STS (סילורה טכנולוגיות) תובעת 6 מיליון שקל מחברת yes, בטענה לחוב תמורת תיקון שלטים ממירים.
בתביעה, שהוגשה (28.5.19) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי ביוני 2013 נחתם הסכם בין התובעת - אגודה שיתופית העוסקת באלקטרוניקה - לבין yes לתיקון שלטים וממירים, שירותים שהיוו 80% מפעילותה של התובעת. לטענתה, yes חייבת לה 3.6 מיליון שקל, אינה מכחישה את החוב אך טוענת שיש לה זכות קיזוז מולו.
על-פי התביעה, yes טוענת שהתובעת הפרה את ההסכם בכך שלא דיווחה על החלפת כוננים קשיחים, חייבה אותה בחיובי שווא בגין החלפת הכוננים ומסרה כוננים שלה לידי צדדים שלישיים. לפני שלושה חודשים אף הודיעה yes על ביטול ההסכם בשל טענות אלו - אותן מכחישה התובעת. יחד עם הודעת הביטול, מסרה yes שהיא מקזזת את החוב לנתבעת מן הנזקים שלטענתה זו גרמה לה; לדברי התובעת, ההסכם אינו מאפשר קיזוז שכזה, והצעד מתייחס גם לעבודות שבוצעו לאחר המועד שבו לטענת yes נודע לה על הפרת ההסכם.
לדברי התובעת, אם yes לא תפרע את החוב - היא לא תוכל לעמוד בחובותיה לספקיה ולעובדיה. סכום התביעה כולל גם 2.2 מיליון שקל בגין הודעה מוקדמת על הפסקת ההסכם ומיליון שקל על מלאי וציוד שהתובעת אומרת שרכשה עבור yes. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד יואב שימשי ורפאל בן-חיים, וטרם הוגש כתב הגנה.