|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פעילויות חווייתיות עם המשפחה בתקופת החגים
כתיבת המומחים
איך מלבישים את הבית? טרנד עיצוב הקירות

"רמטכ"ל בלי פוזות ובלי פומפוזיות"

הרמטכ"ל לוועדת החוץ והביטחון בישיבת פרידה: רק קצה הקרחון של פעילות צה"ל גלוי. זכות הייתה לי לשרת 40 שנים בצה"ל, מהן ארבע כמפקדו
02/01/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
גדי איזנקוט, אבי דיכטר, יולי אדלשטיין [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת]

ועדת החוץ והביטחון קיימה (יום ג', 1.1.19) ישיבה פרידה מהרמטכ"ל, רב אלוף גדי איזנקוט, אשר מסיים את כהונתו בעוד שבועיים, לאחר ארבע שנים בתפקיד.

חלקו הראשון של הדיון היה חסוי, במסגרתו קיים הרמטכ"ל סקירה בפני הוועדה, בפעם האחרונה בתפקידו, בה סיכם ארבע שנים בהן נמצא צה"ל בפעולה ולחימה בחמש חזיתות, כשרק קצה הקרחון גלוי, בעזה, ביהודה ושומרון ובמסגרת מבצע ״מגן צפוני״. לצד אלו מתנהלות מערכות כנגד ההתבססות האירנית, התעצמות חיזבאללה והמערכה שבין המלחמות ככלל. הרמטכ"ל אמר כי כל זאת מבוצע תוך איפשור חיי שגרה לאזרחי ישראל בכל המישורים, לצד המציאות המורכבת.

איזנקוט הוסיף כי לצד כל אלה מתבצעת בצה"ל התאמה בלתי פוסקת של אתגרי העתיד וגאוותו היא על פעילות רחבה להעצמת מוכנות היבשה והמשך הפעילות למען המשרתים - תנאיהם, תגמולם והוקרתם.

חלקו השני של הדיון היה פתוח והוקדש לפרידת חברי הוועדה מהרמטכ"ל. יו"ר הוועדה, ח"כ אבי דיכטר, היה ראשון הדוברים: "אנו נפרדים מרמטכ"ל, שלשמוע את הסקירות שלו במליאת הוועדה ובוועדת המשנה שלה, והסקירות של פקודיו, תחת רוח המפקד שלו, היו דבר שערכו לא יסולא בפז מבחינת מימוש חובת הפיקוח שלנו כוועדת כנסת. ארבע השנים הללו לקחו אותנו מדרגה אחת קדימה - בפתיחות ובאיכות".

"הרמטכ"ל שאני מכיר, ואנו מכירים הרבה שנים, הוא רמטכ"ל בלי פוזות ובלי פומפוזיות. מה שרצה אמר ומה שלא רצה לומר, לא אמר. הוכחת גם יכולות וירטואוזיות, כדי לא לחרוג מהמשבצת הצבאית למדינית, כפי שנדרש".

"אם יש משהו שחרות על שמך, זו ההתמודדות עם הניסיון של המונים, רובם מחבלים, לשבש את מציאות החיים בסמוך לגדר בעזה. שנים רבות הקשנו על צה"ל בשאלה שהטרידה רבים - מה יהיה כאשר המונים יצעדו לעבר הגדר, ויכולת צה"ל לעמוד ברצף זמן ארוך של לחימה שטרם התנסה בה בעבר היא מאסטרפיס שאפשר ללמוד ממנו".

"עסקת רבות במב"ם - המערכה שבין המלחמות, ואתה תהיה הרמב"ם - הרמטכ"ל שבין המלחמות. לעבור קדנציה של רמטכ"ל, שמאפייניה הדומיננטיים הם תר"ש גדעון ומוכנות למלחמה, ללא מלחמה, זה לא דבר של מה בכך עבורנו כמדינה ואזרחים, ובוודאי ככנסת וכוועדת חוץ וביטחון. אתה אומנם איש של קרקע, אבל השמיים הם הגבול עבורך".

יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין: "בארבע השנים האחרונות התמודדת עם מציאות מורכבת בכל החזיתות, מערכה בין המלחמות במלוא מובן המילה. העובדה שלא יצאנו למלחמות ורק שיפרנו את יכולות צה"ל, את המודיעין, שאזרחי ישראל הרגישו בטוחים - זו נקודת זכות גדולה מאוד לך ויש לך מניות מאוד חשובות בכל ההצלחות האלה, אפילו שאתה מקפיד לציין כל פעם שאתה כפוף לדרג המדיני. החזית הנוספת שפחות מזכירים אותה היא חזית ציבורית - לצערי גם בחזית הזאת יצא לך להתמודד עם כל מיני אמירות, חלקן גם מנבחרי ציבור ויושבי הבית הזה, ואתה לא בגדת מעולם בסולם הערכים שלך ושל צה"ל. כולם ידעו שזה לא משחקים קטנים, אלא ערכים שהם המגדלור שאתה הולך לאורו. תודה רבה לך מכל הלב בשם הכנסת ובשם מדינת ישראל".


ח"כ איילת נחמיאס ורבין: "אתה רמטכ"ל נדיר בעיני. רמטכ"ל חייב גם אישיות וגם כתפיים רחבות. המערכה בין המלחמות היא ארוכה ומתישה מאוד, ומאלצת את הצבא לאתגרים לא פשוטים מול הקבינט, הממשלה והוועדה. אבל תמיד היית פנוי לנושאים חברתיים ואזרחיים ועמדת במשימה בחיוך. בכל נושא שפנינו אליך, היה לך קשב. כשהרמטכ"ל אמר כאן בוועדה שהמוכנות של צה"ל היא הטובה ביותר ב20 שנה האחרונות - האמנתי לו, וחשוב שהציבור יידע שאנחנו סומכים על דבריו ודברי הקצינים שגידל".

ח"כ אלעזר שטרן: "המב"ם היא מלחמה לכל דבר, בטח מי שיספור את מספרי הגיחות והסיכולים הממוקדים, וניצחונך הגדול הוא שבמלחמה הזו לא ספרנו ארונות ופצועים. גם הבית הזה העמיד אותך במבחנים שלא עמדו רמטכ"לים קודמים, ולי זה כאב מאוד. נחצו כאן גבולות ואתה לא מצמצת והיית רמטכ"ל שפעל לפי מצפן ורוח צה"ל ולא לפי סקרי דעת קהל, ודווקא בשל כך מעמדו של צה"ל בחברה איתן".

ח"כ שולי מועלם רפאלי: "אנחנו מכירים 31 שנים וכבר מאז נשאנו עיניים אל השקט שלך. בשנותייך כרמטכ"ל ראינו את מה שראינו מהיום הראשון שהכרנו, ערכים בלתי מפשרים, ראיית הטוב בכל אחד, מסירות גדולה לחייליך ולמשפחותיהם, הקשבה גם אם התשובה הייתה לא ויצירת שייכות בכל מקום שבו היית. זה אולי הדבר המרכזי שהחזיר אמון לציבור רחב מאוד בצה"ל מתחילת תפקידך - גם כשהיו מחלוקות בבית הזה ובציבורים בחוץ, הם ידעו שאתה לא מוציא אף אחד מחוץ למסגרת צבא העם. צה"ל לא מתחלק, הוא אחד וכולם שייכים לו והוא לכולם"

ח"כ עליזה לביא: "אתה אי- של יציבות, ונדרשת להכריע בהרבה ויכוחים שהחברה הישראלית כולה טרם הכריעה בהם. אני אמא לחייל וחיילת בצה"ל ואני יודעת שהצבא שאתה משאיר אחריך הוא צבא טוב, חזק ומתכתב עם החברה הישראלית".

ח"כ עמר בר לב: "אני מעריץ את אומץ הלב שלך. אתה הסתכלת על כל שדה המרעה, ראית אילו פרות קדושות ואילו לא, אבל לא היססת לבחון כל אחת מהן. מפירוק הגדוד הדרוזי, דרך בחינת שירות נשים בטנקים, להגדרה ציבורית בתחילת הדרך של אסטרטגיית צה"ל וההחלטה על הדיפרנציאציה בין יחידות בתוך צה"ל. אומץ הלב שלך בהתמודדות עם המב"ם ועם האירועים בעזה שכל אחד מהם היה יכול לגלוש למלחמה. ומעל לכל, אומץ הלב הערכי שלך - נאום המספריים שלך היה ויהיה נאום מכונן בתולדות צה"ל ומדינת ישראל".

ח"כ ענת ברקו: "מי שישב בוועדת המשנה למודיעין מכיר ומוקיר את פעילות צה"ל בגזרת השונות, באומץ, בנחישות, והרגשנו יד בוטחת על ההגה. תודה לך על הרוח שלך, על האווירה שהשרת, על קידום נשים בדרגות הבכירות ובתפקידים משמעותיים. תודה על שאתה דואג להשכלה של חיילי צה"ל ולקליטתם באזרחות, מתוך ראייה ארוכת טווח".

ח"כ מירב בן ארי: "אני היחידה פה בשולחן שהיית המפקד הישיר שלה וסגירת המעגל הזו מרגשת אותי. זכיתי לדבר איתך כל יום ולקבל את רוח המפקד, ושנים אח"כ לשמוע אותך פה בוועדה. עם ישראל זכה במפקד אדיר! ערכי, חברתי, צודק ושראה קודם כל את החייל האחרון. את הנשים, הדתיים, החילוניים ושראה אותנו. תודה שהיית המפקד שלי ותודה שהיית הרמטכ"ל שכל כך הרבה שנים מדינת ישראל חיכתה לו".

ח"כ יואב קיש: "הוועדה הזו היא אחת הוועדות המקצועיות שיש ושיטת ועדות המשנה פה מוכיחה את עצמה, אבל היא תלויה בשת"פ של משרד הביטחון והצבא, והוא היה מלא בתקופתך וזה חשוב מאוד, לא טריוויאלי והביא לתוצאות טובות. אתה הובלת תוכנית מדהימה - ממדים ללימודים - ואני ניסיתי לקדם הצעת חוק לכך, כי אנו חייבם את זה לחיילים שלנו ומקווה שבכנסת הבאה נשלים זאת".

ח"כ נחמן שי: הכרתי 14 רמטכ"לים בתפקידי לאורך השנים. אני באמת רוצה לומר לך שאתה יוצא דופן ומיוחד, בשילוב שמצאת בין להיות מפקד קשוח ודורש לבין הערכים שהבאת לתפקיד. ומעל כל הערכים - אמירה מוסרית. אני זוכר אותך אומר, סביב פרשת אלאור אזריה, ש'הקם להורגך השכם להורגו', אלו לא נהלי פתיחה באש ופקודות צה"ל. אם ישאלו אותי על גדי איזנקוט אומר קודם כל שהיה רמטכ"ל מוסרי, וזהו בדיוק הצבא שלנו".

ח"כ עמיר פרץ: "המעמד שלך במדינת ישראל ובחברה הישראלית הוא משפיע מאוד, מעצב מאוד, ולא במקרה. אתה לא מישהו שהתחמק ורק רצה לעבור את הקדנציה בשלום. אתה לא נבהלת להתמודד עם קביעת עדיפות בסולם ערכים ולא הסכמת שיגבילו אותך בהפעלת הכח. גדי היה לידי בשעת קבלת ההחלטות הכי מורכבות והכי קשות. ישיבות שבהם נכנסים פתקים עם עידכוני הרוגים ופצועים וצריך לשמור על קור רוח, ולהמשיך לקבל החלטות גם כשאין את כל המידע. בתקופתי כשר הביטחון, דרשתי מהרמטכ"ל חלוץ להביא בפני את עמדת הרוב במטכ"ל אבל גם את עמדת המיעוט. אמרתי אז, שאיזנקוט הוא זה שצריך להציג את עמדת המיעוט, כלומר העמדה השונה מזו של הרמטכ"ל וגם את זה עשה באומץ רב. עוזב אותנו רמטכ"ל עם ראייה אסטרטגית רחבת היקף גם ברמה המדינית וגם ברמה הכלל חברתית ישראלית. בשום שלב, מי ששם יהבו על גדי איזנקוט לא הצטער על כך".


הרמטכ"ל, רב אלוף גדי איזנקוט, היה אחרון הדוברים והשיב לחברי הכנסת: "מצאתי פה ועדה מקצועית, עניינית, ביקורתית והוגנת. זכות הייתה לי לשרת יותר מארבעים שנים בצה״ל מהן ארבע כמפקד הצבא ואני משאיר לאלוף אביב כוכבי- צבא חזק, יוזם ומוביל ביכולותיו המבצעיות ובעשייה למען החיילים. אני בטוח שהוא ימצא פה, כמוני, את האחריות והשותפות שנכחתי בה בכל מפגש עם הוועדה".

תאריך:  02/01/2019   |   עודכן:  02/01/2019
עידן יוסף
+הוארכה הוראת השעה למימון הפרשי המס הנובעים מחובת המיגון של רכבי 7 סמלי השלטון
13:27 02/01/19  |  
ועדת הכספים האריכה את בקשת האוצר למימון הפרשי המס הנובעים מחובת המיגון של רכביה מדינה, רה"מ, שר הביטחון, שר החוץ ונשיאת ביהמ"ש העליון, אשר רכביהם משודרגים וממוגנים נוכח דרישות השב"כ. ההוראה נכנסה לתוקף לפני כשנה וחצי לבקשת החשב הכללי וכעת היא מוארכת.
+24:40 - תמו דיוני הכנסת ה-20
00:48 02/01/19  |  
בשעה 24:40 ננעלה הכנסת ה-20. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הודה לחברי הכנסת ולעובדי המשכן. הכנסת תחדש את פעילותה כמה שבועות לאחר מערכת הבחירות, עם כינונה של קואליציה חדשה.
+חוק הגמ"חים אושר סופית
00:42 02/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את חוק הגמ"חים. החוק כלל את ההסתייגות הנוגעת להטבות המס לישובים בפריפריה. ועדת הכספים התבקשה להכניסה נוכח פסיקת בג"ץ בנושא.
+הפיגומים יוחלפו בהדרגה בתוך 3 שנים
00:12 02/01/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בוועדת העבודה אושרו תקנות הפיגומים  ▪  הפשרה: גם פיגומים קיימים שיסומנו כעומדים בתקן החדש יישארו בשימוש  ▪  נציגי הקבלנים זעמו על ניסנקורן: "בושה! ההסתדרות באה כמו מאפיה"
([צילום: גילי יערי/פלאש 90])
+אושר בכנסת מינויו של וקנין לשר
23:40 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה פה אחד את מינויי של ח"כ יצחק וקנין (ש"ס) לשר לשירותי דת. וקנין, שהודיע על כוונתו שלא להמשיך לכהונה נוספת בכנסת, יחזיק בתפקיד שר עד למינוי שר חדש בממשלה הבאה. לאחר מינויו קיבל וקנין את ברכת נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, הרב שלום כהן: ״טוב שם טוב משמן טוב. מפעליך הברוכים והליכותיך מקדשים שם שמיים. תשלים את המהפכה שהחל ר׳ דוד אזולאי בשרותי הדת״.
+אושרו תקנות הסעה בטיחותית לתלמידים מוגבלים
23:34 01/01/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התקנות מסדירות את התוהו ובוהו שהיה קיים במערך ההסעות  ▪  יו"ר ועדת החינוך קורא למשרדי הממשלה להשלים את התקנות לטובת ההורים והתלמידים ולקבוע זמן מרבי להסעות
([צילום אילוסטרציה: AP])
+בקריאה ראשונה: מבוטחים עם שיתוק מוחין יקבלו טיפולי שיניים בחינם
22:40 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק ביטוח בריאות ממלכתי (תיקון - מתן טיפולי שיניים, פה ולסת למבוטח עם שיתוק מוחין), התשע"ה-2015 של חבר הכנסת אחמד טיבי, אליה הוצמדה הצעה דומה של ח"כ נורית קורן. מוצע בה לקבוע כי לאדם עם שיתוק מוחין עם מוגבלות בפה או בלסת, יינתנו טיפולי שיניים מסוימים, וכן טיפולי פה ולסת, במסגרת סל שירותי הבריאות שבחוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד-1994, ללא השתתפות עצמית, למעט אם הוא נמצא במסגרת שיקומית.
+בקריאה ראשונה: מדיניות חיסונים לאומית ומתן תמריצים להתחסנות
22:39 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון פקודת בריאות העם (מס' 34)(מדיניות חיסונים לאומית ותמריצים להתחסנות), התשע"ט-2019 של חברי הכנסת מירב בן-ארי, יואל חסון ושולי מועלם-רפאלי.
+בקריאה ראשונה: פקטור למבחני לשכת עורכי הדין האחרונים
22:38 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לשכת עורכי הדין (תיקון מס' 41)(ציון עובר בחינות ההתמחות), התשע"ט-2019 של חברי הכנסת אוסנת הילה מארק, עיסאווי פריג', אמיר אוחנה וקבוצת חברי הכנסת. עפ"י ההצעה נבחן שקיבל ציון 55 בבחינת ההתמחות של לשכת עורכי הדין, ממועד המבחן שנערך בנובמבר 2015 ואילך, יראו אותו כמי שעבר את בחינות לשכת עורכי הדין.
+המוסד לביטוח לאומי יפרסם בתחילת השנה את החגים שלפניהם יוקדם תשלום גמלאות
22:37 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 212), התשע"ט-2019 של ח"כ אחמד טיבי. המוסד לביטוח לאומי יפרסם בתחילת שנה קלנדרית את החגים שלפניהם יוקדם תשלום גמלאות לזכאים לפני החג.
+אושר סופית: מדרג חדש לעבירות ההמתה
22:36 01/01/19  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק העונשין (תיקון מס' 137), התשע"ט-2019, מדובר בהצעה ממשלתית אליה מוזגה הצעה פרטית של חברי הכנסת ניסן סלומינסקי ומיקי רוזנטל. הצעת החוק זונחת את מבחן הכוונה תחילה וקובעת מדרג אחר ובו תקבע עבירת רצח שהעונש לצידה הוא מאסר עולם כעונש מרבי ועבירת רצח בנסיבות מחמירות שלצידה עונש מאסר עולם חובה, בשתי העבירות היסוד הנפשי הוא של אדישות או כוונה. ההצעה קובעת החמרת עבירת רצח נשים בידי בני זוגן כשקדמה לה התעללות, והם יתויגו כרצח בנסיבות מחמירות ולא כעבירת הרצח הבסיסית כפי שהוצע בהצעת החוק הממשלתית. בהמתה באחריות מופחתת מוצע לקבוע עונש מרבי של 20 שנה. בין הנסיבות המקלות של אחריות מופחתת נקבעה נסיבה המתייחסת למצב בו המעשה נעשה כשהנאשם היה נתון במצב של מצוקה נפשית קשה, עקב התעללות חמורה ומתמשכת בו או בבן משפחתו, בידי מי שהנאשם גרם למותו.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביב כוכבי   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלאור אזריה   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   ענת ברקו   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"רמטכ"ל בלי פוזות ובלי פומפוזיות"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ארי כספי
2/01/19 10:44
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות אישרה (יום ג', 1.1.19) את תקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בנייה) בנושא הפיגומים. התקנות אושרו לאחר דיונים סוערים שהתקיימו מיום ראשון, בסיומם התקבלה פשרה בסעיפים המרכזיים שהיו במחלוקת - מועד תחולת התקנות והמשך השימוש בפיגומים קיימים.
02/01/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
בתום שנתיים של עבודה ועשרות ישיבות בנושא מערך ההסעות לילדים עם מוגבלות, אישרה (יום ג', 1.1.19) ועדת החינוך, התרבות והספורט את תקנות הסעה בטיחותית לילדים ולפעוטות עם מוגבלויות (כללים לזכאות להסעה לליווי ולארגון הסעה).
01/01/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה המשותפת לוועדת הכנסת וועדת החוקה אישרה לקריאה ראשונה (יום ג', 1.1.19) את הצעת החוק לפיה ציון העובר בכל בחינות לשכת עורכי הדין בשלוש השנים האחרונות יהיה 55. מדובר בפועל במתן פקטור למאות מתמחים שנכשלו בבחינות.
01/01/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק זכות יוצרים (תיקון מס' 5), התשע"ט-2019, שאמורה למנוע פעילות אתרי שיתוף סרטים וסדרות.
01/01/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
80 עולים צפויים להגיע מאתיופיה לישראל בחודש הקרוב, ועד לסוף חודש מרס צפויים להגיע לפה 220 עולים נוספים. כך דווח (יום ג', 1.1.19) בדיון של ועדת העלייה והקליטה בכנסת.
01/01/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
חזן השתלח בסדרנים; ועדת האתיקה נמנעה מסנקציות  /  איציק וולף
ועדת הכספים אישרה את תקנות ה-CRS   /  מחלקה ראשונה
הגז לתחנת הכוח בבאר טוביה - מכריש ותנין  /  איציק וולף
אל תדמימו את הכנסת  /  עידן יוסף
מורכבות היא אנושיות  /  ראובן ריבלין
למצוא את הדרך לחיות יחד  /  יואל (יולי) אדלשטיין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
מלחמות של היוונים בפרסים; המטה הכללי האינטלקטואלי של אלכסנדר מוקדון; מלחמות הרומאים בגרמנים; מלחמות הפרסים בערבים; מלחמות ביפן; מלחמת רוברט קלייב בהודו; לקחים היסטוריים שראשי הממשל...
הערכות שווי בוצעו בשנה החולפת [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
איילון חתמה על עסקה לרכישת פעילות הביטוח הדיגיטלית ווישור מידי בעלת השליטה שלה    מבחינת איילון - החברה מקבלת לידיים שלה זרוע דיגיטלית לצד פעילות הביטוח המסורתית
עידן יוסף
עידן יוסף
רפורמת תעריפי התחבורה הציבורית החדשה מרחיבה את רפורמת דרך שווה ומגדילה הנחות לתושבי הפריפריה הגאוגרפית והחברתית    נוסעי אוטובוס בפריפריה החברתית ישלמו יותר מפי 2 מאשר מקביליהם בפרי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il