|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
המחנה הדמוקרטי. הורוביץ במקום הראשון
איחוד בגוש השמאל

סיכום: הורוביץ, שפיר וברק ירוצו יחדיו

מרצ וישראל דמוקרטית יתאחדו עם שתי ח"כיות הפורשות ממפלגת העבודה הורוביץ, שפיר ויאיר גולן במקומות הראשונים; ברק במקום העשירי בלבד מפלגת העבודה: "שמחים על הצטרפות ברק למרצ, המהלך ימנע אובדן קולות"
25/07/2019  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות

מרצ, אהוד ברק וסתיו שפיר ירוצו ברשימה משותפת בבחירות הקרובות. שמה יהיה "המחנה הדמוקרטי". כך סיכמו הצדדים לפנות בוקר (יום ה', 25.7.19). המהלך מותיר את מפלגת העבודה עם ארבעה חברי כנסת בלבד.

בראש הרשימה יוצב היו"ר הטרי של מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ. שפיר, הפורשת ממפלגת העבודה לאחר שהובסה בהתמודדות על תפקיד היו"ר, תוצב במקום השני. במקום השלישי: סגן הרמטכ"ל לשעבר ואיש "ישראל דמוקרטית" של ברק, יאיר גולן; היו"ר הקודמת של מרצ, תמר זנדברג, תוצב במקום הרביעי; במקומות הבאים: הח"כים אילן גילאון ועיסאווי פריג' מסיעת מרצ. במקום השביעי יוצב איש ברק, שמינית תהיה ח"כ יעל כהן-פארן הפורשת גם היא ממפלגת העבודה, תשיעי יהיה נציג נוסף של ברק, ואילו ברק עצמו מוצב במקום העשירי - שספק רב אם הוא ריאלי.

על-פי ההסכם, ההחלטות המרכזיות יתקבלו במשותף בידי הורוביץ, שפיר וברק. שפיר וכהן-פארן מגיעות תחת המסגרת הרשמית של "המפלגה הירוקה". האיחוד מבטל את הסיכויים, הקלושים ממילא, להצטרפות של מפלגת העבודה לגוש זה. עד אמש הופעלו לחצים על יו"ר המפלגה, עמיר פרץ, לבטל את הסיכום עם אורלי לוי-אבקסיס ולהצטרף לגוש אותו יזמה שפיר.

בהודעה רשמית שפורסמה לאחר האיחוד נמסר: "יוזמי האיחוד מאמינים שהקמת 'המחנה הדמוקרטי' היא צעד ראשון והכרחי במשימה להחזיר את מדינת ישראל למסלול".

ברק צייץ הבוקר מסר ליו"ר העבודה פרץ: "עמיר, קיבלת עצה רעה מיועץ רע להצטרף למקהלת השקרנים של נתניהו. היריב שלך נמצא בבלפור. יש עוד זמן לתקן".

ח"כ תמר זנדברג מסרה הגיבה לאיחוד: "מהלך דרמטי לחיזוק השמאל: הרחבת השורות הראויה לנו וחיזוק משמעותי לעמדות הצדק והשוויון כחלופה לימין המשיחי והמושחת. מהלך של גדלות נפש אישית וצעדים אמיצים ראויים לציון למען איחוד המחנה, כראוי לגודל השעה".

מפלגת העבודה: "שמחים על הצטרפות אהוד למרצ במהלך שימנע אובדן קולות במחנה. מפלגת העבודה מציבה אלטרנטיבה אידאולוגית חברתית ואלקטורלית ברורה לגוש הימין, דבר שיאפשר לנו לפרוץ ולהביא קהלים חדשים ולהחליף את שלטון נתניהו".

תאריך:  25/07/2019   |   עודכן:  25/07/2019
איתמר לוין, מירב ארד
+השר בצלאל סמוטריץ' נפגש עם בנט
21:33 25/07/19  |  
הערב פגישה מכריעה בין השר בצלאל סמוטריץ' לנפתלי בנט, המנהל את המגעים מטעם רשימת הימין החדש. קודם לפגישה צייץ סמוטריץ' בטוויטר סקר לפיו הימין החדש מתחזקת בעוד מפלגתו נלחמת על חייה, וכתב: "הנה סקר טרי... אויי סליחה, טעות שלי!! זה לפני הבחירות הקודמות. כנראה שיש לי דה ז׳ה וו...". עוד כתב לינון מגל ששמו הוזכר כמי שעשוי להתמודד בימין החדש: "אם הימין החדש ירוץ לבד, הוא עלול (מאוד!) לא לעבור שוב את אחוז החסימה. לא כדאי להשתעשע ברעיונות מסוכנים ובטח לא לסכן את הימין ואת הקריירה המפוארת שלך בהתרסקות..."
+יו"ר יחד התייעץ עם הרב מאזוז
21:23 25/07/19  |  
יו"ר יחד אלי ישי הגיע אל הרב מאיר מאזוז רבו, ודן עימו לגבי המשך החיבור עם יהדות התורה, כן דנו על התנאים שיציבו בהמשך הדרך לגבי החיבור עם המפלגה החרדית.
+נתניהו: בן גביר יהיה סגן שר אם יהיה איחוד
21:22 25/07/19  |  
בכירים באיחוד מפלגות הימין טוענים שאמש נתניהו שוחח עם השרים פרץ וסמוטריץ' והסכים ללכת רחוק בהבטחות שלו, כדי שיסכימו להתאחד עם עוצמה יהודית לפני חיבור מול שקד ובנט. על פי אותם גורמים, המתווה כולל ארבעה סעיפים - השניים ימשיכו כשרים במשרדי החינוך והתחבורה; השניים ישמשו כחברים מן המניין בקבינט וחברים בפורום ראשי מפלגות; לאיתמר בן-גביר יוצע תפקיד סגן שר או יו"ר ועדה בכנסת. מטעמו של נתניהו הכחישו את הדברים ואמרו שלא הובטח דבר (כאן חדשות)
+בל"ד שוקלת לא להתמודד
21:18 25/07/19  |  
ברשימת בל״ד שוקלים לא להתמודד הפעם בבחירות אם לא תצליח להגיע להבנות על הצטרפות לרשימה המשותפת.
+4 בכירים בעבודה במגעים לעריקה
21:16 25/07/19  |  
ארבעה בכירים במפלגת העבודה, בהם ח"כ מיכל בירן, במגעים מתקדמים להצטרפות למחנה הדמוקרטי (כאן חדשות).
+הסכם המחנה הדמוקרטי: ח"כים לא יוכלו לחבור לממשלת ימין
21:12 25/07/19  |  
להסכם האיחוד במחנה הדמוקרטי הוסיפו סעיף המונע חבירת חברים ברשימה לממשלת ימין. זאת נוסף לביטול חוק הלאום, קידום חוקה לישראל וחתירה לשלום ולהסדר מדיני בר-קיימא תוך שמירה על האינטרסים הביטחוניים (כאן חדשות).
+עמיר פרץ: כתב החשדות מאפשר מו"מ עם נתניהו
21:06 25/07/19  |  
עמיר פרץ אינו שולל באופן מוחלט חבירה לנתניהו. בראיון לחדשות 12 אמר: "כתב החשדות הנוכחי מאפשר מו"מ קואליציוני עם נתניהו, בניגוד לכתב אישום סופי". עוד מדבריו: "עם מרצ וברק אני לא מתאחד - אלה שני מסלולים שונים".
+עמיר פרץ על האיחוד: "התלהבות ראשונית מחיבורים חדשים"
20:58 25/07/19  |  
יו"ר מפלגת העבודה ח״כ עמיר פרץ: "האיחוד בין העבודה לגשר הוא איחוד אידיאולוגי וערכי. אנחנו מבינים את המשמעות של סקרים ביום כזה. כרגיל, יש התלהבות ראשונית מחיבורים חדשים. המטרה שלנו היא לשנות את מאזן הגושים ולהפסיק את משחק סכום האפס שגורם להפסד המרכז-שמאל פעם אחר פעם. כל חיי עשיתי מהלכים אמיצים שגררו התנגדות, זהו תפקידו של מנהיג".
+אהוד ברק נפלט; עמיר פרץ נחלש
20:46 25/07/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גוש הימין ממשיך להוביל אך ליברמן עדיין לשון המאזניים  ▪  המחנה הדמוקרטי והעבודה-גשר לא מצליחות למשוך קולות מימין  ▪  איחוד במפלגות הימין עשוי להצליח יותר מאשר ריצה נפרדת
(הורוביץ, שפיר וברק [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+יעלון לערבים: "אתם לא לבד"
19:47 25/07/19  |  
חה"כ משה יעלון ואורלי פרומן (כחול לבן) סיירו בשפרעם. "הגעתי היום לשפרעם כדי לשמוע ולהבין את הצרכים של האוכלוסייה הערבית בישראל, להסתכל להם בעיניים ולומר - אתם לא לבד", אמר יעלון, "כחול לבן נושאת באחריות כלפי החברה הערבית".
+"כוח פוליטי שלא היה שנים בשמאל"
17:36 25/07/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בכירי מפלגת המחנה הדמוקרטי החדשה ערכו מסיבת עיתונאים ראשונה  ▪  יו"ר מרצ: נבטל את חוק הלאום ונשאף להיות חלק מממשלה שבה נהיה ציר מרכזי, לא ממשלת נתניהו ולא ממשלת ימין  ▪  שפיר: עזבתי את הבית האידיאולוגי כי הבית בוער  ▪  ברק: את הקמפיין יובילו מספר 10 ומספר 2
ניצן הורוביץ. ביטול חוק הלאום
סתיו שפיר. הבית בוער
+בן גביר מנתק מגעים עם פרץ וסמוטריץ': לא אהיה קלף מיקוח
12:41 25/07/19  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, הודיע כי הוא מנתק את המגעים עם איחוד מפלגות הימין בראשות רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ'. זאת, לאחר שהמפלגה הדליפה לתקשורת את פרטי המגעים.

"התקשרתי לפני מספר דקות לרב רפי פרץ, והודעתי לו כי אני לא אגיע לפגישה עימו היום בשל ההדלפה החמורה שלה לתקשורת. אני מבין שמנסים להפוך אותי לקלף מיקוח מול בנט ושקד, אבל אני מבהיר חד משמעית: אני לא קלף מיקוח של אף אחד", אמר. לדבריו, בבית היהודי התכוונו להציע לו את המקומות הרביעי והשמיני. "אנחנו דוחים את ההצעה. הדרישות שלנו נשארות כפי שהן: המקומות השלישי, השישי התשיעי והשנים עשר", אמר.
+ימין ושמאל: תמונת ראי
12:24 25/07/19  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
מול מי שטוען שאיחוד הימין ו/או איחוד השמאל, קריטי לניצחון מחנהו בבחירות, מושמעת טענת האיפכא מסתברא: דווקא רשימה מאוחדת עלולה להבריח מצביעים
(ברק ונתניהו. אותו דבר [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+שקד: המטרה - מפלגה רפובליקנית מימין לליכוד
12:10 25/07/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הימין החדש, השרה לשעבר איילת שקד, קוראת לכל מפלגות הימין - מלבד הליכוד - להתאחד לרשימה אחת לקראת הבחירות  ▪  "הכדור נמצא עכשיו בידיים של איחוד מפלגות הימין, הציבור לא יסלח למי שלא יאפשר את זה"
(שקד. "להמשיך לאיחודים נוספים" [צילום: פלאש 90])
+שקד: "אחדות בימין זה צו השעה"
10:58 25/07/19  |  
יו"ר הימין החדש איילת שקד בכאן רשת ב': "אחדות בימין זה צו השעה. אנחנו מבינים את זה. התפשרנו גם על דרישת הריצ'רץ'. הכדור נמצא אצל מפלגות הימין. אנחנו קוראים להם להסכים. העניין דחוף. המטרה שלנו להקים גוש ימין מעין מפלגה רפובליקנית גדולה".
+שוב חוזר הניגון, ברק ומרצ
10:51 25/07/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לא רוצים אותו ראשון למרות שאפשר להסדיר כי בחיים הפרלמנטריים בסיעה גדולה יהיה הורוביץ ראשון בין שווים? חבל, לא נבון  ▪  אבל על זה לא מפוצצים משא-ומתן לאיחוד כשיש צורך כלל לאומי
(ברק. נוע [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+עתירה נגד הדחת פלמור
10:49 25/07/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
התנועה לאיכות השלטון מבקשת מבג"ץ למנוע את הדחת מנכ"ל משרד המשפטים, בטענה שאוחנה מנוע מלבצע צעד זה בממשלת מעבר  ▪  מעלה "חשש כבד לשיקולים זרים וחוסר נקיון כפיים"
(פלמור. "אין צורך חיוני" [צילום: הדס פרוש, פלאש 90])
+איתן כבל: "סופם של מהלכים פוליטיים מסוג זה להתרסק"
10:37 25/07/19  |  
איתן כבל לכאן רשת ב: "סופם של מהלכים פוליטיים מסוג זה להתרסק. נשארתי האחרון שלא עזב את המפלגה. העבודה הפכה להיות תחנת רכבת. שפיר מצאה את מקומה במרצ - אולי זה הבית שמתאים לה".
+ח"כ גילאון: "השמאל הישראלי קם לבוקר של תקווה ואחדות"
10:15 25/07/19  |  
ח"כ אילן גילאון ממרצ על האיחוד עם ברק בכאן רשת ב': "השמאל הישראלי קם היום לבוקר של תקווה ואחדות, ופותח במסע חדש לעבר שינוי פני המדינה. הרכב משובח של פייטרים שיתנו הכול בשביל להחזיר את המדינה לקווי היסוד שלה. קווי יסוד של צדק חברתי, שלום ודמוקרטיה"
+ח"כ רוזין: "האיחוד הוא צו השעה במציאות הגזענית והמפלגת של הממשלה"
10:11 25/07/19  |  
חברת הכנסת מיכל רוזין (מרצ) על הקמת המחנה הדמוקרטי: "אני מברכת את יו״ר מרצ ניצן הורוביץ על המהלך של הגדלת המחנה הדמוקרטי בהובלתה האידיאולוגית של מרצ ובהתאחדות סביבה. האיחוד הוא צו השעה במציאות הגזענית והמפלגת של הממשלה הימנית של נתניהו. חייבים להמשיך לפעול לאיחוד כל הגורמים משמאל לכחול לבן, וליצר רשימת שמאל גדולה שאינה בורחת מעמדותיה ומשמיעה קול ברור בעד שלום, שוויון ודמוקרטיה."
+בן גביר: "במרצ מוכנים למכור גם את אמא שלהם"
10:09 25/07/19  |  
בתגובה לאיחוד בין ברק למרצ, מוסר עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית: "‏עם כל התיעוב, תמיד חשבתי שמרצ זו מפלגה אידאולוגית שמתנגדת להחפצת נשים. הבוקר מסתבר שלמרצ אין גבולות: החיבור עם ברק, האיש שהיחס שלו לנשים ידוע לכולנו, מוכיח שבשביל כיסא בכנסת במרצ מוכנים להיאבק לא רק למען מכירת ארץ ישראל לאויבים, אלא מוכנים למכור גם את אמא שלהם".
+ח"כ שמולי: "בשבוע הקרוב אחליט על עתידי הפוליטי"
09:44 25/07/19  |  
ח"כ איציק שמואלי הגיב בגלי צה"ל לאיחוד בשמאל: "חיבורים בעת הזו נחוצים ואני מקווה שניתן יהיה להכניס את העבודה לתוך חיבור שכזה. אסור שאף מפלגה תיפול מתחת לאחוז החסימה, אחרת הסיכויים להחליף את השלטון יילכו לאיבוד". הוסיף: "לא בטוח שמפלגת העבודה תעבור בלעדיי את אחוז החסימה, זה עלול להיות אסון. אחליט בשבוע הקרוב על עתידי הפוליטי".
+ליברמן על האיחוד בשמאל: רשימת שמאל רדיקלי לא רלוונטית
09:22 25/07/19  |  
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיב (יום ה') בגלי צה"ל על הקמת "המחנה הדמוקרטי": "רשימת שמאל רדיקלי לא רלוונטית. לא רואה שום מפלגה רצינית שתיכנס איתם לקואליציה, אפס אחוזים לכך שאנחנו נשב איתם".
+ח"כ דוד ביטן: "האיחוד מסייע לברק לצאת מהפוליטיקה"
08:54 25/07/19  |  
ח"כ דוד ביטן הגיב בגלי צה"ל לאיחוד בשמאל: "האיחוד יוצר מרצ טיפה מורחבת ומסייע לאהוד ברק לצאת מהפוליטיקה. נמצא אותו חוזר לניו יורק בעוד שנה".
+"יש שאננות בימין"
08:51 25/07/19  |     |   לרשימה המלאה
על האיחוד בשמאל: חבל שמרצ מפלגה אידיאולוגית נטמעת באיחוד הזה  ▪  הזהיר מפני בחירות בפעם השלישית והעריך "שיהיו קשיים גדולים גם בכנסת הבאה"
(אדלשטיין. חושש מבחירות בפעם השלישית [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת])
+ליברמן: "לא מפתיע שאישור יחידות דיור בישוביים הערבים נעשה לפני הבחירות"
08:35 25/07/19  |  
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב (יום ה') בחשבון הפייסבוק שלו: "נדהמתי לקרוא אתמול שהמועצה הארצית לתכנון ובנייה אישרה כ-30,000 יחידות דיור לבנייה ביישובים הערבים בואדי ערה". עוד הוסיף ליברמן: "לא מפתיע שזה נעשה 54 ימים לפני הבחירות ואין ספק שזה מריח לא טוב. המסקנה היחידה היא שלאחר ה-17 בספטמבר נתניהו ינסה שוב להקים ממשלה עם מפלגת העבודה ובתמיכת המפלגות הערביות. ביבי טוב לערבים".
+יו"ר הכנסת: "חבל שמרצ שהיא מפלגה אידיאולוגית נטמעת באיחוד הזה"
08:32 25/07/19  |  
יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין הגיב (יום ה') על האיחוד בשמאל בכאן חדשות: "חבל לי קצת שבמסגרת מאבק ההישרדות, מפלגה כמו מרצ שאולי אני לא מסכים עם רוב הדברים אבל בהחלט מפלגה אידיאולוגית נטמעת באיחוד הזה". אדלשטיין הזהיר כי "יש שאננות בימין. אנחנו מסתובבים עם תחושה שכולנו צריכים לבדוק אם 2 ס"מ של כיפה צריכים להבדיל בין מנהיג למנהיג".
+רק 13
08:03 25/07/19  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה
ברק הקים אז ועדת חקירה ממלכתית בראשות שופט  ▪  תזכיר לי מה היו המסקנות? הרבה מסקנות אישיות קשות  ▪  שר המשטרה פרופסור בן עמי פרש ונעלם בספרד ומפקד המחוז והרבה קצינים הלכו הביתה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סיכום: הורוביץ, שפיר וברק ירוצו יחדיו
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עבודה
25/07/19 08:18
2
לא לחינם הלך
25/07/19 09:17
3
טעות חמורה
25/07/19 09:58
4
קובגר
25/07/19 11:34
 
שרגא
25/07/19 14:25
 
שרגא
25/07/19 14:25
5
שבץ חלובה
25/07/19 16:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
יו"ר מפלגת ישראל דמוקרטית, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, קרא לאיחוד בין מפלגת כחול לבן על מרכיביה השונים עם מפלגות מרצ והעבודה, ועם מפלגתו.
24/07/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
התקדמות במשא-ומתן בין רשימת ישראל דמוקרטית ורשימת מרצ: ניצן הורביץ ואהוד ברק נפגשו אמש (יום ג', 23.7.19) לדון במיזוג, פגישה שנמשכה לתוך שעות הלילה.
24/07/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
מה שעשה ירון למוטי המת עושה עתה גאולה אבן ללונדון החי, יבדל"א, אף שזמנו וטעמו סרו זה מכבר
24/07/2019  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
הבית היהודי והאיחוד לאומי מגיבים (יום ד', 24.7.219) למתווה הימין החדש לאיחוד ומבהירים: "שוב חוזרים בימין החדש להסתמך על סקרים ועל לייקים כפי שעשו בעבר. אנו מזכירים שיש עולם מדומיין ווירטואלי ויש מציאות. במציאות יש לבית היהודי-איחוד לאומי 6 חברי כנסת מכהנים והימין החדש לא עברו את אחוז החסימה".
24/07/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
יממה אחרי שהודיע כי לפי שעה יימנע מלהתערב בהרכבי רשימות מפלגות הימין, מדווח (יום ג', 23.7.19) בחדשות 12 כי נתניהו מתערב גם מתערב למען איחוד בימין.
23/07/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (ב)  /  מי ומי  
במקום ה-7 ברשימת העבודה גשר: חגי רזניק  /  איציק וולף
אוחנה מדיח את המנכ"ל פלמור  /  איתמר לוין
ברק מתנצל על אירועי אוקטובר 2000  /  מירב ארד
בשורה טובה ובשורה רעה  /  אפרים הלפרין
"ואל אישך תשוקתך"  /  אליהו קאופמן
מדינת נתניהו  /  יוסי אחימאיר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il