|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
עם העורף ללקוח [צילום אילוסטרציה: אלי אלון]
למרות סובסידיית המיליארדים

חשיפה: אגד צמצמה שירות ללקוח

בניגוד לנוהל המחייב פתיחת מוקד לשירות הלקוחות 8 שעות ביממה, בחרו באגד לקצץ 3 שעות בעקבות פניית News1 משרד התחבורה פתח בבדיקה אגד: "משרד התחבורה אישר לנו, ואין צורך מעבר לכך" מהלך זה מצטרף לסגירת מחלקות פניות הציבור בחודש שעבר
08/08/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   תחבורה ציבורית   |   תגובות
שעות הפתיחה באתר אגד

חברות התחבורה הציבורית מפעילות מוקדי שירות לקוחות טלפוני לטובת ציבור המשתמשים. רוב החברות פותחות את המוקד 9-8 שעות ביממה בממוצע, חלקן 12 שעות ואחת אפילו 24 שעות, והיחידה שאינה עושה זאת כפי שנדרש ממנה היא דווקא חברת אגד, שפותחת את מוקד שירות הלקוחות שלה למשך 5 שעות בלבד - משמונה בבוקר ועד אחת בצהריים - 3 שעות פחות ממה שהיא חייבת.

אגד: משרד התחבורה אישר לנו

ממשרד התחבורה נמסר ל-News1: "הטענה באשר לזמני פתיחה של מוקדי השירות של אגד תיבדק. מוקדי שירות הלקוחות של מפעילי התחבורה הציבורית אמורים לספק שירות לציבור במשך 8 שעות ביום. משרד התחבורה מפעיל בקרה על עמדות השירות כדי לוודא כי מוקדי השירות מספקים שרות בהתאם למחויבותם".

דובר אגד רון רטנר מסר: ״מערך שרות הלקוחות ופניות הציבור של אגד סוכם על דעת ובאישור משרד התחבורה. לשרות הלקוחות בכל נושא ובכל עניין ניתן לפנות כמעט בכל שעות היממה לכוכבית 2800 כולל בשאילתות של ציבור הלקוחות מעבר לנושאי המידע אלא בכל דבר ועניין, ביטוח ותאונות, אבידות, זיהום אוויר וכד'. זאת ועוד מעבר למענה הטלפוני של פניות הציבור שבין 8:00 ל-13:00 מדי יום ניתן לפנות גם באתר אגד, בפייסבוק בפקס ואפילו בדואר בכל דבר ועניין. זהו שירות מיטבי ברמות הגבוהות ביותר בהתייחס לחברות תחבורה ציבורית בארץ ובעולם, ואין כל צורך של ממש מעבר לכך.

"לסיכום השרות הטלפוני הוא בן 5 שעות אולם אנשי פניות הציבור עובדים במשך כל שעות היום בטיפול בפניות המגיעות מאמצעי התקשרות אחרים בעיקר באתר ובפייסבוק, ולמן השנה הבאה זה אף
צפוי להתרחב לאמצעים נוספים".

אגד מקבל מהמדינה סובסידיה גבוהה מהמדינה של כשני מיליארד שקל בשנה, ולמרות זאת רמת השירות שלו ללקוחות נופלת מזו של מפעילי תחבורה אחרים שאינם מקבלים סובסידיה.

מיולי האחרון סגר אגד את מחלקת פניות הציבור בירושלים, בתל אביב ובחיפה שהיו האחרונות שקיבלו קהל, ומפנה במודעה את הפונים למוקד טלפוני.

תאריך:  08/08/2019   |   עודכן:  08/08/2019
עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חשיפה: אגד צמצמה שירות ללקוח
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  תחבורה ציבורית
ועדת המכרזים הבין-משרדית המשותפת למשרדי האוצר, התחבורה ועיריית ירושלים ובשיתוף צוות תוכנית אב לתחבורה, הכריזה (יום ד', 7.8.19) על הצעתה של החברה TransJerusalem J-Net LTD כהצעה זוכה במכרז רשת קווי הרכבת הקלה בירושלים - רשת ה-JNET. חברת TransJerusalem J-Net LTD היא חברה ייעודית שהוקמה לטובת המיזם והיא בבעלות משותפת של חברת שפיר וחברת CAF הספרדית.
07/08/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
תחבורה ציבורית טובה הינה הפתרון האולטימטיבי לוויכוח חסר הפשרות המתרחש כיום בין מנהל התכנון לבין עיריית תל אביב וערים גדולות נוספות, האם אפשר וצריך להגדיל את הצפיפות בהן. לטעמי מדובר בוויכוח לא מקצועי בעליל, מיותר, שהינו בבחינת "לחפש את האור מתחת לפנס". שורש הבעיה איננו כלל ועיקר ב"כמה יחידות דיור אפשר לבנות לדונם", אלא בהעדר מערכת תחבורה ציבורית משלימה, שלא עונה כבר היום לצרכים הקיימים, וקל וחומר לא תענה לצרכים שיהיו לאחר שיתווספו עוד מאות אלפי יחידות דיור במהלך שנים הקרובות.
07/08/2019  |  ארז כהן  |   יומני בלוגרים
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית מציבה גבולות לחברות התחבורה הציבורית בכל הקשור לפרסום על גבי אוטובוסים. בהנחיה שנכנסה לתוקף לפני כשלושה חודשים (1.5.19), מבחין משרד התחבורה בין אוטובוסים עירוניים לבין-עירוניים.
06/08/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
במפגש כביש-מסילה סמוך לאשדוד, נכנסה (יום ד', 6.8.19) משאית מנוף כחוק ונעצרה מסיבה שאיננה ברורה על פסי הרכבת, דקות ספורות לפני שרכבת נוסעים עברה במקום. מערכות ההתראה המצוידות במצלמות מעקב תזוזה (VMD) הופעלו, והתראה הועברה בזמן אמת לפיקוד הרכבות הארצי ולאלו שבאזור.
06/08/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
הרפורמה במוניות השירות תצא לדרך בעוד כשבועיים. שלושה קווי מוניות שירות ראשונים יחלו לפעול בתל אביב-יפו ב-18 באוגוסט 2019. זאת במסגרת הרפורמה בענף מוניות השירות שמקדם בימים אלה משרד התחבורה.
06/08/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il