DOVE יוצא בקמפיין לתחליבי הרחצה.
הקמפיין, בהיקף של מיליון ש"ח, יעלה באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין וילווה בסלוגן "דאב - במיוחד בחורף".
חברת יוניליוור מעלה ביום ג' הקרוב, ב-17 לפברואר, קמפיין לסדרת תחליבי הרחצה של דאב, באמצעות משרד פרסום פוגל לוין.
קמפיין תחליבי הרחצה של DOVE יעלה תחת הסלוגן "דאב - במיוחד בחורף". הסרטון מתמקד בנזקי מזג האוויר בחורף - הרוח, היובש והקור, הגורמים להתייבשות העור, מציג את היתרונות הייחודיים של תחליבי הרחצה של דאב, המכילים 25% קרם לחות ומחזירים לעור את הלחות הטבעית שלו. במהלך הסרטון, דוגמנית מציגה את השימוש בתחליב הרחצה, תוך הדגשת יתרונותיו הייחודיים לצרכנית - רכות, עדינות ואיכות.
קמפיין החורף של DOVE יימשך שלושה שבועות. הקמפיין כולל סרטון פרסומת מחו"ל, באורך 30 שניות, אשר ישודר בערוצים 2 ו - 10.
ורד קירש, מנהלת המותג דאב בישראל: "מטרת הקמפיין הינה להדגיש את יתרונותיו הייחודיים של תחליבי הרחצה של DOVE, המטפחים את העור, מכילים 25% קרם לחות ומתאימים לצורכי האישה הישראלית".
דאב הינו מותג מוביל בתחום שוק תחליבי הרחצה עם נתח שוק של 15%. שוק תחליבי הרחצה בישראל נאמד בכ - 180 מיליון שקל בשנה.
קרדיטים:
משרד פרסום : פוגל לוין (O&M )
סופרוייזר : עדי גולדברג.
תקציבאית: עידית פיכמן.
מנהלת שיווק: מיכל גולדמן.
מנהלות מותג: ורד קירש ושולי כרמל.