|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

אושרו העברות תקציביות בכ-9 מיליארד שקל

לצד דיון סוער לעניין ההעברה למשרד רה"מ ובכללה תקציב להכשרת מטוס רה"מ, אושרו כ-5 מיליארד שקל למשרד הבריאות לצרכי מימון הסכמים רב-שנתיים עם קופות החולים, כ-2.971 מיליארד שקל עודפי משרד הביטחון אשתקד שהועברו לשימוש המשרד בשנת 2018, כ-367 מיליון שקל למימון תשלום מענקי עבודה לבעלי שכר נמוך, ובנוסף למעלה מחצי מיליארד שקל לשינויים פנימיים במשרד הבריאות, ברובם לרפואת הנפש
05/11/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
נפני. מטוס לנתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ועדת הכספים אישרה (יום ב', 5.11.18) העברות תקציביות בסכום כולל של כ-9.177 מיליארד שקל בתקציב המדינה. מתוך אלה: כ-2.971 מיליארד שקל עודפי משרד הביטחון בשנת 2017 שהועברו לשימוש המשרד השנה במסגרת כספי הסכם הסיוע עם ארה"ב, כ-5 מיליארד שקל למשרד הבריאות לצרכי מימון הסכמים רב שנתיים עם קופות החולים וכן כ-367 מיליון שקל למימון תשלום מענקי עבודה למשתכרי שכר נמוך. בנוסף אושרו שינויים פנימיים בהיקף של כ-560 מיליון שקל במשרד הבריאות, בעיקר לצרכי בריאות הנפש.

במסגרת הדיון אושרו בישיבה סוערת כ-165 מיליון שקל לתקציב משרד רה"מ, בכללם 60 מיליון שקל תוספת לצרכי העמדת מטוס רה"מ. נציגי המשרד ציינו כי העלות הכוללת של המטוס, כולל תחזוקה ל-5 שנים תעמוד על 580 מיליון שקל. נציגי האופוזיציה תקפו את אישור התקציב וטענו כי לא ברור מה יעדי התוספות. יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני, דרש כי משרד רה"מ יעביר לח"כים פירוט לגבי העלויות השונות של המטוס והסברים לגבי התוספות הנדרשות.

פירוט ההעברות התקציביות והשינויים בתקציבי המשרדים לשנת 2018:

107 מיליון שקל לרשויות מקומיות - התקציב מגיע במסגרת החלטת הממשלה לפיתוח מחוז הצפון והעיר חיפה, התקציב נועד לפיתוח כלכלי וארגוני ברשויות מחוז צפון, בין היתר תגבור מענקי פיתוח, חיזוק הון אנושי והקמת אשכולות.

כ-10 מיליון שקל מהרשויות המקומיות לרשויות הפיקוח - התקציב נועד לממן את תפעול ופיתוח חופי הכנרת ע"י איגוד ערים כנרת, בין היתר עבור הקדמת עונת הרחצה.

כ-24 מיליון שקל מהמשרד לביטחון פנים לתקציב הרווחה - התקציב נועד לסייע במימון מספר שינויים בתקציב המשרד - תקציב הפרסום בלפ"ם, פעילויות לרווחת העובדים, מיזם ישראל דיגיטלית, המיזם לביטחון תזונתי, להקמת צוותי חרום ישובים ולתוספות לתוכניות הנוגעות לישובי עוטף עזה, לצפון, לשיקום שכונות וליוצאי אתיופיה. עוד נועד התקציב לשיפוץ ומימון מוסדות למעונות חסות הנוער, אוכלוסייה וותיקה, משפחות במצוקה וכד'.

כ-367 מיליון שקל מסעיף 'תשלום ריבית ועמלות' לסעיף 'הוצאות שונות' - התקציב נועד למימון תשלום מענקי עבודה (מס הכנסה שלילי) לזכאים לפי חוק. היקף תקציב זה תלוי בקצב המימוש בפועל של עובדים העומדים בתנאים וכן בגובה המענק המגיע להם, הסכום שאושר מיועד להעברה לרשות המיסים לצורך התאמת התקציב הדרוש לתשלום לתחזית העדכנית של הרשות.

מס הכנסה שלילי משולם לחשבונות הבנק של בעלי הכנסת נמוכה העומדים בתנאים הקבועים בחוק, על-מנת לשפר את מצבם הכלכלי ולתמרץ עובדים בעלי שכר נמוך להשתלב בשוק העבודה, ובכך להטיב את מצבם הכלכלי.

45 מיליון שקל מהרזרבה הכללית לפיתוח אזורי תעשיה - התקציב נועד לממן פיתוח אזורי תעשיה במגזר מיעוטים ולפיתוח הקרקע, במסגרת החלטות ממשלה בנידון לחיזוק התעשיה הישראלית בכלל ואוכלוסיית המיעוטים בפרט.

4.928 מיליארד שקל לתקציב משרד הבריאות - התקציב בהרשאה להתחייב לצרכי מימון הסכמים רב שנתיים עם קופות החולים.

ולצידה ביצוע שינויים פנימיים שונים בתקציב משרד הבריאות בתחומי בריאות הנפש ותפעול המטה, בסכום כולל של כ-560 מיליון שקל:

כ-177 מיליון שקל להשלמה תקציבית למערכות מידע במערכת הבריאות, הגדלת תשלומי נזיקין ורשלנות רפואית, תוספת תקציב למגן דוד אדום עבור הסכם שכר חדש והרחבת פריסת שירותים, הגדלת השתתפות במשרד במו"פ של האיחוד האירופי, הקמת חטיבת רגולציה, פיקוח על שווקים ואסדרה במשרד הבריאות, המשך התוכנית הלאומית למדדי איכות והקמת מרכז מיצוי זכויות.

כ-153 מיליון שקל להשלמה תקציבית לתוכניות המשרד בתחום הרכז החברתי במסגרות בריאות הנפש, מסגרות שיקומיות בתחומי הדיור, הגמילה והשיקום.

כ-43 מיליון שקל לתקצוב המרכזים לבריאות הנפש ותגבורם, כ-43 מיליון שקל תגבור מלגות להכשרת אחיות, עבור הגדלת כמות האחיות בישראל. כ-143 מיליון שקל עבור תקצוב המרכזים לבריאות הנפש ותגבורם במרכזים הרפואיים ב"ש, באר יעקב ומזרע.

בדיון סוער אושרו העברת כ-165 מיליון שקל לתקציב משרד רה"מ, בכללם 60 מיליון שקל תוספת לצרכי העמדת מטוס רה"מ. משרד רה"מ: העלות הכוללת כולל תחזוקה ל-5 שנים תעמוד על 580 מיליון שקל.

התקציב נגזר ממשרדי המשפטים, החינוך, הגנת הסביבה, קליטת עלייה, החקלאות ורזרבות האוצר - התקציב נועד לממן העברת 60 מיליון ש"ח לצורך השתתפות המשרד עבור מטוס לרה"מ במשרד הביטחון. זאת על-פי בקשת משרד האוצר במסגרת יישום החלטות הקבינט המדיני ביטחוני, המאמצות את עיקרי דוח גולדברג. בנוסף מיועדים 48 מיליון שקל למימון נסיעות רה"מ לחו"ל בהתאם לקצב הביצוע בפועל וגידול במספר הנסיעות ביחס לשנים קודמות. בנוסף נועד התקציב לממן גידול בהוצאות אבטחת רה"מ וראשי מדינות שמגיעים לישראל (14 מיליון שקל), בנוסף מיועד בין היתר התקציב גם לתוספת עבור תוכנית החומש להפחתת נטל הרגולציה (10 מיליון שקל) ולתגבור התוכנית הממשלתית לשילוב יוצאי אתיופיה (כ-7 מיליון שקל).

ח"כ מיקי רוזנטל: "לעניין תקציב הנסיעות - רה"מ לא אוהב להיות פה, אלא במקומות שמשתחווים לו. כל פעם מביאים לנו בנפרד את הנסיעות שלו, שיביאו במרוכז את נסיעות הממשלה, לא רק רה"מ. לעניין המטוס - הוועדה אישרה 300 מיליון, זה עלה ל-400, ראיתי את המטוס, כל הבקשה לא נוגעת לסוגיות ביטחוניות או לאמצעי שליטה, התוספת היחידה שנדרשת היא למנגנון הפאר והנוחות, זה יהיה מטוס עגל הזהב, זה חצוף. ראוי שיהיה מטוס לרה"מ אך לא עגל זהב מעופף".

ח"כ מיקי לוי: "אישרנו כבר 278 מיליון שקל, היום מבקשים עוד 60, הגענו ל338 מיליון וזה לא הסוף. מבקשים 30 מיליון לתחזוקה שוטפת, המטוס כבר כאן, עושים לו עיצוב פנים. דווח שהמטוס יגיע ל-580 מיליון שקל. לשכור מטוס שיחכה לו עולה מיליון שקל לנסיעה, ההחזקה השנתית השוטפת מכסה 30 נסיעות, מה הטירוף הזה של מטוס פרטי?! זה שישית מהכסף שצריך כדי לאושש את הבריאות. לנכים אין, לסיעוד אין, אבל לטירוף של המטוס יש כסף".

יו"ר הוועדה, גפני: "מי שהציע את ההצעה לא היה רה"מ ולא הקואליציה, בהצעה היה היגיון רב, שלא רק רה"מ יסע. מדובר על מטוס שאמורים לנסוע בו גם שרים בכירים, גם הנשיא, גם אישים בכירים שצריכים את האבטחה הזו. היה ויכוח אם צריך את המטוס או לא וזה לא התחלק לקואליציה אופוזיציה. לא צריך כזה להט רק כי ביבי ראש ממשלה, אבל אנחנו רוצים לדעת למה התוספות".

ח"כ מוסי רז: "איך לא ידענו מראש כמה עולה מטוס? מה קרה שהעלות השתנתה, נאמר שזה בצדק, מה קרה?"

ח"כ סתיו שפיר: "פעם אחר פעם אנחנו רואים העברות תקציביות שנועדות לשרת את תנאי חייו של רה"מ, למה אפשר להוציא עוד משאבים בלי הפסקה, בלי להסביר מה תוכנית העבודה. מתי זה נגמר?".

ח"כ איציק שמולי: "אמרו נביא מטוס משומש ונוריד את העלויות, ראיתי שזה לא משעמם את רה"מ והוא מעורב, זה עלה ל-360 מיליון שקל, ראיתי פרסום שהעלות הסופית הולכת להיות 580 מיליון, אנא אנחנו הולכים אדוני רה"מ? אנחנו רוצים לדעת מה המקור של הקפיצה? אם זה כ"כ סודי, אפשר לקיים דיון בוועדה סגורה".

ח"כ איתן כבל: "אני מופתע שלמרות הניסיון שלך הצליחו להפיל אותך ומילא אותך, את הציבור הישראלי בפח. שיגידו מההתחלה, זו העלות, חשבו שאם יעשו את זה טלאי או טלאי לא ישימו לב, זה יהיה מתחת לראדר, זה מעשה הונאה. אתה צריך לזרוק את הנציגים ורה"מ החוצה, ושיגידו את האמת, כמה זה באמת עולה. לא נסכים להיות חלק ממסע ההונאה".

ח"כ גפני: "אין שום דבר שעובר תחת הראדר, היו חילוקי דעות, זה חצה מפלגות, יש יתרונות וחסרונות, כנראה שהיתרונות עלו, כי הוחלט שכן. אין אפשר להעביר כסף בלי להגיע לוועדה, לראייה מגיעים לכאן לאשר. אותי גם מטריד למה התוספות".

דרורית שטיינמץ, מנהלת אגף תקציבים, משרד רה"מ: "משרד הביטחון הוא הגורם שאחראי על הפרויקט הזה, הוא יצא להליך מרכזי, המסגרת נידונה בוועדת חוץ וביטחון, היא לא נפרצה ואתם לא נדרשים לאשר תוספות, אנחנו מאשרים את אבני הדרך שנקבעו לפרויקט. המשרד שבוצע ע"י משרד הביטחון, כלל רכישה ותחזוקה שוטפת של הפרויקט למשך 5 שנים. זה הליך מכרזי שזכתה בו חברה, הוועדה מתבקשת לאשר את אבני הדרך לרכישה והסבה, עדין אין תקציבים שמועברים. אין פריצה של מסגרת התקציב שנקבעה על-ידי כל הגורמים - כלל התקציב, כולל תחזוקה ל-5 שנים תעלה כ-580 מיליון שקל".

ההעברה אושרה ברוב של 6 מול 5, ובכפוף לרביזיה שנדחתה לאחר מכן. לצד כך קרא יו"ר הוועדה למשרד רה"מ להעמיד תשובות לשאלות לעניין ההתפתחויות התקציביות וייעודן.

פירוט ההעברות של עודפי תקציב 2017 לשנת 2018 בתקציבי המשרדים:

כ-2.971 מיליארד שקל עודפי משרד הביטחון - העודפים נוצרו במסגרת הסכם הסיוע הביטחוני בין ארה"ב לישראל, זאת בשל כך ששנת התקציב האמריקנית מתחילה באוקטובר בעוד שנת התקציב הישראלית מתחילה בינואר, כך מוסטים תקציבים בין השנים. בנוסף התקציב מנוהל ע"י האמריקנים ואין ודאות לגבי קצב והיקף ההמשכיות. לעניין מימוש התקציב מטעמי סיווג הפרטים נמסרים בוועדה המשותפת לוועדת הכספים ועדת חוץ וביטחון.

תאריך:  05/11/2018   |   עודכן:  05/11/2018
עידן יוסף
+לפקחים לא תהיינה הסמכויות המופרזות של סיטיפס
01:33 06/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חוק קנסות הרב-קו אושר בקריאה ראשונה בכנסת  ▪  חנין: לא צריך להגדיל עד כדי כך את סמכויות הפקחים  ▪  כבל: עובדי מדינה יפקחו
(לא כמו בסיטיפס [צילום: פלאש 90])
+'נאמנות בתרבות' אושר בקריאה ראשונה
23:24 05/11/18  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
55 חברי כנסת תמכו בחוק לעומת 44 מתנגדים. ההצעה תועבר לוועדת החינוך התרבות והספורט, והיא תקיים דיון ראשון בהצעת החוק מחר בשעה 10:00
(שרת התרבות רג [צילום: מרק ישראל סלם])
+"רון קובי מתנכל לי, המשטרה מתעלמת"
20:51 05/11/18  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מבקר הפנים של עיריית טבריה אמר בוועדה לביקורת המדינה של הכנסת כי ראש העיר הנבחר, רון קובי, פגע בפרטיות של אנשים והוציא פרטי ארנונה של בני משפחתו  ▪  "הגשתי 10 תלונות, אך המשטרה לא עושה דבר"  ▪  ח"כ זוהר נחלץ לעזרת קובי וכינה את מבקריו 'יפי נפש'
(קובי. סרטוני ניבולי פה הופצו ברשת [צילום: יוטיוב])
+דרושה תוכנית לאומית למצוקת כתובות אינטרנט בישראל
20:36 05/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד התקשורת הציג בוועדת המדע והטכנולוגיה מתווה להטמעת פרוטוקול חדש לכתובות IPV 6  ▪  יו"ר הוועדה: נעקוב אחרי התקדמות התהליך
([צילום: גילי יערי/פלאש 90])
+תיעוד המצלמות בפעוטון יהיה ממודר
19:12 05/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוועדה לזכויות הילד אישרה לקריאה ראשונה את חוק המצלמות בפעוטונים  ▪  הצבת המצלמות תחויב על-פי חוק ובאופן גורף, למעט במסגרות הפועלות בבתים פרטיים או במסגרות שבהן יותר מ-80% מההורים אינם מסכימים לכך
(הפגנה בעד חוק המצלמות [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+החשכ"ל מאפשר עקיפה של חובת רכש הגומלין בישראל
18:40 05/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון שעסק בביטול חובת הגומלין במכרזים שונים, מצב המביא לפגיעה קשה בתעשיה הישראלית, הציגה נציגת משרד הכלכלה כי החשב הכללי מאפשר מצב של פרשנות לקויה לחוק, באמצעותה מתחמקים משרדי הממשלה מהחובה  ▪  ח"כ נחמיאס ורבין: "אין עוד מדינה בעולם שמבטלת את רכש הגומלין שלה"  ▪  ח"כ מיקי לוי: "בסלילת הכביש לירושלים ביטלו את רכש הגומלין בלמעלה ממיליארד שקל, למה?! שיסגרו את המפעלים בעוטף עזה וזהו"
([צילום: פלאש 90])
+לפחות מחצית בתי הדין במצב לא ראוי
18:03 05/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הסכמה על הצורך במציאת מבנים חלופיים  ▪  שולי מועלם: "לא ראיתי שלקח לאגף תקציבים או לדיור הממשלתי כ"כ הרבה שנים למצוא לבתי המשפט מבנים"  ▪  האוצר: "כל בתי הדין בטיפול, חלקם שופצו ועבור היתר יש חיפוש אחר דיור חלופי"
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+כניסתו לתוקף של חוק אשראי הוגן תידחה בשנה לפחות
17:45 05/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לאור עיכוב משרד המשפטים בהנחת טיוטת התקנות לחוק אשראי הוגן לאישורה של ועדת החוקה והצורך של נותני שירותי אשראי להיערך לכניסת החוק לתוקף בהתאם לתקנות הודיע היו"ר סלומינסקי כי יאשר את דחיית כניסת החוק לתוקף בחצי שנה לאחר אישור התקנות ולכל היותר בשנה גם אם הן לא יאושרו
([צילום: פלאש 90])
+הכנסת אישרה סופית חוק נגד העסקת עברייני מין
17:04 05/11/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את תיקון מס' 15 לחוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה - מעצרים). בית משפט הדן בשחרור חשוד בערובה יהיה רשאי לקבוע בין התנאים גם איסור עבודה במוסד לפי חוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, התשס"א-2001. כן מוצע לקבוע כי במקרה זה יורה בית המשפט למשטרה להימנע ממתן אישור לחשוד לפי סעיף 3 לאותו החוק.
+הוחמרו אמות המידה לעיקול רכב מעורב בתאונה
17:02 05/11/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את תיון מס' 38 לחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (ביטוח). במקרה שבו רכב מעוקל נגנב או נפגע בתאונה עד כדי אובדן גמור או אובדן להלכה, ולחייב-המבוטח זכות לתגמולים אצל מבטח, יהיה על המבטח להודיע על כך לגורם המעקל, אשר יוכל לפעול להטלת עיקול על הזכות לתגמולים. בחלוף תקופה של עד 90 יום יוסר העיקול. כן מוצעות הוראות ביחס להליך מימוש העיקול על כספי התגמולים המשולמים חלף הרכב המעוקל.
+סופית: החוק יחמיר עם נהגים בגילופין
16:58 05/11/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את תיקון מס' 125 לפקודת התעבורה. על פי התיקון, תיקבע חזקה להימצאות ריכוז האלכוהול שנמצא בגופו של נהג בבדיקת נשיפה, שתן או דם, כך שאותו ריכוז נמצא בגופו גם בשלוש השעות שקדמו לבדיקה. הנהג יוכל לסתור חזקה זו אם יוכיח היפוכו של דבר. כמו כן, שוטר יהיה מוסמך לדרוש מנהג לתת דגימת רוק לאיתור סם מסוכן בגופו. אם התקבלה תוצאה שלילית לבדיקת הרוק, שוטר יוכל לדרוש מהנהג לבצע בדיקת שתן או דם, רק במקרים שבהם במהלך ביצוע בדיקת הרוק או לאחריה התגבש אצל השוטר חשד סביר כי בגופו של הנהג יש סם מסוכן.
+משרד הפנים: מערכת הבחירות בב"ב הייתה מסודרת
16:50 05/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הליכוד בעיר: אין לי אמון בתוצאות הבחירות  ▪  יו"ר ועדת הפנים: החלטת מזכיר ועדת הבחירות בבני ברק להודיע על ספירת קולות המעטפות הכפולות בדוא"ל בלבד, 20 דקות לפני הספירה - כשר אבל מסריח
(מצביע בקלפי בבני ברק [צילום אילוסטרציה: פלאש 90])
+בנק ישראל יבדוק האם בני +60 נותרו ללא ביטוח
16:02 05/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה: משפחתו של נפטר תוכל לדחות תשלומי משכנתה לשנה לצורך הסדרת התשלום לאחר האסון  ▪  היוזם ח"כ אשר: ההצעה תאפשר למשפחה האבלה את הזמן הדרוש לטפל בהחזר המשכתה בתקופה הקשה אליה נקלעה  ▪  בהתאם לדרישת היו"ר כבל נקבע כי ההצעה תחול גם על הגופים המוסדיים ועל הלוואת שכבר ניתנו ללא ביטוח חיים
(ח"כ יעקב אשר)
+לפיד: "בישראל ארוחה במקדנולד'ס עולה כפול מבטוקיו"
15:40 05/11/18  |  
יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, אומר כי "בישראל ארוחה במקדנולד'ס עולה כפול מאשר בטוקיו. כפול! ג'ינס ליווייס עולה בטוקיו 212 שקל, בישראל 327. נעלי נייק, בטוקיו 326 שקלים, בישראל 418 שקלים. באופן כללי, הביגוד בטוקיו זול ב-38% מאשר בישראל. תחבורה ציבורית בטוקיו היא אומנם יותר יקרה ב-28%, אבל היא כוללת רכבת תחתית יעילה, מהירה, דייקנית, ורכבות קליע שיוצאות מחוץ לעיר במהירות של 300 קמ"ש. תחשבו כמה הם חוסכים על אחזקת רכב, על שעות בפקקים, על דלק. הוצאות אישיות בטוקיו - ממשחת שיניים ושמפו ועד ביקור אצל רופא, 19% יותר זול. 19% יותר זול בטוקיו מאשר בישראל". לפיד תקף את ראש הממשלה ואמר: "נתניהו כל הזמן אומר לנו שהכלכלה במצב מצוין. יש לי אליו שאלה אחת: המצב של מי מצוין? מי במדינה הזו גומר את החודש? מי במדינה הזו לא סובל מיוקר המחיה?".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   האיחוד האירופי / Europian Union   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שקל ושות', משרד עורכי דין / Shekel & Co, Law Office   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אושרו העברות תקציביות בכ-9 מיליארד שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
"אני מפריד בין שני אירועים שהיו במהלך ספירת קולות המעטפות הכפולות בבני ברק", אמר יו"ר ועדת הפנים ח"כ יואב קיש בתום דיון על חשדות לזיופים בבחירות למועצת העיר, "מזכיר הוועדה אברהם טננבוים כנראה נהג לפי חוק, כשבחר להודיע על ספירת הקולות 20 דקות לפני הספירה באמצעות דוא"ל בלבד, ולא בטלפון. זה כשר אבל מסריח. האלימות שהתפרצה בעת הספירה - ברור שכולם מגנים אותה. אני לא יודע אם האלימות והמהומה שנוצרה סביבה פגעו בספירה. משרד הפנים טוען שזה לא השפיע. אני לא הייתי שם ואין לי מושג ואני גם לא יכול לבדוק. אני מציע שהנושא ייבדק".
05/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ב', 5.11.18) לקריאה ראשונה את ההצעה של ח"כ יעקב אשר, וחברי כנסת נוספים, לתקן את חוק הבנקאות על-מנת לאפשר דחיית תקופת פירעון משכנתה בשל פטירה. לפי ההצעה, יורשיו של לקוח שלקח משכנתה ונפטר יוכל לקבל דחיית תשלומים של עד 12 חודשים ללא ריבית פיגורים, על-מנת שבזמן הזה יוכלו להוציא את כל האישורים הנדרשים ולהסיר את הליך תביעת ביטוח החיים לצורך תשלום המשכנתה.
05/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
"אני מוביל מהלך משמעותי יחד עם סיעת כולנו - פסקת התגברות מורחבת לחוק למניעת הסתננות", אמר יו"ר ועדת הפנים ח"כ יואב קיש, בדיון (יום ב', 5.11.18) על אכיפת האיסור על הוצאת כספי מסתננים מהמדינה ועל מעמד המסתננים מסודן. לדבריו, "אני מקווה שנצליח. עם גישה פסימיסטית שאני שומע מאנשים שמעורבים בעניין המסתננים לא היינו מקימים את המדינה. אני לא הולך לוותר".
05/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החקירה הפרלמנטרית להתנהלות המערכת הפיננסית בהסדרי אשראי ללווים עסקיים גדולים התכנסה (יום א', 4.11.18) לישיבה לבחינת התנהלות רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון בהשתתפות הממונה על הרשות, ד"ר משה ברקת. היו"ר איתן כבל פתח את הישיבה ואמר כי הוא סבור שהממונה הקודמת, דורית סלינגר, שגתה שגיאה קשה כלא התייצבה בפני הוועדה. הוא הוסיף כי הוועדה שוקלת בכובד ראש לזמן את בכירי המערכת הבנקאית שהיו מעורבים בקבלת החלטות ב"זמן אמת" וסיימו את תפקידם זה מכבר. "קיבלנו פנייה בנושא גם מהתנועה לאיכות השלטון ואנחנו מאמינים כי בהחלט יש לכך מקום ולכן הוועדה מקיימת התייעצויות בנושא", אמר. באשר למוסדיים אמר כבל כי הם מנהלים כ-1.6 טריליון שקל, סכום הגדול פי 1.2 מהתוצר של מדינת ישראל, ומשק בית ישראלי ממוצע מחזיק כ-560 אלף שקלים בתיקים בפיקוח רשות שוק ההון. לדבריו, "לוועדה חשש כבד כי הבעיות באשראי, שבעבר - גם לדעת הבנקאים עצמם - היו מרוכזות אצל הבנקים, עברו גם למוסדיים. ולכך יהיו השלכות על כל אחד ואחת מאתנו - כולל על הגברת כהן מחדרה".
05/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
"מן הראוי שהרשויות המקומיות יקבעו שכל קבלן פסולת יידרש לניטור, למעקב ולשקילת הפסולת בכניסה וביציאה מהרשות המקומית, בכניסה וביציאה מכל תחנת מעבר ובמטמנות", אמרה (יום א', 4.11.18) יושב-ראש ועדת המשנה לטיפול בזיהום אויר הנגרם משריפת פסולת, ח"כ יעל גרמן. "נצטרך לבחון מי צריך להוציא הנחיה כזו לרשויות המקומיות. להבנתי זה צריך להיות משרד הפנים. גם הקמת איגודי ערים לטיפול בפסולת, בדומה לתאגידי הביוב והמים, יכולה לתת מענה. אני מבקשת ממשרדי הפנים והגנת הסביבה לקדם זאת. יש רשויות מקומיות שלא מתפקדות, שלא מסוגלות לממן משקלים למשאיות. תפקיד המדינה לטפל בכך. נשב עם משרדי הגנת הסביבה, הפנים והמשפטים לבדוק איך יוצרים איגודי ערים לטיפול בפסולת".
04/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
בקרוב: גבייה ברשויות - בהתאם להלכה  /  עידן יוסף
נתניהו: אין רוב בקואליציה לחוק הפונדקאות  /  עידן יוסף
כך שימח אדלשטיין את השרה הפמיניסטית  /  עידן יוסף
מורכבות היא אנושיות  /  ראובן ריבלין
למצוא את הדרך לחיות יחד  /  יואל (יולי) אדלשטיין
רוצים בית משפט אחרי אילוף  /  איילת שקד
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il