|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

ועדת הכספים אישרה את תקנות ה-CRS

בעקבות אישור חוק הגמ"חים לקריאה שנייה ושלישית אתמול בוועדה, נסללה הדרך לאישור התקנות המעגנות דיווח וחילופי מידע על-אודות חשבונות בנק של תושבי מדינות זרות בין רשויות המס בלמעלה מ-100 מדינות בהן ישראל
01/01/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
גפני. הסדרה של הטבות המס בישראל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הוועדה בראשות ח"כ משה גפני, אישרה (יום ג', 1.1.19) את תקנות מס הכנסה שהינן נגזרת מהסכם בין למעלה ממאה מדינות - הסכם ה- CRS (קומון ריפורטינג סטנדרט) עליו חתומה גם מדינת ישראל, הסכם המחייב חילופי מידע בין רשויות המס השונות.

על-פי ההסכם על בנקים במדינות השונות לרכז את המידע על-אודות תושבי מדינות זרות המתגוררים במדינות בהן יש להם חשבונות פיננסים דוגמת חשבונות בנקים והפוך. זאת מתוך מגמה שקיימת מזה מספר שנים בארגונים בינלאומיים שונים, כגון ארגון ה- OECD להגביר את שיתופי הפעולה בין המדינות ובכלל זה, בין רשויות המס השונות, בין השאר על-מנת להעמיק את גביית המס ולהילחם בהעלמת מס. התקנות הללו, שיאפשרו להוציא לפועל את הוראות ההסכם, יחייבו את הבנקים להגיש את המידע על-אודות אזרחי מדינות מחו"ל שמתגוררים בישראל לרשות המיסים תחילה וזו תעביר את המידע לידי רשויות המס במדינות השונות דנן צד להסכם עם מדינת ישראל.

על-פי הערכות מדובר בכמיליון לקוחות של הבנקים בישראל, שעשויים להיקרא לבנקים על-מנת למלא תצהירים ודוחות מס שונים. רשות המיסים בישראל מעוניינת ביישום התקנות, במידה רבה, על-מנת שתוכל גם היא לקבל מידע מרשויות מס זרות לגבי אזרחי ישראל המתגוררים בחו"ל או שיש להם חשבונות בנק בחו"ל.

במסגרת התקנות נקבעו תנאי הזיהוי של חשבונות יחידים 'בעלי ערך נמוך' (שאינם עולים על מיליון דולר) ותנאי סיווגם במידת הצורך כחשבונות של תושב מדינה זרה. על-פי התקנות יבחן הבנק האם הוא מחזיק מען מגורים עדכני מתועד של בעל חשבון, מצב כזה יכול להעיד על צורך בדיווח. אם הבנק אינו מתבסס על כתובת מתועדת, אזי לגבי החשבון תעשה בדיקה באמצעות סריקה אלקטרונית אחר אינדיקציה אודות רישום תושבות במדינה נוספת - מען מגורים במדינה הזרה, מספר טלפון זר, הוראת קבע להעברת כספים בחשבון מדינה זרה, ייפוי כוח למען במדינה זרה. בנוסף יבחנו אם במסגרת החשבון קיימים מסמכים פורמליים תיעודיים כגון ת.ז או רישיון נהיגה ממדינה זרה. בנוסף נידונו רמת הראיה של הסממנים השונים, כאשר במקרים מסוימים יצטרכו צירוף של תנאים כדי לסווג חשבון ככזה של תושב זר.

גם אם ימצאו סממנים משמעותיים לתושבות במדינה זרה, בנק או מוסד פיננסי לא יסווג חשבון של אדם כשל תושב מדינה זרה לפני שיתאפשר לאותו אדם להסיג על כך. כך יפנה הבנק לאותו אדם ויודיעו לו על כוונתו, והאדם יוכל לפנות לבנק, לבחון את הנסיבות ולהציג תיעוד המראה שהוא אינו בר דיווח.

ביחס לחשבונות בעלי ערך גבוה (בהם למעלה ממיליון דולר) נקבעו הליכי בדיקה מוגברים - חיפוש אלקטרוני כחובה, אם החיפוש האלקטרוני לא הניב את כל הדרוש אזי חיפוש מעמיק אחר תיעוד נייר, חיפוש אחר תיעוד 5 שנים אחורה ועוד.

עוד נידון, מצב בו אדם פותח חשבון חדש, במידה וכבר יש לאותו אדם חשבון באותו מוסד פיננסי המוסד לא חייב לקיים בדיקה נוספת, במידה וזהו חשבון חדש יחיד ויש סממנים שיכולים להצביע על תושבות זרה, אזי אותו אדם יתבקש להעמיד תיעוד עצמי בדומה לחשבון קיים.

בנוסף נידונו רשימת המוסדות שאינם צריכים זיהוי כגון מוסדות פיננסים דוגמת חברות ביטוח, שאין צורך בזיהויים שכן הם גורמים המדווחים מלכתחילה.

במהלך החודשים האחרונים ציינו רשויות המס את החשיבות הגדולה שבהחלת התקנות והשלכת אישורן על המשך פעילותה הפיננסית התקינה של ישראל.

לצד אישור התקנות נקבעה רביזיה על אישורן לבקשת יו"ר הוועדה, נוכח התנגדות האוצר להארכת הטבת המס ליישובי פריפריה בחצי שנה שאושרה אתמול בוועדת הכספים, נוכח תום כהונת הכנסת. לענייו זה ציינה יועמ"ש הוועדה, שגית אפיק כי בכל מקרה נוכח הפיזור היו התקנות נכנסות לארכה אוטומטית בת 7 חודשים.

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני בירך על אישור התקנות: "לפני מספר שבועות סיימנו את הדיון בתקנות, הכנסנו שיפורים שונים שיסייעו לאזרחים בתהליך. רצינו להצביע על התקנות כבר קודם אך היה ויכוח לעניין הגמ"חים, לאחר שאישרנו אתמול את חוק הגמ"חים אמרנו שנביא את התקנות וכך אנחנו עושים.

תאריך:  01/01/2019   |   עודכן:  01/01/2019
מחלקה ראשונה
+24:40 - תמו דיוני הכנסת ה-20
00:48 02/01/19  |  
בשעה 24:40 ננעלה הכנסת ה-20. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הודה לחברי הכנסת ולעובדי המשכן. הכנסת תחדש את פעילותה כמה שבועות לאחר מערכת הבחירות, עם כינונה של קואליציה חדשה.
+חוק הגמ"חים אושר סופית
00:42 02/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את חוק הגמ"חים. החוק כלל את ההסתייגות הנוגעת להטבות המס לישובים בפריפריה. ועדת הכספים התבקשה להכניסה נוכח פסיקת בג"ץ בנושא.
+"רמטכ"ל בלי פוזות ובלי פומפוזיות"
00:32 02/01/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הרמטכ"ל לוועדת החוץ והביטחון בישיבת פרידה: רק קצה הקרחון של פעילות צה"ל גלוי. זכות הייתה לי לשרת 40 שנים בצה"ל, מהן ארבע כמפקדו
(גדי איזנקוט, אבי דיכטר, יולי אדלשטיין [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת])
+הפיגומים יוחלפו בהדרגה בתוך 3 שנים
00:12 02/01/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בוועדת העבודה אושרו תקנות הפיגומים  ▪  הפשרה: גם פיגומים קיימים שיסומנו כעומדים בתקן החדש יישארו בשימוש  ▪  נציגי הקבלנים זעמו על ניסנקורן: "בושה! ההסתדרות באה כמו מאפיה"
([צילום: גילי יערי/פלאש 90])
+אושר בכנסת מינויו של וקנין לשר
23:40 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה פה אחד את מינויי של ח"כ יצחק וקנין (ש"ס) לשר לשירותי דת. וקנין, שהודיע על כוונתו שלא להמשיך לכהונה נוספת בכנסת, יחזיק בתפקיד שר עד למינוי שר חדש בממשלה הבאה. לאחר מינויו קיבל וקנין את ברכת נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, הרב שלום כהן: ״טוב שם טוב משמן טוב. מפעליך הברוכים והליכותיך מקדשים שם שמיים. תשלים את המהפכה שהחל ר׳ דוד אזולאי בשרותי הדת״.
+אושרו תקנות הסעה בטיחותית לתלמידים מוגבלים
23:34 01/01/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התקנות מסדירות את התוהו ובוהו שהיה קיים במערך ההסעות  ▪  יו"ר ועדת החינוך קורא למשרדי הממשלה להשלים את התקנות לטובת ההורים והתלמידים ולקבוע זמן מרבי להסעות
([צילום אילוסטרציה: AP])
+בקריאה ראשונה: מבוטחים עם שיתוק מוחין יקבלו טיפולי שיניים בחינם
22:40 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק ביטוח בריאות ממלכתי (תיקון - מתן טיפולי שיניים, פה ולסת למבוטח עם שיתוק מוחין), התשע"ה-2015 של חבר הכנסת אחמד טיבי, אליה הוצמדה הצעה דומה של ח"כ נורית קורן. מוצע בה לקבוע כי לאדם עם שיתוק מוחין עם מוגבלות בפה או בלסת, יינתנו טיפולי שיניים מסוימים, וכן טיפולי פה ולסת, במסגרת סל שירותי הבריאות שבחוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד-1994, ללא השתתפות עצמית, למעט אם הוא נמצא במסגרת שיקומית.
+בקריאה ראשונה: מדיניות חיסונים לאומית ומתן תמריצים להתחסנות
22:39 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון פקודת בריאות העם (מס' 34)(מדיניות חיסונים לאומית ותמריצים להתחסנות), התשע"ט-2019 של חברי הכנסת מירב בן-ארי, יואל חסון ושולי מועלם-רפאלי.
+בקריאה ראשונה: פקטור למבחני לשכת עורכי הדין האחרונים
22:38 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לשכת עורכי הדין (תיקון מס' 41)(ציון עובר בחינות ההתמחות), התשע"ט-2019 של חברי הכנסת אוסנת הילה מארק, עיסאווי פריג', אמיר אוחנה וקבוצת חברי הכנסת. עפ"י ההצעה נבחן שקיבל ציון 55 בבחינת ההתמחות של לשכת עורכי הדין, ממועד המבחן שנערך בנובמבר 2015 ואילך, יראו אותו כמי שעבר את בחינות לשכת עורכי הדין.
+המוסד לביטוח לאומי יפרסם בתחילת השנה את החגים שלפניהם יוקדם תשלום גמלאות
22:37 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 212), התשע"ט-2019 של ח"כ אחמד טיבי. המוסד לביטוח לאומי יפרסם בתחילת שנה קלנדרית את החגים שלפניהם יוקדם תשלום גמלאות לזכאים לפני החג.
+אושר סופית: מדרג חדש לעבירות ההמתה
22:36 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק העונשין (תיקון מס' 137), התשע"ט-2019, מדובר בהצעה ממשלתית אליה מוזגה הצעה פרטית של חברי הכנסת ניסן סלומינסקי ומיקי רוזנטל. הצעת החוק זונחת את מבחן הכוונה תחילה וקובעת מדרג אחר ובו תקבע עבירת רצח שהעונש לצידה הוא מאסר עולם כעונש מרבי ועבירת רצח בנסיבות מחמירות שלצידה עונש מאסר עולם חובה, בשתי העבירות היסוד הנפשי הוא של אדישות או כוונה. ההצעה קובעת החמרת עבירת רצח נשים בידי בני זוגן כשקדמה לה התעללות, והם יתויגו כרצח בנסיבות מחמירות ולא כעבירת הרצח הבסיסית כפי שהוצע בהצעת החוק הממשלתית. בהמתה באחריות מופחתת מוצע לקבוע עונש מרבי של 20 שנה. בין הנסיבות המקלות של אחריות מופחתת נקבעה נסיבה המתייחסת למצב בו המעשה נעשה כשהנאשם היה נתון במצב של מצוקה נפשית קשה, עקב התעללות חמורה ומתמשכת בו או בבן משפחתו, בידי מי שהנאשם גרם למותו.
+פגרת הבחירות תחל מחר
20:38 01/01/19  |  
ועדת הכנסת הודיעה כי פגרת הבחירות תחל ממחר, 2 בינואר. היום הוא יום המליאה האחרון של הכנסת ה-20. עוד נקבע, הממשלה תהיה ראשית לדרוש את כינוס מליאת הכנסת לדיון בהצעות חוק. כמו-כן, 25 ח"כים יהיו רשאים לדרוש את כינוס המליאה לדיון בהצעות לסדר. ועדות הכנסת יוכלו להתכנס רק באישור ועדת ההסכמות. יו"ר הכנסת רשאי במקרים מיוחדים לבקשת מזכיר הממשלה לכנס את מליאת הכנסת. 40 ח"כים רשאים לפנות ליו"ר הכנסת ולבקש את אישורו לכינוסה של הכנסת. ההוראות יחולו על כל סוגי הוועדות, הדיונים והסיורים, למעט דיוני ועדת הכנסת באישור יו"ר הכנסת, הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון וועדות המשנה של ועדת חוץ וביטחון-ועדת המשנה לתקציב הביטחון, ועדת משנה לענייני מודיעין, ועדת המשנה לנושאים מיוחדים וכן ועדת השניים.
+מועד הפירעון לנוטל הלוואה לדיור שמת יידחה בשנה ללא ריבית פיגורים
20:26 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הבנקאות (שירות ללקוח) (תיקון מס' 31), התשע"ט-2019 של ח"כ יעקב אשר. אם מת אדם שנטל הלוואה לדיור מתאגיד בנקאי או מגוף חוץ-בנקאי, ידחה המלווה את מועדי פירעון ההלוואה לבקשת מי שחייב בפירעונה, לתקופה של עד 12 חודשים, ולא יגבה על כך ריבית פיגורים או תשלום אחר שלא היה נדרש לשלמו אלמלא הפיגור. הגוף המלווה יחויב להביא לידיעת החייב את זכותו לפי תיקון זה. ההסדר יחול לגבי הסכמי הלוואה לדיור שנכרתו 6 חודשים מיום פרסומו של החוק.
+רשות מקומית תהיה מוסמכת לפטור מארנונה מוסד המתנדב לשירות הציבור
20:24 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת מסי העירייה ומסי הממשלה (פטורין) (מס' 32), התשע"ט-2019, של ח"כ מיכאל מלכיאלי וקבוצת חברי כנסת. רשות מקומית תהיה מוסמכת לפטור מוסד המתנדב לשירות הציבור מתשלום דמי ארנונה במקום שר הפנים. רשות מקומית לא תאשר פטור כאמור אלא אם כן התקיימו במוסד התנאים שקבע שר הפנים לעניין זה והונחה לפניה חוות דעת של ועדת ההנחות של הרשות המקומית.
+יוחמר הטיפול בהפצת תוכן פיראטי באינטרנט
20:23 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק זכות יוצרים (תיקון מס' 5), התשע"ט-2019. חוק זכות יוצרים יתוקן במספר נושאים שמטרתם להתאים את המצב המשפטי לטכנולוגיה המתפתחת: הפרה עקיפה של זכות יוצרים; צווים שיפוטיים להגבלת הגישה למקור תוכן; חשיפת זהותו של עושה פעולה בתוכן ברשת תקשורת אלקטרונית; תיקונים לסעיפי העונשין וקביעת עבירות נוספות על הוראות החוק. עוד ייקבע את האופן בו ניתן לעשות שימוש ביצירות יתומות שבעל הזכות בהן אינו ידוע או לא אותר. כמו-כן, ייקבעו סייגים לעניין סעיף פיצויים בלא הוכחת נזק שיחולו על מוסדות כדוגמת מוסדות חינוך, מוזאונים ארכיונים וספריות וכן במקרה בו העמיד אדם לרשות הציבור ברשת האינטרנט יצירה אומנותית שהועמדה קודם לכן לרשות הציבור.
+חובה חדשה לחבוש קסדה בעת רכיבה על אופניים חשמליים
20:03 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לתיקון פקודת התעבורה (תיקון מס' 126), התשע"ט-2019. סמכות בית המשפט להטיל צו איסור שימוש ברכב בשל כלל עבירות התעבורה תורחב, על פי שיקול דעת בית המשפט ללא תלות בסוג העבירה. כמו כן, יצומצם הפטור מחבישת קסדה בעת רכיבה על אופניים הקבועה היום בפקודה, כך שתחול רק על אופניים שלא מותקן בהם מנוע המניע אותם או מסייע בכך.
+אושרה הרפורמה המגבילה התיישנות עבירות ואת משך החקירות והעמדה לדין
19:58 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (תיקון מס' 86), התשע"ט-2019. יוחלף הסדר ההתיישנות בהליכים פליליים כך שיוגבל פרק הזמן שבו תוארך תקופת ההתיישנות בשל פעולת חקירה שבוצעה במהלך תקופת ההתיישנות. כן תבוטל ההתיישנות בעבירת הרצח ותוארך תקופת ההתישנות בעבירות חמורות כך שבעבירות שדינן מיתה או מאסר עולם ההתיישנות תהיה 30 שנה במקום 20 שנה, ובעבירות פשע חמורות שעונשן מעל 7 שנות מאסר ומפורטות בתוספת - ההתיישנות תהיה 15 שנה במקום 10 שנים, ואם טרם אותר חשוד וקיימת ראיה ביומטרית - ההתיישנות אף תוארך עד 23 שנה. עוד תיקבע רשימה של פרקי זמן שלא יימנו בתקופת ההתיישנות במקרים בהם נבצר מהרשויות להשלים את החקירה או את הליכי ההעמדה לדין, כגון בשל חסינות או היעדרות החשוד או עד מרכזי. ליועץ המשפטי לממשלה יתאפשר להאריך את תקופת ההתיישנות בהתקיים נסיבות מיוחדות בתקופה נוספת של 5 או 3 שנים בהתאם לחומרת העבירה. ההסדר יחול גם על הליכים לפי חוק השיפוט הצבאי.
+פגיעה בערכי טבע מוגנים תוגדר כ"מפגע סביבתי"
19:55 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק למניעת מפגעים סביבתיים (תביעות אזרחיות) (תיקון מס' 10), התשע"ט-2018 של ח"כ טלי פלסקוב, נורית קורן וקבוצת חברי כנסת. בהצעה המכונה "חוק נחל אשלים" מוצע לקבוע כי פגיעה באזור מוגן או בערך טבע מוגן תוגדר כמפגע סביבתי ולהגדיר פגיעות אלו, וכן לקבוע כי הבערת פסולת תוגדר כזיהום על-ידי פסולת.
+חוק סינון אתרים אושר בקריאה ראשונה
19:54 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 74) (הגנה על קטינים מפני תכנים פוגעניים באינטרנט), התשע"ט-2018 של חברי הכנסת שולי מועלם רפאלי, מכלוף מיקי זוהר וקבוצת חברי כנסת. כדי להגביר את המודעות לסכנות הנשקפות מהשימוש באינטרנט ומהחשיפה לאתרים פוגעניים ותכנים פוגעניים, בעיקר לילדים ובני נוער, מוצע לחייב את ספק הגישה לאינטרנט לשלוח לכל מנוייו, בדרך אלקטרונית, הודעה בדבר זכותם לקבל ממנו שירות יעיל לסינון של אתרים פוגעניים ותכנים פוגעניים באינטרנט. שירות הסינון יסופק באמצעות תוכנה שהמנוי יוכל להתקין בציוד הקצה שברשותו.
+אישור ראשוני לפקטור לעוה"ד
19:45 01/01/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ועדה משותפת לוועדות הכנסת והחוקה אישרה לקריאה ראשונה את החוק לפיו ציון העובר בכל בחינות הלשכה בשלוש השנים האחרונות יהיה 55  ▪  היועץ המשפטי לוועדה: חוק פרסונלי
(זוהר. "הלשכה מסרבת" [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90])
+אושר חוק נגד אתרי שיתוף סרטים וסדרות
18:49 01/01/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק ממשלתית המאפשרת לבעלי זכויות קניין רוחני לבקש מבית משפט צווי הגבלת גישה לאתרי אינטרנט המפרים את זכויותיהם  ▪  בשורה רעה לצלמים ולאמנים: לא יושתו פיצויים ללא הוכחת נזק על שימוש לא מסחרי בתמונות
(שיתוף הסדרות הפך לנפוץ מאוד [צילום: AP/David Goldman])
+ח"כ גליק הודיע במליאה: אני מתחתן
14:48 01/01/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שנה בדיוק לאחר שהתאלמן הודיע ח"כ יהודה גליק (הליכוד) כי יתחתן עם הדס דיסין, יו"ר עמותת אמיצים  ▪  ההודעה גררה תגובות נלהבות במליאת הכנסת
(גליק והדס דיסין. חובה נעימה לדווח)
+300 עולים מאתיופיה יגיעו עד מרס
14:29 01/01/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
רשות האוכלוסין וההגירה אישרה הטסה מיידית של כ-300 בני אדם הממתינים באתיופיה לעליה לישראל  ▪  80 מתוכם צפויים להגיע בחודש הקרוב  ▪  "יש משפחות שעלו בעבר במרמה או בזיוף, וקיבלו זכאות-עליה ואזרחות ישראלית שלא כדין - ולכן הליך הבדיקה, האישור והרישום נעשה בקפידה ובזהירות"
([צילום: מרים אלסטר, פלאש 90])
+חזן השתלח בסדרנים; ועדת האתיקה נמנעה מסנקציות
13:41 01/01/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ועדת האתיקה של הכנסת נמנעה מלנקוט סנקציות נגד ח"כ אורן חזן ולמעשה דחתה תלונות שהגיש מנכ"ל הכנסת נגדו לאחר שכינה סדרן 'כלבלב' ולאחר שאיים על סדרן בתביעה  ▪  "ועדת האתיקה רואה בחומרה רבה התנהגות מסוג זה כלפי עובדי הכנסת ומבקשת להביע סלידתה מהתבטאויות אלה, שיש בהן כדי להלך אימים על עובדי כנסת העושים מלאכתם נאמנה"
(חזן. 'כלבלב של יו"ר הכנסת' [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+ביטוח לאומי יפרסם בכל שנה את החגים בהם יוקדם תשלום הקצבאות
12:20 01/01/19  |  
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות אישרה לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק של ח"כ אחמד טיבי, לפיה הביטוח הלאומי יפרסם בתחילת כל שנה באתר האינטרנט שלו את החגים והמועדים בהם יוקדם תשלום הקצבאות לזכאים ואת המועד העדכני להעברתם.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 OECD   אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכספים אישרה את תקנות ה-CRS
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
חברת EPM תרכוש מחברת אנרג'יאן ישראל בע"מ גז טבעי ממאגרי הגז כריש ותנין בהיקף מצטבר של כ-5.5 BCM לתקופה של כ-12 שנים. כך הודיעה (יום ג', 1.1.19) חברת GP גלובל המחזיקה ב-23% מחברת EPM.
01/01/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
בשורה עם תום פעילות הכנסת ה-20. ועדת הכספים אישרה (יום ג', 31.12.18) לקריאה שנייה ושלישית, את הצעת החוק להסדרת מתן שירותי פיקדון ואשראי בלא ריבית על-ידי מוסדות לגמילות חסדים - המוכר בשם חוק הגמ"חים. החוק נועד להסדיר לראשונה את פעילות הגמ"חים כמוסד פיננסי למתן שירותי פיקדון ואשראי ללא ריבית, המקבל רישיון פעילות מצד המדינה ונתון לפיקוחה ונדרש לדווח על פעילותו. את הפיקוח תוביל רשות שוק ההון. חקיקת החוק תואמה עם סגן שר הבריאות, ח"כ יעקב ליצמן שהשתתף במאמצי ההסדרה. נציגי הוועדה, רשות שוק ההון ומשרד המשפטים הידיינו ביום ראשון אל תוך הלילה וכן שעות רבות ביום שני על-מנת להגיע להסכמות.
01/01/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
חוק הטבק שאושר במליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית אומנם אוסר באופן כללי פרסום מוצרי עישון. אולם הוא כולל חריגה אחת בולטת - פרסום בעיתונות המודפסת. סעיף 3ב' לחוק מוסיף החרגה לאיסור פרסומת למוצרי עישון וקובע כי הוראות הסעיף לא יחולו על "פרסומת למוצר עישון בעיתון מודפס".
31/12/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
הוועדה לביקורת המדינה קיימה (יום ב', 31.12.18) ישיבת סיכום פעילות הוועדה בכנסת ה-20 יחד עם מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור יוסף שפירא שלו. זוהי כנראה הישיבה האחרונה שלו בכנסת בתפקידו הנוכחי.
31/12/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לביקורת המדינה קיימה (יום ב', 31.12.18) ישיבת ועדה בנושא תמיכות ממשלתיות לעמותות בתחומי החינוך והחקלאות: עיכובים, סרבול, והערמת קשים מצד המדינה מאלצים עמותות לפנות לשירותיהם של מאכערים.
31/12/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
הוסדר תפקיד קציני הבטיחות בתעבורה  /  עידן יוסף
הכנסת אישרה הגבלת עישון וזנות  /  עידן יוסף
אושר בוועדה: בתוך 3 שנים - 100% הנגשה במוסדות רפואיים  /  מירב ארד
אל תדמימו את הכנסת  /  עידן יוסף
מורכבות היא אנושיות  /  ראובן ריבלין
למצוא את הדרך לחיות יחד  /  יואל (יולי) אדלשטיין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il