|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

סמוטריץ' נגד שקד: "פילגה וריסקה את המפלגה"

הוסיף: "אני לא חושב שיש סיבה בעולם שתהיי מספר 1" טען כי אסור להקים עוד מפלגה מלבד איחוד הימין בן-גביר: "סבור ששניהם (איילת ובצלאל) צריכים להיות יחד בחיבור גדול"
02/06/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
שקד וסמוטרי'. ילכו יחדיו? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

וי"ר האיחוד הלאומי, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', מתייחס לדיווחים הרבים מהימים האחרונים על חיבורים אפשריים בימין, ותוקף בחריפות את שרת המשפטים איילת שקד. בראיון לגל"צ אמר: ‏"נטשת, פילגת, ריסקת ועשית טעות לכל המדינה שנמצאת בסחרור. את רוצה לחזור? אפשר לשקול בצורה חיובית, אבל אני לא חושב שיש סיבה בעולם שתהיי מספר 1".

סמוטריץ' התייחס לריצה נוספת של הימין החדש, ואומר כי אסור להקים עוד מפלגה מלבד איחוד הימין: "היום יש מפלגה אחד שנקראת איחוד מפלגות הימין. אפשר לשקול חיבורים נוספים. גם לחיבורים יש גבול. מי שישתלב בחיבור הזה ברוכים הבאים. מי שלא שישב בבית".

לשאלה האם הוא תומך בהמשך הריצה עם 'עוצמה יהודית' השיב: "אני בעד חיבור כמה שיותר גדול בתנאי שהוא ממקסם את הקולות מימין. צריך לקבל כמה שיותר מנדטים כדי לשמור על נתניהו מימין. ואת זה אפשר לעשות רק על-ידי מפלגה אחת גדולה שעושה חיבורים".

"בצלאל ואיילת צריכים להיות יחד בחיבור גדול"

גם עו"ד איתמר בן גביר נשאל הבוקר בתוכניתו של שרון מי צריך להוביל את איחוד מפלגות הימין. לדבריו:" אני מעריך גם את בצלאל וגם את איילת. עם בצלאל עשינו חיבור שהביא לניצחון והישג בזמן שאחרים גדולים וחזקים יותר נכשלו. לגבי איילת זה לא סוד שהיא מאוד מוערכת, היא עשתה עבודה טובה שיתפתי איתה פעולה בעבר ואני סבור ששניהם צריכים להיות יחד בחיבור גדול".

עוד הוסיף בן-גביר: "אני בעד חיבורים. החיבור הקודם שעשינו הציל את ממשלת הימין, ואני בעד כמה שיותר חיבורים עם כמה שיותר גורמים, אולם הפעם עוצמה יהודית חייבת לקבל את הנציגות בכנסת לפיה הכוח שלה. לא יכול להיות שהבאנו כל כך הרבה קולות והיינו צריכים להתפלל שחוק נורווגי יעבור, זה לא הגיוני ולא רציני" 

תאריך:  02/06/2019   |   עודכן:  02/06/2019
מירב ארד
+סקר ישראל היום: 59 מושבים לגוש הימין
00:14 03/06/19  |  
סקר ישראל היום, לו היו הבחירות נערכות היום: הליכוד 36; כחול לבן 34; הרשימה המשותפת 11; ישראל ביתנו 8; יהדות התורה, ש"ס 7; הימין החדש 5; איחוד מפלגות הימין, העבודה, מרצ 4.
+בנט:קמפיין בג"ץ-חמאס לא היה טוב; שקד: רוצה עוד לחשוב
00:05 03/06/19  |  
נפתלי בנט אמר בכינוס פעילים של הימין החדש כי הקמפיין שערך הקבלה בין בג"ץ לחמאס לא היה דבר טוב. "זאת הייתה שגיאה, וגם שאר הגימיקים". איילת שקד אינה מתחייבת "אחרי ההפסד כל אחד ישב עם עצמו ועשה חשבון נפש. אני רוצה לקחת כמה ימים לחשוב להחליט בדיוק מה הדבר שאני רוצה לעשות, מה הדבר הנכון. אין הסבר לבחירות האלו חוץ מזה שהקב"ה החליט להתערב".
+סמוטריץ': "תיק המשפטים, כי רוצים להשיב את משפט התורה למכונו"
23:26 02/06/19  |  
ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בנאום בישיבת מרכז הרב לרגל יום שחרור ירושלים: ״אנחנו רוצים את תיק המשפטים, כי אנחנו רוצים להשיב את משפט התורה למכונו״. לפיד צייץ בתגובה בטוויטר: "לא לא לא ניתן. לא תהיה כאן מדינת הלכה". סמוטריץ' צייץ חזרה: "יאיר אחי, פחד נובע מבורות. לא יזיק לך לבוא קצת למרכז הרב, תלמד קצת ותפסיק לפחד כל כך... שומר לך מקום לידי".
+כחול לבן: לפיד יתמודד לראשות הממשלה
22:35 02/06/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אם הרשימה תנצח, יהיה גנץ שנתיים ראש ממשלה ואחריו לפיד לשנתיים נוספות  ▪  בסיעה הסכימו לרוץ באותה מתכונת כמו היום, אך ייתכן כי הרכב הסיעה ישתנה מעט לצורך צירוף אורלי לוי-אבקסיס
(יחד למרות המחלוקות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בנט בעקיצה לליכוד: "מחפשת רק לריב עם השמאל"
20:34 02/06/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר החינוך היוצא הודיע על ריצה במסגרת הימין החדש, התחייב לפעול באופן יותר צנוע, רציני וחכם, והודיע: "הימין החדש תהיה מפלגה שלא מוותרת ולא מתפשרת על עמדותיה"
("לכל אדם יש תחליף - גם לי" [צילום: מן הטלוויזיה])
+לשכת רה"מ: נתניהו טרם החליט מי יחליף את בנט ושקד
19:33 02/06/19  |  
‏מלשכת ראש הממשלה נמסר כי נתניהו עדיין לא החליט על מינוי השרים החדשים במקום בנט ושקד. "רה"מ ימנה ממלאי מקום ב-48 השעות הקרובות ואין לו שום כוונה להחזיק באחד מהתיקים שהתפנו. רה"מ ידע מראש שהשר לוין לא מעוניין במילוי מקום. כל פרסום אחר בעניין מינוי השרים הוא הערכה".
+בנט ימסור הצהרה לתקשורת בשמונה בערב
19:03 02/06/19  |  
שר החינוך ויו״ר הימין החדש, נפתלי בנט, ימסור הצהרה לתקשורת מחוץ לביתו ברעננה בשעה 20:05, כך שתשודר במהדורות המרכזיות. הוא צפוי שלא להשיב על שאלות עיתונאים.
+היועמ"ש: אין מניעה למנות את פרץ וסמוטריץ' לשרים
18:36 02/06/19  |  
משרד המשפטים מבהיר כי לפי חוות דעת היועץ המשפטי לממשלה, אשר נמסרה לפני זמן קצר, מינוים של שרים חדשים בעת הזו אפשרי בהתאם להוראת סעיף 30(ד) לחוק יסוד: הממשלה, דהיינו, הממשלה יכולה למנות שרים מבין חברי הכנסת המכהנים ללא צורך באישור הכנסת. הפרסום בא בעקבות טענה שהופרחה כאילו לא ניתן למנות לשר מי שאינו מכהן כיום כשר.
+הוועדה המסדרת אישרה את פיצול בן-דהן מהליכוד
17:51 02/06/19  |  
הוועדה המסדרת בניהולו של ח"כ אופיר כץ אישרה את בקשות הפיצול בסיעת הליכוד ובסיעת רע"ם-בל"ד. בדיון שנערך היום (יום א') בוועדה המסדרת, הוחלט לאשר את בקשת ח"כ אלי בן דהן להתפלג מסיעת הליכוד ולהקים סיעה עצמאית, סיעת אח"י - ארץ, חברה, יהדות. בקשת בן דהן היא בהתאם להסכם שנחתם ערב הבחירות לכנסת ה-21. כ"כ הוועדה אישרה את הבקשה המשותפת של סיעת רע"ם-בל"ד להתפצל לשתי סיעות עצמאיות.
+לוין סרב להתמנות כשר משפטים
17:41 02/06/19  |  
השר יריב לוין סירב להתמנות כשר משפטים בממשלת המעבר.
+נתניהו מנסה לגרום קרע באיחוד הימין
17:35 02/06/19  |  
כאן חדשות: ראש הממשלה בנימין נתניהו בוחן את האפשרות למנות את ח"כ רפי פרץ לתפקיד שר החינוך, אך למנוע מבצלאל סמוטריץ' את תפקיד שר המשפטים - אותו יעביר לליכוד. ח"כ סמוטריץ' הגיב בגלי צה"ל: "כנראה לא רוצים לתת לי את התיק כי יודעים שיקבלו שר שבא לעבוד ולא לשחק, ואני מאמין שהרב רפי לא יתמנה לשר בלעדיי. אנחנו דורשים את תיקי המשפטים והחינוך שהם תיקים של הציונות הדתית.
+יחימוביץ': אפנה ליועמ"ש אם נתניהו ימנה עצמו למ"מ שר המשפטים
16:58 02/06/19  |  
ח"כ שלי יחימוביץ (העבודה) על פיטורי שקד: "עפ"י חוק יסוד: הממשלה, ממלא מקומם של השרים הוא רה"מ נתניהו. אם נתניהו מתכוון להשאיר עצמו גם ממלא מקום שר המשפטים, אפנה ליועמ"ש בדרישה לפסול את המינוי העצמי, ששובר את שיאי הציניות והרס שלטון החוק, אפילו בסטנדרטים של נתניהו".
+פרוש יפוטר וימונה שוב לסגן שר החינוך
16:49 02/06/19  |  
מלשכתו של מאיר פרוש נמסר: רה"מ נתניהו שוחח עם סגן השר מאיר פרוש ועדכן אותו על פיטורי שר החינוך נפתלי בנט. במקביל שוחח מזכיר הממשלה עם סגן השר והודיע לו שלאחר 48 שעות מאז שיצאה ההודעה על פיטורי השר, יתקיים משאל טלפוני בין השרים למנות אותו שוב כסגן שר.
+נתניהו פיטר את השרים בנט ושקד
15:47 02/06/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השניים פוטרו גם מן הקבינט - בשיחת טלפון ממזכירות הממשלה  ▪  עתידם של ראשי הימין החדש לוט בערפל  ▪  בנט הגיע היום לישיבת הממשלה
([צילום: נועם רבקין-פנטון, פלאש 90])
+מסתמן: הבחירות לראשות העבודה - ביולי
15:16 02/06/19  |  
הבחירות לראשות מפלגת העבודה יתקיימו בתחילת חודש יולי. התאריך שכרגע עומד על הפרק הוא 2 ביולי (חדשות 13).
+כשלון נתניהו
12:25 02/06/19  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה
בפנינו פסק זמן ויש לנצלו. צריך לקום מנהיג העתיד וליצור מציאות חדשה  ▪  יכולה זו להיות אילת שקד, או אולי בוגי יעלון, או מישהו אחר
(יעלון בביקור בבורלי הילס בינואר, 2017 [צילום: ארי בוסל])
+נתניהו: הסוף
12:00 02/06/19  |  זוהר בן-אשר   |   לרשימה המלאה
נראה שסוף העידן של נתניהו אכן הגיע. השאלה שנותרה פתוחה היא האם היא מביאה איתה גם את התפוררות הליכוד. ליברמן בונה על כך שאותם אנשי ימין ישרים בליכוד שגם הם סבורים שנתניהו כבר מזמן לא דואג לימין אלא רק לעצמו ושלטעמם נתניהו רק ממשיך להפסיד לחמאס - ואותם מצביעי ליכוד שהם חילוניים - יעזבו את הסחי שאליו הטיל נתניהו את הליכוד ויעברו להצביע עבורו
(נתניהו. כשלון צורב [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
+ח"כ גבאי: בקרוב - בחירות ליו"ר העבודה
10:56 02/06/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר מפלגת העבודה יביא ביום שלישי הצעה לעריכת פריימריז לראשות המפלגה בהקדם האפשרי  ▪  לא יתקיימו בחירות לקביעת הרשימה
(גבאי. האם יעמוד בראש הרשימה הבאה? [צילום: פלאש 90])
+פיזור הכנסת ה-21: עלבון לדמוקרטיה ולמדינת ישראל
10:16 02/06/19  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
במרכז מערכת הבחירות עמדו אישיותו ותיקיו של בנימין נתניהו, "ביבי" בְּפִי העם ובפיו הוא  ▪  עושי דברו עשו כל שניתן לחלצו מהאפשרות הרחוקה שיעמוד לדין  ▪  אולם ביבי עצמו העמיד פני מופתע, ככמעט נעלב, משנשאל אם יפעל להשיג לעצמו חסינות מהעמדה לדין
(נתניהו וכ"ץ [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ' נגד שקד: "פילגה וריסקה את המפלגה"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צורי
2/06/19 15:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
במרכז מערכת הבחירות עמדו אישיותו ותיקיו של בנימין נתניהו, "ביבי" בְּפִי העם ובפיו הוא עושי דברו עשו כל שניתן לחלצו מהאפשרות הרחוקה שיעמוד לדין אולם ביבי עצמו העמיד פני מופתע, ככמעט נעלב, משנשאל אם יפעל להשיג לעצמו חסינות מהעמדה לדין
02/06/2019  |  יוסף אליעז  |   מאמרים
14 תיקים תלויים ועומדים בפני הרכבים מורחבים בבית המשפט העליון, וקרוב לוודאי שכולם נכנסו בפועל להקפאה של כשנה בשל הבחירות התכופות. כך עולה מבדיקת News1.
02/06/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
יו"ר מפלגת זהות, ח"כ לשעבר משה פייגלין, הודיע כי מבחינתו יש בסיס לשיתוף פעולה עתידי עם השר נפתלי בנט בבחירות הקרובות שיתקיימו ב-17 בספטמבר. בפוסט שפרסם (שבת, 1.6.19) התייחס לפגישה שקיים עם בנט בשבוע שעבר וציין כי היא הייתה ארוכה וחיובית.
01/06/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
ביבי גרר את המדינה לבחירות חדשות על גבול הטירוף, ולא איווט. מפני שאדם הגון היה מניח לנשיא ראובן ריבלין לנסות ולמנות ח"כ אחר שירכיב את הממשלה. כך נעשה בעבר, חיים ויצמן הטיל על פנחס רוזן (1951) ויצחק בן צבי על לוי אשכול (1961), וביבי לא הניח.
01/06/2019  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
חבר הכנסת עפר שלח (כחול לבן) התייחס (יום שבת, 1.6.19) באירוע שבתרבות בבאר שבע לבחירות החוזרות ואמר כי הן "הזדמנות עבור היועץ המשפטי לממשלה". לדבריו, "אסור לו לדחות עוד את השימוע של נתניהו, ועליו לקבל החלטה סופית מייד לאחריו. אני מאמין שכחול לבן תנצח בבחירות, אבל בכל מקרה חיוני לדעת אם נתניהו הולך למשפט עוד לפני שתורכב הממשלה הבאה. כך תימנע חזרה על הביזיון שחווינו בשבועות האחרונים, ואפשר יהיה להרכיב ממשלה בישראל".
01/06/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
צמיחתו של גאון צבאי: היינץ גודריאן; התרבות הצבאית הפרוסית; פיתוח ה"בליץ קריג" בצבא גרמניה בין שתי מלחמות העולם; חשיבות השילוב בין תיאוריה ופרקטיקה; איך יחיא סינוואר הָמַם את ישראל;...
דן מרגלית
דן מרגלית
איש העסקים ליאור רייטבלט השיק את ספרו "קראוס" בגן העיר בתל אביב    בלילה לא ישנתי כי לא הצלחתי להינתק ממנו
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il