמות שהיו תקועות שנים רבות". שרת התרבות והספורט, מירי רגב אמרה בוועדת החינוך התרבות והספורט, שמשרדה התבשר השבוע כי זכה במקום הראשון מבין משרדי הממשלה ביישום תוכניות ופעילויות המשרד עם 94% ביצוע".

מנהלת יחידת כת"ף, שירלי אברהמי, סיכמה את היום בסיפוק רב ואמרה: "זהו יום מיוחד, שנחל הצלחה רבתי ובו ראינו שיתוף פעולה בין הדרג הפוליטי והדרג המקצועי בכנסת ובממשלה. ההתנהלות המקצועית שהתבטאה בדיונים נותנת פתח ליצירת תהליך של שינוי תרבותי, שיחזק את כוחה של הכנסת לפקח על הממשלה ואף יחזק את תהליך הפרדת הרשויות". יחידת כת"ף הוקמה לפני כשנה ביוזמת יו"ר הכנסת, ח"כ יולי יואל אדלשטיין, מתוך כוונה להגביר את הפיקוח של הכנסת על עבודת השרים ומשרדיהם. יחידה זו אמונה על העמקת יכולות הפיקוח בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים בכנסת, תוך יצירת תרבות ארגונית מתאימה שתאפשר למסד את מערכת היחסים בין הכנסת והממשלה; זאת, תוך הקפדה על עיקרון הפרדת הרשויות. מעתה, על-פי תבנית העבודה החדשה, יידרשו השרים להופיע בפני הוועדות באופן רוחבי ומרוכז, פעמיים בכל מושב; פעם אחת בכנס החורף להצגת תוכניות העבודה ופעם שנייה בכנס הקיץ, לשם דיווח על הביצוע בפועל.

בהמשך ליום המיוחד שהתקיים היום, מחר, שלישי, 3.7.18, ייפגש ראש הממשלה עם ועדת החוץ והביטחון בלשכתו. השר לענייני ירושלים ומורשת, זאב אלקין יופיע בוועדת החינוך ב-10.7.18. ב-11.7.18 יופיע שר האנרגיה, בוועדת הכלכלה וב-16.7.18 יופיע שר המדע, אופיר אקוניס בוועדת המדע והטכנולוגיה.

תאריך:  02/07/2018   |   עודכן:  02/07/2018
עידן יוסף
+אג"ת מודה: "התקצוב שלנו אינו מספיק טוב"
13:21 03/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במסגרת דיון מהיר לעניין הביקורת שעלתה מעדותה של החשכ"ל לשעבר, הצביע מנגד יוגב גרדוס על למידה, שיפור וירידה במספר ההעברות התקציביות המבוצעות מחוץ לתקציב המדינה הבסיסי והלין על הזמן הקצר המוקצה להכנתו  ▪  פורר: התקציב הופך בן ערובה בידי אגף תקציבים". גפני: "צריכים לבדוק פנימה אחרת זה יתפוצץ"
(יוגב גרדוס. "היקף השינויים גבוה מדי" [צילום: דוברות משרד האוצר])
+אושר לקריאה ראשונה: מנגנון שימנע מתקבולי ביטוח "להיתקע" במקרה שרכב הוכרז טוטאל-לוס
13:02 03/07/18  |  מירב ארד
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (ג') לקריאה ראשונה את הצעת חוק בנוסחה החדש "הצעת חוק רכב מעוקל שנגנב או הוכרז באבדן (תיקוני חקיקה), התשע"ח-2018.
מטרת הצעת החוק היא לקבוע הסדר מאוזן למקרים שבהם רכב מעוקל, נפגע בתאונה והוכרז כרכב באובדן גמור (total loss) או שנגנב. במקרים אלה, המבוטח, שהוא החייב, זכאי ככלל לתקבולים או לפיצויים כתחליף לרכב. בהצעת החוק נקבע מנגנון המחייב את חברות הביטוח ליידע את הגורמים המעקלים על שינוי הסטטוס של הרכב המעוקל ועל הזכאות לתקבולים או לפיצויים, על מנת לאפשר לזוכים להטיל עיקול בידי צד שלישי על אותם כספים. מנגנון זה כולל תקופת זמן קצובה מראש לצורך הסדרת הנושא שבסופה יוסר העיקול.
+"נלחמים נגד גלגלי השעון והגוף ורוצים לעשות צדק"
12:42 03/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת החוקה אישרה לקריאות שנייה ושלישית: הארכת המועד בו ניצולי שואה יוכלו לבקש השבת עודף שכר טירחה  ▪  נציגי לשכת עורכי הדין נחלקו בעמדותיהם אם מדובר בהצעת חוק שנועדה "להענישם"
([צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+שר האוצר: "שואפים לצמיחה של 5%"
12:36 03/07/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוסיף: "באבטלה אנחנו במצב הכי טוב שהיה, יש ירידה של 5 אחוז ביוקר המחיה, צמצום ממדי עוני יש גם אך לא מספיק עדיין. המטרה הייתה להפחית את הפערים, עשינו זאת ונמשיך"
(כחלון בוועדת הכספים [צילום: נועם ריבקין, דוברות הכנסת])
+פעילות נגד צה"ל? - לא בבית ספרנו
12:17 03/07/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצע"ח שאושר בוועדה מסמיכה את שר החינוך למנוע מגורמים אלה לפעול במערכת החינוך  ▪  הקואליציה לדמוקרטיה בחינוך: ממתי שר החינוך מחליף את המשרד לביטחון פנים?
(שוברים שתיקה בהרצאה בבית ספר [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+ארדן דיווח על תוכניות הכליאה ושיקום האסירים
11:20 03/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אמר בוועדת הפנים כי חלופות המאסר יורחבו  ▪  על ויעוד חזותי: "משרד המשפטים מתנגד בגלל שהנהלת בתי המשפט מתנגדת. השופטים, הוד מעלתם אולי חוששים שירדו להם תקנים"
([צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+שיפוצניקים יחויבו באחריות של שנה לפחות
11:00 03/07/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
החיוב יהיה על הצעות עבודה של 44 אלף שקלים ומעלה  ▪  משרד המשפטים: הצעת החוק שתחול על כל קבלני השיפוצים, הרשומים והלא רשומים
(שיפוץ תחת אחריות [צילום: AP])
+המליאה אישרה העברת סמכויות בממשלה לצורך שינויים מתווה הכותל
10:32 03/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה את הודעת הממשלה בהתאם לסעיף 31(ב) לחוק יסוד: הממשלה, להעביר לראש הממשלה את הסמכות הנתונה לשרת התרבות והספורט לפי סעיף 29(ג) לחוק העתיקות, התשל"ח-1978 ובהתאם לסעיף 31(ב) לחוק יסוד: הממשלה, להעביר לשר יובל שטייניץ את הסמכות הנתונה לשרת המשפטים לפי סעיף 29(ג) לחוק העתיקות, התשל"ח-1978. מטרת השינויים היא על מנת לבצע שינויים במתווה הכותל וברחבת התפילה המשותפת.
+בקריאה ראשונה: בוטלה הקמת תאגיד חדשות נפרד
10:26 03/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה, פה אחד, בקריאה ראשונה, את הצעת חוק השידור הציבורי הישראלי (תיקון מס' 8)(תיקון), התשע"ח-2018, והצביעה נגד הצעה דומה של חברי הכנסת איתן כבל ויוסי יונה (המחנה הציוני), אשר הוצמדה אליה. מוצע בה לבטל את הסעיפים הנוגעים להקמת תאגיד חדשות נפרד בתיקון מס' 8. כמו כן, מוצע להותיר על כנם את הסעיפים הנוגעים לקליטת עובדים מרשות השידור בתאגיד השידור הישראלי ובשירות המדינה.
+אושר בקריאה ראשונה: פטור ממס לרה"מ
08:59 03/07/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
32 חברי כנסת הצביעו בעד הצעת החוק מול מול 20 שהתנגדו לה  ▪  הצעת החוק קובעת כי יינתן פטור ממס לתשלומים, שירותים וטובות הנאה הניתנים לרה"מ  ▪  ח"כ מיקי זוהר: היעלה על הדעת שהנשיא מקבל הטבה כזו וראש הממשלה לא?
(נתניהו. יזכה לפטור ממס [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+חוק הגיוס אושר בקריאה ראשונה
08:29 03/07/18  |     |   לרשימה המלאה
הח"כים אישרו את החוק ברוב של 63 מול 39 מתנגדים  ▪  ליברמן: "הכנסת גילתה אחריות"  ▪  ח"כ אייכלר: "יש פה כור גרעיני שמפרק את החברה"
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+"אין כלים אמיתיים לפקח על הממשלה"
23:54 02/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת קיימה דיון מיוחד לסיכום היום המיוחד שנערך בכנסת להצגת תוכניות העבודה של הממשלה בפני הכנסת  ▪  יו"ר הכנסת אדלשטיין: "המהלך שחנכנו היום מבצע מתיחת פנים דמוקרטית במערכות השלטון בישראל"  ▪  השר המקשר לוין: "צריכים לייצר מצב שבו יהיו לכנסת כלי פיקוח הרבה יותר משמעותיים"  ▪  שרת המשפטים שקד: "חקיקה היא תרופה שהחברה נוטלת וצריכה ליטול רק לפי מרשם"
(השר יריב לוין [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+סופית: הקפאת כספים שהרש"פ מעבירה למחבלים, מהכספים המועברים אליה מממשלת ישראל
23:07 02/07/18  |     |   לרשימה המלאה

+ועדת הפנים דורשת שירותים מוניציפליים באיו"ש
22:57 02/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מבקשת מהממשלה כי מועצות מקומיות ביו"ש יוכלו לספק ליישוביהן את כל השירותים המוניציפליים כגון חיבור חשמל מים ותשתיות
(אדלשטיין וקיש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+29,228 עולים ב-2017, מהם 7,239 חוזרים
22:33 02/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שרת הקליטה סופה לנדבר בוועדת העלייה והקליטה, במסגרת היום המיוחד להצגה בכנסת של תוכניות העבודה של משרדי הממשלה. למעלה מ-6 מיליון יהודים בישראל, מול 5.7 מיליון בארה"ב  ▪  בעולם: 8.4 מיליון יהודים וזכאי-עלייה  ▪  . יו"ר הוועדה אברהם נגוסה: המשימה הגדולה - ריכוז כל העם היהודי במולדתו
(סופה לנדבר [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Choen   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לראשונה: 12 שרי הממשלה בוועדות הכנסת
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק להקפאת כספים ששילמה הרשות הפלשתינית בזיקה לטרור מהכספים המועברים אליה ממשלת ישראל, התשע"ח-2018 של חברי הכסנת אלעזר שטרן, אבי דיכטר וקבוצת חברי כנסת. מתוך הכספים שישראל מעבירה לרשות הפלשתינית מדי חודש בהתאם להסכמים ביניהן, יוקפא סכום השווה ל-1/12 מסך הכספים ששילמה הרשות הפלשתינית למחבלים ולבני משפחותיהם בשנה הקודמת, בהתאם לדוח שיכין שר הביטחון בנושא ויאושר בקבינט. כן מוצע לקבוע כי אם ייקבע בדוח של שר הביטחון כי הרשות הפלשתינית חדלה לשלם למחבלים ולבני משפחותיהם, יהיה רשאי הקבינט להחליט אם ומתי להעביר לרשות הפלשתינית את הכספים שהוקפאו.
02/07/2018  |    |   חדשות
יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הגיע (יום ב', 2.7.18) לדיון בוועדת הפנים על יישום החלטת הקבינט בעניין הסדרת מעמדם של מבנים ושכונות ביו"ש, שלא יושמה זה למעלה משנה. ח"כ אדלשטיין: "אני מבקש מוועדת הפנים שתמשיך ותדרוש תשובות ברורות - לאן הולכים עם החלטת הממשלה והקבינט. תפקיד הכנסת הוא לתת מענה לאזרחים. אם הממשלה והקבינט החליטו להסדיר, אז להסדיר, ואם אי-אפשר, אז שיהיה אומץ לומר מה לא יוסדר, אבל לא ייתכן שעשרות שנים אנשים לא יודעים מה יעלה בגורלם. קמה ועדה, ומאז, שנה וחודש שום דבר לא קרה".
02/07/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בוועדת העלייה והקליטה, הוצגו (יום ב', 2.7.18) תוכניות העבודה של משרד העלייה והקליטה. שרת הקליטה סופה לנדבר אמרה, במסגרת היום המיוחד להצגה בכנסת של תוכניות העבודה של משרדי הממשלה, כי למעלה מ-6 מיליון יהודים בישראל, מול 5.7 מיליון בארה"ב. בעולם נותרו עדיין 8.4 מיליון יהודים וזכאי-עלייה.
02/07/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
חברי הכנסת,
02/07/2018  |  יולי אדלשטיין  |   נאומים
סגן שר הבריאות יעקב ליצמן אמר (יום ב', 2.7.18) במליאת הכנסת כי יהדות התורה תצביע היום נגד חוק הגיוס החדש. הוא הבהיר כי יהדות התורה לא תוכל לתמוך בחוק שיאיר לפיד תומך בו. "לא נוכל להסכים לשום חוק שיגביל לומדי תורה בשום צורה. אם החוק הזה כפי הוא יעבור שלוש קריאות אנחנו נפרוש מהקואליציה", אמר.
02/07/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il