|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
פירוק המחנה הציוני [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90] לבני וגבאי. סוף הדרך המשותפת [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90] לבני. הובכה לעיני המצלמות [צילום: יונתן זנדל/פלאש 90]

טלטלה במחנה הציוני:

גבאי ללבני: "השותפות בינינו הסתיימה"

מבלי ליידע את ציפי לבני מראש הודיע גבאי על פירוק המחנה הציוני הבהיר: "חיבורים מוצלחים מצריכים חברות, עמידה בסיכומים ונאמנות לדרך. זה לא קורה בשותפות הזאת ולכן אני שוב בוחר בציבור" לבני בתגובה: "כל המאמינים באמת בדרך - מהפך בבחירות הקרובות"
01/01/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות

דרמה פוליטית וטלטלה במפלגת "המחנה הציוני": יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי הודיע (יום ג', 1.1.19) כי העבודה והתנועה בראשות ח"כ ציפי לבני מתפצלות. בישיבת הסיעה אמר גבאי: "קיוויתי והאמנתי שהשינוי והשותפות החדשה יובילו לצמיחה שלנו, לחיבור של ממש, לפירגון הדדי. אבל הציבור חכם הוא רואה שזה לא מצב הדברים והתרחק. אני עדיין מאמין בשותפות, בחיבורים, בלאחד מחנה גדול ומחויב לשינוי, אבל חיבורים מוצלחים מצריכים חברות, עמידה בסיכומים ונאמנות לדרך. זה לא קורה בשותפות הזאת ולכן אני שוב בוחר בציבור". עוד הוסיף גבאי: "ציפי, אני מאחל לך הצלחה בבחירות, בכל מפלגה שבה תהיי. אנחנו נמשיך להילחם ולהיות מחויבים לשינוי שעם ישראל רוצה".

ח"כ לבני לא ידעה מראש על המהלך של גבאי, הופתעה לשמוע על כך בישיבת הסיעה כשהודיע זאת בפומבי. בתגובה למהלך כתבה ציפי לבני בחשבון הטוויטר: "תודה למתקשרים, למסמסים ולתומכים. טוב שהותרו הספקות ואפשר להתמקד באתגר הלאומי החשוב שעומד לפנינו, כל המאמינים באמת בדרך - מהפך בבחירות הקרובות".

בישיבה סגורה שקיים גבאי עם חברי סיעת המחנה הציוני לאחר ההודעה על החלטתו, אמר על גבאי לבני: "היא לא אמרה עלי מילה טובה בכל התקופה שלה כראש האופוזיציה. רק אכלתי חרא ממנה. "היא עמדה כאן בסיעה ואיימה לעיני המצלמות שאם לא אתן לה את ראשות האופוזיציה היא תפרוש, אז שאיש לא ידבר אתי על נימוסים".

הנאום המלא של אבי גבאי בפתח ישיבת הסיעה:

"לאור ההתפתחויות הפוליטיות והסקרים. אני נשאל בימים האחרונים האם אני באמת מאמין שאפשר לנצח?

ברשותכם אתייחס.

לפני 4 שנים וחצי החלטתי להצטרף למערכת הפוליטית בכדי לעשות שינוי.

את ההחלטה המחייבת קיבלתי בעיצומה של מלחמת צוק איתן, כשראיתי איך ממשלת ישראל לא מנהלת מלחמה אלא מנהלת את יחסי הציבור של הממשלה בזמן שאזרחי המדינה תחת ירי טילים ובזמן שהחיילים שלנו נהרגים בנגמשים לא ממוגנים.

יכולתי להמשיך ולהרוויח שכר של מיליונים אבל החלטתי שטוב יותר יהיה לילדיי,
אם אשאיר אחרי מדינה טובה יותר על פני רכוש נוסף שהם יקבלו בירושה.

בחרתי בציבור.

בדיוק שנה לאחר מכן, קיץ 2015 נלחמתי כשר בממשלה במתווה הגז המושחת.
זה שמונע מאיתנו להפחית את חשבונות החשמל ב 20%. נלחמתי ושילמתי על כך מחיר כבד במפלגה שהייתי בין מייסדיה. שנה לאחר מכן, קיץ 2016, עמדתי נדהם, כמו מרבית אזרחי המדינה כאשר נתניהו פיטר את בוגי יעלון והחליף אותו באיווט ליברמן. אני זוכר היטב את אותם ימים, את השיח ברחוב.

אנשים אמרו לי שהם לא יכולים לנשום מעצמת הציניות וההפקרות של נתניהו. מצאתי את עצמי שוב נדרש לקבל החלטה אישית גדולה והתפטרתי מהממשלה. שוב, בחרתי בציבור. וברחוב אמרו לי שהחזרתי את התקווה שהפוליטיקה לא חייבת להיות צינית.

עד היום אמא שלי לא מבינה מדוע החלפתי כבוד ושררה, בחוגי בית ברחבי הארץ, אבל אני יכול להמשיך ולהסתכל בעיני הציבור ובעיני ילדיי ולאמר – הפוליטיקה לא שינתה אותי. הימים הם טרום ימי חקירות ראש הממשלה אבל את שלטון נתניהו ראיתי מקרוב. בעיקר את חוסר האיכפתיות – את האדישות לחיי האזרחים, ליוקר המחיה, למערכת הבריאות שלנו, לצעירים שאיבדו תקווה, לאזרחים הוותיקים שחוסכים בתרופות כי אין להם.

שאלתי את עצמי מה אני יכול לעשות בכדי להביא לשינוי? איך מחליפים את הממשלה הזאת, בממשלה שתעסוק באזרחים – תשמור על הביטחון, הדמוקרטיה ותעצור את השחיתות שהפכה ללגיטימית.

הציעו לי הרבה מאוד הצעות. להצטרף למפלגות של איש אחד או להקים בעצמי מפלגה של איש אחד. ממש, קלי קלות. בלי הרבה מאמץ. שוב, בחרתי בדרך הקשה והמורכבת.

זאת שיש לה סיכויי הצלחה של אריאלה ממפעל הפיס. הבנתי ששינוי גדול אפשר לעשות רק ממפלגה עם מסורת של שלטון – רק ממפלגת העבודה. מפלגה שהדרך שלה משלבת את ביטחון המדינה כערך עליון לצד חתירה לשלום עם שכנינו וניהול כלכלה צודקת. כזאת שמשרתת את כלל האזרחים. מפלגה וותיקה שלמרות שאוהבים לבקר אותה קיבלה אותי בזרועות פתוחות וחצי שנה לאחר מכן חבריה בחרו בי להוביל אותה.

ושלא ייקל הדבר בעיניכם – 52,000 חברים וחברות מכל רחבי הארץ – מערים ומושבים וקיבוצים. בהם חברים וותיקים רבים בחרו באדם חדש. הם בחרו בי כי הבטחתי לעשות הכל עבור הניצחון ולשים את הניצחון לפני נוחות פוליטית ולפני כל פוליטיקה פנימית.

נבחרתי ויצאתי לדרך. בחרתי לעשות כנסים ברחבי הארץ, בערים, מושבים, קיבוצים, כפרים ערבים ודרוזים ובמעוזי הליכוד- דימונה, שלומי, מגדל העמק, עפולה, קריית מלאכי ועוד.

עשיתי גם טעויות, בעיקר של התנסחות אחת לא מוצלחת שהיום אני יכול לספר לכם שבאחת הפגישות בינינו עמוס עוז ז"ל תיחקר אותי – מה אמרתי ולמה התכוונתי. בחוכמתו הרבה אמר לי כיצד הייתי צריך להעביר את אותו המסר מבלי לפגוע.

יתכן שטעיתי גם בכך שבחרתי לפגוש את הציבור ולא מילאתי את היומן בפגישות עם פרשנים וכותבי טורים. קיבלתי גם את עצתו של יצחק הרצוג ושמרתי על השותפות עם ציפי והתנועה במסגרת המחנה הציוני. זה לא פשוט להיכנס לשותפות שמישהו אחר הקים, אבל זכרתי שהתחייבתי לעשות מה שנכון לניצחון בבחירות.

אפילו ניסיתי להביא לאיחוד מלא של המפלגות. לצערי זה לא קרה. כשהרצוג התפטר. ציפי ביקשה את תפקיד ראש האופוזיציה במקומו. כולל כאן, בחדר הזה, אל מול המצלמות כשאמרה שזה התנאי שלה להמשך השותפות. בחרתי בשותפות, כולל סיכום על שיריונים לתנועה.
שיריונים שגרמו למתח עצום במפלגה שלי ואפילו ליותר מכך. שוב בחרתי בציבור, שמעתי את הקולות במחנה שלנו שמבקשים אחדות וקיבלתי את בקשתה של ציפי. בחרתי להתעמת עם הפוליטיקה הפנימית ולשמור על האחדות של המחנה.

כפי שאתם יודעים אני מה שעמוס עוז קרא לי בחיבה ."ילד מעברות". שאול טשרניחובסקי כתב שהאדם הוא תבנית נוף מולדתו. אני אוסיף שאנחנו תבנית נוף ילדותנו. גדלנו בצריפי אזבסט ומסביב להם בניינים חדשים שגרו בהם משפחות משכילות יותר ובמעמד כלכלי טוב יותר.

חלק מהילדים של הבניינים היו חברים טובים שלנו. חלקם התנשאו עלינו, ילדי הצריפים.
כבר מגיל קטן בחרתי שלא לתת כוח למתנשאים. לא לתת כוח למי שאומר לי שאין לי סיכוי.
את סודות השותפות והחברות למדתי שם, בחבורה המשותפת של ילדי בניינים וצריפים ששיחקו יחד וניצחו יחד. עם אבי כגן, אחד מילדי הבניינים ששיחקו איתנו, התאחדתי שוב בפריימריז.

ניצחנו יחד כי היינו חברים, כי האמנו בשותפות הלא טבעית ופירגנו אחד לשני. גם כשהיה לנו מה לחלק וגם כשלא היה לנו. קיוויתי והאמנתי שהשינוי והשותפות החדשה יובילו לצמיחה שלנו, לחיבור של ממש, לפירגון הדדי. אבל הציבור חכם הוא רואה שזה לא מצב הדברים והתרחק. אני עדיין מאמין בשותפות, בחיבורים, בלאחד מחנה גדול ומחויב לשינוי, אבל חיבורים מוצלחים מצריכים חברות, עמידה בסיכומים ונאמנות לדרך. זה לא קורה בשותפות הזאת ולכן אני שוב בוחר בציבור. ציפי, אני מאחל לך הצלחה בבחירות, בכל מפלגה שבה תהיי. אנחנו נמשיך להילחם ולהיות מחויבים לשינוי שעם ישראל רוצה. באתי לפוליטיקה עבור העם ואשאר תמיד בצד שלו".

"לבני היא שצריכה לוותר על האגו"

בשבוע שעבר יצאה ראש האופוזיציה, ציפי לבני בהצהרה וקראה "לעזוב את האגו בצד" כדי להחליף את השלטון". בסביבתו של אבי גבאי זעמו על ההצהרה והבהירו כי "היא הראשונה שצריכה לוותר על האגו".

מלשכתה של לבני נמסר אז בתגובה לטענות נגדה: "לבני חזרה על המסר הקבוע שלה בחמש השנים האחרונות לכל שותף פוטנציאלי לדרך. יש לאחד שורות בשביל מהפך והמחנה הציוני הוא בסיס מצוין לאיחוד הכוחות. לבני הראשונה לוותר על מיקומה לצורך כל איחוד מנצח, כפי שכבר הוכיחה בעבר".

נתניהו: "לא מתערב באיך שהשמאל מחלק את הקולות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתגובה: "אני לא מתערב באיך השמאל מחלק את הקולות שלו. מה שחשוב לי הוא שהימין יקים גם את הממשלה הבאה וימשיך להוביל את מדינת ישראל".

שר המדע אופיר אקוניס: "כל קומבינה פוליטית ואופורטוניסטית דינה להעלם אחרי קדנציה אחת. כעת נותר לראות על איזו מפלגה תתפוס הפעם הגברת לבני טרמפ ותקבע שיא עולמי של מעבר בין חמש מפלגות שונות בעשר שנים".

יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג: ״מסתבר שגם לבני היא שמאל מידי עבור גבאי שמוכיח שוב שהוא אינו מסוגל להוביל את המחנה. אני קוראת לכל אנשי השמאל להצטרף למרצ שתוביל את גוש השמאל בבחירות הקרובות״.

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, שלי יחימוביץ: "מדובר בצעד דרמטי, אמיץ ומנהיגותי של אבי גבאי. אי-אפשר להתכחש לעובדות: אף שלבני אדם ראוי, ההסכם בינה ובין גבאי לא עבד, ואף להפך: הוא הפחית את האמון של הציבור במפלגה, והיה ברור כי לבני אינה משלימה עם הנהגתו של גבאי. למפלגת העבודה מסורת ואידיאולוגיה ברורים, ואני בטוחה שנצלח את המשבר ונצליח בבחירות הקרובות."

חבר הכנסת יואל חסון: "מהיום הראשון גבאי לא קיבל את עיקרון השותפות, השותפות שהביאה 24 מנדטים, התוצאות בסקרים היום הם תוצאה ישירה של הנהגת היחיד של גבאי. מתוך מצוקה של גבאי בתחום הוא הפך את המחנה הציוני למפלגת נישה ודחק את הדגל המדיני - ביטחוני. ניהול מדינה זה עסק רציני למדינאים".

תאריך:  01/01/2019   |   עודכן:  01/01/2019
מירב ארד
+ועדת הכנסת אישרה הארכת הוראת שעה בעניין רכבי השרד של השרים
22:46 01/01/19  |  
ועדת הכנסת החליטה להאריך את הוראת השעה בדבר גילום מס הכנסה ליו"ר הכנסת וליו"ר האופוזיציה בגין רכב השרד שהוצמד אליהם מתוקף תפקידם עפ"י דרישת שירות הביטחון הכללי.
+אהוד ברק: מנדלבליט מגדל עמוד שדרה
22:21 01/01/19  |  
אהוד ברק בטוויטר: "סקופ: מנדלבליט מגדל עמוד שדרה. עמדתם הנחרצת של ה׳לשעברים׳ חורצת את גורלו של ביבי. החשוד מבלפור יירד בקלון מהבמה. לא בטוח שיעמוד בראש הליכוד ב-9 אפריל. בסך הכל עצוב, ובכל זאת אנחת רווחה ראשונה".
+מנדלבליט לא יזם דיון בתיקי נתניהו
21:33 01/01/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במשרד המשפטים דוחים את ההערכות לפיהן נערך היועמ"ש לפרסם הודעת שימוע בתיקי נתניהו עוד לפני הבחירות  ▪  בכירי מערכת המשפט לשעבר המליצו למנדלבליט להודיע על שימוע עד חודש לפני הבחירות
(מנדלבליט. פגישה שגרתית [צילום: מאיר וקנין/פלאש 90])
+פגרת הבחירות תחל מחר
20:38 01/01/19  |  
ועדת הכנסת הודיעה כי פגרת הבחירות תחל ממחר, 2 בינואר. היום הוא יום המליאה האחרון של הכנסת ה-20. עוד נקבע, הממשלה תהיה ראשית לדרוש את כינוס מליאת הכנסת לדיון בהצעות חוק. כמו-כן, 25 ח"כים יהיו רשאים לדרוש את כינוס המליאה לדיון בהצעות לסדר. ועדות הכנסת יוכלו להתכנס רק באישור ועדת ההסכמות. יו"ר הכנסת רשאי במקרים מיוחדים לבקשת מזכיר הממשלה לכנס את מליאת הכנסת. 40 ח"כים רשאים לפנות ליו"ר הכנסת ולבקש את אישורו לכינוסה של הכנסת. ההוראות יחולו על כל סוגי הוועדות, הדיונים והסיורים, למעט דיוני ועדת הכנסת באישור יו"ר הכנסת, הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון וועדות המשנה של ועדת חוץ וביטחון-ועדת המשנה לתקציב הביטחון, ועדת משנה לענייני מודיעין, ועדת המשנה לנושאים מיוחדים וכן ועדת השניים.
+הסתיימה ללא החלטה ישיבת רבני הציונות הדתית
20:35 01/01/19  |  
ישיבת רבני הציונות הדתית הסתיימה ללא החלטה. בתום הפגישה לא יצאה קריאה להצביע עבור הבית היהודי, ככל הנראה בשל חוסר הסכמה. ההצעה כי הבית היהודי יחבור למפלגת יחד אינה על הפרק, אך לא נשללת האפשרות לחבירה למפלגה אחרת.
+עמית סגל: ‏תרגיל ההטעיה של גבאי
20:12 01/01/19  |  
הכתב עמית סגל מדווח כי אבי גבאי החליט להיפרד מלבני כבר לפני שבוע; חיכה שבני גנץ יקים מפלגה ושיפקע המועד שבו ניתן לפרוש מהעבודה עם מימון המפלגות; העריך שאהוד ברק ולבני מתואמים ולכן קבע עם שניהם פגישה פיקטיבית, כדי "להרדים" אותם וכן לא עדכן איש בסיעה, כתב את הנאום בכתב יד ולא דיבר מהטלפרומטר.
+מירב בן-ארי סירבה להצעה מהימין החדש
20:07 01/01/19  |  
מפלגת 'הימין החדש' הציעה לח"כ מירב בן-ארי מ'כולנו' להצטרף לשורותיה. בן-ארי סירבה (ערוץ 10).
+רשמית: יחימוביץ' תחליף את לבני כראש האופוזיציה
19:49 01/01/19  |  
יו"ר העבודה, אבי גבאי מינה הערב את ח"כ שלי יחימוביץ' לתפקיד ראש האופוזיציה. גבאי: "אני גאה בשלי, ח"כית מצוינת שמובילה מאבקים נחושים בכנסת ומחוצה לה. שלי היא דוגמה לשליחת ציבור המחויבת לשינוי. היא מילאה בעבר בנחישות ועל הצד הטוב ביותר את תפקיד ראש האופוזיציה. אנחנו ערוכים לבחירות ולניצחון". איציק שמולי יהיה יושב-ראש הסיעה במקום יואל חסון.
+פחתו הסיכויים לריצה משותפת של גנץ ויעלון
19:37 01/01/19  |  
בעקבות הקמת "הימין החדש", פחתו הסיכויים לריצה משותפת של גנץ ויעלון. גנץ ויועציו האמינו בתחילה כי שר הביטחון לשעבר יכול להעניק למפלגה 3-2 מושבים נוספים בדמות מצביעי ימין, אולם כעת סבורים שמצביעים אלו יעדיפו להצביע למפלגה החדשה בראשות שקד ובנט. (הארץ)
+הפעילות השוטפת תימשך
19:28 01/01/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רז נזרי מנחה את היועצים המשפטיים של המשרדים למנוע מן השרים לקבל החלטות שיכבלו את ידיה של הממשלה הבאה או שעלולות להוות שימוש מפלגתי-אלקטורלי במשאבי המדינה
(נזרי. לא לחרוג מן המותר [צילום: איציק וולף])
+גבאי הציע ליחימוביץ' את תפקיד ראש האופוזיציה
19:21 01/01/19  |  
יו"ר העבודה, אבי גבאי הציע את ראשות האופוזיציה לשלי יחימוביץ' שתחליף את ציפי לבני. גבאי אינו ח"בר כנסת ולכן אינו יכול לשמש בתפקיד. כך דווח באתר וואלה.
+ועדת הכנסת אישרה פירוק המחנה הציוני להעבודה והתנועה
18:30 01/01/19  |  איציק וולף
ועדת הכנסת אישרה (יום ג', 1.1.19) פיצול במחנה הציוני וקבעה שמפלגת העבודה ומפלגת התנועה הן שתי סיעות נפרדות. בכך הושלם פירוק השותפות בין מפלגת העבודה בראשות אבי גבאי למפלגת התנועה בראשות ציפי לבני.
+זכות הדיבור לדעת
14:30 01/01/19  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
בשולי הכותרות: חוסן ישראל - שתיקה כאסטרטגיה?  ▪  כאן דרוש קורס מזורז בעברית נכונה  ▪  ולקינוח עמוס עוז היהודי
(גנץ. שותק [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+לבני: גבאי מעולם לא רצה שותפות
13:57 01/01/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ ציפי לבני הגיבה על פירוק המחנה הציוני שבישל לה יו"ר העבודה, אבי גבאי, בשידור חי וטענה כי בניגוד לשותפותה עם הרצוג שהייתה שותפות אמת - עם אבי גבאי לא הייתה שותפות  ▪  "גבאי אומר אני אני אני, הוצע לי לא פעם לפרק את המחנ"צ - כולל על-ידי חברים בעבודה ואני סירבתי"
(לבני. היום הוסרו הספקות)
+חברי הבית היהודי בחרו בח"כ סלומינסקי כיו"ר הסיעה החדש
12:19 01/01/19  |  
חברי הבית היהודי בחרו בח"כ ניסן סלומינסקי כיו"ר הסיעה החדש במקומה של שולי מועלם שפרשה עם בנט ושקד.
+האלופה במיל' אורנה ברביבאי הצטרפה ליש עתיד
12:13 01/01/19  |  
האלופה במיל' וראש אכ"א לשעבר, אורנה ברביבאי מצטרפת ליש עתיד. יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד: "לאורנה חיים שלמים של תרומה לבטחון ותרומה לחברה הישראלית."
+יו״ר צעירי העבודה: "אין מקום לאגו ואין מקום לפיצולים מיותרים בקרב על החלפת השלטון"
12:11 01/01/19  |  
תומר פינס, יו״ר צעירי העבודה, בתגובה להודעת גבאי: ״אין מקום לאגו ואין מקום לפיצולים מיותרים בקרב על החלפת שלטון ביבי ומתנחלי הימין. אנחנו בקרב על הדמוקרטיה בישראל, בקרב על שלטון החוק, בקרב על חיסול הפערים החברתיים...תתבגרו - ותתאחדו״.
+ח"כ איתן כבל: "זאת טעות גדולה ואמרתי זאת לאבי גבאי"
12:00 01/01/19  |  
ח"כ איתן כבל על הפיצול במחנה הציוני והגיב: "טעות גדולה ואמרתי זאת לאבי גבאי. תרומתה של לבני גדולה".
+ח"כ סאלח סעד: "לא מתקבל על הדעת שהחלטה כזאת מתקבלת ללא דיון והתייעצות"
11:45 01/01/19  |  
ח"כ סאלח סעד (המחנה הציוני) בעקבות ההחחטה של אבי גבאי לפרק את המחנה הציוני: "לא מתקבל על הדעת שהחלטה כזאת מתקבלת ללא דיון והתייעצות. מפלגת העבודה אינה סולטנות ואינה חצר ביזאנטית. אני קורא ליו"ר גבאי לשנות את החלטתו לטובת הציבור והדמוקרטיה בישראל".
+ציפי לבני מגיבה: "מהפך בבחירות הקרובות"
11:41 01/01/19  |  
ציפי לבני כתבה בחשבון הטוויטר בתגובה לסילוקה מהמחנ"צ: "תודה למתקשרים, למסמסים ולתומכים. טוב שהותרו הספקות ואפשר להתמקד באתגר הלאומי החשוב שעומד לפנינו, כל המאמינים באמת בדרך - מהפך בבחירות הקרובות.
+השר אופיר אקוניס: "עוד קומבינה פוליטית שהתפרקה"
11:39 01/01/19  |  
שר המדע אופיר אקוניס אמר בתגובה לסילוק לבני מהמחנ״צ: "כל קומבינה פוליטית ואופורטוניסטית דינה להעלם אחרי קדנציה אחת. כעת נותר לראות על איזו מפלגה תתפוס הפעם הגברת לבני טרמפ ותקבע שיא עולמי של מעבר בין חמש מפלגות שונות בעשר שנים".
+ שלי יחימוביץ: "מדובר בצעד דרמטי, אמיץ ומנהיגותי של אבי גבאי"
11:38 01/01/19  |  
יו"ר הועדה לביקורת המדינה, שלי יחימוביץ בתגובה לפיצול במחנה הציוני: "מדובר בצעד דרמטי, אמיץ ומנהיגותי של אבי גבאי. אי אפשר להתכחש לעובדות: אף שלבני אדם ראוי, ההסכם בינה ובין גבאי לא עבד, ואף להיפך: הוא הפחית את האמון של הציבור במפלגה, והיה ברור כי לבני אינה משלימה עם הנהגתו של גבאי. למפלגת העבודה מסורת ואידיאולוגיה ברורים, ואני בטוחה שנצלח את המשבר ונצליח בבחירות הקרובות."
+נתניהו על הפיצול במחנה הציוני: "‫לא מתערב באיך השמאל מחלק את הקולות שלו"
11:37 01/01/19  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתגובה לפיצול המחנה הציוני: "‫אני לא מתערב באיך השמאל מחלק את הקולות שלו. מה שחשוב לי הוא שהימין יקים גם את הממשלה הבאה וימשיך להוביל את מדינת ישראל".
+ח"כ דב חנין פורש: "הספינה נוסעת במלוא העוצמה בכיוון הלא נכון"
10:31 01/01/19  |  
חבר הכנסת דב חנין מחד"ש (הרשימה המשותפת) הודיע כי לא יתמודד בבחירות לכנסת הבאה. במסיבת עיתונאים שכינס בכנסת אמר חנין: ""הספינה נוסעת במלוא העוצמה בכיוון הלא נכון. שינוי הכיוון לא ייעשה מהחרטום - מהכנסת, אלא מהמפרשים - מהמאבקים של אנשים ותנועות בשטח. בכך אני מתכוון להשקיע את כל זמני. השינוי יותר אפשרי משנדמה לנו. החלטתי לא להציג את מועמדותי לכנסת הבאה כדי להקדיש את כל האנרגיה והזמן לבנות את כוחות השינוי בשטח, לגבש אסטרטגיה של שינוי, לחיבור המאבקים, לעזור לפתוח מחדש את מרחב האפשרויות, להראות שניתן לעשות פה משהו אחר, וניתן לבנות פה מקום לכולנו".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גבאי ללבני: "השותפות בינינו הסתיימה"
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ארי כספי
1/01/19 11:14
2
עוד סתם אזרח
1/01/19 12:44
3
א.ל. רמת-גן
1/01/19 13:14
4
באום
1/01/19 14:51
5
שלהבת
1/01/19 15:44
6
מייק
1/01/19 18:49
7
אלטע קאקער
1/01/19 23:14
8
עמוס שנער
3/01/19 00:21
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
היועץ המשפטי לממשלה הפך את ראש הממשלה לשפן ניסיונות. החקירה נגד בנימין נתניהו לא הייתה יכולה להיפתח לולא קרא היועמ"ש לפתוח בה. ומה מעלה החקירה עד היום? רק דעות ולא עובדות. הרי אין פשוט מלקחת חברת ניטור שתבדוק כמה כתבות ואזכורים היו לטובת נתניהו בוואלה... מדוע זה לא נעשה? כשמטיבים לבדוק ולחזור על כתבות שבהם הוזכר נתניהו (פרט לדיווחי חדשות) מיד בולט שגם אתר וואלה, כמו שאר האתרים, היה עויין! לא שירת את נתניהו, לא חיבק, לא ליטף, ההפך הגמור!
01/01/2019  |  אסתר שניאורסון גרי  |   מאמרים
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המבקר בברזיל, הצהיר כי הוא אינו מתכוון להתפטר גם אם יוחלט להגיש נגדו כתב אישום בכפוף לשימוע.
31/12/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
מפלגת צל"ש, ששימשה כמפלגת מדף עבור נפתלי בנט ואיילת שקד, נמצאת בשליטתם מאז אפריל 2018. כך עולה ממסמכי המפלגה.
31/12/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
הוועדה לביקורת המדינה קיימה (יום ב', 31.12.18) ישיבת סיכום פעילות הוועדה בכנסת ה-20 יחד עם מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור יוסף שפירא שלו. זוהי כנראה הישיבה האחרונה שלו בכנסת בתפקידו הנוכחי.
31/12/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
יושב-ראש כולנו, השר משה כחלון, נפגש הערב (יום ב', 31.12.18) עם שר הבינוי והשיכון יואב גלנט בלשכת שר האוצר בתל אביב. על-פי הסיכום, בתיאום עם ראש הממשלה, גלנט יסיים את תפקידו כשר הבינוי והשיכון וכחבר כנסת.
31/12/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il