|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
קבוצת ירדן
פעילויות חווייתיות עם המשפחה בתקופת החגים

"חוק עונש מוות למחבלים - אסון ללחימה בטרור"

דבריו יצחק אילן סגן ראש השב"כ לשעבר בדיון ראשון שקיימה ועדת חוקה, חוק ומשפט בנושא חוק העונש מוות למחבלים הבהיר: עלול להיות מנוצל לצרכי פיגועי מיקוח ופיגועי נקמה קשים
14/11/2018  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

ועדת החוקה חוק ומשפט קיימה (יום ד', 14.11.18) דיון סוער ראשון על חוק מוות למחבלים שיזמו שיזמו הח"כים רוברט אילטוב, עודד פורר ויוליה מלינובסקי. במהלך הדיון הבהירו יוזמי החוק כי נוכח הסכמות קואליציוניות שהושגו עימם, החלק היחיד שיקודם מתוך הצעת החוק הוא - ההוראה העוסקת בביטול הדרישה מבית המשפט צבאי לגזור עונש מוות רק בהחלטה פה אחד, ולאפשר הכרעה על עונש מוות ברוב דעות של שופטי ההרכב.

יצחק אילן סגן ראש השב"כ לשעבר שהשתתף בדיון הזהיר מפני השלכותיו של החוק: "החוק הזה יביא לאסון ללחימה בטרור. זה עלול להיות מנוצל לצרכי פיגועי מיקוח בתקופה שבין גזירת הדין לביצועו. זה יביא לפיגועי נקמה קשים מאוד והכי חשוב - קושי בביצוע מעצרים של מחבלים שצפויים לגזר דין מוות. אילן הוסיף: "תרבות האיסלאם מאדירה שהידים והחוק יהפוך אותם לגיבורים. גיבורי התרבות שלהם היום הם אלו שאנחנו חיסלנו כמו יחיא עייאש ואחמד יאסין. את המחבלים יש להרוג בקרב ועל-פי דין והוראה".

גם ח"כ יעל גרמן (יש עתיד) הזהירה מפני הצעת החוק וטענה כי "החוק הזה עלול לסכן את ביטחונם של תושבי ישראל כי יהיה תמריץ לחטוף ישראלים, להרוג אותם ולאיים איומים שיהיה קשה למדינה לעמוד בפניהם כדי למנוע את ההוצאה להורג. אני לא רואה את היגיון ההרתעה כשהם בעצמם יוצאים אדישים לאפשרות שהם ימותו".

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) מיוזמי החוק טען כי "אנחנו דמוקרטיה מתגוננת ואנחנו מבקשים את עונש המוות לא כנקמה אלא כהרתעה. עונש המוות נקבע כאזהרה לרצח עולי הגרדום והעובדה היא שמאז לא תלו הבריטים אף לוחם בארץ ישראל. בכל מקרה שבו יש עבירה שדינה המתה אבקש שההרכב יהיה של 3 שופטים סגני אלופים ואם הם יכריעו ברוב 1:2 שיש לקבוע עונש מוות זה מה שיהיה. לא תמיד עמדת מערכת הביטחון היא הנכונה ומי שיחליט הם יושבי הבית הזה. ההוכחה לכך היא הפצצת הכור בעירק".

ח"כ תמר זנדברג (מרצ): "תארו לעצמכם שבמקרה של תאיר ראדה היינו שולחים את זדורוב לעונש מוות?. בזמן שהעולם הולך ומתנער מהדבר הברברי הזה, ישראל הולכת ומחבקת את הדבר התת אנושי הזה? אני מתביישת ששמי ייכתב כמי שלקחה חלק בדיון כזה. אדווה ביטון אמה של אדל ביטון שנרצחה בפיגוע הוצאה מהדיון לאחר שהתפרצה לדבריה של זנדברג: "אם זה היה ילד שלך היית מתנהגת אחרת".

תאריך:  14/11/2018   |   עודכן:  14/11/2018
מירב ארד
+"ההכשלה במבחני עורכי הדין - מכוונת"
02:50 15/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
88% מהניגשים לבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין נכשלו במבחן המקורי (בטרם התאמות ופסילת שאלות)  ▪  האם יש הכשלה מכוונת והערמת קשיים בלתי סבירה?  ▪  יחימוביץ': "לא מאמינה ללשכת עורכי הדין. למה לוקח שלושה שבועות לפרסם תשובות? למה בחינות הלשכה צריכות לכלול מרכיבים פסיכומטריים?"
([צילום: יוסי זמיר/פלאש 90])
+בטרומית: איסור משלוחים חיים לשחיטה
15:55 14/11/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) (תיקון - איסור משלוחים חיים לשחיטה), התשע"ח-2018 של חבר הכנסת מכלוף מיקי זוהר וקבוצת חברי כנסת. להצעה זו הוצמדו הצעות דומות של חברי הכנסת תמר זנדברג, נורית קורן, מרב מיכאלי ויעל גרמן. מוצע בה לקבוע איסור על ייבוא בעלי חיים לשחיטה בישראל. על אף האיסור, מוצע כי שר החקלאות ופיתוח הכפר יקבע, באישור ועדת החינוך התרבות והספורט של הכנסת, בתקופת הביניים (שלוש שנים מיום פרסום החוק), מכסה שנתית לייבוא בעלי-חיים לשחיטה.
+הבית היהודי יכנס הערב ישיבת סיעה
15:40 14/11/18  |  
סיעת הבית היהודי תכונס הערב ב-18:30 לישיבת סיעה שלא מן המניין.
+בטרומית: פטור לאגרה לעולה חדש המעוניין לעסוק במקצועות הבריאות
15:25 14/11/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות (תיקון - פטור מאגרה לעולה חדש), התשע"ח-2018 של חבר הכנסת אברהם נגוסה וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי עולה חדש שטרם עברו 12 שנים מיום עלייתו, יהיה פטור מאגרות שנקבעו לפי חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות. בכלל זה, אגרות בעד בקשה לקבלת תעודה במקצוע בריאות, בעד בחינות שקבע המנהל ובעד תכניות הכשרה והשתלמויות מקצועיות.
+קסניה סבטלובה: להנייה נדרשו 48 שעות לחסל את ליברמן
15:06 14/11/18  |  
ח״כ קסניה סבטלובה (המחנה הציוני) הגיבה "ככל הנראה, שנתיים תמימות לא הספיקו לאביגדור ליברמן ⁦‪‬ כדי לחסל את הנייה תוך 48 שעות - כפי שהבטיח, אבל לעומת זאת, להנייה הספיקו 48 שעות כדי לחסל את כהונת שר הביטחון של ליברמן".
+חוק מוסר התשלומים: "המדינה היא העבריינית הכי גדולה"
15:04 14/11/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
דברי יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ כבל בדיון המעקב אחר יישום חוק מוסר תשלומים לספקים  ▪  מנהלת אגף הבינוי במשרד החינוך, אילנית שושני: האוצר עצר תקציבים למשרד
(לא עומדים בתשלומים [צילום: נתי שוחט, פלאש 90])
+בטרומית: בתהליך אימוץ של ילד, יתנו גורמי הרווחה עדיפות לאימוץ על ידי קרוב משפחה
15:00 14/11/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק אימוץ ילדים (תיקון - מיצוי אפשרויות האימוץ אצל קרוב משפחה), התשע"ח-2018 של חברת הכנסת פנינה תמנו וקבוצת חברי כנסת. להצעה זו הוצמדה הצעה דומה של ח"כ יואל חסון. מוצע בה לקבוע כי בתהליך אימוץ של ילד, יתנו גורמי הרווחה עדיפות לאימוץ על-ידי קרוב משפחה של הילד.
+ח"כ מיקי זוהר: ליברמן הפקיר את ביטחון ישראל כי חשש מהחמאס
14:53 14/11/18  |  
ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) לפני זמן קצר במליאה: "גם אני, נציג הנגב בליכוד, התאכזבתי שלא תקפנו את חמאס אבל הבנתי שיש שיקולים מקצועיים ביטחוניים של הצבא ושל רה"מ. אני לא פופוליסט כמו האופוזיציה, אני לא משתמש בדם חיילים כדי להפיל שלטון. אתם לא הייתם שניה אחת בדיון בקבינט. הדמגוגיה כאן בלתי נסבלת. שר הביטחון ליברמן בישר לנו היום בשורה אחת טובה ואחת רעה. הרעה: הוא הפקיר את ביטחון אזרחי ישראל משום שחשש מהחמאס. הבשורה הטובה היא שרה"מ נהיה שר הביטחון החדש והוא יטפל בחמאס. יש לנו ממשלה ימנית ואחראית שפועלת למען תושבי הדרום על אפה ועל חמתה של האופוזיציה".
+אחמד טיבי: 48 השעות של ליברמן
14:42 14/11/18  |  
ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת): "‏48 השעות היחידות שנכנסו לתוקף אצל ליברמן הן של הודעת ההתפטרות שלו".
+יחימוביץ': לפזר את הכנסת
14:39 14/11/18  |  
ח"כ שלי יחימוביץ: "יש לפזר את הכנסת וללכת לבחירות מיד. אך טבעי שממשלה שחבריה התחרו מי יעמוד בראש מצעד הלאומנות, הגזענות, ההסתה וסתימת הפיות - תאתגר את עצמה ימינה למקומות כה קיצוניים עד שתיפול מהסולם הגבוה של עצמה. מטרתנו להחליף את השלטון, אך כל ממשלה שתהיה לא תוכל להיות גרועה ומופקרת מהממשלה הזאת״.
+יואל חסון: לתאם תאריך בהול לבחירות
14:27 14/11/18  |  
יו״ר סיעת המחנה הציוני ומרכז האופוזיציה יואל חסון: ״המחנה הציוני קורא לליכוד לתאם איתו מיד תאריך בהול לבחירות - לאזרחי ישראל מגיע הנהגה אחרת. נתניהו שמכנה את עצמו מר ביטחון הסתבר כמר כסף, שמעביר מיליוני דולרים לחמאס בבוקר אבל סופג רקטות בלילה".
+איציק שמולי: התפטרות ליברמן - מעשה טבעי ומתבקש
14:26 14/11/18  |  
ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני): "התפטרות ליברמן היא מעשה טבעי ומתבקש לנוכח הכישלון המחפיר וכך צריכים לעשות גם נתניהו, בנט ושאר שרי הקבינט הכושלים שהביאו להפקרת הדרום ולאובדן ההרתעה. לא רק שהניה נותר בחיים אלא שהוא וחבריו הטרוריסטים הביאו להתעצמות החמאס, שהפך לבעל הבית בשטח, מול ממשלת ימין כנועה ורופסת. התנהלות הקבינט בחודשים האחרונים עם הדלפות מסוכנות ומריבות מיותרות שערורייתית וחסרת תקדים בחומרתה".
+דב חנין: כשממשלת הכשלון מתפרקת צריך לקדם שלטון אחר
14:24 14/11/18  |  
ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): "במרוץ מי הכי ימני, מי הכי חזק מול הערבים, מי הכי מושחת, מי הכי סוחט את הקופה הציבורית - אזרחי ישראל מפסידים. כשממשלת הכשלון מתפרקת צריך לקדם שלטון אחר, לטובת העתיד של כולנו".
+סתיו ‏שפיר: ‏ליברמן היה שר ביטחון כושל
14:23 14/11/18  |  
ח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני): "ליברמן היה שר ביטחון כושל בתוך ממשלה שנכשלה בתפקידה העיקרי- לשמור על ביטחון אזרחי ישראל. מעבר לשחיתות הפושעת, לגלי השנאה שהם שטפו אותנו בהם, להפקרת כל מי שחלש ומוחלש - בתפקיד הזה, שמירה על ביטחון אזרחי ישראל - הם כשלו את הכישלון הנורא ביותר. ממשלה שצריכה לסיים את ימיה, ולא לחזור".
+מוסי רז: הימין הקיצוני הביא ניצחון לחמאס
14:06 14/11/18  |  
ח״כ מוסי רז (מרצ): ״כבר שנים שנתניהו מוביל את הציבור לעבר הימין הקיצוני. היום הימין הקיצוני פוצץ לו את הקואליציה והביא ניצחון לחמאס. יש סיבות מבצעיות, מדיניות וטקטיות שלא נכנסנו לעימות בעזה שבוע, אבל הימין הקיצוני שנתניהו מטפח כבר עשרות שנים קם על יוצרו היום. התוצאה המצערת של התפטרותו של ליברמן היא שרה״מ מחזיק - בנוסף לתפקידו - לא רק בתיק החוץ והבריאות, אלא כעת גם בתיק הביטחון. זה הזמן להחזיר את המנדט לבוחרים״.
+רוזין: ליברמן העדיף שיקולים פוליטיים
14:04 14/11/18  |  
ח"כ מיכל רוזין (מרצ): "טוב שפטרנו משר ביטחון שמעדיף לפעול על פי אינטרסים זרים ופוליטיים מאשר שיקולים ענייניים ומקצועיים. ליברמן מסיים עוד קדנציה כשר בממשלת ישראל ללא הישגים ועם שורת נזקים ציבוריים וארגוניים מאחוריו. האדם שרץ על זה שמילה שלו היא מילה, הוכיח פעם אחר פעם שהבטחותיו ריקות, טיעוניו נלוזים והישגיו דלים. הגיע הזמן להחזיר את המנדט לציבור הישראלי ולשנות את הכיוון הפופוליסטי, המשיחי והאנטי-דמוקרטי שהובילה ממשלת נתניהו הרביעית".
+מרצ תעלה הצעת חוק לפיזור הכנסת
14:03 14/11/18  |  
יושב-ראש מרצ, ח"כ תמר זנדברג: "ברוך שפטרנו מליברמן, שר גזען מושחת שדרדר את הפוליטיקה הישראלית. שאר שרי הממשלה צריכים ללכת אחריו, להתפטר גם הם ולפטור אותנו ממשלה רעה, חולה בשחיתות, גזענות וחוקי נאמנות".
+בטרומית: פטור מארנונה לחייל בודד בדירת שותפים
14:02 14/11/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הרשויות המקומיות (פטור חיילים, נפגעי מלחמה ושוטרים מארנונה) (תיקון - פטור לחייל בודד בדירת שותפים), התשע"ח-2018 של חברי הכנסת רועי פולקמן ומירב בן ארי, אליה הוצמדה הצעה דומה של ח"כ פנינה תמנו. מוצע בה לקבוע כי ביחס לחיילים בודדים השוכרים דירה עם דיירים נוספים, הפטור יחושב לפי היחס בין שטח הדירה לבין מספר הדיירים, באופן שיזכה חיילים בודדים השוכרים דירת שותפים בפטור מלא על חלקם היחסי בארנונה.
+הבית היהודי: תיק הביטחון - או שנפרוש
13:43 14/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בנט דורש לקבל את תפקיד שר הביטחון  ▪  ח"כ מוטי יוגב: התפטרות ליברמן - בריחה מאחריות  ▪  ח"כ קיש: אם בנט רוצה בחירות - שיגיד
(בנט. דרישה לתיק הביטחון [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+ליברמן מתפטר מתפקיד שר הביטחון;
"נתניהו פועל למניעת הבחירות"
13:01 14/11/18  |  מירב ארד, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הודעתו של השר ליברמן מגיעה בעקבות העימות בדרום ותמיכת הקבינט מדיני-ביטחוני בהפסקת אש, בניגוד לעמדתו של ליברמן  ▪  בכיר בליכוד מאותת לבנט לא לפרק את הממשלה
(ליברמן. שחיקה במעמדו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ח"כ חזן הורחק לשישה שבועות מדיוני מליאת הכנסת
12:34 14/11/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ועדת האתיקה של הכנסת החליטה להטיל על חזן סנקציה של הרחקה בגין תלונה שהוגשה בשל התבטאויות פוגעניות  ▪  ח"כ חזן בתגובה: "איש לא יסתום לי את הפה מלשמור על חיילי צה"ל
(ח"כ חזן. מורחק פעם שנייה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ועדת הכספים אישרה: הקמת הוועדה ליציבות פיננסית
11:21 14/11/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוועדה תייעץ לכל הרגולטורים הכלכליים וכן לראש הממשלה ולשר האוצר, הן בשגרה והן במצב של משבר
(גפני. שר האוצר יעדכן את יו"ר הוועדה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   אחמד יאסין   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"חוק עונש מוות למחבלים - אסון ללחימה בטרור"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
שר הביטחון, אביגדור ליברמן הודיע (יום ד', 14.11.18) על התפטרותו מהתפקיד. במסיבת עיתונאים שכינס, אמר: "אני מודיע על התפטרותי. הפסקת האש של אתמול, בשילוב תהליך ההסדרה מול חמאס זאת כניעה לטרור. מה שבפועל עושים כרגע זה לקנות שקט לטווח קצר במחיר פגיעה בביטחון הלאומי לטווח ארוך.
14/11/2018  |  מירב ארד, עידן יוסף  |   חדשות
עדת האתיקה של הכנסת החליטה להרחיק את ח"כ אורן חזן לשישה שבועות מדיוני מליאת הכנסת והוועדות, למעט הצבעות, בעקבות תלונה של מנכ"ל משרד הביטחון אודות התבטאויות פוגעניות שלו כלפי סמנכ"ל המשרד וראש אגף שיקום נכים במשרד, חזי משיטה בדיון בוועדת העבודה הרווחה והבריאות.
14/11/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני אישרה (יום ד', 14.11.18) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק בנק ישראל - הוועדה ליציבות פיננסית. הוועדה שמטרתה מניעת משברים פיננסים דוגמת המשבר העולמי ב-2008, תייעץ לכל הרגולטורים הכלכליים וכן לראש הממשלה ולשר האוצר, הן בשגרה והן במצב של משבר.
14/11/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ איתן כבל, ציינה (יום ג', 13.11.18) את יום הסוכרת הבינלאומי בכנסת בדיון שיוחד להוזלת מחירו של סל מוצרי מזון בריא. היו"ר כבל, שיזם את הדיון, אמר כי "מדובר באחד האבסורדים הכי גדולים בכלכלה הישראלית שבו מצד אחד המדינה מפקחת על מוצרי היסוד הלא בריאים ולמעשה מעניקה להם סוג של סבסוד שמעודד את הצרכנים לרכוש אותם, ומצד שני משקיעה מיליארדים כדי להתמודד עם הבעיות הבריאותיות שנובעות מצריכת מוצרי מזון לא בריאים. חלם זה כאן". הוא הוסיף כי בכוונתו לטפל בנושא ולא להרפות עד שתימצא הדרך להוזיל את סל מוצרי המזון הבריא ומתח ביקורת על הממשלה ומשרדי האוצר והכלכלה, שלא עשו דבר בעניין.
14/11/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ג', 13.11.18) את תקנות מס הכנסה (תקנות לעניין חלפני כספים) (הוראת שעה), התשע"ז-2016.
13/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
אושר: בוררות תידון בדין תורה  /  עידן יוסף
ה"עסקים" החדשים של משרד הפנים  /  עידן יוסף
אושר הסעיף האוסר פרסום מוצרי עישון  /  מירב ארד
מורכבות היא אנושיות  /  ראובן ריבלין
למצוא את הדרך לחיות יחד  /  יואל (יולי) אדלשטיין
רוצים בית משפט אחרי אילוף  /  איילת שקד
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
קידוש השם של הלוחמים הסרוגים, שמקירבם באו כמחצית מנופלי המלחמה, לעומת חילול השם שנוצר מחמת ההשתמטות ההמונית ממצווה מדאורייתא, להצלת ישראל מיד צר    אבל 'גדול קידוש השם מחילול השם' &...
איתמר לוין
איתמר לוין
מלחמה צריכה יעד מדיני ברור    נתניהו שוב פוזל לרפובליקנים ומפלרטט עם עבריין בלתי שפוי    המשותף לשומר וגולדפוס    מה באמת חשוב לסמוטריץ'    חוק הרבנים ואבי דיכטר    האם מישהו עוקב אחרי ...
דן מרגלית
דן מרגלית
מישהו יודע אם האיש הזה מספיק אטום או נוכל, שלאחר הכתבה ב"אולפן שישי" בערוץ-12 הוא יצא בשבת מביתו? מישהו זוכר על איזשהו זגזוג סיטוני, שקרים ונוכלויות כאלה אצל מישהו באיזושהי מפלגה י...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הרפיון במשמעת בצבא, אינו רק תוצאה של שתיקת הפיקוד העליון אל מול מופעי הסרבנות ועידודה בשנת המחאה, אלא חלק מחטא היוהרה של עונדי הדרגות הבטוחים כי מותר להם לדבר אל הפוליטיקאים מול פנ...
אמיר אביבי
אמיר אביבי
הכרעת חמאס או שחרור החטופים? התשובה נמצאת ברפיח ובציר פילדלפי    ההשתלטות על רפיח ועל ציר פילדלפי הכרחית גם לביטחון ישראל ביום שאחרי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il