פורום TheMarker מתכנס לוועידה השנתית בנושא שוק ההון
ויעסוק במגמות הצפויות במהלך 2004
הוועידה השנתית של פורום TheMarker בנושא שוק ההון תתקיים במעמד השר במשרד האוצר - מאיר שטרית.
"מהן המגמות שישלטו בשוק ההון?" בשאלה זו ועוד יעסוק פורום TheMarker המתכנס לוועידה השנתית בנושא שוק ההון ויעסוק במגמות הצפויות במהלך 2004. הפורום יתקיים במעמד השר מאיר שטרית - השר במשרד האוצר, אשר יפתח את הוועידה.
ביום (ב') ה-15.3.04 במלון הילטון ת"א, בהנחיית גיא רולניק, העורך הכלכלי של "הארץ" ועורך ראשי TheMarker, מירב ארלוזורוב, עורכת המדור הכלכלי של הארץ, ואיתן אבריאל, עורך אתר TheMarker.
הפורום ייערך בשיתוף פירמת רואי החשבון דלויט (Deloitte).
בין הנושאים שידונו בכנס: תכנון פיננסי ועסקי בארגונים גדולים, המגמות שישלטו בשוק ההנפקות ב-2004, תחזיות והערכות לשנת 2004, העסקאות עליהן יסתכלו השנה מנהלי הקרנות הפרטיות, האם תמשיך הגאות בשוקי המניות והאג"ח, מהן התחזיות וההערכות של בכירי הכלכלנים ועוד.
על המשתתפים בוועידה השנתית של פורום TheMarker נמנים: יצחק אנג'ל - מנכ"ל ליפמן, דני גולדשטיין - יו"ר קבוצת פורמולה, עמי סגיס - מנכ"ל גרנית-הכרמל השקעות, רון ויסברג - מנכ"ל הכשרת הישוב ישראל, יורם ענבר - מנהל מריל לינץ ישראל, יעקב לסקוב - יו"ר מידרוג, יגאל בריטמן - יו"ר דלויט בריטמן אלמגור, יאיר לפידות - מנכ"ל ילין-לפידות;
ישי דוידי - מנכ"ל קרן פימי, דוד ויסמן- מנכ"ל אלון -דור ויו"ר הריבוע הכחול, פרופ' ליאו ליידרמן - כלכלן ראשי בנק הפועלים, גיל בפמן - כלכלן ראשי בנק לאומי, חזי גוטמן- כלכלן ראשי הבנק הבינלאומי הראשון, צבי סטפק - מנכ"ל מיטב, חנוך ברקת - שותף-מנהל קרן אייפקס, ענת לוין - משנה למנכ"ל מגדל ועוד.
לדברי הדס גולדשטיין מנכ"ל TheMarker "הוועידה השנתית של שוק ההון שהוקמה על-ידי The Marker, מתכנסת זו השנה השנייה ותשמש כבמה לדיון בסוגיות המרכזיות המעניינות כיום את הקהילה הרחבה של שוק ההון. לאור הצלחת הכנס הראשון בשנה שעברה ולפי ההתעניינות אנו צופים הענות של מאות משתתפים בכנס השנתי המרכזי, המכנס את בכירי שוק ההון לדיון מעמיק ומקיף".
פורום TheMarker מתכנס אחת לרבעון ומפגשיו מהווים במה לדיונים בנושאי משק, כלכלה, ועסקים. למפגשים מוזמנים בכירים מהמשק-יו"רים, מנכ"לים וסמנכ"לים של החברות המובילות וכן בכירים מהאקדמיה, התקשורת והממשל.
TheMarker, חברת המדיה המובילה לקהילת העסקים בישראל, הוקמה לפני שלוש שנים וכוללת אתר אינטרנט ומגזין עסקים, המשמשים ככלי עבודה יום-יומי לקהילה העסקית ומקבלי ההחלטות בישראל. לאתר האינטרנט TheMarker.com, כ-100,000 גולשים מידי חודש, מתוך כ-400 אלף גולשים רשומים.