חברת קורנית דיגיטל, המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות חדשניים לתעשיית הטקסטיל, סיימה את שנת 2018 ברווח נקי (Non-GAAP) של כ-13.1 מיליון דולר, לעומת רווח נקי של כ-4 מיליון דולר. החברה סיימה את שנת 2018 עם רווח נקי (GAAP) של כ-12.4 מיליון דולר (0.35 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה להפסד נקי של כ-2 מיליון דולר בשנת 2017.
על-פי דוחות החברה לסיכום שנת 2018 ולסיכום הרבעון הרביעי של השנה, הכנסותיה של לשנת 2018 עלו בכ-24.8% לכ-142.4 מיליון דולר, בנטרול של כ-4.6 מיליון דולר המיוחס לכתבי האופציות בגין עסקת
אמזון, זאת בהשוואה להכנסות של כ-114.1 מיליון דולר בשנת 2017, בנטרול של כ-2.9 מיליון דולר המיוחס להשפעה של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, בשנת 2017.
העלייה במכירות בשנת 2018, בהשוואה לאשתקד, מיוחסת בעיקר למספר רב יותר של מוצרים שנמכרו, להצלחה של מוצרים חדשים ומכירות מצטברות משירותים. במהלך 2018 כולה רשמה החברה שיעור הכנסות של כ-88.3% ממוצרים וכ-11.7% משירותים. עוד ציינה החברה בדיווח השנתי לבורסה כי היא צופה ברבעון הראשון של 2019 הכנסות בטווח של 36.5-39.5 מיליון דולר.
ההכנסות של קורנית דיגיטל ברבעון הרביעי לשנת 2018 עלו בכ-26.2% לכ-37.8 מיליון דולר, בנטרול של כ-1.4 מיליון דולר המיוחס לכתבי האופציות בגין עסקת אמזון, זאת בהשוואה להכנסות של כ-30 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, בנטרול של כ-0.4 מיליון דולר המיוחס להשפעה של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות הרבעון מיוחסת לצמיחה נרחבת באזורים בהם פעילה החברה, ולגידול במספר הלקוחות וההזמנות של מערכות המסופקות ללקוחות גדולים.
הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון הרביעי של 2018 עלה לכ-3 מיליון דולר (0.08 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של כ-1.5 מיליון דולר (0.04 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד. החברה סיימה את הרבעון הרביעי לשנת 2018 עם רווח נקי (GAAP) של כ-7 מיליון דולר (0.19 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה להפסד נקי של כ-0.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
מנכ"ל קורנית דיגיטל, רונן סמואל, אמר שאת ההצלחה של השנה החולפת ניתן לייחס ליכולת החברה ליישם חדשנות חסרת תקדים במוצריה, בין היתר באמצעות השקת מערכות HD ושדרוגים. "גם במבט קדימה לשנת 2019, החדשנות ממשיכה להיות המנוע העיקרי לצמיחת החברה, עם השקת המערכת החדשה Kornit Atlas, הצוברת תאוצה ומומנטום חיובי, לצד הפתרון dark poly הנמצא כעת בבדיקת בטא וצפוי להיות זמין ברבעון השני של 2019. אנו נמשיך להשקיע משאבים רבים במטרה להביא לצמיחה ארוכת טווח, באמצעות יישום אסטרטגיית go-to-market, לצד השקעה במחקר ופיתוח. בשילוב עם מודל הפצה יעיל, השיפורים הטכנולוגיים שלנו ימשיכו להגדיל את היקף ההדפסות שנעשות באמצעות מערכות קורנית, לצד הפחתת עלות ההפעלה של המערכת, הסרת חסמי כניסה, והובלה באיכות ההדפסה", ציין.