|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

עדות במשפט פישר:

"פישר ודוד הדריכו חשוד לצאת מהארץ"

לימור בוצ'ן העידה כיצד הדריכו אותה השניים להוציא מן הארץ את בעלה, קבלן התשתיות זוהר בוצ'ן, בטרם ייעצר ההגנה טוענת שהפגישה במשרדו של פישר לא התרחשה
05/07/2019  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   פרשת רונאל פישר   |   תגובות
זוהר בוצ'ן. "נסע להתאוורר"

עוה"ד רונאל פישר ורות דוד הזהירו את לימור בוצ'ן, כי בעלה, קבלן התשתיות זוהר בוצ'ן, עומד להיעצר והדריכו אותה כיצד להוציאו מן הארץ כדי למנוע את מעצרו. בוצ'ן אומרת (יום ה', 4.7.19), בעדותה במשפט פישר, כי ידעה שמדובר בהתנהלות פסולה, אך סמכה על עורכי דינה ועשתה כפי שהנחו אותם.

בוצ'ן סיפרה: "זמן מה לאחר המעצר של זוהר, רונאל התחיל לטפטף לי בכל מיני פגישות שזה לא הסוף והולך להיות עוד משהו, וכשיהיה - תדעי. באמצע יום העבודה בנתניה קיבלתי טלפון מ-ע"י [מזכירתו של פישר]: תגיעי עכשיו למשרד. ההתנהלות כל הזמן הייתה של לחץ והפחדה, ואם אני [פישר] אומר שצריך להגיע - צריך להגיע. העבודה הייתה מאוד חשובה לי כמסגרת, שזה מה ששמר על השפיות. אמרתי לה: אני באמצע יום העבודה. היא אמרה: תגיעי עכשיו.

"ע"י הכניסה אותי למשרד של רונאל וישבו בו רונאל ורות דוד. היה הטקס הרגיל: ע"י הוציאה את הטלפון שלי מהחדר. לפני כן אמרו לנו, כמה טוב ש-דוד הצטרפה למשרד, כי יש לה המון קשרים והיא יכולה לעזור לנו. רונאל אמר לי: 'את זוכרת שאמרתי לך שיש עוד משהו? אז זה קורה. זוהר עומד להיעצר'. מבחינתי זו עוד התרסקות למשפחה. שאלתי באיזו פרשה מדובר, והוא אמר: מי אביבים. הוא הסביר לי מה זה, ואמרתי לו שזוהר מעולם לא עבד בתל אביב. ואז הוא אומר לי: 'אנחנו צריכים להוציא את זוהר מהארץ, שהוא לא יהיה פה כשיבואו לדפוק לך בדלת, ורות תסביר לך מה לעשות'.

"רות דוד אמרה לי: תרשמי"

"הם הוציאו דף קטן ורות דוד אמרה לי: תרשמי. בתאריך זה וזה את מזמינה כרטיס טיסה לזוהר. בתאריך זה וזה את מזמינה לעצמך כרטיס טיסה, כדי שיהיה לנו תיעוד שהיית אמורה להצטרף אליו. את תבטלי אותו, בטענה שאין לך מי שישמור על הילדים. בתאריך זה וזה את מתקשרת מטלפון קווי לזוהר ואומרת לו שאת לא יכולה להגיע, כדי שאם יש האזנה - יוכלו לצותת לשיחה. בתאריך זה וזה את מאריכה את הכרטיס בשבוע. הכל היה בהוראות מדויקות וכתבתי הכל. וכמובן אמרו לי, שאני צריכה לזרוק את הפתק ושהשיחה הזאת לא התקיימה. שאלתי מה אמורה לעשות כשדופקים לי בדלת, ורונאל אמר: 'תתקשרי אלי. הם יגיעו אלייך בתאריך זה וזה, בשעה זו וזו. תתכונני, אני אהיה זמין'.

"התקשרתי לזוהר ואמרתי לו שאנחנו צריכים לדבר, ולא בטלפון. הוא הגיע הביתה, אמרתי לו שהוא אמור לצאת מהארץ והסברתי לו למה. התיישבנו על המחשב וחיפשנו טיסות. יש לי חברה, ורדית לוזון, שגרה בארה"ב והיא סוכנת נסיעות. ביקשתי את עזרתה ואמרתי לה שאני צריכה כרטיס טיסה לזוהר עם תאריך חזרה פיקטיבי, ושלא תשאל שאלות. הייתה גם הזמנה על שמי שלא כרטסנו, ואחר כך ביטלתי אותה.

"זוהר חזר אחרי כשלושה שבועות. רונאל עדכן אותי לפני כן שעומדים לעצור אותו בשדה התעופה. אז אמרתי: בשביל מה הוא יצא מהארץ? רונאל אמר: 'אנחנו חייבים לתת משהו למשטרה. אני מחויב לך שתוך 24 שעות הוא משתחרר'. ובאמת כך היה".

"לא רוצה חלק בסיפור הזה!"

לדברי בוצ'ן, "דפקו לי בדלת בתאריך שרונאל אמר. אמרתי שזוהר לא בארץ. למה לא בארץ? נסע להתאוורר. עם מי נסע? נסע לבד, אולי הוא פוגש שם חברים. הם הגישו לי זימון, שכאשר הוא חוזר - הוא צריך להגיע לחקירה. הם נתנו גם לי זימון לחקירה. התקשרתי לרונאל, הגעתי למשרד שלו והוא תדרך אותי. לא היה הרבה מה לתדרך, כי באמת לא ידעתי שום דבר. אבל המעמד הזה מאוד הלחיץ אותי, הגעתי אליו בחרדה נוראית".

התובע, עו"ד דן בהט, שאל מדוע בוצ'ן סיפרה רק בסוף 2018 על האירוע שהתרחש בדצמבר 2013. היא השיבה: "לא רציתי להגיע למעמד הזה. זה גמר אותי מכל בחינה - אישית, משפחתית, כלכלית. זה ריסק אותי. רציתי לשים את זה מאחורי. אין לי תחושת נקם, לא רציתי לפגוע באף אחד. אני לא רוצה להיות כאן; הכרחתם אותי. כאשר התפוצצה פרשת פישר, המשפט הראשון שאמרתי לזוהר היה: אתה יושב בשקט, אתה לא רץ להעיד, אני לא רוצה חלק בסיפור הזה! לא רוצה חלק בסיפור הזה!". לדברי בוצ'ן, גם לחקירה הנוכחית היא הגיעה בחוסר רצון בולט.

בוצ'ן הוסיפה, כי אילה חסון התחייבה בפניה -"וזה היה התנאי שלי" - שהיא תצולם מהגב, שמה לא יוזכר וקולה יעוות. הכתבה צולמה בשנת 2015, ולטענת בוצ'ן - חסון הפרה את כל התחייבויותיה כאשר שידרה אותה בדצמבר אשתקד. "שמעתי על זה דקה לפני, מעו"ד בני כץ. היינו אצל חברים, פתחנו את הטלוויזיה וחשכו עיני".

לדברי בוצ'ן, "אני יודעת שזה לא בסדר להוציא מישהו מהארץ, אבל מה שפישר אמר - זה מה שאני עושה. זה היה בשביל לשמור על המשפחה שלי, על הילדים שלי, שנחשפו לכתבה מטורפת במקומון בנתניה. כאשר עורך דין ופרקליטה אומרים לי מה לעשות, ידעתי שאני מוגנת".

סניגורו של פישר, עו"ד עמית בר, טען, כי ממצאי איכון מלמדים, כי אין אפשרות שפגישה כזאת התקיימה ב-12.12.13 - המועד עליו דיברה התביעה ויום לפני צאתו של זוהר בוצ'ן מן הארץ. לימור בוצ'ן השיבה: "אני מבינה שלפי הנתונים האלה זה נראה אחרת, אבל אני לא אזוז מהזיכרון שלי. להבנתי זה מתיישב. הייתה פגישה, אל תשאל אותי על התאריך".

בר הוסיף, כי באותו יום עצמו - עסק זוהר בוצ'ן בקבלה בחזרה של דרכונו ותכנן ממילא לנסוע לחו"ל, ובמקביל "לך קוראים בסודי סודות כדי להוציא אותו לחו"ל". בוצ'ן השיבה: "זה מאוד עושה לי שכל. במשרד של רונאל, הכל בסודיות ובלחץ. סופר מסתדר לי". לדבריה, היא לא ידעה שזוהר כבר תכנן ממילא לצאת לחו"ל - כפי שהוא עצמו העיד - ולמרות זאת, כל ההתנהלות כפי שתיארה נראתה לי הגיונית. עוד אמרה בוצ'ן, כי אינה יודעת היכן הכרטיס הפיקטיבי שלדבריה הזמינה עבור עצמה. החקירה הנגדית תימשך בישיבה הבאה.

תאריך:  05/07/2019   |   עודכן:  05/07/2019
איתמר לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביב נחמיאס / Aviv Nahmias   אורי כרמל / Uri Carmel   אילה חסון-נשר   אילון מכלוף / Eylon  Machluf   איתן פלג / Eitan Peleg   אלון חסן / Alon  Hassan   אסף גולן / Assaf Golan   ברונו שטיין / Bruno Shtein   ג'ויה סקפה-שפירא / Joya SKAPPA-SHAPIRO    דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen   הארץ / Haaretz   זוהר בוצ'ן / Zohar Botchen   חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich   יאיר ביטון / Yair Biton   יאיר  גולן / Yair Golan   יוסף נחמיאס / Yossef Nahmiass   יורם ברק / Yoram Barak   יעקב וינרוט / Yaakov Weinroth   יצחק רוכברגר / Yitzhak  Rochberger   ירון בארי / Yaron Be'eri   ליאורה נהון / Liora Nahon    ליזי שובל-בר / lizzy  shoval Bar   משה סובל / Moshe Sobel   משה סעדה / Moshe Saadda   נועם עוזיאל / Noam Uziel   נחשון שוחט / Nahshon Shohat   נסים מרום / Nissim Marom   ע"י   עדי כרמלי / Adi Carmeli   עופר ברטל / Ofer Bartal   עמית בר / Amit Bar   עפר נמרודי / Ofer Nimrodi   ערן מלכה / Eran  Malka   קובי כחלון / kobe kahlon   קרן אלטמן / Keren Altman   רון שפירא / Ron Shapira   רונאל פישר / Ronel Fiaher   רונן יצחק / Ronen Yitzhak   רועי בר / Roee Bar   רות דוד / Ruth David-Blum   רמי דואני / Rami Douani   שי ברס / Shay Baras   ששון חי / Sasson Hay 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"פישר ודוד הדריכו חשוד לצאת מהארץ"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רונאל פישר
5/07/19 10:55
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת רונאל פישר
קבלן התשתיות זוהר בוצ'ן שיקר בעדותו בבית המשפט בפרשת רונאל פישר, שיבש את החקירה כאשר שוחח עם מעורבים אחרים ואף תיאם עדויות. כך טוען (יום ב', 24.6.19) סניגורו של פישר, עו"ד עמית בר.
24/06/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
חוקרי מח"ש איימו על הפסיכיאטר פרופ' יורם ברק, בעת שנחקר בפרשת רונאל פישר, כי רעייתו תיעצר וכי הקריירה שלו תהרס, אם לא ימסור את הגרסה הרצויה להם. כך טוען (יום ה', 20.6.19) ברק, בחקירתו הנגדית במשפט פישר. ברק המשיך להתייחס לכך שהוא נחקר במח"ש ביום בו בעלה-לשעבר של רעייתו ואבי ילדיהם עמד לסיים את חייו בהמתת חסד.
20/06/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
חוקרי מח"ש האזינו לשיחתו של פרופ' יורם ברק עם סניגורו, כאשר נחקר בפרשת רונאל פישר, והבהירו שאם יבקש לשוחח עימו ביחידות - שיחת הטלפון לא תתקיים. כך העיד (יום ה', 20.6.19) ברק במשפט פישר. הוא תקף בחריפות רבה את התנהלותם של חוקרי מח"ש, שלדבריו מנעו ממנו ומרעייתו להיות ליד בעלה-לשעבר בשעותיו האחרונות.
20/06/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
זוהר בוצ'ן, עד תביעה במשפטו של רונאל פישר, אינו מצליח להסביר סתירות מהותיות בליבת גרסתו, ואומר (יום ב', 10.6.19) שחלק מן ההסברים להתנהגותו הוא מוכן למסור רק בדלתיים סגורות.
10/06/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
זוהר בוצ'ן, עד תביעה במשפטו של רונאל פישר, מודה שלא אמר את האמת בחקירתו הראשית בבית המשפט בנקודה החשובה ביותר בה. הדברים עלו (יום ה', 6.6.19) בעדות שמסר בוצ'ן בדלתיים סגורות בחקירה הנגדית. בוצ'ן היה מנהל בחברת עבודות העפר הנושאת את שמה של משפחתו ואשר נמצאת בבעלות גיסו, ששון חי. בהמשך עלה מדבריו של התובע, דן בהט, כי הוא ידע שקיימת סתירה מהותית בגרסתו של בוצ'ן ושעדותו בחקירה הראשית אינה האמת במלואה, אך לא התערב. הראיות גם מלמדות, כי בידי התביעה היה מסמך המלמד על כך שעדותו של בוצ'ן אינה אמת.
06/06/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   פרשת רונאל פישר  /  מי ומי  
"אילה חסון חשפה אותי"  /  איתמר לוין
לא יתווסף אישום נגד דוד  /  איתמר לוין
"מע"מ זייף דוח על תפיסת מסמכים"  /  איתמר לוין
משפט פישר: הגרסה הכבושה של התביעה  /  איתמר לוין
האם חסן חסין  /  איתמר לוין
משפט פישר כמשל  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
סקר שבוצע בנובמבר 2023, מורה כי 50% מן הנשאלים צידדו במבצע - לעומת 45% ששללו אותו    נתונים אלה מתפרסמים ב'וושינגטון פוסט'
זלמן שובל
זלמן שובל
"אוי לי מיצרי אוי לי מיוצרי" אומר הפתגם התלמודי ויכולנו להוסיף "אושרנו שלא אנחנו צריכים להחליט", אבל זו, כמובן, טעות שכן למה שהעם האמריקני השסוע יחליט ב-4 בנובמבר תהייה השפעה גם על...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il