|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
הרפובליקנים: שקרן מורשע [צילום: פבלו מונסיביאס, AP] כהן. חושש לשלומו [צילום: אלכס ברנדון, AP] טראמפ היום בפסגת הנוי [צילום: אוון ווצ'י, AP]

עורך דינו לשעבר של טראמפ בשימוע הדרמטי בבית הנבחרים

כהן: טראמפ לא יעביר את השלטון <br>בצורה מסודרת אם יפסיד ב-2020

"טראמפ מקווה שיקרה לי משהו כדי שלא אוכל להעיד" מגלה: טראמפ יזם ב-2014 פברוק של תוצאות סקר על המועמדים לנשיאות אומר שהתביעה בניו-יורק חוקרת חדשות לעבירות נוספות של טראמפ, ושבידי התובע המיוחד יש הוכחות לגרסתו בנושא וויקיליקס "דניאלס יצאה דוברת אמת בבדיקה על טענתה לרומן עם טראמפ" הרפובליקנים בוועדת הפיקוח של בית הנבחרים: שקרן מורשע מקבל במה להכפיש את הנשיא כחלק מן המזימה להפיל אותו
27/02/2019  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   פרשת טראמפ-רוסיה   |   תגובות
"טראמפ ידע מראש על פרסום המיילים שנגנבו מהדמוקרטים ובפועל הורה לי לשקר לקונגרס"
איתמר לוין
אם טענותיו של כהן יוכחו, הן עשויות לשמש כעילה להליכי הדחה נגד טראמפ * מדגיש שאין לו הוכחה לקנוניה בין טראמפ לרוסיה, אך אומר שיש לו חשדות לכך * מתאר את טראמפ כ"גזען, נוכל ורמאי" שאיים עליו כמו גנגסטר * טוען שטראמפ התמודד לנשיאות רק כדי לשווק את המותג שלו ושאינו אוהב ומכבד את ארה"ב * מציג מסמכים המלמדים לדבריו על מעשי נוכלות של טראמפ כלפי בנקים
לרשימה המלאה

מייקל כהן, שהיה במשך עשור עורך דינו האישי של דונלד טראמפ, מבקש מוועדת הפיקוח של בית הנבחרים להגן על משפחתו מפני מה שכינה "איומים נשיאותיים". בכך פתח כהן את עדותו בפני הוועדה (יום ד', 27.2.19), בעוד טראמפ מצוי בעיצומה של הפסגה עם קים ג'ונג-און בעיר הנוי.

כהן חזר על העדות הכתובה שמסר הבוקר לוועדה, ובה הוא מכנה את טראמפ "גזען, נוכל ורמאי". כהן טוען, כי טראמפ ידע מראש שאתר וויקיליקס עומד לפרסם את הדוא"ל שנגנב בידי פצחנים רוסים מהמפלגה הדמוקרטית, וכי לדעתו טראמפ ידע מראש על הפגישה בה הבטיחה עורכת דין רוסייה לספק לאנשיו מידע מכפיש על הילרי קלינטון. עוד טוען כהן, כי טראמפ הורה לו - בעקיפין, משום שזו דרכו - לשקר לקונגרס בנוגע למו"מ שניהל לאורך 2016 על הקמת טראמפ טאואר במוסקבה (ראו קישור משמאל).

לדברי כהן, הוא ידע בעת עבודתו אצל טראמפ, כי הלה מצפה ממנו לשקר - משום שהנורמה סביב טראמפ הייתה לשקר. לטענתו, נורמה זאת נותרה בעינה גם כאשר טראמפ נבחר לנשיא. "מה שלמרבה הבושה הוא מקובל כאשר מדובר בטייקון נדל"ן, אינו יכול להיות מקובל כאשר מדובר בנשיא ארה"ב", הוסיף.

עוד אמר, כי טראמפ ביקש ממנו לשלם לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס, כדי שלא ניתן יהיה לגלות שמדובר בתשלומים שלו; טראמפ החזיר לו את הכסף לאורך שנת נשיאותו הראשונה, בצ'קים עליהם חתמו הוא עצמו, דונלד טראמפ הבן ואלן ווייסלברג (מנהל הכספים של קבוצת טראמפ). לדברי כהן, בביקורו הראשון בחדר הסגלגל לאחר שטראמפ נכנס לתפקידו, הנשיא ערך לו סיור, הראה לו את דיוקנאות הנשיאים ואמר בדרך אגב, שהתשלומים החודשיים לכיסוי התשלום לדניאלס נמצאים בדרך ומתעכבים בפדקס.

"טראמפ אמר לנו לשלם"

לפני תחילת העדות ניסו הרפובליקנים בוועדה לדחות את השימוע, בנימוק שהעדות הכתובה נמסרה להם פחות מ-24 שעות לפניו - בניגוד לכללי הוועדה; הרוב הדמוקרטי דחה את הבקשה. היו"ר הדמוקרטי אלייז'ה קמינגז אמר כי חשוב שהעם האמריקני ישמע את כהן ושהוועדה תקבע האם הוא אמין. ראש הסיעה הרפובליקנית בוועדה, ג'ים ג'ורדן, אמר שהעד הראשון ששומע הקונגרס ה-116 הוא שקרן מורשע, כחלק מן המזימה להפיל את טראמפ, והאשים את קמינגז בכך הוא מעניק לכהן במה כדי להכפיש את הנשיא.

מאוחר יותר הגיב סטיבן לינץ' (דמוקרטי) באומרו, כי כאשר שלטו הרפובליקנים בוועדה - הם סירבו להזמין איש מבין אלו שהודו בעבירות במהלך חקירת הפרשה הרוסית. הרפובליקנים רמזו שכהן מקבל תשלומים ממי שמעוניינים להפיל את טראמפ. הוא השיב, כי שילם בעצמו את הוצאות הופעתו בפני הוועדה, וכי עורך דינו לני דייוויס הסכים לדחות את תשלום שכרו עד שכהן ישתחרר מהכלא ומתוך הנחה שיהיו לו אז מקורות הכנסה.

בתשובה לשאלתו של קמינגז אמר כהן, כי הוא מודע היטב לרצינותה של עדותו, והעיר שאתמול נשלל ממנו לצמיתות רשיונו כעורך דין. הוא הבהיר, כי טראמפ הבטיח לו עוד לפני הבחירות שיחזיר את הכסף ששילם לדניאלס, אשר טענה שהיה לו רומן עם טראמפ. כהן הודה, כי התשלום היה הפרה של חוקי מימון הבחירות, שכן המטרה הייתה למנוע את הפגיעה בטראמפ בבחירות. לדבריו, טראמפ הורה לו ולוויסלברג לשלם לדניאלס ולמצוא את הדרך כיצד לעשות זאת; וייסלברג יוכל למסור מידע נוסף על הפרשה כולה, ודונלד טראמפ הבן יודע על התשלומים - הוסיף כהן. "אין ספק שטראמפ ידע היטב תמורת מה הוא משלם", הדגיש.

בתשובתו לשאלתו של ג'ורדן אמר כהן, כי היא שיקר בעבר כדי להגן על טראמפ, דונלד הבן, איוונקה טראמפ ואריק טראמפ. ג'ורדן תהה האם גם עבירות המס שביצע כהן במשך חמש שנים, בהיקף של 5.4 מיליון דולר, ועבירות המרמה שבהן הודה נועדו להגן על טראמפ, וכהן השיב בשלילה. "יש לך היסטוריה של שקרים שוב ושוב ושוב, שנבעו מתאוות בצע ושאפתנות; זה מה שאומר בית המשפט בניו-יורק", הטיח בו ג'ורדן. "אמרת את כל הדברים הרעים הללו על הנשיא ועבדת בשבילו עשר שנים", הוסיף. הוא טען, כי כהן מונע מנקמה משום שלא קיבל משרה בבית הלבן. כהן השיב, כי קיבל הצעות לעבוד בבית הלבן, אך סירב מסיבות משפחתיות והיה גאה לשמש כעורך דינו האישי של טראמפ.

"ייתכן שהילדים היו מעורבים"

דבי וסרמן-שולץ (דמוקרטית) שאלה, האם ילדיו של טראמפ היו מעורבים בפרויקט טראמפ טאואר במוסקבה. הוא השיב, כי היה זה פרויקט של קבוצת טראמפ ולכן המשפחה הייתה מעורבת בו. הוא גם השיב בחיוב על השאלה, האם לאור זאת ייתכן שילדיו של טראמפ היו מעורבים בקשר עם רוסיה. כהן אמר, כי אינו יודע האם טראמפ הורה לרוג'ר סטון לעמוד בקשר עם וויקיליקס, אך לדעתו לתובע המיוחד ולרשויות אחרות יש מידע המאמת את גרסתו לפיה טראמפ ידע מראש על הפרסום הצפוי באתר.

וסרמן-שולץ: "האם טראמפ מסוגל לקשור קשר עם מעצמה זרה ולעשות הכל כדי להיות נשיא?". כהן: "כן". לדבריו, הוא אינו משוכנע שניתן לדבר על קנוניה, אם כי לדעתו קשריו של טראמפ עם ולדימיר פוטין מעוררי תמיהה; "יש הרבה נקודות שמובילות לאותו כיוון". הוא הוסיף: "רצונו לנצח היה גורם לו לעבוד עם כל אחד"; כהן סירב לומר האם לדעתו טראמפ שיתף פעולה עם רוסיה, בנימוק שהנושא מצוי בחקירה.

בתשובתו לשאלתו של מארק גרין (רפובליקני) אמר כהן, כי קיבל מספר פניות לכתוב ספר או להשתתף בהפקות קולנוע וטלוויזיה, אך נכון לעכשיו אין לו שום הסכם (כהן ייכנס לכלא לשלוש שנים בחודש מאי). ג'יימס קומר (רפובליקני) טען, כי כהן הונה בנקים ונותר חייב להם כספים. כהן השיב, כי הוא אינו חייב אף דולר לשום בנק, אף בנק לא הפסיד כסף בעסקות איתו, וכי הוא הודה בעבירותיו ולכן ייכלא. קומר: "כינית את הנשיא 'רמאי'; כיצד היית מכנה את עצמך?". כהן: "טיפש". קומר: "לא אגיב על כך".

"זה לא הרבה כסף"

כהן הוסיף - בתשובה לשאלתה של קרוליין מלוני (דמוקרטית) - כי בקבוצת טראמפ לא נעשה דבר, קטן כגדול, בלא ידיעתו ואישורו של טראמפ, וכך היה גם לגבי התשלומים לדניאלס. כהן גם תיאר כיצד ווייסלברג והוא חיפשו ומצאו את הדרך לבצע את התשלום. לדבריו, הוא היה מעורב בכמה מקרים בהם טראמפ רכש סיפורים עוינים נגדו כדי למנוע את פרסומם, וכי טראמפ ודייוויד פקר - מו"ל נשיונל אינקוויירר - פעלו כך זמן רב לפני שהוא הצטרף לטראמפ ב-2007.

עוד העיד כהן, כי כאשר התפרסמה הקלטת בה הודה טראמפ בהטרדות מיניות, הוא ביקר את בתו שלמדה בלונדון, וקיבל שיחות טלפון ממטה טראמפ בהן התבקש לסייע בטיפול בבעיה. לדבריו, משימתו הייתה להתקשר לאמצעי תקשורת עימם היה בקשר, ולטעון שמדובר היה ב"שיחת גברים במלתחה". לדבריו, טראמפ היה מודאג מפרסום הקלטת, והיה ברור שאם לאחר מכן ייצא לאור סיפור דניאלס - ההשפעה על הקמפיין תהיה קשה. לדבריו, 130,000 הדולרים שולמו לדניאלס על-פי בקשתה, ולא נוהל עימה מו"מ. "בסופו של הדבר השאלה הייתה האם לעשות את זה או לא. נכנסתי למשרדו של טראמפ, הוא אמר שדיבר עם כמה חברים, זה לא הרבה כסף והוא הורה לי ולוויסלברג לעשות זאת", העיד בתשובה לשאלותיה של אלאנור נורטון (דמוקרטית).

בתשובה לשאלתו של מארק מדואוז (רפובליקני) אמר כהן, כי אין לו הקלטות של האמירות הגזעניות שהוא מייחס לטראמפ, למרות שבמהלך עשר שנות עבודתו אצל טראמפ ביצע כ-100 הקלטות. כהן אישר, כי קיבל 1.2 מיליון דולר ממי שביקשו ממנו מידע על טראמפ, תמורת שש שיחות. הוא הדגיש, כי סירב תמיד לעסוק בעבודת שתדלנות ולא יצור קשרים עם ממשל טראמפ.

כך נופחו נכסיו של טראמפ

לדברי כהן, טראמפ ניפח את שווי נכסיו, ולעיתים ביקש ממנו ומווייסלברג לשכנע את כתב-העת פורבס ששווי נכסיו גבוה יותר. "חיפשנו נכס של טראמפ, את המחיר הגבוה ביותר שנקבע לנכס דומה" ומעריכים אותו באותה צורה, הוסיף. לדבריו, הצהרותיו הכספיות של טראמפ לשנים 2013-2011 - אותן הגיש לוועדה - היו ברשותו לצורך שיחות עם התקשורת ולצורך מו"מ עסקי. כהן שב והדגיש, כי הכל נעשה בהוראתו של טראמפ. בתשובה לשאלתו של ויליאם קליי (דמוקרט) אמר כהן, כי הדוחות שהגיש נופחו למטרות אלו.

בהתייחסו לטראמפ טאואר במוסקבה אמר כהן, כי עדכן את טראמפ כעשר פעמים בשנת 2016 על הפרויקט, תמיד בשיחות בעל-פה. לדבריו, כאשר טראמפ שאל אותו על המצב ברוסיה, היה ברור שהכוונה לפרויקט, משום שזה היה הנושא הרוסי היחיד שבטיפולו. "היינו מעוניינים לבנות את הבניין הגדול ביותר באירופה", הדגיש. "השקרים שלי לקונגרס [בנושא זה] היו לטובתו של טראמפ ונועדו להגן עליו; אני לא מגן עליו יותר. אני לא רוצה שתאמינו רק לי; אני רוצה שתבחנו את המסמכים". לינץ' הגיב: "עמיתי מהצד השני אינם מפחדים שתשקר אלא שתגיד את האמת".

ג'ים קופר (דמוקרטי) שאל מתי החליט כהן לשנות את התנהגותו. הוא השיב, כי היו מספר אירועים: פסגת טראמפ-פוטין בהלסינקי, תגובתו של טראמפ לאירועים בשרלוטסוויל ו"כל מיני מעשים טיפשיים. אני אחראי למעשים הללו, כי תמכתי בטראמפ כל כך הרבה שנים", הוסיף. קופר: "מה הלקח שתעביר לעורכי דין צעירים?". כהן: "תסתכלו מה קרה לי. איבדתי הכל. אני הדוגמה המושלמת של מה לא לעשות. אם אדם לא ישתכנע ממה שקרה לי - אני לא משוכנע שהוא ישתכנע ממשהו".

"התפקיד של כולנו היה לשקר"

קופר שאל מדוע כהן חושש מטראמפ, השיב כהן: "כאשר טראמפ אומר שהוא יכול לירות במישהו בשדרה החמישית ולא יקרה לו כלום - הוא לא צוחק. זה האיש. ישבתי לידו עשר שנים. אני התחלתי את הקמפיין שלו. הוא עושה דברים נהדרים, אבל הוא הורס את החברה שלנו. כאשר הוא יוצא בטוויטר נגדי ונגד משפחתי - מה הוא חושב שיקרה? הוא מקווה שיקרה לי משהו, לאשתי או לילדי, כדי שלא אוכל להעיד". קופר: "ראית אותו פעם מאיים פיזית על מישהו?". כהן: "לא, הוא ישלח מישהו אחר. התפקיד של כולנו בקבוצת טראמפ היה להגן עליו. כל יום באנו לעבודה כדי לשקר בשבילו. וזה מה שקורה עכשיו בארצנו".

כמה מן הצירים הדמוקרטיים טענו, כי עדותו של כהן נועדה לקדם אותו לקראת קבלת מיליונים על ספר או סרט. כהן מצידו סירב להתחייב שלא יחתום על עסקה כלשהי בעתיד, וגם דחה את האפשרות שיתרום לצדקה את הכנסותיו ממנה. הוא אמר לרפובליקנים: "האמריקנים לא רוצים לשמוע על המיסים שלי על על טראמפ, ולא שאלתם אותי אף שאלה עליו".

לדברי כהן, הוא יודע על עבירות נוספות שביצע טראמפ, אך הן נמצאות בחקירה במחוז הדרומי של ניו-יורק ולכן אינו יכול להוסיף פרטים. לעומת זאת, הוא הכחיש את השמועה לפיה קיימת קלטת בה מתועד טראמפ מכה את רעייתו מלאניה במעלית: "לדעתי אין קלטת כזאת והוא מעולם לא הרים עליה יד". עוד אמר, כי טראמפ אינו משלם מזונות לנשים אחרות או לילדים שנולדו מחוץ לנישואין, משום שאין כאלה.

מייקל קלאוד (רפובליקני) עימת את כהן עם קביעות התביעה, לפיהן ביקש לקבל תפקיד בבית הלבן. כהן טען בתגובה, כי הדברים אינם מדויקים: "לא רציתי לעבור לבית הלבן. הסברתי לטראמפ במשך שעה מדוע חשוב שיהיה לו עורך דין פרטי, כמו שהיה לנשיאים קודמים, כדי שיטפל בנושאים כמו דניאלס. קיבלתי בדיוק את התפקיד שרציתי" - עורך דינו הפרטי של הנשיא.

טראמפ הציע: פנטהאוז לפוטין

כהן העיד, כי מנהל המכירות של טראמפ טאואר מוסקבה, פליקס סייטר, סיפר לו, כי טראמפ הציע להעניק במתנה לפוטין פנטהאוז בפרויקט כדי להעלות את שוויו. הוא הוסיף, כי בשנת 2014 הביא עורך סקרים לפברק תוצאות של סקר שפורסם מאוחר יותר ברשת MSNBC בנוגע למועדים רפובליקניים לנשיאות בשנת 2016. מטרתו של טראמפ הייתה להתברג בין עשרת הראשונים ואכן הגיע למקום התשיעי.

בתשובה לשאלות הרפובליקנים אמר כהן, כי אין לו הוכחות לכך שטראמפ הורה לו לשלם לדניאלס והחזיר לו את הכסף: טראמפ לא משתמש בדוא"ל ובמסרונים, ואין לו הקלטה של הדברים. "אני לא חושב שמישהו מאמין שהחלטתי לשלם 130,000 דולר מרצוני", אמר. הוא הזכיר, כי עורך דינו של טראמפ, רודי ג'וליאני, אישר שטראמפ החזיר לו את התשלום לדניאלס.

ברנדה לורנס (דמוקרטית) שאלה מה טראמפ עלול לעשות לו וכהן השיב: "הרבה. ולא רק הוא, אלא גם מי שמקשיבים לרטוריקה שלו. אני אומר לאשתי ולילדי ללכת לפנַי, כי אני מפחד. היו התקפות כל כך חריפות עלי, שהייתי צריך להעביר אותן לשירות החשאי". כהן גם נשאל על טענתם של טראמפ וג'וליאני לפיה חותנו היה פושע, והשיב: "מעולם לא חשבתי שטראמפ יעשה דבר מביש כל כך. הוא יודע שזה פוגע בי ולכן הוא יוצא נגד משפחתי. האבסורד הוא, שההשקעה הגדולה ביותר שלו הייתה בנכס של טראמפ".

בתשובה לשאלת רו קאנה (דמוקרטי) אמר כהן, כי הצ'ק שקיבל כהחזר על התשלום לדניאלס היה עבירה, אך לא היה מוכן לומר האם הנושא מצוי בחקירה. לג'ימי גומז (דמוקרטי) אמר כהן, כי טראמפ הסביר לו שאינו מוכן לפרסם את דוחות המס שלו, משום שאינו רוצה שמומחי מס עצמאיים יבדקו אותם ויגרמו לביקורת שלהם בידי רשות המיסים. הוא משער שבאותה עת לא נערכה ביקורת שלהם, בניגוד לדבריו של טראמפ. גומז שאל, האם טראמפ רוצה סביבו אנשים שישקרו וירמו עבורו, וכהן השיב: "כך זה נראה".

עוד אמר כהן, כי טראמפ הפחית בצורה מלאכותית את חיובי המס שלו על-ידי ניפוח שווי נכסיו ולאחר מכן בקשה להפחית את השווי לצורכי מס. הוא גם גילה, כי טראמפ קיבל 150,000 דולר מהאוליגרך האוקראיני ויקטור פונצ'וק תמורת הופעה בת 15 דקות בסקייפ באירוע של אגודת הידידות ארה"ב-אוקראינה - והכסף עבר לקרן צדקה משפחתית במקום לחשבון העסקי החייב במס.

בדברי הסיום שלו הזהיר כהן, כי אם טראמפ יפסיד בבחירות ב-2020 - הוא לא יעביר את השלטון בצורה מסודרת. "נאמנותי לטראמפ עלתה לי בכל - כבודי, חרותי, האושר של משפחתי. לא ארשה לו לעשות את אותו הדבר לארצנו". הוא יצא נגד מתקפותיו של טראמפ על מתנגדיו והתקשורת, והוסיף: "התנהגותך ילדותית ומביישת את משרת הנשיא. אני מקווה שהמדינה לא תעשה את הטעות שאני עשיתי ותשלם את המחיר שאני שילמתי".

ג'ים ג'ורדן, ראש הסיעה הרפובליקנית בוועדה, סיכם באומרו שכהן שיקר גם לוועדה למרות שהבטיח להימנע מכך. ואילו היו"ר אלייז'ה קמינגז אמר, כי הוא מקווה שעדותו של כהן תאפשר לו לשפר אותו עצמו, טראמפ, ארה"ב והעולם.

TESTIMONY OF MICHAEL D. COHEN / הצהרת פתיחה
דברי הפתיחה של מייקל כהן בעדותו בבית הנבחרים, 27.2.19

צ'ק בחתימת טראמפ שלטענת כהן היה חלק מהחזר דמי השתיקה לדניאלס [צילום: סקוט אפלווייט, AP]
תאריך:  27/02/2019   |   עודכן:  28/02/2019
איתמר לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כהן: טראמפ לא יעביר את השלטון בצורה מסודרת אם יפסיד ב-2020
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אא
27/02/19 22:23
 
ירדנה
27/02/19 23:33
2
עו"ד כהן אדם בזוי
28/02/19 07:27
3
יעקב יעקב
28/02/19 09:33
4
שהפר חסיון
3/03/19 01:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת טראמפ-רוסיה
האם מגעיו של פול מנפורט עם קונסטנטין קילימניק הגיעו לכדי תיאום?
26/02/2019  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
האם הציבור יראה דוח כלשהו?
26/02/2019  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
חלקים רבים מהחקירה בפרשה הרוסית יימשכו גם לאחר שרוברט מולר יגיש – אולי בשבוע-שבועיים הקרובים – את הדוח שלו, צופה דינה פול בוושינגטון פוסט. יש נקודות שלא ניתן סתם כך לסיים: כתבי אישום שטרם הוגשו, צווים תלויים ועומדים, הסכמי שיתוף פעולה שעודם בתוקף ואולי אפילו תיקים שהוגשו וטרם נחשפו. אז מדוע מולר כן יגיש דוח? – משום שהוא כנראה הגיע למסקנות בליבת המשימה שהוטלה עליו: חקירת ההתערבות הרוסית בבחירות 2016.
26/02/2019  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
  • יו"ר ועדת המודיעין של בית הנבחרים, אדם שיף מהמפלגה הדמוקרטית, פרסם בסוף השבוע (22.2.19) בוושינגטון פוסט מכתב גלוי לעמיתיו הרפובליקנים. הדברים נכתבו בגוף ראשון וכך מובאים כאן עיקריהם.

25/02/2019  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
משרד המשפטים האמריקני וחברי קונגרס מתכוננים למאבק על הגישה לדוח התובע המיוחד בפרשה הרוסית, רוברט מולר, שעשוי להיות מוגש לשר ויליאם באר בשבוע-שבועיים הקרוב – מדווח וושינגטון פוסט.
24/02/2019  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il