|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
שרגא. עדות שקר [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90] הרב שטסמן. פס"ד חסר תקדים [צילום: יוטיוב]

הותר לפרסום לבקשת News1 / פסק דין חריף ביותר של ביה"ד הרבני בת"א:

עו"ד אליעד שרגא העיד עדות שקר; <br>מנע בכוחנות סיום עגינות של נכה

שרגא מייצג מיליונר אמריקני, העומד מאחורי סירובו של בנו להעניק גט לאשתו - אותה נטש לפני 13 שנים אחרי אירוע מוחי העיד על פגישה עם הבעל ובית הדין קובע: עדותו לא נשמעה אמינה כלל ונעדרה כל אותות אמת כאשר ניסה אחיו של הבעל לקדם הסדר מול באי-כוחה של האישה, במסדרון בית המשפט העליון, התנפלו עליו שרגא ויעל נגר ממשרדו ומנעו את השיחה בית הדין: האב ובאי-כוחו מונעים במזיד את סיום הפרשה
23/10/2018  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   אליעד שרגא - צדקנות ושחיתות   |   תגובות

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד אליעד שרגא, מסר עדות שקר בבית הדין הרבני בתל אביב ומנע בכוחנות אפשרות של הסדר שהיה מתיר אישה נכה מעגינותה הנמשכת 13 שנים. כך קובע (23.8.18) בית הדין הרבני, בפסק דין חריף ביותר. פסק הדין הותר היום לפרסום (יום ג', 23.10.18) לבקשת News1; פרסומים חלקיים קודמים שלו היו בניגוד לחוק.

שרגא ועו"ד יעל נגר ממשרדו, יחד עם הטוען הרבני משה מיטלמן, מייצגים את אביו של הבעל המעגן, אשר לפי פסיקת בית הדין הרבני בתל אביב ובית הדין הרבני הגדול - הוא האיש שעומד מאחורי סירובו של בנו לתת לה גט. המשפחה מתגוררת בארה"ב, שם משתייך האב - איש עסקים עשיר - לחסידות ערלוי. האישה לקתה באירוע מוחי בעת ביקור בארץ ב-2005 ונותרה נכה. הבעל נטש אותה ולדברי בית הדין - מאז הוא "מעגן אותה באכזריות בלתי נתפסת ומסרב ליתן לה גט".

ביולי 2014 הורה בית הדין לבעל לתת גט, אך הוא התעלם מפסק הדין. בשנים שלאחר מכן הגיעו כאמור בתי הדין למסקנה, כי מאחורי הסירוב עומד החותן ובשלוש השנים האחרונות מתנהלים הליכים נגדו, לאחר שהגיע ארצה ויציאתו ממנה נאסרה. שרגא מוביל את ייצוגו של החותן, וכבר ספג מבית הדין נזיפות קשות והוצאות אישיות בשל התנהגותו התוקפנית, הגסה והמבזה. החלטתם הנוכחית של הרב שלמה שטסמן, הרב אייל יוסף והרב עידו שחר חמורה עוד יותר - הן כלפי שרגא והן כלפי נגר ומיטלמן. היא גם כוללת קביעות קשות מאוד לגבי מספר רבנים ובראשם הרב יצחק דוד גרוסמן, חתן פרס ישראל (ראו ידיעה נפרדת).

תיק 927170/6, פלונית נ' אלמוני / פס"ד
עו"ד אליעד שרגא מסר עדות שקר בעניינו של לקוחו, העומד מאחורי עיגונה של כלתו הנכה מזה 13 שנים; מנע בכוחניות את סיום הפרשה. בית הדין שב וקובע שהאב הוא האשם בעיגון ומטיל עליו קנס יומי של 5,000 שקל

"אמפטיה לדרישות הזויות וסחטניות"

"אין לעו"ד שרגא 'רצון טוב' לסיים את הפרשה ולממש מתווה פשרה שהוא עצמו העלה, ושבתחכום נעדר תום לב מינף את השליחות לעדות בדבר עצמאותו, כביכול, של סרבן הגט והעדר יכולתו של נתבע מס' 2 [האב] להשפיע עליו"

בינואר 2017, בעת דיון בפרשה בבית המשפט העליון, הציע שרגא שהוא ייצא בשמו של האב אל הבעל ויציע לו להסכים לתת גט, לאחר שהאישה קיבלה את כל דרישותיו הכספיות ובנוגע לשני ילדיהם. חודש לאחר מכן דיווח שרגא על פגישתו בארה"ב עם הבעל, ולדברי בית הדין – הוא "התמקד בהצגה ארוכה ואוהדת של הנרטיב של סרבן הגט האכזר המעגן את אשתו הנכה למעלה מ-13 שנה. רק בשולי ההודעה ממש הציג עו"ד אליעד שרגא את התייחסות סרבן הגט למתווה והודיע שהוא נכון לקבלו בכפוף לכך שיופקדו ערובות להסדרי ראייה, יתקבל תסקיר של שירותי הסעד ושבית המשפט שיעסוק בעניינם של הצדדים יהיה בית משפט אמריקני. את הודעת העידכון חתם שרגא בקביעה כי סרבן הגט אינו נתון להשפעתו של אביו ושבנסיבות העניין יש לבטל את צו עיכוב היציאה שניתן כנגדו".

שרגא התבקש להעיד בבית הדין על פגישתו, אך תחילה סירב בנימוק של "אינטראקציה לא טובה שיש לו עם בית הדין" והודיע שישלח במקומו את אשתו, עו"ד דלית שרגא. לבסוף התרצה שרגא והעיד, תוך שהאריך "בתיאור ה'נרטיב' של סרבן הגט ועשה זאת בלהט רב, תוך גילוי הבנה ואמפטיה למניעיו לרבות לדרישות הזויות וסחטניות". בית הדין הבהיר שהאישה מקבלת את כל דרישותיו של הבעל, אך אז טענו שרגא ונגר שהם אינם מייצגים אותו ואינם יכולים להסכים בשמו. בית הדין מוסיף:

"נוכח התמונה המתבהרת שאין לעו"ד שרגא 'רצון טוב' לסיים את הפרשה ולממש מתווה פשרה שהוא עצמו העלה, ושבתחכום נעדר תום לב מינף את השליחות לעדות בדבר עצמאותו, כביכול, של סרבן הגט והעדר יכולתו של נתבע מס' 2 [האב] להשפיע עליו, שאל בית הדין את עו"ד שרגא אם נכון יהיה לומר שהודעת העידכון שהיא התוצר המשפטי של השליחות של רצון טוב מסייעת לקו המשפטי שטענתם כל הזמן? עו"ד א' שרגא ענה שהודעתו 'מסייעת לאמת'. לשאלת בית הדין איזה משקל יש ליתן להודעת עידכון של בא-כוח שהפך שליחות של רצון טוב לעדות המסייעת למרשו, לא קיבל בית הדין תשובה ברורה מעו"ד אליעד שרגא".


"למדתי להכיר את הפתולוגיה שלכם"

"נשמעו כאן הערות שבצירוף אמירתו האומללה של עו"ד שרגא על 'עגינות אכזרית' בהתייחס למרשו יש בהן כדי ללמד על 'הרצון הטוב' במרכאות כפולות לסיים את התיק בהסכמה. 'אתם טובעים' בתיק זה הוא איחול לעיגון עולם של [האישה]"

בית הדין אומר, כי בסיום עדותו של שרגא התברר, כי לאחר הדיון בבית המשפט העליון בינואר אשתקד, "מנע עו"ד שרגא במודע ובזדון אפשרות לסיים את פרשיית העגינות המתמשכת" (ההדגשה במקור). לאחר הדיון ניגש אחיו של הבעל אל עורכת דינה של האישה, עו"ד אסנת שרון, וביקש לדבר איתה – אבל שרגא התנפל מיד בצעקות ומנע את השיחה, בטענה שהיא מנוגדת לכללי האתיקה [למרות שהאח אינו צד לתיק]. כאשר חקרה אותו שרון על כך, הגיב שרגא: "דברי אלי בכבוד ותשמעי כבר את התשובה שאינה נוחה לך, כי כבר למדתי להכיר את ה'פתולוגיה' שלכם שכל מילה שנשמעת בהקשר ישיר או עקיף, מקבלת פרשנות". פסק הדין מתאר את השתלשלות האירוע:

"עו"ד שרון שאלה-העירה: 'פתולוגיה שלי ושל מי עוד?' ועו"ד שרגא ענה: 'שלך ושל חברותייך לספסל'. ביה"ד העיר: 'אין כאן אף חברה'. ועו"ד שרגא החזיר: 'היו מלא, נטשו כשהספינה טובעת'. עו"ד שרון הגיבה: 'הספינה לא טובעת'. ועו"ד נגר התפרצה: 'אתם טובעים'".

בית הדין הכתיב החלטה: "נשמעו כאן הערות שבצירוף אמירתו האומללה של עו"ד שרגא על 'עגינות אכזרית' בהתייחס למרשו יש בהן כדי ללמד על 'הרצון הטוב' במרכאות כפולות לסיים את התיק בהסכמה. 'אתם טובעים' בתיק זה הוא איחול לעיגון עולם של [האישה]... האמירה הארסית של גב' נגר 'אתם טובעים' שמשמעותה איחולים לעגינות עולם מקוממת, מבישה וראוי שלא הייתה נאמרת. חבל שכך. הייתי מצפה מבן אנוש ובמיוחד מאישה שתגלה גרם של חמלה". פסק הדין מוסיף: "נגר הגיבה בהשתלחות בבית הדין, ובית הדין החליט לחייבה בהוצאות משפט אישיות בסך 5,000 שקל. לאוצר המדינה. בתגובה הטיח נתבע מס' 2 דברי ביזוי בבית הדין".

"שמענו שאגות: אני אוסר עליך לדבר"

"עו"ד שרגא ונגר נראים יותר כמי שמייצגים את סרבן הגט ונראים כמצדיקים סרבנות גט של אישה מעירה ונכה. אנו מצפים גם מעורכי דין ובמיוחד מעורכות דין לגלות רגישות וחמלה ולא להגן על סרבן גט בשום עילה"

בדיון הבא תיארה הטוענת הרבנית דבורה בריסק, המייצגת גם היא את האישה, את שהתרחש בבית המשפט העליון: " הדיון הסתיים. יצאנו – אני והמתמחה שלי צביה לוי לצידי ועו"ד שרון לצידי. יצאנו מאולם הדיון ופסענו עוד תחת תקרת המבואה של האולם הדיון.

"בא מולנו [אחיו של הבעל] ושאל: 'זה אתם שמייצגות את האישה?' עניינו, אני לפחות עניתי: 'כן.' 'אפשר לדבר איתכן? אני רוצה לקדם משהו'. עניינו: 'כן'. ואז שמענו מקצה האולם – אני מצביעה איך זה היה, הלכנו כך והוא בא מולנו – יוסי ומהקצה, שמה אדון שרגא ואדון [האב], עמדו, ישבו – שמענו שאגות: 'אסור לך לדבר איתם, אני אוסר עליך לדבר'.

"היינו מופתעים מעצם השאגות, התחלנו להסתכל על מה השאגות. התרומם שרגא מהמושב שישב שם והחל ללכת לכיוון – שני צעדים, ואז [האח] הסתובב והלך אליו. לאחר מכן עמדנו בחלל ההמתנה ועמדה לידינו עו"ד נגר ודיברנו – 'למה לא לדבר? אולי אפשר לקדם?' וגב' נגר אמרה: 'כן, אסור לו לדבר איתכם, אסור לכם לדבר איתו'. זה מה שהיה".

על חקירתה הנגדית של בריסק בידי נגר, העיר בית הדין: "גב' נגר אינה שואלת שום שאלה עניינית בנוגע לתצהיר ולעדותה של גב' בריסק. לצערי, שאלותיה ממשיכות קו לא ראוי, שעליו עמדנו, של הצדקת סרבנות הגט. לצערי, טו"ר מיטלמן לעיתים מגנה את סרבנות הגט ומכנה אותה 'התנהלות מכוערת' – הא ותו לא. עו"ד שרגא ונגר נראים יותר כמי שמייצגים את סרבן הגט ונראים כמצדיקים סרבנות גט של אישה מעירה ונכה. אנו מצפים גם מעורכי דין ובמיוחד מעורכות דין לגלות רגישות וחמלה ולא להגן על סרבן גט בשום עילה... וצר לנו שעו"ד נגר פעם אחר פעם מצדיקה סרבנות גט".

"דף מסרים מטעם משרד שרגא"

"עו"ד אליעד שרגא, כפי הנראה, מוצלח בתור פרקליט יותר מבתור עד. עדותו לא נשמעה אמינה כלל ונעדרה כל אותות אמת, וזאת מבלי להתייחס לשאלת המשקל הראייתי שיש ליתן – אם בכלל – לעדות פרקליט המעיד לטובת מרשו"

בהחלטתו קובע בית הדין: "לאורך כל ההליך מציגים באי-כוחו של נתבע מס' 2 'נרטיב' שלפיו בנו של נתבע מס' 2, סרבן הגט [פלוני], הוא: איש עצמאי לחלוטין, מתנכר לאביו ולמצוקתו ונחוש לקבל את ילדיו בכל מחיר. 'נרטיב' זה מופיע במדויק בכל העדויות מטעם נתבע מס' 2 עד שאי-אפשר להימנע מתחושה כי טרם כניסתם לדיון שיננו העדים שוב ושוב 'דף מסרים' מטעם משרד עו"ד אליעד שרגא.

"ל'ביסוסו' של הנרטיב מציגים כל העדים, לעיתים אפילו בסגנון זהה ומביך, שתי 'הוכחות' מרכזיות. הראשונה: לסרבן הגט, אף ששפתו אידיש, אין חזות חסידית כשל אביו; השנייה: קיימת מערכת יחסים מעורערת בין הסרבן ובין אביו ויתר בני משפחתו אשר נידו והרחיקו אותו. בהליך אשר לפנינו הציג עו"ד אליעד שרגא הוכחה נוספת, ואולי נכון יותר לומר: הציג את 'פנינת ההוכחות' לנרטיב, והיא ייצוגו המשפטי העצמאי של סרבן הגט ע"י עורכת דין אמריקנית מפירמה ידועה במנהטן. מדובר בנרטיב שקרי וכוזב. בהליך שקיימנו התברר, כי סרבן הגט 'מתואם' להפליא עם אביו ופרקליטיו ואינו מעוניין כלל בחידוש הקשר עם ילדיו".

בית הדין מפריך את ה"ראיות" שהציגו שרגא, נגר ומיטלמן, ולאחר מכן עובר לקביעות בנוגע לעדותו של שרגא על ביקורו אצל הבעל ובנוגע להתנהגותו בתיק: "עו"ד אליעד שרגא, כפי הנראה, מוצלח בתור פרקליט יותר מבתור עד. עדותו לא נשמעה אמינה כלל ונעדרה כל אותות אמת, וזאת מבלי להתייחס לשאלת המשקל הראייתי שיש ליתן – אם בכלל – לעדות פרקליט המעיד לטובת מרשו.

"התמונה החד-משמעית שהתבהרה בפני בית הדין היא שאין לעו"ד שרגא 'רצון טוב' לסיים את הפרשה ולממש מתווה פשרה שהוא עצמו העלה, ושבתחכום נעדר תום לב מינף את השליחות לעדות בדבר עצמאותו, כביכול, של סרבן הגט והעדר יכולתו של נתבע מס' 2 להשפיע עליו.

"לכל אורך ההליך, במשך חודשים רבים חזר ופנה בית הדין אל נתבע מס' 2 ובאי-כוחו לקדם את יישומו של המתווה. לצערנו, פעם אחר פעם נפלו דברינו על אוזניים אטומות, כאשר נתבע מס' 2 ובאי-כוחו עו"ד א' שרגא, עו"ד י' נגר וטו"ר מ' מיטלמן נמנעים מלעשות מאמץ כלשהו, ולו הקטן ביותר לסיים את הפרשה – למרות היכולת שבידם. אנו קובעים, כי נתבע מס' 2 ובאי-כוחו נמנעו במודע ובמתכוון מלממש את יכולתם לסיים את פרשת העגינות.

"אך לא זו בלבד: ביום י"ח בטבת תשע"ז (16.1.2017) במבואת בית המשפט העליון, סמוך ונראה בזמן ובמקום כאחד לדיבורים על השליחות של 'רצון טוב' מנע עו"ד שרגא בפעולה אקטיבית, בזדון ובכוחניות אפשרות לנסות ולסיים את פרשיית העגינות המתמשכת. לא רק אדישות והימנעות מפעולה לפנינו, אלא פעולה אקטיבית שנועדה להנציח את עיגונה של [האישה]".

"מנע ונעל בכוחניות ובבוטות"

"לאור התנהלות הנתבע מס' 2 ובאי כוחו עולה חשש בלתי מבוטל, כי גם אם יוטל על הנתבע מאסר קצוב של שלושים יום, הוא ימצא את הדרך לנטרל אותו ולעקר את האפקטיביות שלו בטוענות מטעמים רפואיים שונים, כפי שניסה לעשות בהליך דנן"

הדיינים מוסיפים: "נתבע מס' 2 לא רק שאינו מעוניין בסיום פרשיית העגינות אלא מעוניין בהנצחתה וכשרוחו טובה עליו הוא משמיע אמירות המצדיקות אותה גם באולם בית הדין. כבאי-כוח נאמנים גם עו"ד א' שרגא ועו"ד י' נגר מתקשים להתאפק ומפעם לפעם השמיעו אמירות בזכות המעגן ומניעיו... בהליך אשר לפנינו הוכח כי נתבע מס' 2 לא נקט רק מדיניות של אדישות והימנעות אלא אף נקט – גם באמצעות בא-כוחו עו"ד אליעד שרגא – בפעולה אקטיבית שנועדה להנציח את עיגונה של [האישה]".

לבסוף קובע בית הדין: "השתכנענו בהליך שקיימנו למעלה מכל ספק כי בהמשך לפעולותיו האקטיביות בעבר של נתבע מס' 2 לעיגון כלתו, אשר הוכחו לפנינו, לא עשה נתבע מס' 2 ואין הוא עושה דבר כדי להביא להתרת כלתו מעגינותה; כי טענותיו שפעל לשכנע את בנו לתת גט כוזבות; כי 'הראיות החדשות' אינן אלא אחיזת עיניים במלוא מובן המילה; וכי בא-כוחו, עו"ד אליעד שרגא, מנע ונעל באופן אקטיבי בכוחניות ובבוטות ועוד בכניסה להיכל בית המשפט העליון, זמן קצר לאחר הדיון בעניינם של מרשו ושל העגונה, שביב של תקווה ושל סיכוי – שאולי חלילה לא ישוב – לסיום הפרשה העגומה. נאמר בבירור: נתבע מס' 2 הוא מעגנה האמיתי של [האישה] והוא עושה כל שביכולתו להנציח את עגינותה".

בית הדין החליט להטיל על האב קנס יומי של 5,000 שקל לכל יום נוסף של עיגון והוצאות בסך 50,000 שקל. הדיינים מעירים, כי ייתכן שהקנס אינו משמעותי בשל עושרו של האב וכי היה מקום לשולחו לכלא לחודש – כפי שכבר הורו, אך בית המשפט העליון עיכב את הביצוע כדי לאפשר עוד מגעים. אולם "לאור התנהלות הנתבע מס' 2 ובאי-כוחו עולה חשש בלתי מבוטל, כי גם אם יוטל על הנתבע מאסר קצוב של שלושים יום, הוא ימצא את הדרך לנטרל אותו ולעקר את האפקטיביות שלו בטוענות מטעמים רפואיים שונים, כפי שניסה לעשות בהליך דנן. במידה שיצליח בכך ואף אם יצליח בכך רק חלקית, לאחר תום שלושים יום אלה יש לחוש כי הוא ימשיך חלילה באופן בלתי נלאה, כפי שעשה עד כה, להשקיע ממון ומאמץ בהמשך עיגונה של כלתו".

בית הדין גם הטיל הוצאות אישיות יוצאות דופן של 20,000 שקל על נגר ומיטלמן: השניים "התנהלו במהלך ההליך באופן שאינו הולם מייצגים משפטים בפני מוסד שיפוטי. הדבר בא לידי בהתנהלות פרועה במהלך הדיונים, בהטחת אמירת חצופות ובהשתלחות בבית הדין כפי שהדבר בא לידי ביטוי בעשרות עמודי הפרוטוקולים, ובהגשת בקשות המנוסחות העולות כדי ביזיון בית הדין על בסיס קבוע. נבהיר, כי בפתיחת הדיון ביום ח' בתמוז תשע"ז (2.7.2017) התרה בית הדין במיטלמן ובנגר, נוכח בקשה שנוסחה בחוצפה, שלא יהסס לפסוק נגדם הוצאות אישיות נוכח כל התנהלות שאינה ראויה, וכי בשני מקרים פרטניים במהלך הדיונים פסקנו עקרונית הוצאות משפט כנגד מיטלמן וכנגד נגר".


תאריך:  23/10/2018   |   עודכן:  23/10/2018
איתמר לוין
+ביה"ד מנע פרסום שמות של בכירים חרדים המעורבים בעגינות קשה
08:07 24/10/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רב עיר בכיר וידוע מסר עדות תמוהה, ובית הדין רומז שרק בשל כבודו אינו קובע שמדובר בעדות שקר  ▪  פסק הדין מגלה כיצד מסרו בכירים חרדים עדויות כוזבות לטובתו של המיליונר העומד מזה 13 שנים מאחורי סירובו של בנו לתת גט לאשתו הנכה  ▪  שמותיהם של המעורבים החרדים צונזרו מהנוסח שהותר לפרסום, למרות שהם אינם צד לתיק - וזאת בניגוד לפסיקת בית המשפט העליון
הרב שחר. צנזרו [צילום: יוטיוב]
הרב שטסמן. השמיטו [צילום: יוטיוב]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עו"ד אליעד שרגא העיד עדות שקר; מנע בכוחנות סיום עגינות של נכה
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אורי פ
23/10/18 22:16
2
על שרגא בן-גיגי
24/10/18 05:18
3
KOBGER
24/10/18 08:01
4
שקר
24/10/18 10:32
5
משה, עורך-דין
25/10/18 17:24
6
לא לפייסבוק
26/10/18 00:51
פורום: אליעד שרגא - צדקנות ושחיתות כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  אליעד שרגא - צדקנות ושחיתות
"בהוקרה על מפעל חיים של תרומה ייחודית לעיתונות ולתקשורת הישראלית; על נאמנות לצו הלב והאמת, ללא מורא וללא השפעות חיצוניות רוויות אינטרסים; על הגנה מכל משמר על חופש הביטוי ועל זכות הציבור לדעת; על מאבק חסר פשרות נגד השחיתות הממסדית; על כל אלו מוענק למר דן מרגלית אות אביר איכות השלטון על מפעל חיים לשנת 2017".
19/10/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
פעם העובדות היו הבסיס לקביעת עמדות. אחר כך הן הפכו ללא חשובות. עכשיו אנחנו במצב בו הן פשוט לא מעניינות; הדעה נקבעת מראש, ואם העובדות לא מסתדרות איתה - מתעלמים מהן
12/10/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
השורות הבאות מיועדות למרים נאור, דני עפרוני, שמואל האוזר, אורי מקלב ודורית סלינגר: דעו מי נתן לכם השבוע את תואר "אביר איכות השלטון". וגם לדליה דורנר, אריה אלדד, מרטין וייל ועדינה בר-שלום: דעו את מי אתם משרתים במתן התארים הללו. וגם למיכאל סלע, רות ארנון, דני גילרמן, צבי סטפק, מוריס קאהן ורעיה שטראוס: הכירו את מי שעומד בראש התנועה בה אתם חברי נשיאות. אלו מקצת מעלליו של אליעד שרגא, כפי שקבעו שורה של בתי משפט - וזה עוד לא הסוף
21/09/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד אליעד שרגא, תקף בבית המשפט העליון פסק דין שניתן בבית המשפט המחוזי מרכז - תוך שהוא יוצא נגד ההסכמות שהוא עצמו היה שותף להן. כך עולה (יום ה', 6.9.18) מפסק דינו של העליון.
06/09/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
עו"ד אליעד שרגא תובע 2.6 מיליון שקל מלקוחו לשעבר, נאור גולדברג - בעליה של חברת כוח האדם "הראשון בניקיון", המעסיקה אלפי עובדים.
15/07/2018  |  יצחק דנון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il