|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

סקרים ראשונים

הימין החדש נוגס בימין הישן

שני סקרים חדשים מעלים כי המפץ בימין לא גורע מכוחו של הימין, ומפלגת הימין החדש עוברת בקלות את אחוז החסימה כולנו יורדת, וגשר מגרדת את אחוז החסימה
30/12/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות
סמליל הימין החדש

פחות מ-24 שעות אחרי המפץ בימין וההכרזה על הקמת מפלגת הימים החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד, מתפרסמים שני סקרים אינטרנטיים. בהסתייגות יודגש כי סקרים הנערכים מיד אחרי אירועים פוליטיים מרכזיים, מדויקים פחות מאשר סקרים הנערכים באופן רגיל. יתרה מכך, הסקרים הללו נערכים על סמך הערכות לפיהן ח"כ בצלאל סמוטריץ' ולא ח"כ ממפלגת הבית היהודי, הוא שיעמוד בראש הרשימה.

על-פי סקר שערך מכון 'פאנלס פוליטיקס' עבור אתר וואלה, הימין החדש מקבלת 10 מושבים, הליכוד 28, יש עתיד 15, הרשימה המשותפת 13, חוסן לישראל (בני גנץ ומשה יעלון) 11, המחנה הציוני 9, יהדות התורה 7, מרצ 6.

ארבע מפלגות מגרדות את סף אחוז החסימה עם 4 מושבים - הבית היהודי-האיחוד הלאומי, ישראל ביתנו, ש"ס וגשר של אורלי לוי אבקסיס.

בסקר שערך 'מקור ראשון' ובוצע על-ידי חברת Direct Polls במוצאי שבת בקרב 628 משתתפים, מקבלת הימין החדש 14 מושבים. הליכוד יורד ל-25.

גוש מפלגות הימין כולו עומד על 49 מנדטים, שיחד עם המפלגות החרדיות וכולנו עמד על על 65 מנדטים. חוסן לישראל 15, הרשימה המשותפת 12, יש עתיד 10, המחנה הציוני 9, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו, ש"ס, מרצ והבית היהודי 5, כולנו וגשר 4.

נפתלי בנט מסר: "המפץ בימין של הקמת 'הימין החדש', מבטיח את ניצחון גוש הימין".

תאריך:  30/12/2018   |   עודכן:  30/12/2018
עידן יוסף
+אל תחפשו דמוקרטיה אצל לפיד, לבני, כחלון, ליברמן, גנץ, בנט ושקד
08:07 31/12/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אם הסקרים יתאמתו, קרוב ל-50 מחברי הכנסת ה-21 יישלטו בידי שבעה אנשים - ללא שום הליך דמוקרטי פנימי. התמונה חמורה במיוחד בסיעות יש עתיד, ישראל ביתנו, כולנו והתנועה: למרות שמדובר במפלגות ותיקות, הן למעשה דיקטטורות של העומדים בראשן. אליהן מצטרפות הפעם חוסן לישראל, הימין החדש וגשר. ביחד עם המפלגות החרדיות, מדובר על למעלה ממחצית מחברי הכנסת הבאה, שלא ייבחרו בהליך דמוקרטי מלא וראוי
ליברמן. אי אפשר להתמודד [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
לפיד. משוריין לעוד שתי כנסות [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+רק רבע מהציונות הדתית תבחר בימין החדש
23:31 30/12/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
סקר במגזר הדתי לאומי מגלה: מעדיפים את שקד בראש המפלגה החדשה  ▪  סמוטריץ' מוביל בפער ניכר בראש הבית היהודי-איחוד לאומי  ▪  40% יצביעו למפלגה הדתית-לאומית
בנט. הדתיים הלאומיים מעדיפים את שקד [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90]
+השר אריאל יפרוש אם יפסיד לסמוטריץ'
21:40 30/12/18  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר החקלאות, ח"כ אורי אריאל, אמר בחוג בית כי אחרי 17 שנים בכנסת הוא בנוי יותר לעשיה ופחות למלל ולדיבור ולכן לא מילא את הטפסים המיועדים להתמודדות לרשימת מפלגת האיחוד הלאומי
(אריאל. לא מילאתי טפסים לח"כים [צילום: הלל מאיר])
+הבית היהודי שוקלת ביטול הפריימריז
21:16 30/12/18  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
סיעת הבית היהודי שהצטמצמה ב-50% תתכנס מחר עם ועדה מיוחדת שהקימה לצורך גיבוש לוחות זמנים למציאת שיטה לבחירת יו"ר המפלגה ולקביעת רשימת המועמדים לכנסת  ▪  ההחלטה תובא לאישור המרכז
(ח"כ בן דהן. האם יהיו שוב פריימריז?)
+אלקין: "כשכופים עמדה של מנהיג אחד והכל מתנהל סביבו קשה להצמיח הנהגה"
19:46 30/12/18  |  
השר זאב אלקין בכינוס ז'בוטינסקי של בית"ר העולמית: "תורת ז'בוטינסקי ניצחה. השמאל הישראלי היום נזקק ליוצאי מורשת ז'בוטינסקי ולא מסוגל להעמיד מנהיגים משל עצמם וזוהי אמירה ברורה מאוד. מטיחים בנו בימין שאנחנו סותמי פיות. אבל מי שמכיר את ההיסטוריה יודע שדווקא בתקופת השמאל סתמו פיות ודווקא בימין תמיד איפשרו שיח פתוח גם בחוץ וגם שיח פנימי בתוך שורותיו וזה מה גרם לכך שרוב ההנהגה של החברה הישראלית היום היא דווקא מהימין. רק במקום שבו נותנים לוויכוח לצמוח אפשר להצמיח מנהיגות. כשכופים עמדה של מנהיג אחד והכל מתנהל סביבו קשה להצמיח הנהגה".
+גבאי: התנגדות לתחבורה ציבורית בשבת זה מפד"ל הישנה
19:44 30/12/18  |  
יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי תוקף את ראשי הימין החדש בהתנגדתם לתחבורה ציבורית בשבת, ואומר כי "נפתלי ואיילת מנעו את זה, והצביעו נגד החוק שלנו, כשעמדו בראש מפד"ל הישנה". "אז יש מפלגה חדשה בישראל, 'חילונית-דתית'. וואלה יופי", דבריו.
+אדלשטיין: הכוכבים הנוצצים יתבררו ככוכבים נופלים
19:39 30/12/18  |  
יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין (הליכוד) אמר בכינוס ז'בוטינסקי של בית"ר העולמית: "פורסים לפנינו עכשיו קשת של מפלגות שלא מציעות דבר חוץ מרשימת שמות נוצצים. אלו מפלגות כוכבים שלבסוף מתגלה לנו שהם כוכבים נופלים. אבל לנו, אנשי הליכוד, יש דרך אחרת. או יותר נכון, יש להגיד שרק לנו, ממשיכי המורשת של ז'בוטניסקי, יש דרך".
+לבני: "ז'בוטינסקי היה הראשון שהיה יוצא להפגנות כשהיו תוקפים את התקשורת"
19:37 30/12/18  |  
ראש האופוזיציה ציפי לבני אומרת כי "ז'בוטינסקי היה הראשון שהיה יוצא להפגנות כשהיו תוקפים את התקשורת. הוא אמר גם שאם יכתבו עליו דברים שיכעיסו אותו, הוא יגן על התקשורת החופשית" בכינוס ז'בוטינסקי של בית"ר העולמית, תקפה את הימין ואמרה: "הלוואי שכל הפוליטיקאים ששרו פה את המנון ביתר היו זוכרים לא רק את התגר אלא גם את ההדר. חלק מהצעקות פה רחוקות מרחק אלפי מיילים ממורשתו האמיתית". עוד הוסיפה: "צריך להיכנס לחדר המו"מ ולנהל אותו עם הערבים מתוך תחושת כוח וצדק".
+אילנה ראדה תישא דברים בישיבת סיעת ישראל ביתנו
19:14 30/12/18  |  
אילנה ראדה, אמה של הנרצחת תאיר ראדה, צפויה לשאת דברים במהלך ישיבת סיעת ישראל ביתנו מחר. זאת בהמשך לדרישתה של הסיעה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית שתבחן את התנהלות גורמי אכיפת החוק בתיק הרצח. יצוין כי פעילות ועדה שכזו אינה אפשרית במהלך פגרת הבחירות, ומבחנה של ישראל ביתנו יהיה האם תציג דרישה זו כחלק מהמו"מ הקואליציוני.
+בנט: המפץ בימין יבטיח ניצחון גוש הימין
19:09 30/12/18  |  איציק וולף
השר נפתלי בנט טוען כי המהלך הפוליטי שעשה יחד עם השרה איילת שקד, לעזיבת הבית היהודי ולהקמת מפלגת הימין החדש, יביא לניצחון גוש הימין בבחירות. "המפץ בימין, של הקמת הימין החדש, מבטיח את ניצחון גוש הימין", כתב הערב בחשבון הטוויטר שלו.


+ליצמן: מתנגדים להורדת אחוז החסימה
18:52 30/12/18  |  
‏סגן השר יעקב ליצמן בכינוס אגודת ישראל: ״אני מעולם לא הסכמתי להורדת אחוז החסימה וכל הפרסומים בעניין היו שקר. אני מודיע שאנחנו מתנגדים לזה". נלך יחד עם דגל התורה בבחירות הקרובות. לפני שנשב עם דגל על כל הפרטים נצטרך לשבת בתוכנו לקבוע מה היה ומי יהיה״. בהתייחסו לירידת כוחה של המפלגה בבחירות המקומיות, אמר: "אינני רוצה לדבר פה על המוניציפלי למרות שדרוש בדק בית מקיף״.
+מלכיאלי: חוטובלי מפיצה שנאה נגד ש"ס
18:47 30/12/18  |  
ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) הגיב לדברי ח"כ ציפי חוטבלי (ליכוד) שאי הורדת אחוז החסימה עלולה להביא למותה של ש"ס בבחירות: "תנועת ש"ס הולכת להפתיע בבחירות הקרובות עם תמיכה מקהלים חדשים וגדולים. מעניין לבדוק את שביעות רצונם מהגברת חוטובלי שאמורה לייצג אותם בעבודה בכנסת במעשים ולא בדיבורים, פרט להפצת שנאה ודאגה להיבחר לשרה בממשלה, לא מכירים אזרחי ישראל את פעולותיה של חוטובלי".
+דיווח: עדינה בר שלום צפויה לקבל הצעה להצטרף לימין החדש
18:44 30/12/18  |  
בימים הקרובים תנסה מפלגת הימין החדש לגייס לשורותיה פורסמים. בבורסת השמות: עדינה בר שלום, הנמצאת היום במפלגת אחי ישראלי, וינון מגל (אתר אקטואליק).
+ההכרעה על הקמת הימין החדש התקבלה בשבת
18:27 30/12/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שקד נסעה בשבת לביתו של בנט ברעננה ובפגישה פוליטית ביניהם הוחלט סופית על הקמת המפלגה  ▪  בנט יקבל את התפקיד הבכיר אך שקד תובלט ראשונה לצרכי תעמולת הבחירות
(שקד. נסעה בשבת)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הימין החדש נוגס בימין הישן
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
תחת מעטה עמימות משוכלל, על-ידי ארגונים שתחבאים תחת התאור של ארגוני זכויות אדם, אך הם בדיוק ההפך מזה, כשהם שולטים בכל מוקדי הכח ושטיפת המוח, למעט הרשתות החברתיות, ובניסיון נואש לסלק את המכשול האחרון העומד בדרכם, הנה מה שהסמול הישראלי מסתיר לגבי כוונותיו האמיתיות, אם חו"ח יצליח להשתלט על השלטון.
30/12/2018  |  ערן אייזנברג  |   מאמרים
ועדת הכנסת אישרה (יום א', 30.12.18) את פילוג סיעת הבית היהודי ואת פרישתם של השרים נפתלי בנט ואיילת שקד וחברת הכנסת שולי מועלם רפאלי. הוועדה אישרה את התפלגות סיעת 'הימין החדש' מסיעת הבית היהודי, זאת לאחר שיועמ"ש הכנסת איל ינון הבהיר כי עמדו בכל הדרישות החוקיות וכי אין לחברי הוועדה סמכות לא לאשר את הפילוג.
30/12/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
כאשר ציפי לבני ואהוד ברק, שהציבור מאס בהם, הם הטוענים עתירי-האגו להנהגת השמאל, שלטון הימין מובטח, על-אף חסרונותיו ושגיאותיו ציפי לבני ואהוד ברק הם הנשק הסודי של בנימין נתניהו בדרכו לכהונה נוספת בראשות הממשלה
30/12/2018  |  רון בריימן  |   מאמרים
הפתעת הבחירות הקודמות לכנסת הייתה, ללא צל של ספק, התגלותה המטאורית של מפלגת "יש עתיד, בהנהגתו של יאיר לפיד. האם תופעתה של הפתעה שכזו עשויה לחזור על עצמה גם בבחירות הקרובות? כל הסימנים מעידים שאכן כך יהיה. אלא שהפעם תהיה זו מפלגת "חוסן לישראל" החדשה, שזה אך הפציעה לאוויר העולם, בהנהגתם של בני גנץ ובוגי יעלון.
30/12/2018  |  ראובן לייב  |   מאמרים
כידוע החליטה הכנסת על "חוק ההסדרה", שבא למנוע את הריסתם של בתים רבים שנבנו בתום לב בהתיישבות ביהודה ושומרון. אולם החשש הגדול היה שהבג"ץ יפסול את החוק. לצורך כך התכוונו בקואליציה לחוקק את "פסקת ההתגברות" (תיקון לחוק יסוד "כבוד האדם וחירותו"), שמטרתו לאפשר חקיקה מחודשת של חוק אשר נפסל על-ידי בג"ץ. החוק נועד גם לאפשר חקיקה מחודשת בעניין גירושם של מסתננים מאפריקה, שהרי גם בנושא זה פסל בג"ץ חוקים של הכנסת. תומכי התיקון ביקשו להעבירו ברוב של 61 קולות (או קצת יותר) ומנגד דרשה נשיאת בית המשפט העליון כי החוק יעבור ברוב של 70 קולות של חברי הכנסת, וזאת ביודעה כי אין בידי הקואליציה אפשרות להשיג רוב כזה. השר כחלון ממפלגת "כולנו" לא הסכים לתמוך בעמדת הקואליציה ודרש כי החוק יחוקק בהסכמה עם בג"ץ, ואם לא תהיה הסכמה כזו אז סיעת "כולנו" תצביע נגד החוק, ובכך הוא הכשיל את כל המהלך.
30/12/2018  |  שמואל פישר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
בנתב"ג חונה המטוס שתוכנן במקור לטיסות הנשיא או ראש הממשלה, אבל המטוס "כנף מציון" מושבת    מדוע לא יוכשר מטוס זה לטיסותיהם של הבכירים לארה"ב?
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שר בישראל העונה לשם דודי אמסלם מתהולל בטברנה באתונה בירת יוון ושרה העונה לשם מירי רגב מטיילת עם הבת בסרי לנקה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il