|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

חוק הגמ"חים: ועדת הכספים אישרה עשרות סעיפים

רשות שוק ההון מתנגדת לשינויים שהוחלו בסעיפים רבים. מנגד נטען כי הרשות חוזרת בה מהסכמות שונות, והמשנה לממונה על הרשות השיב: "טכסנו עצה אם אנחנו המאסדר המתאים, ואם כן אנחנו צריכים את מלוא הסמכויות"
07/11/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
יואב גפני [צילום: ארן דולב]

ועדת הכספים החלה (יום ג', 6.11.18) בהליך אישור סעיפי הצעת החוק להסדרת מתן שירותי פיקדון ואשראי בלא ריבית על-ידי מוסדות לאשראי קהילתי, המוכרת בשם "חוק הגמ"חים", במסגרת הכנת החוק לקריאה שנייה ושלישית. במהלך הדיון נרשמה התקדמות כאשר הוועדה הצביעה ואישרה עשרות סעיפים, לצד כך נרשמו לא מעט חילוקי דעות סביב חלק מהסעיפים שאושרו, כאשר רשות שוק ההון ציינה כי היא מתנגדת לחלק מהשינויים שקידמה הוועדה סביב החוק המקורי.

במהלך הדיון עלו טענות מצד הגמ"חים וועדת הכספים כי הרשות חוזרת מהסכמות רבות אליהם כבר הגיעו הצדדים במהלך ההידברות הארוכה, מנגד טענו ברשות לאורך תקופת הדיונים היו הסכמות נקודתיות שניתנו במסגרות מסוימות אך הדברים לא נידונו במכלול וכי לאחר חשיבה שנעשתה - במכלול הדברים שונים ועל-מנת שהרשות תוכל לפקח על הגמ"חים, על החוק להחיל הוראות מעולם הבנקאות, למרות שמדובר בגופים שונים מבנקים. "העמדה שלנו שיש להפעיל את כל הסמכויות שיש למאסדר פיננסי", ציין המשנה לראש הרשות.

מנגד קרא יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני לרשות להתגמש, ולזכור שלא מדובר בבנקים אלא בגופים התנדבותיים המסייעים לרוב לאוכלוסיות חלשות: "לחזור כל הזמן על כך שאני מבקש שתתגמשו ושאתם לא מוכנים לפקח כך לא יקדם אותנו, אנחנו רוצים להעביר את החוק וליצור הסדרה עם אסדרה, אני מוכן לשלם את המחיר, זו הזדמנות שאני לא בטוח שתחזור".

סגן הממונה על רשות שוק ההון, יואב גפני, ציין בפתח הדיון: "הדיון הקודם הסתיים בכך שעלתה שאלת תכלית החקיקה, החקיקה היא אסדרה פיננסית, אם התכליות הן כפי שכתובות בחקיקה כעת, המטרה היא של שקיפות, צרכנות וכד', אז הכלים הם הכלים שאנחנו יודעים להפעיל במסגרת הזו כרשות שוק ההון, ואלה כלים מעולמות אחרים. להבנתו במושג הבסיסי ביותר, המוסד הזה הוא בנקאי במובן שמקבל פיקדונות ונותן אשראי, לכן ההוראות הן של בנקאות, הוראות שנצטרך אם נראה צורך להחיל. הגיע ממונה חדש, כאשר מדובר באסדרה הפיננסית העמדה שלנו שיש להפעיל את כל הסמכויות שיש למאסדר פיננסי".

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני: "אני חושב שאתה צודק לכן נפגשנו עם הנגידה, אמרנו אולי בנק ישראל יוכל לפקח על הגמ"חים אבל הם חשבו ואמרו שלא, הייתה פה רשות התאגידים, גם הם לא מעוניינים, אנשים פוחדים לפקח על זה, הם לא יודעים מה זה. אני מאמין שרשות שוק ההון לא רוצים לחסל את הגמ"חים, אני רוצה את החוק, במקביל שנגיע למסקנה מי המאסדר, נעשה גם את זה, בינתיים אני רוצה לקדם את חוק ששוכנעתי שהוא נכון, למרות שיהיו לזה מחירים מצדי".

במהלך הדיון ולצד אישור סעיפים רבים, עלו חילוקי דעות לא מעטים לגבי סוגיות שונות, בהן: הגדרת אחוזי האחזקה לגבי אדם שיוגדר כבעל עניין בגמ"ח, לגבי הגדרות ניהוליות מסוימות בחוק, לגבי אופן מינוי הוועדה המייעצת, לגבי מעורבות הוועדה המייעצת במקרה של החלטה לפסול גמ"ח מפעילות, לגבי היקף ההון לפיו יקוטלגו הגמ"חים לצורך הגדרות החוק, לגבי דרישות ניסיון מאדם שמבקש לפתוח גמ"ח, לגבי ניגודי עניינים והגדרות הון עצמי.

במהלך הדיון ולאור טענות הגמ"חים כי הרשות חוזרת מהסכמות, ציין יואב גפני: "טכסנו עצה אם אנחנו המאסדר המתאים, תוך כדי הדיון הגענו למסקנה ברורה - אם אנחנו המאסדר אנחנו צרכים את מלוא הסמכויות. מצאנו עצמנו אומרים שייתכן שהשינויים מרוקנים את היכולת של מאסדר פיננסי לפעול. הפרטים השונים שמבקשים שנשנה מתכנסים לתמונה כוללת שאם נקבל עלינו את הסמכות כמאסדר פיננסי, לא נוכל לקיים אותה. הדיונים התפרשו על פני תקופה מאוד ארוכה, היו הרבה הסכמות שהסכמנו לכאורה לאותה נקודה אבל הם לא נכונים במכלול".

יו"ר הוועדה סיכם את הדיון: "אני מבקש שתתחילו להיות יותר חיובים, אנחנו רוצים להעביר את החוק, אני לא בטוח שההזדמנות הזו תחזור, זו ההזדמנות שניתן לעשות סדר בעניין הגמ"חים. אם תחזרו כל הזמן על כך שאני מבקש להתפשר ומבחינתכם לא תהייה אסדרה בצורה הזו, זו טעות. אנחנו רוצים לקדם חוק עם אסדרה, לצד כך יש לזכור שמדובר בגופים התנדבותיים לרווחת הציבור, שמסייעים גם לאוכלוסיות קשות יום, עד היום לא קרה שגמ"ח נפל. אני מבקש להעביר את המסר גם למנהל הרשות ולציין שאנחנו מזמינים אותו לכאן, גם כדי לדון בנושא הזה".

תאריך:  07/11/2018   |   עודכן:  07/11/2018
עידן יוסף
+אושר בטרומית: הסמכת שר הפנים לחתום על היתר עסקה על מנת למנוע חשש מאיסור ריבית
14:12 07/11/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת העיריות (הסמכת שר הפנים לחתום על היתר עסקה), התשע"ט-2018 של חבר הכנסת ינון אזולאי וקבוצת חברי כנסת. מוצע לקבוע שלשר הפנים תהא הסמכות לחתום ולאשר היתר עסקה, שיפורסם ברשומות, בשם כל הרשויות המקומיות בישראל, כדי שהליכי הגביה והתשלומים ברשויות המקומיות יתקיימו ללא חשש מאיסור ריבית.

+ועדת הפנים תקים ועדת משנה לבירור חשדות לזיופים בבחירות המקומיות
13:50 07/11/18  |  
ועדת הפנים בראשות ח"כ יואב קיש תקים ועדת משנה לברור חשדות לזיופים ותלונות על טוהר הבחירות המקומיות. על כך הודיע יו"ר הוועדה יואב קיש בסיום דיון שהתקיים לבקשת ח"כ תמר זנדברג על חשדות לזיופים ופסילת קולות חיילים בבחירות למועצת העיר בתל אביב.

+אושר בטרומית: ביטול הסדרי קיצור שליש למבצעי מעשי טרור
13:20 07/11/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המאבק בטרור (תיקון - ביטול הסדרי שחרור על-תנאי למבצעי מעשי טרור), התשע"ט-2018 של חברת הכנסת ענת ברקו. בדברי ההסבר נכתב: "חוק המאבק בטרור מדגיש את החומרה שיש לייחס למי שעבר עבירה שהיא מעשה טרור כהגדרתו בסעיף 2 לחוק. החוק קובע ענישה חמורה יותר ביחס למי שעברו עבירות המוגדרות כמעשה טרור לפי סעיף 2 לחוק, בהשוואה לעבריינים פליליים רגילים. כאשר בית המשפט גוזר עונש על עבריינים פלילים הוא לוקח בחשבון שלושה שיקולים: שיקום, גמול והרתעה. לגבי אוכלוסיית העבריינים הכללית ערך השיקום הוא מרכזי, אך עבור מי שביצעו עבירות טרור יש להעדיף את שיקולי הגמול וההרתעה על פני ערך השיקום. לפיכך, מוצע לקבוע שחוק שחרור על-תנאי ממאסר לא יחול על מי שביצעו עבירות טרור."
+אושר בטרומית: היעדרות מהעבודה בשל החלמת בן זוג לאחר תרומת איברים
12:31 07/11/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק דמי מחלה (היעדרות בשל מחלת בן זוג) (תיקון - היעדרות בשל החלמת בן זוג לאחר תרומת איברים), התשע"ח-2018 של חבר הכנסת ינון אזולאי וקבוצת חברי כנסת. מוצע לקבוע כי עובד שהוא בן זוגו של תורם איברים יהיה זכאי לזקוף עד שבעה ימי היעדרות על חשבון ימי המחלה הצבורים שלו, לצורך טיפול בבן זוגו, אשר מחלים מההליך הרפואי של התרומה.

+הסדר תשלום חדש למשפחות חללי הטרור
12:29 07/11/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק שאושרה בוועדת העבודה והרווחה מבטלת את הצורך לבחור בין הזכאת לקבלת גמלה וקבלת הפנסיה  ▪  ח"כ מעולם רפאלי: התיקון יאפשר ליישם את רוח החקיקה, הרואה באלמני פעולות האיבה שווים ושוות לאלמנות צה"ל
(ח"כ שולי מועלם רפאלי. תיקון הטעות [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+מחזיקי טלפון כשר יקבלו הודעה קולית
00:56 07/11/18  |  
משרד התחבורה מקבל את המלצת יו"ר הוועדה לפניות הציבור ישראל אייכלר, לפיה המחזיק בטלפון כשר שאינו מקבל מסרונים יוכל לקבל הודעה קולית מוקלטת בכל הקשור למבחני הנהיגה.
+ארה"ב: 57% זינוק באירועים אנטישמיים
00:27 07/11/18  |  
העלייה באנטישמיות בארה"ב שהתפרצה בטבח בפיטסבורג. בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות דווח כי מנתוני הליגה נגד השמצה עולה שב-2017, קיימת עלייה של 57% באירועים אנטישמיים בארצות הברית. בשנה זו נרשמו 1,983 מקרים של פעולות נגד יהודים, 952 אירועי משחיתנות (ונדליזם), מתוכם 163 איומים על הנחת פצצות נגד מוסדות יהודיים במדינה. התקריות האנטישמיות תועדו בכל אחת מ-50 המדינות בארצות הברית, ומספר התקריות האנטישמיות בבתי ספר ציבוריים ובקמפוסים של הקולג'ים הוכפל בשנת 2017 לעומת 2016. בתי עלמין חוללו ומצבות הושחתו 7 פעמים בשנת 2017. שגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן שלח מכתב לדיון בו התחייב כי "ממשלת ארה"ב מחויבת לחלוטין להילחם באנטישמיות בכל הופעותיה. הרשויות הפדרליות, יחד עם הרשויות הישראליות, פועלות יחד נגד אלו המאיימים על יהודים בארה"ב, ישראל וברחבי העולם".
+97% מבירורי היהדות בבתי"ד רבניים מוכרזים כיהודים
23:58 06/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בוועדת העלייה והקליטה נדונו הסיבות או טענות הצדדים בבתי הדין הרבניים הגורמים לפתיחת בירורי יהדות  ▪  יו"ר הוועדה: רשימות של אינם-יהודים שבוצעו לפני כניסת ההנחיות לתוקפן, הועברו לרשות האוכלוסין, וטרם התברר מה נעשה בהם
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: עד עשר שנות מאסר על גניבת נשק
23:50 06/11/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק העונשין (תיקון מס' 135) (גניבת נשק), התשע"ט-2018, של חברת הכנסת ענת ברקו. מוצע בה לקבוע כי גניבת נשק, למעט גניבת חלק, אבזר או תחמושת, תחשב "גניבה בנסיבות מיוחדות". כן מוצע לקבוע לעבירה עונש מרבי של עשר שנות מאסר.
+הלחץ עבד: 20 מיליון שקל להצלת מכון וולקני
23:48 06/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לצד כך חסרים עדיין 10 מיליון שקל להשלמת המתווה להצלת המכון אותו מקדמת ועדת הכספים, כאשר באוצר כרגע מסרבים להשלים את הסכום  ▪  גפני: "דורש תשובה מהאוצר עד סוף השבוע, אחרת גם אנחנו לא ניתן תשובות"  ▪  שלח: עבור מדיניות שר האוצר אין לכם בעיה להוציא מיליארדים מהרזרבה"  ▪  מקלב: "זו תוכנית לחיסול המכון"
(מכון וולקני)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב גפני / Yoav Gafni   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוק הגמ"חים: ועדת הכספים אישרה עשרות סעיפים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
97% מבירורי היהדות בבתי הדין הרבניים בשנים האחרונות - מוכרזים כיהודים, כך עלה (יום ג', 6.11.18) בוועדת העלייה והקליטה שדנה, בסיבות או טענות הצדדים בבתי הדין הרבניים הגורמים לפתיחת בירורים כאלו.
06/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בדרך להצלת מכון וולקני? ועדת הכספים קיימה (יום ג', 6.11.18) דיון מעקב לעניין קיצוץ של כ-55 מיליון שקל בתקציב המכון בשנת 2019, הצפוי להביא לשיתוק בפעילות המכון ולפגיעה קשה במחקר החקלאי בישראל. בדיון שהתקיים לפני כשבועיים, קראה הוועדה להעמיד 30 מיליון שקל נוספים לתקציב 2019, כפתרון להמשך פעילותו התקינה של המכון, כאשר 20 מיליון יגיעו ממשרד החקלאות ו-10 מיליון יגיעו ממשרד האוצר. בנוסף הצהירו משרד החקלאות והאוצר כי הם בוחנים את פעולות התפעול השוטפות של המכון, על-מנת להבין את צרכיו המהותיים.
06/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת אישרה (יום ג', 6.11.18) לקריאה ראשונה הצעת חוק המבקשת לאפשר הקמת קלפי מיוחדת בשדה התעופה ובה יוכלו אנשי צוות אוויר - טייסים, דיילים ומכונאים - להצביע בבחירות לכנסת
06/11/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
איגוד הבנקים הודיע כי הוא מתנגד להקלות הכלולות בהצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון מס' 58) (חייב המשלם לפי הוראה לתשלום בשיעורים), התשע"ח-2018 הממשלתית, אליה מוזגו הצעות חוק פרטיות שיזמו ח"כ יואב בן-צור וח"כ אחמד טיבי. הדברים נאמרו בדיון בוועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת שדנה לקראת העלאת ההצעה להצבעה בקריאה שנייה ושלישית בכנסת.
06/11/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
סיעת כולנו דורשת להכניס שינויים מהותיים בחוק היועצים המשפטיים - התברר (יום ג', 6.11.18) בדיון בו בוועדת חוקה, חוק ומשפט.
06/11/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
אין תוכנית להרחבת כביש 90  /  עידן יוסף
"השקט מתעתע - סיכלנו השנה 480 פיגועים"  /  מירב ארד
לפקחים לא תהיינה הסמכויות המופרזות של סיטיפס  /  עידן יוסף
מורכבות היא אנושיות  /  ראובן ריבלין
למצוא את הדרך לחיות יחד  /  יואל (יולי) אדלשטיין
רוצים בית משפט אחרי אילוף  /  איילת שקד
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
דן מרגלית
דן מרגלית
במרכז האמנויות בתל אביב, באולם ענק שהיה מלא עד אפס מקום, התקבצו יהורם גאון וחברי הגבעטרון להנעים משירי נעמי שמר, שהלכה לעולמה לפני 20 שנים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il