חברת "נירלט" יוצאת בקמפיין פסח - משיקה סדרה חדשנית "צבעי עיצוב".
עלות הקמפיין 2 מיליון שקל.
חברת הצבעים "נירלט", המובילה את תחום הצביעה הדקורטיבית ועומדת בישראל, עולה בסוף השבוע הקרוב בקמפיין פרסום-לקראת עונת השיא פסח 2004, במסגרתו תשיק קו מוצרים מיוחדים לעיצוב בצבע.
הקמפיין תחת הכותרת: "נירלט מי שצובע יודע" יכלול קטלוג גוונים 2004, בו ישומיים מדהימים של צבע באווירת תמונות מחיי המשפחה, מודעות בעיתונות ארצית ומקצועית, שילוט בנקודות המכירה, קטלוגים מרהיבים ועוד.
לקראת פסח פיתחה נירלט סדרת מוצרים חדשה שנקראת "צבעי עיצוב" ובה טכניקות חדשות, פשוטות ומרהיבות לעיצוב בצבע לכל חלקי הבית. ייחודו של קו המוצרים החדש מתבטא באפקטים הויזואלים המתקבלים מהשימוש בהם, בפשטות השימוש ובעובדה שהחומרים ידידותיים לסביבה.
WASH עננים ו-WASH כוכבים. סדרה זו תשמש פלטפורמה לפיתוח מוצרים חדשים ומתוחכמים לשימוש ביתי.
לדברי אלדד בן משה, מנכ"ל קבוצת אוניברקול- נירלט, שוק הצבע בישראל ביצע בשנתיים האחרונות מהפך הן בהצגת הצבע כאלמנט עיצובי מוביל, עוד משלב תכנון הבית ועד לשימוש בתדירות גבוהה מבעבר במגורים. נירלט עוסקת בשנים האחרונות בפיתוח טכניקות חדשות שהפכו את הצביעה לחוויה אומנותית ומקור ליצירה וחדשנות ואת נירלט למובילה בתחום זה, כאשר טכניקות אלה הוצגו בשנה האחרונה בתערוכה ייחודית ששילבה אמנים ומעצבים מהשורה הראשונה.
שוק הצבע בישראל מגלגל כ-700 מיליון ש"ח בשנה. שוק הצבע הדקורטיבי כ- 500 מיליון ש"ח בשנה, כאשר שוק הצבע הדקורטיבי נמצא במגמת עלייה חודר יותר ויותר לשוק הפרטי, ולשימושם של מעצבים ואדריכלים בכלח חלקי הבית.
קבוצת אוניברקול נחשבת לחברת הצבעים החדשנית והצומחת בשוק הצביעה הדקורטיבית בישראל, עם נתח שוק של כ-30% משוק הצביעה הדקורטיבית.
פסח נחשב לאחת משתי עונות השיא במכירות צבע בישראל עם גידול של כ-20%.
על הקמפיין אחראי משרד הפרסום 'בורדה שדה קפלן'.