|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
לא רק קריאה בקלפים - 5 שימושים בקלפים
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים

לפיד: רק נתניהו עומד ביננו לבין ממשלת אחדות

05/09/2019  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות

יו"ר יש עתיד ובכיר כחול-לבן, ח"כ יאיר לפיד, הצהיר כי רק הנוכחות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מונעת הרכבת ממשלת אחדות בין כחול לבן לבין הליכוד.

"כרגע אדם אחד עם שלושה כתבי אישום חמורים עומד בינינו לבין ממשלת אחדות, וההיגיון הפוליטי והציבורי וטובת המדינה אומר שהאדם האחד הזה צריך לזוז ואנחנו נקים ממשלת אחדות לאומית, ליברלית, כלכלית, אזרחית, טובה וחזקה", אמר (יום ה', 5.9.19) בוועידת המשפיעים של קשת 12.

תאריך:  05/09/2019   |   עודכן:  05/09/2019
איציק וולף
+סקר: הימין מתקרב ל-60; המחנה הדמוקרטי צונחת
00:35 06/09/19  |  
סקר מכון מאגר מוחות עבור ישראל היום ו-i24news: הליכוד 31; כחול לבן 30; הרשימה המשותפת, ישראל ביתנו 11; ימינה 8; יהדות התורה, ש"ס 7; העבודה-גשר 6; המחנה הדמוקרטי, עוצמה יהודית 4.
+סקר: ביטול הרוטציה יתן לכחול לבן מושב נוסף
00:11 06/09/19  |  עידן יוסף
סקר מכון סמית עבור מעריב ורדיו ללא הפסקה: הליכוד, כחול לבן 32; ישראל ביתנו 10; הרשימה המשותפת, ימינה 9; ש״ס 8; יהדות התורה, המחנה הדמוקרטי 7; העבודה 6. עוצמה יהודית 0 (2.5%). עוד מהסקר: ויתור מצד יאיר לפיד על הרוטציה יוסיף לכחול לבן מושב נוסף, על חשבון העבודה-גשר.
+הרב קניבסקי מבטיח כסף למי שיגיע מחו"ל להצביע
23:44 05/09/19  |  עידן יוסף
גדול הרבנים, הרב חיים קניבסקי, אומר כי הברכה שיקבל מי שבחר להגיע להצביע בבחירות בארץ וויתר על הגעה ארצה לחופשת סוכות, היא כסף. בסרטון שהפיצה רשימת יהדות התורה, לא אומר הרב למי להצביע, אך דעתו בעניין ידועה.
+יו"ר הימין החילוני קובי הורחק לאחר שביקש לחולל מהומה בבני ברק
23:39 05/09/19  |  עידן יוסף
יו"ר הימין החילוני, רון קובי, הגיע לבני ברק כדי להתגרות בתושבים החרדים לצורכי בחירות, ולאחר שהחלה התקהלות קולנית סביבו, החליטה המשטרה לסלקו מן המקום.
+"לפיד וליברמן ליברלים עד שזה מגיע למו"מ הקואליציוני"
23:21 05/09/19  |  עידן יוסף
יו"ר המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ: "יש כמה מפלגות 'ליברליות' שמבטיחות מלחמה במדינת הלכה מכאן ועד... עד שזה מגיע למו"מ קואליציוני. ואז הן 'ליברליות' מאוד לגבי ההבטחה שלהן לבוחר: מוותרות לחרדים, נכנעות לרבנים, ומוכנות לקבל הדתה תמורת תפקיד שר אוצר בשביל לפיד וחוק עונש מוות למחבלים בשביל ליברמן. אותנו זה לא יעבור. אנחנו לא ניתן לרבנים חשוכים ולעסקני דת להיכנס לבתי הספר שלנו תמורת שום דבר. לא נוותר על מלחמה בהדתה תמורת שום דיל".
+שקד: חוק המצלמות חייב לעבור
23:16 05/09/19  |  עידן יוסף
יושב-ראש ימינה, איילת שקד, תומכת בחוק המצלמות. "חוק המצלמות חייב לעבור או שוועדת הבחירות המרכזית תשים מצלמות מצידי בכל הקלפיות", אמרה בוועידת "בשבע" להתיישבות. "ראינו את הזיופים בעיניים שלנו. העברנו כמה קלפיות לוועדת הבחירות כדי שתעביר למשטרה ותפתח חקירה. הימין החדש היה עובר ובל"ד היו נופלים. אם לא אראה כאן אחוזי הצבעה גבוהים אתאכזב מאוד. אנחנו לא רוצים לתקוף בתוך הגוש, אבל רוצים לחדד את ההבדלים. במשך כמה שבועות הליכוד תקף אותנו ללא הפסק. הם הפסיקו וטוב שכך. הגוועלד יגיע גם יגיע. מה שמשנה זה גודל הגוש ולא גודל המפלגה ויהיה מחוסן יותר". בהקשר לדברי גנץ שלא יישב עם סמוטריץ', אמרה שקד שהיא יכולה להגיד לגנץ שמי שמקלל חבר מהרשימה שלה, היא בטח לא תשב איתו.

+בנט: אני מומחה להשמדת רקטות של חיזבאללה
23:12 05/09/19  |  עידן יוסף
נפתלי בנט (ימינה) התייחס בוועידת "בשבע" להתיישבות לתגובת צה"ל למתקפת החיזבאללה, ואמר: "טקטית המהלך בצפון היה מתוחכם אבל התקלקל בגלל עודף ברבורים, החגיגות היו מוגזמות. ככה לא נראית הרתעה. אחרי צוק איתן כשמעמדי זינק בקבינט, התחלתי לקדם דוקטרינה שנקראת לבנון שווה חיזבאללה. אני מומחה להשמדת רקטות של חיזבאללה. אחרי 15 שנה שעסקתי בזה בתור מפקד של צה"ל אי אפשר לפגוע בהן הן מוסתרות בתוך המון בתים. יש מטבח, חדר שינה וחדר טילים. אני אומר לתושבי דרום לבנון, אין יותר הפרדה".

+רבני חב"ד: אין להצביע לרשימה שספק אם תעבור
22:29 05/09/19  |  עידן יוסף
במכתב בית דין רבני חב"ד עליו חתומים הרב אברהם מיכאל הלפרין, הרב משה הבלין, הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, הרב יוסף הכט, הרב אליהו יוחנן גורארי והרב מנחם מענדל גלוכובסקי כותבים בין היתר להצביע בעד הרשימה היותר חרדית שתדאג לשלמות העם ולשלמות הארץ כפי רצון הרבי בנוסף כותבים ומדגישים לכן אין להצביע עבור רשימה אשר יש ספק אם תעבור את אחוז החסימה.
+יוצאי רשימת זהות מביעים תמיכה בימינה
21:52 05/09/19  |  עידן יוסף
אחרי הסכם פייגלין-נתניהו, אישים מרכזיים ב"זהות" בהם מספר 2 במפלגה גלעד אלפר קוראים להצביע דווקא למפלגת ימינה. יחד עם ליבי מולד ורפאל מינס, ולאחר מו"מ עם בנט ושקד, הכריזו במסיבת עיתונאים על תמיכתם, ואיילת שקד התחייבה: "נאפשר לכל אדם להתנהל בצורה עצמאית מבחינה כלכלית עם כמה שפחות התערבות מצד המדינה".
+חוק המצלמות מובא לאישור הממשלה
21:38 05/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אם החוק יאושר בממשלה ביום ראשון, היא תבקש להעביר אותו בתהליך מזורז בכנסת ביום שני - שמונה ימים בלבד לפני הבחירות לכנסת ה-22
(מנדלבליט. מניעה מקידום החקיקה [צילום: הדס פרוש, פלאש 90])
+ניצן דוחה הביקורת על פסילת המועמדים
20:45 05/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אומר שהתנגדות הפרקליטות לפסילתם של עוצמה יהודית ובן-גביר - לצד תמיכתה בפסילתם של בן-ארי, גופשטיין ומרזל - מראה שאין היא נוטה נגד הימין  ▪  "איש לא ביקש לפסול את ח"כ יזבק"
(אחד נפסל, אחד לא [צילום: נעם רבקין-פנטון, פלאש 90])
+סקרי הערוצים: קרב צמוד בין גוש הימין לגוש השמאל-מרכז
20:29 05/09/19  |  עידן יוסף
סקרי ערוצים 13 ו-12: הליכוד, כחול לבן 32; ישראל ביתנו 11-9; הרשימה המשותפת 10; ימינה 10-9; יהדות התורה 8; ש"ס, המחנה הדמוקרטי 7-6; העבודה-גשר 6-5. זו הפעם הראשונה בה הפער בין גוש הימין לגוש השמאל הצטמצם עד כדי חוסר בהירות על מי יטיל הנשיא להרכיב את הממשלה הבאה.
+סער לא החרים את ועידת המשפיעים: חשבתי שנכון להופיע ולבטא את עמדות הליכוד
17:38 05/09/19  |  
בכיר הליכוד, השר לשעבר גדעון סער, העריך כי בבחירות הקרובות יקבל גוש הימין 61 מנדטים ונתניהו יוכל להרכיב ממשלת ימין-חרדים. "אנחנו לא יודעים איך תסתיים הרכבת הממשלה. לכן זה היעד שלנו - וכל מי שרוצה סוג כזה של ממשלה, שלא יתפתה מהספינים של ש"ס ומפלגות אחרות ויצביע רק ליכוד", אמר בוועידת המשפיעים של קשת 12.

סער התייחס גם לכך שהגיע אל הוועידה למרות קריאת ראש הממשלה להחרים אותה. "אני מכבד החלטה של כל אחד שבחר על פי שיקול דעתו, שיקול הדעת שלי היה שנכון להופיע. אלה במות חיונית עבורנו לבטא את העמדות של הליכוד על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר של הליכוד", אמר.

+המחנה הדמוקרטי מתחייב להשלים חוקה ממלכתית
16:49 05/09/19  |  
רשימת המחנה הדמוקרטי השיקה (יום ה׳, 5.9.19) את התוכנית להגנה על הדמוקרטיה ושלטון החוק. התוכנית נוסחה על ידי מועמדת המחנה הדמוקרטי לכנסת, הפרופ׳ למשפטים יפעת ביטון, כוללת מספר צעדים מפורטים שיהוו תנאי קואליציוני לכל כניסה לממשלה של חברי המחנה הדמוקרטי, ולאורה חברי המחנה מתכוונים לפעול בכנסת ה-22.

במסגרת התוכנית, מתחייב המחנה הדמוקרטי להשלים חוקה ממלכתית לישראל, לחוקק חוק שיחייב פרישה של ראש ממשלה שהוגש נגדו כתב אישום, להגביל בזמן את כהונת ראש הממשלה, לקבוע תנאי סף לתפקיד מבקר המדינה, לקדם מהלכים להגברת הנגישות לשירות הציבורי ועוד.
+נדחתה עתירה נגד חוק המצלמות
16:43 05/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
עמית דחה על הסף את עתירותיהם של שחר בן-מאיר, אבי ניסנקורן וכחול-לבן: הוגשו בניגוד לפסיקה הקובעת במפורש, כי בג"ץ לא יתערב בהליכי החקיקה ויבחן חוקים רק לאחר שיאושרו
(עמית. "כיבוד הדדי" [צילום: דרור סיתהכל, לשכת עוה"ד])
+עודה: "נתניהו לא רוצה ערבים בכנסת וגנץ לא רוצה ערבים בקואליציה"
15:03 05/09/19  |  מירב ארד
יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה התייחס (ה') בוועידת המשפיעים להתבטאויות שלו בתקופה האחרונה על כך שייתכן שייכנס לקואליציה עם גנץ: "אני רואה שנתניהו לא רוצה ערבים בכנסת וגנץ לא רוצה ערבים בקואליציה". על המצלמות בקלפיות: "הכוונה של נתניהו היא להפחיד את הציבור הערבי". עודה המשיך להתייחס לאפשרות של כניסה לקואליציה וטען שגם גנץ וגם נתניהו "מחפשים ערבי שאין לו זהות לאומית אישיות". עודה הסביר: "ערבי פרו ציוני, כמו שהם רוצים, יכול להיות שיביאו עלה תאנה".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפיד: רק נתניהו עומד ביננו לבין ממשלת אחדות
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אדם אחד בלי בגרות
5/09/19 16:57
2
לורשן
6/09/19 10:44
3
באום
6/09/19 17:13
4
זזזזזזז
6/09/19 17:43
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
אני משווה לנפשי בריכת שחייה נאה, במקום נאה, ומימיה טובים וצלולים ונקיים ויש בה מציל, לא אחד אלא מציל בדרומה ומציל בצפונה, ואין כמוה עוד בריכה ברמתה ובעונג הצרוף שהיא עתידה להעניק לשוחיה ולרוגעים סביבה. אבל היא ריקה מאדם. כל כך למה? מפני שבעליה ומפעיליה אינם מוכרים כרטיסי כניסה אלא למי שקונה בו במקום גם גלגל הצלה.
05/09/2019  |  יצחק מאיר  |   יומני בלוגרים
המלחמה בין נתניהו וצוותו לבין כלי התקשורת המדווחים על המעשים המיוחסים לראש הממשלה בשלושה כתבי האישום כפוף לשימוע, היא מלחמה טוטלית. האשמות הנשמעות מכל הצדדים קשות ביותר. המציאות עולה על כל דמיון. האלימות, השיסוי, ההסתה, האיומים, ומה לא, כל אלה הגיעו לדרגה מפחידה. אלא שבתוך כל בליל הידיעות והפרשנויות, מתעוררת שאלה מרכזית: האם זכותו של הציבור לדעת במי הוא הולך לבחור? האם יש חשדות נגדו, אילו סוגי חשדות? זו שאלה שצריכה להטריד כל אדם הגון הזכאי לקבל מידע על המועמדים האמורים לייצגו. הסתרת המידע מן הציבור, בכוונת מכוון או באיצטלה של שמירה על זכויותיו של הפרט, כולל הזכות לחפות כל לא הוכחה אשמתו, יש בה כדי לפגום קשות בבוחרים עצמם.
"מבקר המדינה החדש עובד בשביל נתניהו, הקשר בין מתניהו ונתניהו הוא מטריד מאד״ - אומר (יום ה', 4.9.19) יו"ר כחול לבן בראיון בוועידת המשפיעים, והוסיף כי "השקיפות היא אם כל הפתרונות. שילך לבנק ויבקש חוזה רגיל. המבקר עשה שגיאה חמורה. הוא יצר מציאות שמפטרת את ועדת ההיתרים, הלך לכיוון חדש, מסדר את הקלפים לנתניהו".
05/09/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
"כרוב אזרחי ישראל אני רואה בחומרה רבה את האפשרות שתתקיימנה בחירות שלישיות. כמי שנקרא אזרח מספר 1 אעשה כל מאמץ שתימנע כל אפשרות לבחירות שלישיות". כך אמר הנשיא ראובן ריבלין שפתח את ועידת המשפיעים של חדשות 12.
05/09/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
יו"ר העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ, פנה (יום ה', 5.9.19) באופן דחוף ליועמ"ש הכנסת, איל ינון בדרישה לעצור את חקיקת חוק המצלמות.
05/09/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
יעקב הוא עיתונאי אשר לא היו לו שאיפות אחרות מלבד תקשורת, עיתונאות, יצירת סיפור, הגשה, הבאת חדשה, כתיבה, הבאת מידע על נושאים מנושאים שונים
XTL עוסקת בפיתוח נוגדנים אנושיים נגד צהבת [צילום: פלאש 90]
תומר קורנפלד
XTL רוכשת את הפעילות תמורת הקצאת 45% ממניותיה בתוספת סכום קטן במזומן לבעלי מניות שיוצאים החוצה
דן מרגלית
דן מרגלית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il