|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
סמוטריץ'. לא מבין את נתניהו [צילום: פלאש 90] ליברמן ונתניהו. דתופוביה [צילום: מרק ישראל סלם/פלאש 90]

סמוטריץ' תוקף את נתניהו דרך ליברמן:

"לנתניהו חוסר ביטחון ביהדותה של המדינה"

יו"ר האיחוד הלאומי מעלה תהיות בפייסבוק מדוע נתניהו מתרגש מכל "שטות" של ליברמן וממהר ליישר איתו קו הסיבה לטענתו: "חוסר הביטחון של נתניהו ביהדותה של המדינה" ההצעה של מסוטריץ: "להפוך את ליברמן לגרבוז"
16/06/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות

יו"ר האיחוד הלאומי, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' משתלח ביו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ומעלה תהיות מדוע ראש הממשלה בנימין נתניהו "מתרגש מכל שטות" של ליברמן. בפוסט ארוך שכתב בדף הפייסבוק שלו משווה סמוטריץ' את ליברמן לילד קטן שמתעקש לקבל תשומת לב. "השאלה היא למה אנחנו משחקים לידיו ונותנים לו את זה?!", כותב סמוטריץ, ופונה בדבריו לראש הממשלה, בנימין נתניהו.

"ליברמן הוא לא הבעיה. הבעיה נעוצה בחוסר הביטחון העצמי של המחנה הלאומי, ובראשו נתניהו. הבעיה היא בעמוד השדרה הרך, שנתקף חרדה מכל שטות של ליברמן וממהר ליישר איתו קו. כמעט לרדוף אחרי סדר היום המופרך שהוא מציב. כל הצהרה, פוסט או ציוץ שלו ושלל דוברי הליכוד רצים לאולפנים וממלאים אותם תגובות היסטריות שמשדרות מבוכה", כותב סמוטריץ'.

לדברי סמוטריץ, הוא "אינו מצליח להבין את נתניהו. הוא איש חכם שמבין איזה חצי דבר באסטרטגיה ואמור היה להבין את זה. במקום להגחיך את ליברמן ולהפוך אותו לקוריוז נתניהו מתייחס אליו ברצינות".

עוד מוסיף סמוטריץ': "נתניהו הרי יודע מצויין שבמדינת ישראל אין כפיה דתית. אם יש כפיה אז היא מהצד השני. אנשים דתיים מנועים מלקיים כאן אורח חיים שתואם את אמונתם בשל כפיה ערכית מערבית מעוותת, הסטטוס-קוו נשחק עד דק לצד החילוני - למרבה הצער יש הרבה יותר עסקים שפתוחים בשבת (כפיה חילונית מובהקת שמונעת תחרות הוגנת ממי שרוצה לשמור על השבת), הרבה יותר עבודות מבוצעות בשבת, הרבה יותר זכויות לעיוותים בתחום המשפחה, מסע השתקה ודה-לגיטימציה לערכים יהודיים ושמרניים, עקומת גיוס חרדים והשתלבותם בשוק העבודה בעליה מתמדת, ועוד ועוד".

"לו אני נתניהו אני חושף את צביעותו של ליברמן, את הציניות הבריונית וחסרת האחריות של התנהלות הפוליטית. את שקריו, חוסר אמינותו וסתירותיו הרבות. את אפס הישגיו ואת פרצופו האמיתי בדמות שנאתו לדת ולמסורת ואת מלחמתו במדינה היהודית, גם אם הוא עוטף אותה בשקר התנגדותו ל"מדינת ההלכה" הדמונית שהוא המציא.

"לו אני נתניהו אני מחבק את היהדות והמסורת, הופך את ליברמן לגרבוז, ומתחייב שתהיה כאן מדינה יהודית. לו אני נתניהו אני מחבק את היהדות והמסורת, הופך את ליברמן לגרבוז, ומתחייב שתהיה כאן מדינה יהודית", כותב סמוטריץ'.

ההסבר לטענת סמוטריץ' להתנהגותו "הלא הגיונית" של נתניהו הוא "חוסר הביטחון שלו עצמו ביהדותה של המדינה. למרות חוג התנ"ך הקבוע בביתו, האיש פשוט לא מסוגל לעמוד מול הציבור ולהרגיש טוב עם אמירות פשוטות שמקובלות על רוב העם שרוצה כאן מדינה יהודית, שלא מוכן לקבל שנאת חרדים ומשטור דיקטטורי של השיח הפרוגרסיבי".

"זה נכון בראש ובראשונה אמיתית. אבל זה גם חכם פוליטית. במצב הנוכחי, כשליברמן ונתניהו מתחרים בדתופוביה, המגרש החילוני שמפחד מיהדות מלא. צפוף שם. המגרש המאמין ריק ומחכה לנו עם פוטנציאל מנדטים גדול מאוד של ציבור דתי, מסורתי, חרדי שמאס בעסקנות המפלגתית החרדית ומצפה לבשורה אמיתית של תורת חיים, ציבור גדול של בעלי תשובה, ועוד ועוד".

תאריך:  16/06/2019   |   עודכן:  16/06/2019
מירב ארד
+תיק התחבורה לסמוטריץ' יותנה בהמשך ביצוע עבודות בשבת
23:19 16/06/19  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו ידרוש מחר בפגישתו עם ראשי איחוד מלפגות הימין כי תיק התחבורה יינתן לסמוטריץ', בתנאי שיתחייב שלא לעצור עבודות תחבורה במהלך השבת. סמוטריץ' צפוי לסרב לבקשה ולהבהיר לראש הממשלה כי כל החלטה תתקבל בהתאם לצרכים, ורק מקרים של פיקוח נפש יאפשרו עבודה בשבת (חדשות 0404).
+אקוניס: נוסחת שתי המדינות איננה רלוונטית יותר
22:05 16/06/19  |  
שר המדע אופיר אקוניס מביע תמיכה ביוזמת השלום הכלכלי של ארה״ב, אך לעולם לא נעזוב ולא ניסוג עוד משום שטח של ארץ ישראל - לא מהגולן, לא מיו״ש ולעולם לא נחלק את ירושלים״. אקוניס, שנאם בוועידת הג'רוזלם פוסט בניו-יורק, הוסיף ש״דבריו של שגריר ארה״ב בישראל ואמירתו של השליח המיוחד למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט שתומך בדבריו, על זכותנו לספח ישובים ביו״ש הם מוערכים מאוד ומובנים מאליהם. אלה הם חבלי הארץ ההיסטוריים של העם היהודי״. עוד מדבריו: ״אנחנו אומרים לא להקמת מדינת טרור פלשתינית ביהודה ושומרון. נוסחת שתי המדינות איננה רלוונטית יותר. מכל מקום שנסוגונו לא רק שלא קיבלנו שלום - קיבלנו טרור ומלחמות״.
+מסתמן: פרץ וסמוטריץ' ימונו מחר לשרים
20:32 16/06/19  |  
ראש הממשלה נתניהו צפוי לזמן מחר את חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ ולמנות אותם לשרים. פרץ יהיה שר החינוך, וסמוטריץ' שר תחבורה. שניהם יהיו בקבינט. סמוטריץ' כחבר ופרץ כמשקיף (דפנה ליאל). סמוטריץ' כנראה יקבל תיק קטן נוסף - המשקד לנושאים אסטרטגיים (משה ויסטוך, כיפה). דובר הליכוד: יש מחר פגישה עם סמוטריץ׳ והרב פרץ בשעות הצהריים במשרד ראש הממשלה. מעבר לזה לא מתייחס כרגע.
+נפרד מטבריה? רון קובי הקים מפלגה
19:52 16/06/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רשימת הימין החילוני בראשותו מתחייבת להילחם למען גיוס חרדים, ביטול חוק המרכולים ולמען תחבורה ציבורית בשבת
(קובי. מהשלטון המקומי לשלטון הארצי? [צילום: דוד כהן/פלאש 90])
+שקד: לנצל ממשל טראמפ לסיפוח שטחי C
18:50 16/06/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שרת המשפטים לשעבר קוראת לממשלת ישראל שלא לפספס את חלון ההזדמנויות הנדיר שנוצר לקביעת עובדות בשטח  ▪  "אסור לעשות כל ויתור מדיני או ויתור על שטח. ישראל צריכה ליישם את החוק הישראלי באזור סי"
(איילת שקד בניו יורק)
+ח"כ פורר: הסתירו מידע על המשבר הכלכלי
15:26 16/06/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר סיעת ישראל ביתנו פנה ליו"ר הכנסת וביקש לקיים דיון מיוחד של מליאת הכנסת במשבר התקציבי החמור שאליו נקלעה מדינת ישראל  ▪  "אי-אפשר להתמודד עם בעיה כשמסתירים אותה מתחת לשטיח"
(ח"כ פורר. דמיון למשבר של 2003 [צילום: איציק וולף])
+העולם כמרקחה
14:20 16/06/19  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
מערכת הבחירות המיותרת שלתוכה הטיל אותנו נתניהו, עלולה לשמש מקפצה יעילה למפלגת הכלאיים כחול-לבן לכיבוש הממשלה הבאה של ישראל – בתמיכת מאוכזבי נתניהו בימין, שנפשם מתעבת את התנהלויותיו השערורייתיות בתחומים שונים
(יפצו ביד נדיבה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+מדוע כל כך קשה ליהודים להתאחד
12:55 16/06/19  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
הכיצד ניתן לחבר את כל הגורמים הנ"ל לכוח גדול אחד, ולו ב"בלוק טכני" והשנייה - האם ישכילו השותפים בכוח לדלג מעל משוכה המתבררת בכל פעם מחדש כגבוהה מאוד - תפקידים, אגו, שאיפות אישיות, כוח והנהגה
(נתניהו. כוח משמעותי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ליברמן סנדל את עצמו
12:34 16/06/19  |  עמוס שנער   |   לרשימה המלאה
ליברמן כנראה שכח שחבירה של כחול לבן לליכוד תהפוך אותו למיותר כי כבר בכנסת הנוכחית שפוזרה יש להם ביחד 70 מנדטים בלעדיו
(ליברמן. משגים חמורים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+המלכוד של מצביעי השמאל
12:18 16/06/19  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה
מצביעי השמאל נקרעים וממולכדים בין שתי שנאות - השנאה לנתניהו והשנאה לחרדים - ואינם מצליחים להכריע מי מפריע להם יותר, נתניהו או החרדים  ▪  על כן הם מתלוננים שוב ושוב, לפני הבחירות ולאחריהן, הן על נתניהו והן על החרדים, בשעה שהם דוחפים את נתניהו לזרועותיהם של החרדים
(זנדברג. מקצינה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ליברמן ונתניהו מתחרים בדתופוביה
12:13 16/06/19  |  בצלאל סמוטריץ   |   לרשימה המלאה
ליברמן מתנהג כמו ילד קטן שמתעקש לקבל תשומת לב. השאלה היא למה אנחנו משחקים לידיו ונותנים לו את זה?!
(ליברמן. מחפש תשומת לב [צילום: פלאש 90])
+הציוצים שעשו את השבוע
11:36 16/06/19  |  עו"ד אברהם פכטר   |   לרשימה המלאה
ההברקה העלובה והעצובה של בוגי יעלון, שהשווה הבחירות בליכוד לבחירות בחמאס  ▪  רמטכ"ל ושר ביטחון שהפך לפוליטיקאי קטן, מתוסכל וממורמר  ▪  ואל תשכחו, לבד עם המפלגה שהקים - לא עבר את אחת אחוז החסימה ועדיין שקוע בצוללותמן.
(יעלון. ממורמר [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+על שקרים או ספינים בפוליטיקה
11:07 16/06/19  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
שפטל קושר כתרי חכמה לביבי נשוא הערצתו וכותב ביחס להצעת ביבי לגבאי כי ביבי "ממשיך לראות צעד אחד לפני כולם"
(עו"ד שפטל. ההוא ממשפט דמאניוק [צילום: פלאש 90])
+זמן לאחדות בין הימין החדש לזהות
10:45 16/06/19  |  יאיר נתיב   |   לרשימה המלאה
פערים אידיאולוגיים בין הימין החדש לזהות אינם גדולים  ▪  איחוד טכני בין שתי המפלגות יבטיח את מקומן בכנסת ויחזק את גוש הימין
(פייגלין. בוחן ברצינות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+לפיד: "לא היתה פגישה בוינה עם ליברמן ואין תיאום"
10:16 16/06/19  |  
ח"כ יאיר לפיד כתב בחשבון הטוויטר שלו:" בכיר מאוד מאוד בליכוד מפרסם שאני מתואם ב-100 אחוז עם ליברמן ושנפגשנו בוינה. אז מדובר ב-100 אחוז שקר שהומצא בלשכת ראש הממשלה. לא היתה פגישה בוינה ואין תיאום".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לנתניהו חוסר ביטחון ביהדותה של המדינה"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
איך יתכן
16/06/19 15:54
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)

16/06/2019  |  עו"ד אברהם פכטר  |   מאמרים
על חלק ניכר בציבור מקובל שמותר לשקר לציבור הבוחרים, או לעשות "ספינים" בפוליטיקה, ושמענו זאת למרבה הצער גם מגדולים ונכבדים, החל מבן-גוריון, שבצד גדולתו היה גם תעלולן פוליטי לא קטן, משרי-אוצר לדורותיהם שהבטיחו שלא יעלו מיסים יום-יומיים לפני שהעלום; שמענו את לוי אשכול המנוח שאמר: "הבטחתי, אבל לא הבטחתי לקיים"; ראינו רכישת ח"כ מרשימת צומת תמורת "מיצובישי" שעשה רבין; שלא להזכיר את הבטחותיו החלולות של שר-האוצר הנוכחי, שהבטיח להגן על החוק, על בית המשפט העליון ושלא יכהן תחת ראש ממשלה שיוגש נגדו כתב-אישום, וזה מעבר לכישלונו העצום בניהול משרדו, ועד לאבי גבאי ורוב חבריו בצמרת מפלגת העבודה [האבודה?] או המחנה הציוני שהצהירו שלא ישבו במפלגה תחת ראשותו של ביבי נתניהו אך דנו ארוכות ובתיאבון של מזי-רעב מזילי ריר על כסאות עת שביבי הציע להם כסאות שרים בכירים לשם הצלתו והצלחתו להרכיב ממשלה, בהתנכרות מוחלטת להצהרותיו שלו, של ביבי, שלא ישב בממשלה עם "השמאל", אותו השמיץ עד להפיכת המילה שמאל למילת גנאי שנואה.
16/06/2019  |  יוסף אליעז  |   מאמרים
בשבועות האחרונים נשמעים קולות רבים מקרב גורמים בציונות הדתית' להקמת מפלגה אחת גדולה מימין לליכוד. מצד שני קיים חשש שהשלם לא תמיד גדול מסך חלקיו. כך למשל, ראשי איחוד מפלגות הימין, חברי הכנסת הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ" תומכים בשמירת סטטוס-קוו בנושאי הדת והמדינה ומתנגדים לשירות נשים בצבא. מנגד, יושב-ראש מפלגת זהות, משה פייגלין וראשי הימין החדש, נפתלי בנט ואיילת שקד תומכים בשירות נשים בצבא.
16/06/2019  |  יאיר נתיב  |   מאמרים
א: אני חושש שביבי הולך להפסיד את הבחירות. לרבים בליכוד אפילו - כבר נמאס.
16/06/2019  |  יוסי אחימאיר  |   מאמרים
בתוכנית 'ארץ נהדרת' מציגים את ליברמן כמזגזג: מצד אחד ממליץ על נתניהו להקמת ממשלה ומצד שני מיד מפיל אותה... הכותבים של ארץ נהדרת הם נהדרים, אבל אף אחד מהם אינו עולה מברית המועצות. אחרת הם היו עוצרים לשאול את עצמם האם הציבור של האזרחים דוברי הרוסית בישראל רואה את פני הדברים כמותם, וכיצד זה עשוי להשפיע על מספר המנדטים של מפלגת 'ישראל ביתנו' בבחירות הקרובות?
16/06/2019  |  רדה חן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il