|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
נויפרט. הונה וזייף מסמכים לויטה. עלול להימלט מישראל

ביהמ"ש בדלאוור: לופאג ושותפיה <br>למזימה זייפו מסמכים לגזול נכסים

השופט בדלאוור דחה בקשה למחיקת התביעה על-הסף בטענה להעדר סמכות, כביכול מפסק הדין עולה: חברת הנאמנות לופאג, ואנשיה הבכירים ובראשם דיטר נויפרט ודומיניק, בסיועם של עו"ד הישראלי גל לויטה, ניסו להשתלט שלא כחוק על חברה מעזבונו של ישראל פרי המחזיקה וילה בצרפת עולה עוד: יעל פרי שיתפה פעולה עם הרמאים ולא עשתה את הנדרש לסכל את המזימה נגד אמה ואחותה
19/02/2019  |   יואב יצחק   |   חדשות   |   תגובות
יואב יצחק
יעל פרי נמלטה לחו"ל בעקבות חשיפת הסתבכותה בעבירות מס ובהלבנות הון

חקירות בליכטנשטיין ובישראל נגד עו"ד לויטה בחשד לעבירות פליליות
יואב יצחק
עו"ד גל לויטה ניצל לרעה את מעמדו במשרדו של דורי קלגסבלד להשתלטות על לקוחה * החקירה נגד עו"ד גל לויטה בנסיכות ליכטנשטיין הינה בחשד לעבירות מירמה, הלבנת הון וגניבת כספים מעזבון * בישראל חשוד לויטה בעבירות מס חמורות
לרשימה המלאה

עו"ד גל לויטה ויעל פרי במוקד הקנוניה להוצאת נכסים במרמה
יואב יצחק
עו"ד גל לויטה פועל כאיש צללים מטעמה של יעל פרי ועבור הנוכל הבינלאומי דיטר נויפרט * יחד הם מנסים להכשיר עבירות מס, הלבנות הון, ולגזול כספים ונכסים מיתר יורשיו של ישראל פרי * עו"ד לויטה משתף פעולה עם עורכי דין נוספים ובהם רונן מטרי ולירון כהנא בקנוניה לגזילת הנכסים * יעל פרי שנוצלה על-ידי נויפרט - ונאלצה לשתף פעולה עמו כתנאי לכך שישחרר עבורה כספים - הפכה ל"ראש הנחש" בקנוניה הפלילית נגד בני משפחתה
לרשימה המלאה

בית משפט הצ'אנסרי במדינת דלאוור דחה בקשה של חברת הנאמנות לופאג ואנשיה הבכירים להימנע מבירור תביעה נגדם, ובהם דיטר נויפרט ודומיניק נף, וקבע כי גורמים אלה הציגו מסמכים מזויפים שאותם יצרו כדי להכשיר נסיון השתלטות בלתי חוקי על נכסים מעזבונו של המנוח ישראל פרי וכדי להטעות את רשם החברות בדלאוור, בית המשפט ורשויות נוספות. פסק הדין ניתן ביום 15.02.19 בתביעה שהגישה נגדם לילי פרי, אלמנתו של המנוח.

מפסק הדין עולה, כי בוצעה קנוניה בניסיון לגזול וילה ענקית בדרום צרפת ששוויה נאמד במיליוני אירו רבים, תוך רישומים כוזבים במסמכי התאגיד (המחזיק את הוילה), ונסיונות חוזרים ונשנים לגניבת נכסים, וביצוע פעולות שתכליתן הלבנת הון. המדובר בעבירות פליליות חמורות. כפי שחשפנו ב-News1, נויפרט פעל כפי שפעל, לא במעט בזכות הגיבוי שקיבל למעשיו מצד יעל פרי, שפעלה נגד בני משפחתה - אם נוכח ניסיונה לקבל רכוש רב מזה שציווה לא אביה המנוח, ואם מטעמים של נקמה ויריבות אישית עם אמה ואחותה. החלטת בית המשפט - המתייחסת לסוגיה אחת בלבד שהובאה על-ידי יעל פרי להכרעת בית המשפט - מלמד על חומרת מעשיהם של המעורבים בפרשה, שפעלו להונות ולגנוב נכסים.

עו"ד לויטה - במוקד הקנוניה

שמו של לויטה עולה בפסק הדין שלהלן באופן מצומצם יחסית, שכן מדובר בהליך ביניים: הכרעה בדבר סמכות בית המשפט לדון בתביעה. דא-עקא, מידע שהובא ל-News1 מגלה, כי עו"ד גל לויטה נמנה עם הגורמים המרכזיים שנטלו חלק בניסיון ההונאה ושיבוש הליכי המשפט - שנעשו כדי להגן על לופאג ונויפרט מפני תביעתה של לילי פרי (תוצאת ביניים מובאת להלן). עו"ד לויטה פועל מתוך תאוות בצע, ובניסיון לגרוף לעצמו סכומי עתק, וכן במטרה מוצהרת: לפגוע ביורשיו של ישראל פרי באופן כזה שלא יוכלו להתגונן, וייאלצו בהמשך לנהל עמו מו"מ ולהסתפק רק בחלק מכספי העיזבון. ראיות מוצקות שנודעו לח"מ, מצביעות באופן ברור על חלקו הפלילי של לויטה בקנוניה החמורה.

לקביעות בית המשפט בדלאוור עלולה להיות השלכה אזרחית ופלילית ישירה על לופאג, נויפרט ושותפיו לקנוניה; וכן על כמה גורמים בישראל, ובהם: עו"ד גל לויטה, שהשיה שותף פעיל במזימה נגד משפחת פרי והפך בתקופה האחרונה, הן בישראל והן בחו"ל, ללידר בניסיונות המרמה והגזל תוך ביצוע עבירות של הלבנת הון; ויעל פרי - שגייסה בתחילה את גל לויטה - ועומדת במקביל לצידם של לופאג ואנשיה, נגד אמה לילי ואחותה תמר.

יעל פרי נמלטה; מעורבים נוספים בסיכון

כפי שחשפנו, בעקבות החשיפות ב-News1 מסובכת יעל פרי בישראל בעבירות מס חמורות ובמעשי מרמה והונאה (יעל פרי נמלטה מישראל); נגד גל לויטה, שאת מעשיו חשפנו ב-News1, כבר מתקיימת בישראל חקירה מקיפה בגין עבירות מס והלבנת הון. לויטה עלול לברוח מישראל ולהסתתר בחו"ל, אם לא ימהרו הרשויות לחסום דרכו; רו"ח אודי ברזילי שאת מעשיו חשפנו כבר נחסם ברשות המיסים וננקטו נגדו צעדים ברשות המיסים; עורכי הדין רונן מטרי ולירון כהנא, ששיתפו פעולה עם לופאג ונויפרט בניסיונות להונות את הרשויות ולגזול כספים מהעזבון, חשופים גם הם לתביעות אישיות מצד יורשיו של פרי, וכן לחקירות מצד הרשויות בישראל. כל הגורמים הנ"ל חשופים גם לתביעות/חקירות מצד רשויות חקירה ואכיפה בחו"ל, בהן ארה"ב (שעלולה לשלול מהם ויזה), פנמה וליכטנשטיין, שפתחו בחקירות מקיפות.

בית המשפט: מסמכים זויפו במטרה להונות

התביעה האמור נדונה בפני השופט טרוויס לאסטר (Travis Laster), שנדרש להכריע במחלוקת: מי הבעלים בתאגיד קרן קוט דה אזור (Cote D'azur Estate Corporatiot) שהוקם ב-2001 על-ידי ישראל פרי במדינת דלאוור. לטענת לילי פרי, עם מותו ב-2015 הפך התאגיד, המחזיק בווילה יוקרתית בדרום צרפת, לחלק מהעזבון הנתון בידיה ישירות. דא-עקא, נטען, ב-2016 פעל ניופרט להשתלט שלא כדין על התאגיד ובאמצעותו על הווילה, וזאת תוך זיוף מסמכים שתוארכו לתקופה מוקדמת יותר: נויפרט הגיש לרשם החברות בדלאוור תעודת המרה; במקביל הגיש תעודת התאגדות חדשה והקצאה של מניות וכן הכין החלטות שונות, שתוצאתן: העברה לכאורה של הבעלות המלאה בתאגיד/בווילה לקרן The BGO Foundation Relief Defendant (BGO, המכונה בפסק הדין: "הקרן"). בדרך זו, יצר נויפט מצג כאילו ההעברה בוצעה לפי בקשתו של ישראל פרי. הקרן הינה תאגיד פרטי הרשום בליכטנשטיין. היא נמסרה בנאמנות ללופאג (קרן נאמנות שוייצרית), בראשה עומד נויפרט שהינו עורך דין שוויצרי (ניופרט היה בעל מניות בקרן וחבר בהנהלתה עד נובמבר 2016, עת מכר מניותיו בקרן). עם מותו של פרי מעל נויפרט בתפקידו, בניסיון להונות את היורשים. שחקנים חשובים נוספים היו דומיניק נף, לואי אוהרי ואן נף אוהרי - מנהלי קרן לופאג.

בתביעה שהגישה לילי נגד התאגיד ונגד נויפרט היא ביקשה לבטל את תעודת ההמרה ולקבוע כי היא בעלת הזכויות בתאגיד כיורשת היחידה של ישראל פרי, לפי צוואתו. הקרן הגיבה בבקשה למחוק את התביעה בנימוק להעדר סמכות של בית המשפט. בית המשפט דחה ההכרעה עד לאחר קיום דיון הוכחות על-מנת לקבוע האם נתונה בידו הסמכות המשפטית לדון בתביעה. בית המשפט פסק, כי לבית המשפט בדלאוור סמכות חוקית לשפוט - גם תושב שאינו אזרח ארה"ב, מקום שקושר-הקשר ביצע מעשי הונאה ביודעין, במקרה זה בעניין הנתון לשיפוט בדלאוור. בית המשפט פסק, כי לילי הוכיחה שהקרן ונויפרט קשרו קשר על-מנת לגזול את הבעלות בהון המניות של התאגיד הרשום בדלאוור, ובכך לגזול ממנה את רכושה וזכויותיה. לילי הוכיחה כי במסגרת הקנוניה, גרם נויפרט להגשת מסמכים לרשם החברות בדלאוור ובכך יצר את הזיקה והסמכות של בית המשפט שם. לילי הוכיחה עוד, כי נף ועמיתיו בקרן לופאג סייעו לניופרט לפתח את התוכנית שלו וסייעו בידו. פעולות אלו תומכות גם בסמכות של בית המשפט לגבי הקרן בתור השותפה לקנוניה של נויפרט.

נויפרט ניסה לכפות רצונו על לילי פרי

הנתבעים טענו כי הם לא היו יכולים להיות מעורבים בקנוניה הנטענת, שכן הקרן כבר הייתה הבעלים של כל המניות בתאגיד עוד לפני פעולותיו של נויפרט ב-2016. הם טענו עוד, כי הקרן בתור הבעלים של התאגיד נתנה לנויפרט יפוי כוח ב-2016 שהסמיכו לפעול כפי שפעל. הנתבעים ביססו טענתם על שטר הסבה שחתם עליו ישראל פרי ב-1.5.2013, שבו הסב בעלותו במניות התאגיד ושלושה גופים נוספים - לידי הקרן. בית המשפט קבע כי שטר ההסבה הנ"ל לא יכול היה לשמש להעברת מניות התאגיד מידי ישראל פרי לקרן. נקבע עוד, כי שטר ההסבה מהווה תיעוד לכוונת ישראל פרי לתת מתנה בחיים, אך פרי מעולם לא השלים צעד זה בגלל השלכות מס בצרפת. בית המשפט פסק, כי נציגי הקרן, ובהם נויפרט, נף ואוהרי, ידעו ששטר ההמרה מעולם לא יצא לפועל. הם אומנם התכוונו להשלים פעולות ההמרה לאחר 15.06.13, אך אלה לא הושלמו, לפי החלטת פרי, משיקולי מיסוי. נפסק עוד, כי ישראל פרי דחה פניותיו של נויפרט, ולא הסכים להשלים מהלכים להעברת המניות בגלל שיקולי מס, כאמור. למרות זאת, קובע בית המשפט, נויפרט ושותפיו למזימה גרמו לקרן להשתתף באופן מלא בקנוניה של נויפרט להשתלט על התאגיד, וזאת בנסיון להכריח את לילי פרי להסכים למכירת רכוש של ישראל פרי לפי תוכניתם של נויפרט ולופאג. כחלק מהתוכנית, נציגי לופאג סייעו לנויפרט "לייצר"/לזייף מסמכים אשר יתמכו בתביעת הבעלות של הקרן בתאגיד.

נף ועמיתיו בלופאג פעלו בנוסף להשיג חוות דעת משפטית שתתמוך בהנפקת המניות. במסגרת זאת הם הטעו את משרד עורכי הדין והעלימו ממנו מידע מהותי. כאשר משרד עורכי הדין היסס להוציא את חוות הדעת המבוקשת, טען נויפרט שהוא יכול לספק יפוי כוח מהקרן שנתן לו סמכות לפעול. בספטמבר 2016 יצרו לופאג ונויפרט יפוי כוח עם תאריך רטרואקטיבי ליום 5.2.16, על-מנת ליצור את הרושם כי ייפוי הכוח היה קיים בטרם הגיש נויפרט את המסמכים לרשם החברות בדלאוור. בפני בית המשפט ובכל מקום אחר - הקרן יישרה קוו עם נויפרט ותמכה בטענתו כי הוא הבעלים של התאגיד. בית המשפט קבע כי הוצאו בפניו ראיות המוכיחות כי טענות אלו הינן טענות כזב. בהתבסס על הקביעות הנ"ל קבע בית המשפט כי הוא מוסמך לדון בתביעה העיקרית. בית המשפט ציין, כי קביעותיו מתבססות על ראיות רבות, 234 מוצגים ועדות של שני עדים. הצדדים הגישו חיקורי דין שביצעו וכן תמצית עובדתית לגבי העובדות המוסכמות. נויפרט סירב להשתתף בחיקור דין/גביית עדות על-ידי הצד שכנגד (הנהוגה בהליכים בארה"ב), וגם סירב להופיע לדיון.

בית המשפט קובע עוד בפסק הדין, כי ישראל פרי, שנפטר ב-2015, השאיר צוואה לפיה אשתו לילי פרי היא היורשת של הווילה (המוחזקת באמצעות התאגיד קוט דה אזור), וכי נויפרט ונף הכירו בזאת, באופנים שונים, לרבות בהודעות מטעמם, ואף בעצם התנגדותם לממן מקופת העזבון את ההוצאות בגין הווילה בשל זאת שאינה נתונה לניהולם.

הטקטיקה: שימוש במסמכים מזויפים

בפסק הדין סוקר השופט את צעדיו של נויפרט, שניסה להשתלט על הווילה היוקרתית באופן בלתי חוקי כדי שרכוש זה לא ייפול בידיו של מנהל עזבון באנגליה, ולהעבירה לנאמנות שבה שלט. נויפרט ביקש לטעון שהבעלות בתאגיד לא הייתה שייכת לעזבון המתנהל באנגליה. לכן הוא ונף ביקשו לעשות שימוש בשטר ההמחאה שגובשה והוצאה בפני ישראל פרי. נף פנה לעורכי דין להתחיל את התהליך - אולם אלו חשו שלא בנוח לשנות רטרואקטיבית בעלות בתאגיד וביקשו הוכחות שאכן הבעלות הועברה. נף הכין טיוטת תשובה ושלח אותה לנויפרט - ובה כתב כי הבעלות מעולם לא הועברה בפועל. אולם לאחר התייעצות עם נויפרט החליט לא לשלוח את התשובה לעורכי הדין. בסופו של דבר הוא כתב להם שישראל פרי היה הבעלים היחיד של מניות התאגיד עד ליום מותו, וגם נויפרט כתב מכתב נפרד ואישר עובדות אלו.

נויפרט החל לפנות לרשם החברות בדלאוור בניסיון להשיג מסמכים הקשורים לתאגיד, תוך שהוא מציג עצמו כמנהל עזבונו של ישראל פרי המנוח - למרות שהוא לא מונה לתפקיד עכב ההתנגדות למינויו. במקביל הוא פעל מול רשויות המס בצרפת, למורת רוחן של לילי ותמר. השופט מציין בפסק הדין, כי הקרע בין נויפרט ולילי אירע באביב 2016: נויפרט ולופאג פעלו לצידה של יעל שרצתה את הווילה לעצמה (כפי שחשפנו ב-News1: יעל שיתפה פעולה עם נויפרט נגד אחותה ואמה שפתחו במאבק נגד נויפרט לאחר שביצע מעילה ענקית בעסקת מכירת מקרקעין בהרצליה מעזבונו של פרי, י.י.). יועצים אחרים לקחו את הצד של לילי ותמר.

ניסיון הסחיטה

פסק הדין קובע, כי נויפרט ניסה בפועל לסחוט את לילי פרי, כשהתנה מסירת החזקה בווילה לידיה בכך שהיא תתחייב שלאחר מותה תועבר הווילה לבעלות תמר ויעל, בחלקים שווים. לילי סירבה לחתום ולאחר סירובה השתלט נויפרט על החברה באופן בלתי חוקי. הוא שלח את המסמכים השונים לרשם החברות בדלאוור אשר נועדו לגרום להשתלטות על החברה. יועצי המס של החברה אליהם שלח את המסמכים התריעו כי המסמכים סותרים הצהרות קודמות שניתנו לרשויות המס הצרפתי בקשר לבעלות בתאגיד. ללא הועיל.

לילי העידה בפני בית המשפט שנויפרט איים עליה שיגזול ממנה את כספה שהוחזק במבנה המס של ישראל פרי ז"ל, אם לא תקיים דרישותיו. עורכי הדין מטעם לילי ותמר פרי הזהירו את נויפרט לבל יממש את איומיו. בשלב זה הזכיר נויפרט את כתב ההמחאה מ-2013, נף אמר לו שהוא לא יצא לפועל ונויפרט החליט בכל זאת לפעול מכוח אותו מסמך. נויפרט כתב מייל ליעל, ולגל לוויטה (עו"ד של קרן BGO): מצאנו את העותק המקורי של שטר ההמחאה מ-2013. לכן המניות שייכות לקרן BGO ואני המנכ"ל. ולכן זה לא שייך למנהל עזבון ואין סמכות להליכי העזבון באנגליה. אנו יכולים להציע ללילי שנמשיך לשלם את הוצאות ההחזקה של הווילה אם היא תסכים להסכם הפשרה שבמשא-ומתן. עוד כתב נויפרט ש"היופי" בפתרון הוא שזה יגרום להעברת הנאמנות של לילי למועצת הנאמנות של הקרן אשר היא זו שתחליט מתי היא יכולה להשתמש בוילה.

בית המשפט קבע, כי יפוי כוח שנמסר לעורכי הדין הוכן באופן כוזב רטרואקטיבית על-ידי נף ונויפרט כאילו נחתם בפברואר 2016. נויפרט ונף לא מסרו לעורכי הדין שהתבקשו לתת חוות דעת המאשרת את העברת הבעלות את המסמכים שהוכנו בשעתו ונשלחו לישראל פרי לאישורו וחתימתו - אשר מעולם לא ניתנו. נויפרט יצר מצג שווא לעורכי הדין לגבי נסיבות 'גילוי' שטר ההמחאה, תוך שהוא מסתיר שהוא ונף ידעו על המסמך עוד מ-2013 וקיימו דיונים לגביו גם ב-2014 ו-2015. נויפרט המשיך ומסר מסמכים שונים לעורכי הדין. בסופו של דבר, בפברואר 2017, הונפקה חוות דעת קצרה מטעם משרד עורכי הדין, ובה נכתב בפסקה קצרה וללא הסבר כי הבעלות בתאגיד הועברה וכי נויפרט הינו המנהל של התאגיד - כל זאת בלי שום הנמקה או תימוכין. עורך הדין אשר טיפל בעניין ושאל את השאלות הקשות לא חתם על חוות הדעת, ובמקומו חתם עליה שותף אחר מאותו משרד עורכי דין.

בית המשפט קבע: בוצעה קנוניה והלבנת הון של בעלות בתאגיד

בית המשפט קבע כי לילי הוכיחה בראיות רבות כי ניופרט וקרן BGO השתלטו שלא כדין על הבעלות בתאגיד בניגוד לזכויותיה בו. בית המשפט המשיך וקבע שמעשיו של נויפרט נועדו ליצור סדרת העברות בעלות שיטשטשו את הבעלות של ישראל בתאגיד בעת מותו. וברגע שהיה מתבצע השינוי בסוג התאגיד והמניות החדשות, היו מצליחים להסוות את ההיסטוריה האמיתית של הבעלות בתאגיד.

הפעולות שניסה נויפרט לבצע ברשם החברות בדלאוור היו מעין 'הלבנת הון של בעלות'. על-מנת לבצען, נויפרט הציג עצמו באופן כוזב כמוציא לפועל של עזבונו של ישראל פרי למרות שמעולם לא הוסמך לתפקיד זה. בית המשפט ציטט מייל שבו נויפרט התגאה בפני נף ויועצים נוספים כי הצליח להונות את סוכן הרישום בדלאוור, למרות שהוא לא הוסמך לתפקיד מנהל העזבון על-ידי בית המשפט באנגליה. על-מנת להפחית את הסיכון לעצמו, ניסה נויפרט להחתים את לילי על מינוי שלו כמנהל התאגיד, אולם לרוע מזלו לילי ותמר סירבו לפשרה המוצעת עם יעל, ולילי לא הסכימה להשתתף בתוכנית של נויפרט להלבין את הבעלות בתאגיד. ולכן הוא ביצע את המהלך שביצע, כאשר נף מסייע לו ומטעה את משרד עורכי הדין שהתבקש לתת חוות דעת המאשרת את תוקפה של העברת הבעלות. בית המשפט קבע כי נף היה שותף בקנוניה של נויפרט וכי גם קרן לופאג והפעילים בה היו מודעים לכך.

תאריך:  19/02/2019   |   עודכן:  19/02/2019
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש בדלאוור: לופאג ושותפיה למזימה זייפו מסמכים לגזול נכסים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תאונת דרכים קשה אירעה בין משאית פלשתינית לרכב פלשתיני בכביש 60 שבשומרון, סמוך לכפר לובן. הכביש נחסם לתנועה לשני הכיוונים. כוחות הצלה, משטרה וכיבוי אש חילצו את גופת נהג הרכב הפלשתיני שמת במקום.
19/02/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
עו"ד אבי חימי נבחר (יום ג', 19.2.19) לראש לשכת עורכי הדין. הוא יכהן בתפקיד עד לבחירות שיתקיימו ב-18.6.19, שבהן ייבחר ראש הלשכה לארבע השנים הבאות.
19/02/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשות שדות התעופה הודיעה (יום ג', 19.2.19) לחברות הפועלות בשדה דב על הפסקת הפעילות האזרחית ביום 1 ביולי 2019 כמתחייב על-פי דין.
19/02/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
יוס עמיחי ואורי מנדל הם שני הגברים בני ה-30 שנהרגו הבוקר (יום ג', 19.2.19) בכביש 60 סמוך ליישוב עלי. מכוניתם של השניים, תושבי עפרה, התנגשה במשאית ישראלית והם נהרגו במקום.
19/02/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
שיא חדש נשבר בייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות בישראל. חברת החשמל דיווחה (יום ג', 19.2.19) כי בשבוע שעבר נשבר השיא הקודם שעמד על 1,295 מגוואט המהווים כ-16.4% מסך ייצור החשמל במשק הישראלי.
19/02/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
[צילום: יח"צ, הרבלייף]
סוזן בוורמן
חמישה צירופי מזון מומלצים לתזונה נכונה    הוספת מעט שומן בריא מאבוקדו או שמן זית לסלט תעזור לכם לספוג את הקרוטנואידים שמצויים בחסה רומית, גזר ועגבנייה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il