|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

נתניהו: רואה אותך שר בממשלה; <br>פייגלין: לא קיבלנו כל מה שביקשנו

ההסכם בין הליכוד לזהות כולל גיבוש מדיניות הגירה, אכיפת חוקי בנייה במגזר הערבי, עידוד עסקים חדשים, שקיפות בתאגידים סטטוטוריים וחוק לגליזציית קנביס לחולים ההסכם כפוף לאישור מתפקדי זהות
29/08/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
נתניהו ופייגלין. עליות ומורדות

ביום ראשון הקרוב תובא לאישור מתפקדי רשימת זהות טיוטת ההסכם בין משה פייגלין ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו. במסיבת עיתונאים משותפת לשניים בכפר המכבייה ברמת גן, אמר (יום ה', 29.8.19) נתניהו לפייגלין: אני רואה בך שר בממשלה. את הדברים של זהות נקדם מתוך הממשלה. זה דבר חשוב למדינת ישראל. נשלב כוחות גם לפני הבחירות וגם אחרי הבחירות".

‏לפי ההסכם בין נתניהו לפייגלין, בתמורה להסרת המועמדות ולקריאה לתמיכה בליכוד, ימונה פייגלין לשר בתחום החברתי או הכלכלי, יהיה חבר הקבינט הכלכלי וחבר בוועדת השרים לחקיקה. ההסכם אינו כולל את כיסוי חובותיה של זהות.

ההסכם כולל הצהרה כללית לקידום מדיניות של כלכלה חופשית, תקשורת חופשית וחרות אדם ואזרח בישראל. ההסכם אינו כולל התערבות בנושאי דת ומדינה. עם זאת, סוכם על שיפור השירות, המידע וקיצור זמן ההמתנה לעולים להר-הבית.

עוד סיכמו הצדדים על הקמתה בתוך שלושה חודשים של ועדת שרים בה יהיה חבר פייגלין לגיבוש מדיניות מדיניות הגירה ברורה וטיפול במסתננים. כן סוכם על אכיפה שוויונית של כל חוקי התכנון והבנייה על כל האזרחים, כולל ביהודה ובשומרון (מתנחלים בלבד?).

סיכומים נוספים:

  • חקיקת חוק לעידוד עסקים חדשים במסגרתו יינתן פטור ממס לעסקים שמחזורם השנתי הוא מתחת לשני מיליון שקל, בגובה הוצאות ההקמה לשנתיים הראשונות;
  • חידוש ועדת השרים לענייני הפחתת אסדרה בה יהיה חבר פייגלין;
  • קידום שקיפות בתאגידים סטטוטוריים;
  • התקנת תקנות למסלול ירוק לעסקים החדשים. עסק המודיע כי הוא עומד בכל הכללים על-סמך דיווח עצמי יקבל רישיון לעסק, למעט חריגים שיוגדרו בחוק;
  • קביעת יעד לאומי – טיפוס לעשירייה הראשונה של מדד קלות עשיית עסקים של הבנק העולמי בתוך חמש שנים.
  • במהלך המושב הראשון של הכנסת יחוקק חוק לגליזציה לחולים שיתיר רכישת קנביס לצרכים רפואיים לפי קביעת הרופא המטפל מכל ספק מורשה בארץ ובחו"ל – על-פי בחירת המטופל. הייבוא יהיה בפיקוח הרשויות וההפצה תהיה בבתי המרקחת. נושא זה יוכנס להסכמים הקואליציוניים עם יתר המפלגות.

‏ועדת הבחירות המרכזית מבהירה כי כל 15 מועמדים של זהות יצטרכו להתייצב אישית בפני השופט חנן מלצר ולהתפטר. אם אחד או יותר מחברי הרשימה יסרב להתפטר, זהות תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. מרגע שכל מועמדי זהות יתפטרו סופית תצטרך ועדת הבחירות להשמיד 6 מיליון פתקי הצבעה.

אל מעמד ההצהרה הגיעו חברי זהות - ד"ר רונית דרור וארקדי מוטר וח"כים בליכוד המזוהים עם מדיניות ליברלית - השר אמיר אוחנה, שרן השכל ויואב קיש.

בנאומו אמר פייגלין כי זהות לא קיבלה את כל מה שביקשה, ומה שלא קיבלה לא נכנס להסכם, אך יש בכך התחלה של מצע זהות. "בהסכם שלפניכם יש בשורה גדולה לשוק הפרטי, להורדת יוקר המחיה, ולעסקים הקטנים בישראל. יש כאן בשורה נפלאה של שגשוג ושפע משרות שימתינו לעובדים, ולכן המשכורות יעלו, כי העסקים הקטנים הם יחדיו המעסיק הכי גדול", דברי פייגלין.

נתניהו החמיא למי שהיה יריבו לאורך שנים: "משה, זה לא סוד שהיחסים שלנו ידעו עליות ומורדות, בעיקר מורדות. כשפגשתי אותך לפני כמה ימים והתחלנו לשוחח הרגשתי שזו הפעם הראשונה ששוחחנו באמת. שיחות מעמיקות, ארוכות ואני אומר לכם מאוד מעניינות, ואתה אמרת לי, 'תגיד למה זה לקח לנו 25 שנים לקיים שיחות כאלה?' טוב, יש לפעמים מקרים כאלה.

"אני רואה אותך שר בממשלה, אני רואה אותך שותף נאמן לדרך ולחזון, אני לא אומר את זה רק מן השפה אל החוץ ואילו אינן מילים בעלמא. אני באמת מתכוון לזה, ואני חושב שאנחנו נוכל לעבוד יחד בצורה יוצאת מן הכלל כדי להציב את היעדים האלה ולהשיג את היעדים האלה...ההצלחה שלנו תלויה בשילוב הכוחות לפני הבחירות ואחרי הבחירות".

תאריך:  29/08/2019   |   עודכן:  29/08/2019
עידן יוסף
+חוק חמור הבר
08:28 30/08/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אם גמל הוא סוס שתוכנן בידי ועדה, אזי הצעת החוק של אוחנה ודרעי להצבת מצלמות בקלפיות יוצרת חמור בר  ▪  היא מהווה פגיעה חמורה בזכות החוקתית לפרטיות ועלולה ליצור אפקט מצנן שיוביל מצביעים להחליט שהם לא באים
(רוצים שליטה. דרעי ואוחנה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+כחול לבן עברה את הליכוד: 32 מנדטים
08:24 30/08/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הפער בסקרים בין הגושים מצטמצם עם 55 מנדטים לגוש הימין ו-54 מנדטים לגוש המרכז-שמאל  ▪  המפלגות המתחזקות: כחול-לבן, העבודה-גשר  ▪  המפלגות הנחלשות: הליכוד, הרשימה המאוחדת  ▪  דורכים במקום: ימינה, ש"ס, יהדות התורה, המחנה הדמוקרטי
(גנץ. אשכנזי מוביל עליו [צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90])
+ינקלביץ': לא הבעתי עניין בהצטרפות לימין החדש
00:26 30/08/19  |  
בסוף דצמבר ומייד לאחר שנפתלי בנט ואיילת שקד הכריזו על הקמת מפלגת הימין החדש, עומר ינקלביץ' הביעה עניין להצטרף לרשימה. זאת, אף שאז כבר שובצה במקום ריאלי ברשימת חוסן לישראל, וכבר השתתפה בצוות האסטרטגי של מפלגתו של גנץ. ח"כ ינקלביץ' מכחישה את הדיווח בתוקף (ישראל היום).
+ש"ס: ליברמן יישב בממשלה אחת עם הרשימה המשותפת
00:19 30/08/19  |  
ש"ס טוענת כי ישראל ביתנו תצטרף להקמת ממשלת שמאל מובהקת עם המפלגות הערביות וכי לאביגדור ליברמן לא תהיה בעיה לשבת בממשלה אחת עם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה. בביטאון המפלגה, שהוקדש כולו לתעמולה עבור המפלגה ומחולק חינם, נכתב: "וכאן ישאל השואל, איך ליברמן המוכר לנו כאיש ימין יצטרף. והתשובה פשוטה: ליברמן, האיש שיכול ללמד ציניות מהי, הוכיח כבר פעם אחר פעם שאין גבול לאופורטוניזם שלו. במהלך המשא-ומתן הקואליציוני האחרון, שכשל אך ורק בגלל ליברמן ובשלו נגררה מדינה שלמה שוב לבחירות, התברר לכולם כי ליברמן יעשה הכל על-מנת להפיל את ראש הממשלה נתניהו ולהקים ממשלת שמאל ללא החרדים". עיתון "הדרך" גם מאיים על הקוראים ב"ממשלת אימים בראשות גנץ ולפיד שבה ליברמן יהיה שר הביטחון, עודה שר הפנים איימן עודה, שר הדתות אלעזר שטרן, שר הפריפריה רם בן ברק, שרת החינוך סתיו שפיר, שר החוץ אהוד ברק ושרת הבריאות יעל גרמן.
+הצעירים שירו באקדח צעצוע בכינוס כחול לבן: "מעשה קונדס"
23:27 29/08/19  |  
המשטרה עיכבה לחקירה שני תושבי רחובות בני 26 ו-16 שהודו כי ירו כדוריות פלסטיק (איירסופט) לעבר נוכחים בכינוס בחירות של כחול לבן. בחקירתם אמרו כי מדובר במעשה קונדס. ח"כ בני גנץ מסר: "ככה נראת הסתה. אני קורא לראש הממשלה לצאת בקולו ולמנוע כל אלימות, התלהמות, ופעולה שיש בה בכדי ליצור עימותים. ככה המגמה הזו מתחילה ואנחנו זוכרים איך היא נגמרה בפעם הקודמת". ברשימת נעם, ששניים מפעיליה הותקפו וכמעט נדרסו אתמול בצומת ירקון, קראו למשטרה למנוע אלימות במערכת הבחירות.
([צילום: דוברות המשטרה])
+רבבות יוכלו לצלם בקלפיות
23:07 29/08/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
על-פי ההצעה, כל חברי ועדות הקלפי, המזכירים, המשקיפים ועובדי ועדות הבחירות יוכלו להציב מצלמות  ▪  התיעוד המותר יכלול את כל שלבי ההצבעה, למעט הפעולות מאחורי הפרגוד
(רק כאן לא יצלמו [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+נתניהו בגיבושון הליכוד: "אל תלכו לים"
21:58 29/08/19  |  
יו"ר הליכוד בנימין נתניהו קיים אירוע "גיבושון" לחברי הכנסת של הליכוד. מן הכינוס יצאו הודעות תעמולה מטעם חברי הכנסת. ראש הממשלה עצמו אמר לח"כים: "אל תלכו לים, כל אחד יפעל בתחומו וננצח בלהט... אנחנו מתקדמים, יש התעוררות בשטח, אנחנו צריכים להביא אותה לשיא. נתניהו תקף את המפלגות החרדיות והתיות וטען שכביכול "צריך להוציא מהם בכוח שימליצו על נתניהו".
+סנוקרת ל"דרכנו"
21:52 29/08/19  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
בבחירות לכנסת ה-21 קבע יו"ר ועדת הבחירות המרכזית כי על תנועת דרכנו להירשם כ"גוף פעיל בבחירות", ב-20.8 היא קיבלה ממנו "דרכנו" סנוקרת, מה זה סנוקרת, אגרוף לפנים
(מלצר. מלים כדורבנות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+גנץ והסנסציות התקשורתיות
21:50 29/08/19  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
את מחול השדים סביב פרנויית ההדלפות שאחזה בראשי כחול לבן מכנה בני גנץ "לא סנסציה" והוא צודק
(גנץ. לשיר בקריוקי זה לא מזיק [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90])
+רחובות: ירי מרובה צעצוע בכינוס פוליטי
21:19 29/08/19  |  
אלמוני ביצע ירי ממכונית נוסעת מרובה צעצוע לעבר פעילים של כחול לבן במהלך נאומו ברחובות של ח"כ יאיר לפיד. הרקע אינו ידוע. שני הפעילים לא ניזוקו. המשטרה פתחה במצוד אחד היורה. לפיד הגיב על התקרית: "לא ירתיעו אותנו ולא יפחידו אותנו. נמשיך להיאבק על שינוי המדינה מול האלימות וההסתה".
+סקר: פרישת זהות אינה תורמת לליכוד ולעוצמה יהודית
20:37 29/08/19  |  
סקר מכון ipanel עבור חדשות 12 מעלה כי פרישתה של זהות מהתמודדות לא תביא לשינוי בתמונת הגושים, ולא תגדיל את כוחן של הליכוד ועוצמה יהודית שסברו כי יוכלו להרוויח מהמהלך. תוצאות הסקר: הליכוד 31; כחול לבן 30; הרשימה המשותפת, ימינה, ישראל ביתנו 10; יהדות התורה 8; ש״ס, המחנה הדמוקרטי, העבודה 7. עוצמה יהודית ממשיכה לעמוד על 0 מושבים עם 1.9^ תמיכב בלבד.
+כחול לבן: לא צריך לחכות לבחירות כדי לעשות רפורמת קנביס רפואי
20:21 29/08/19  |  
כחול לבן אומרים כי מאחורי מסך העשן של הצהרת נתניהו, נותרת הצהרה ריקה לתקשורת. "אין דבר כזה 'לגליזציה של קנאביס רפואי'. יתכבד ראש הממשלה נתניהו, יזמן את שר הבריאות נתניהו למשרדו ויורה לו להקל על מטופלי הקנביס. לא צריך לחכות בשביל זה עד לבחירות". הם שאלו היכן היה נתניהו בזמן שעשרות אלפי מטופלים סובלים ומבקשים עזרה.
+העבודה: ההסכם עם האולטרא-קפיטליסט יפגע במעמד הביניים ובחלשים
19:04 29/08/19  |  
מזכ״ל מפלגת העבודה, ערן חרמוני, אומר כי "ההבטחה למנות את פייגלין האולטרא-קפיטליסט לתפקיד כלכלי בכיר בממשלת נתניהו מלמדת כי אם חלילה הוא ייבחר, ממשלתו הבאה תפגע בצורה אנושה במעמד הביניים, בפריפריה ובשכבות החלשות". הוא פנה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיבחן את כשרות ההסכם שנחתם. לדבריו, נתניהו מנצל את מצוקתה הכספית של זהות, וסחר בין מפלגות אשר מבוסס על כספי ציבור הוא עבירה על החוק.
+בן-גביר: הייתי עם פייגלין בכל המאבקים
19:00 29/08/19  |  
יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר בפנייה למצביעי זהות: "הייתי עם פייגלין בכל המאבקים. נלחמתי בעד זכויות הפרט וזכויות אזרח, והייתי נגד פגיעת המשטרה באזרחים. יש לכם בית. יש לכם למי להצביע".
+סמוטריץ': מצופה מיתר המפלגות הקטנות בימין לגלות אחריות
18:57 29/08/19  |  
השר בצלאל סמוטריץ' (ימינה) ברך על הסרת המועמדות של פייגלין: "הצעד של פייגלין בו הוא דואג לעקרונות הרשימה שלו ומאידך-גיסא מגלה פרגמטיות ומוותר על ריצה לא ריאלית הוא מבורך וראוי להערכה. אחריות כזו על ידי כלל הגורמים במחנה, יכולה להציל את הימין ולמנוע הקמת ממשלת שמאל".
+ליצמן: מתווה חוק הקנביס הרפואי - על דעתי
18:55 29/08/19  |  
סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הודיע כי מתווה חוק הקנביס הרפואי המוצע בהסכם בין זהות לליכוד מתואם איתו. "מדובר במהלך חשוב שעל עקרונותיו הודענו במאי השנה, ופרסמנו תקנות בעניין. יחד נפעל שיאושרו מיד עם כינוס הכנסת החדשה. עפ”י עקרונות המתווה יהיה מעבר מרישיון שימוש בקנביס רפואי ממשרד הבריאות, למרשם רופא, למרבית האוכלוסייה והוצאה של החומר הפעיל CBD מפקודת הסמים המסוכנים, תוך מתן אפשרות לייבוא, בפיקוח הגורמים הרלוונטיים".
+מפלגת העבודה מאשימה את צה"ל בעשיית קמפיין לנתניהו
17:23 29/08/19  |  
מפלגת העבודה-גשר מאשימה את דובר צה"ל בעשיית קמפיין לראש הממשלה על גב בטחון המדינה. "יש לנו יותר מתהייה למה נתניהו, מועמד בבחירות ושר ביטחון במשרה לא מלאה, אישר פרסום כזה דווקא עכשיו". עם זאת, בירכו במפלגה את צה"ל על מאבקו המתמשך והחשוב לסיכול מיזם הטילים של חיזבאללה.
+מפלגת ימינה: אחרי זהות - התור של עוצמה לפרוש
15:49 29/08/19  |  
מפלגת ימינה, בראשות איילת שקד, ברכה את יו"ר זהות, משה פייגלין, על ההסכם שעליו חתם עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אשר כולל פרישה של מפלגתו מן הבחירות. "פייגלין גילה אחריות ציבורית והבין שמדובר בבחירות גורליות לעתיד המדינה, השלכת קולות לפח בעת הזאת משמעותה אחת - ממשלת שמאל שתסכן את עתיד מדינת ישראל. אנו בטוחים שמצביעי זהות ימצאו בימינה בית כלכלי ליברלי שימשוך את כלכלת ישראל ימינה", אמרו במפלגה.

"אנו קוראים לעוצמה יהודית - עכשיו תורכם. אם עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל באמת חשובים לכם גלו אחריות לאומית ופרשו. כל קול למפלגה שלא עוברת הוא עוד קול לשמאל", לשון הודעת ימינה.
+לפיד: השותף החדש של נתניהו נגד חילונים וחושב שנתניהו הוא אסון
14:21 29/08/19  |  
יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, הגיב על ההודעה בדבר הסכם שנחתם בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבין יו"ר זהות, משה פייגלין. לטענתו, "השותף החדש של ביבי הוא נגד חילונים, בעד מדינת הלכה וחושב שנתניהו הוא אסון. תפנימו ביבי ימכור את המדינה תמורת חסינות".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: רואה אותך שר בממשלה; פייגלין: לא קיבלנו כל מה שביקשנו
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
לימינה
29/08/19 19:24
2
לשקד השמאלנית !
29/08/19 19:32
3
יערה רבינוביץ
29/08/19 22:20
4
Haim Mevin, NYC
29/08/19 22:52
5
ישמעאל
29/08/19 23:01
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר מפלגת זהות משה פייגלין, הגיעו להסכם ביניהם. בשעה 17:00 ימסרו השניים הצהרה משותפת. מדובר בהצהרה על פרישת מפלגת זהות מן המרוץ לכנסת ה-22.
29/08/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר חד"ש, והמועמד המוביל של ה"רשימה הערבית המשותפת", איימן עודה, הכניס את הרשימה הזו, שקמה מחדש כדי להוציא יותר מצביעים לרחובות, לבעיית מבוכה שרק טירונים פוליטיים יכולים לעולל דבר כזה. ביום שבית המשפט העליון דן בבקשת הליכוד ו"עוצמה יהודית" (תנועת "כך" בתחפושת חדשה...) לפסול את ה"רשימה המשותפת" מלרוץ בבחירות הקרובות, הרי שאיימן עודה הכריז בתקשורת הישראלית כי הוא מוכן להיכנס לקואליציה בראשות בני גנץ ותנועת "כחול לבן". עבור התקשורת זו הייתה באמת סנסציה אבל עבור רוב הערבים זה נע בין זעם למבוכה, ואילו עבור בני גנץ ו"כחול לבן" זה נע בין השפלה למבוכה.
לאיילת ולנפתלי בכינון ישיר
29/08/2019  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
ועדת הבחירות המרכזית תפעיל ביום הבחירות לכנסת מספר טלפון ייעודי, אליו יוכל להתקשר כל אדם שיהיה עד למקרים בלתי תקינים בקלפיות. כך מסר (יום ה', 29.8.19) יו"ר הוועדה, השופט חנן מלצר, בכנס של לשכת עורכי הדין.
29/08/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
‏ראש חברת החקירות CGI, השר לשעבר יעקב פרי, הבהיר כי החברה שהוא עומד בראשה לא טענה שפצחנים רוסים חדרו לטלפונים של בכירים במטה כחול לבן, אלא רק העריכה שהגורמים העוינים שעשו זאת הם ממזרח אירופה.
29/08/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il