|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

135 קווים חינם יתוספו ביום הבחירות

מערב יום הבחירות בשעה 20:00 ועד סיום השירות ביום הבחירות עצמו תתאפשר נסיעה חינם ב-630 קווים בין-עירוניים וברכבת ישראל גם למי שאינם בעלי זכות בחירה החיסרון: יש לברר מראש איזה קווים נכללים בהסדר
10/09/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
תחנת רכבת רעננה מערב בבחירות הקודמות [צילום: רכבת ישראל]

ועדת הבחירות המרכזית בשיתוף משרד התחבורה, הפיקה לקחים מן הבחירות הקודמות, והחליטה כי שירותי הנסיעה בתחבורה הציבורית הבין-עירונית ב-630 קווים וברכבת ישראל, יהיו חינם. זאת לעומת 495 בלבד במערכת הבחירות הקודמת באפריל - גידול של 135 קווים.

הנסיעה תתאפשר לכלל הציבור, גם למי שאינם בעלי זכות הצבעה לרבות ילדים ונתינים זרים, מהשעה 20:00 בערב יום הבחירות (יום ב', 16.9.19) ועד לתום פעילות התחבורה הציבורית ביום הבחירות (יום ג', 17.9.19). הזכאות להסעה לאילת וחזרה מאילת תתאפשר לאחר בדיקת זכאות וכפוף לרישום מוקדם מול מרכז המידע של אגד בטלפון כוכבית 2800.

הנוסע באוטובוס של התחבורה הציבורית הבין-עירונית יעלה לאוטובוס לאחר שווידא, כי אכן קו האוטובוס נכלל ברשימת הקווים הפתוחים לנסיעה חינם, באופן חופשי, ללא צורך בכרטיס. אולם על-מנת לברר את קווי האוטובוס הפתוחים לנסיעה חינם, נדרשים הנוסעים לפנות למוקד המידע של משרד התחבורה בטלפון כוכבית 8787, ובשל מורכבות התצוגה של הקווים מתקשים המוקדנים באיתור מהיר של המידע. משרד התחבורה אינו מנגיש את רשימת הקווים הפתוחים לציבור הרחב באינטרנט.


לעומת נוסעי האוטובוסים, הנוסע ברכבת נדרש למשוך "כרטיס נסיעה יום הבחירות" במכונת הכרטוס האוטומטית או בקופות הנמצאות בתחנות הרכבת.


מנכ"ל ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס, אומרת כי בבחירות אלה, גדל מספר הקווים הבין-עירוניים הפתוחים לנסיעה חינם, והיא מצפה כי היוזמה שנקטה הוועדה להקל על אזרחי ישראל להגיע לקלפי, תעודד גם את אלה אשר יהיו מרוחקים ביום הבחירות מהקלפי בה הם רשומים, לממש את זכותם להצביע בבחירות לכנסת ה-22.
רשימת קווי אוטובוס ללא תשלום ביום הבחירות 17.09.2019 / רשימה
625 הקווים בהם ניתן לנסוע ללא תשלום מערב יום הבחירות בשעה 20:00 ועד תום השירות ביום הבחירות עצמו

תאריך:  10/09/2019   |   עודכן:  10/09/2019
עידן יוסף
+נעם שכרה את שירותיו של מנהל מטה יום הבחירות של הליכוד ב-2015
23:35 10/09/19  |  עידן יוסף
רשימת נעם שכרה את שרותיו של יוסי דרוק כמנהל מטה יום הבחירות. דרוק שימש בתפקיד דומה מטעם הליכוד ב-2015. במטה נעם מתכננים לשנע את אלפי תומכי המפלגה באמצעות מתנדבים רבים, ומערך הסעים שמוקם בימים אלו. דרוק: "אנחנו נערכים לפעילות יום הבחירות בפריסה ארצית, נוכחות באשכולות בכל עיר ועיר ממטולה שבצפון ועד אילת שבדרום. אנו לא מוותרים על אף אזרח בארץ. כל אחד יכול להתחבר ולהאמין במטרות המפלגה, ועל כן אנחנו נילחם על כל קול וקול".
+הנגבי: הריבונות לא תכלול שטחים מחוץ לישובים
23:25 10/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השר צחי הנגבי מבהיר בבינתחומי כי משמעות המושג סיפוח, עליו מדבר נתניהו, הוא סיפוח ההתיישבות היהודית ולא החלת הריבונות הישראלית על הפלשתינים תושבי האזור  ▪  פרופ' מינץ: כשאירן וחיזבאללה אומרים שישראל לא תשרוד בעוד 30-20 שנה, הם מתכוונים לזה ובונים את האסטרטגיה המתאימה לכך"
(הנגבי. ריבונות בערבון מוגבל [צילום: הלל מאיר/פלאש 90])
+המחנה הדמוקרטי: תצהיר הליכוד כוזב, נגיד תלונה
22:06 10/09/19  |  עידן יוסף
המחנה הדמוקרטי: בתגובה להגשת תצהיר שקרי בעניין ניצול ההצהרה המדינית לתעמולה, על ידי דובר ראש הממשלה, יונתן אוריך, נגיש תלונה במשטרה ותלונה ליו"ר ועדת הבחירות.
+סקרי הערוצים: גוש הימין מתחזק, עוצמה יהודית עוברת
20:25 10/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+בני גנץ: הצהרת נתניהו - ספין והסחת דעת
19:56 10/09/19  |  
יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, אמר בסרקזם כי הוא שמח שאחרי 10 שנים נתניהו נזכר שגם הבקעה היא חבל ארץ חשוב. "אין לי ספק שגם ההבטחה הזו תסתיים בלא כלום, כי אין כלום. נתניהו הפעיל צבע אדום בשביל ספין שכל מטרתו להסיח את הדעת מילדי הדרום שישנים במקלטים. בעוד שבוע נחליף את הספינים במעשים", אמר.
+יעלון: נתניהו היה מוכן ליוזמת קרי, אני בלמתי אותו
19:45 10/09/19  |  
שר הביטחון לשעבר, ח"כ משה יעלון (כחול לבן) אמר כי נתניהו קיבל את יוזמת קרי ב-2014, שכללה פינוי הישובים בבקעת הירדן ונוכחות צבאית זמנית לאורך נהר הירדן (בין כביש 90 לנהר) לתקופה מוגבלת, של 3-5 שנים.

"מי שבלם אותו - זה אני. נתניהו מבין שעבר זמנו ומוכן במצוקתו להבטיח ריבונות גם על הירח רק כדי לשרוד", אמר.
+ימינה: ללא החלטת ממשלה מיידית - סיפוח הוא ספין פוליטי זול
18:55 10/09/19  |  
במפלגת ימינה כינו את דברי ראש הממשלה אודות כוונת סיפוח שטחי הבקעה וצפון ים המלח - "ספין פוליטי זול".

"נתניהו הסביר הערב מדוע חייבים להצביע ימינה ולא לליכוד. בגלל תכנית ביבי-טראמפ שמאפשרת החלת ריבונות אך ורק על היישובים היהודים בלבד ביו״ש תוך הפקרת המרחבים שסביבם. כך מזמין נתניהו את גנץ לממשלה. רק ימינה גדולה וחזקה תוודא ששטחי C לא יופקרו. וביחס לבקעת הירדן - אנו קוראים לנתניהו עוד הערב להעביר החלטת ממשלה כפי שהוחלה הריבונות על ירושלים. אין צורך בחקיקה. אנו נתייצב מיידית להצביע בעד. אחרת - ידע כל עם ישראל כי מדובר בספין פוליטי זול שנועד לקושש קולות ותו לא", לשון תגובת ימינה.

+רגבים: הצהרות נתניהו ייבחנו בבלימת השתלטות הרשות הפלשתינית
18:53 10/09/19  |  
תנועת רגבים, העוסקת בשמירה על אדמות המדינה ביהודה ובשומרון, ברכה את ראש הממשלה על הצהרתו בדבר כוונה להחיל את הריבונות הישראלית בבקעת הירדן ועל כל הישובים ביהודה ושומרון.

לטענת התנועה, מדובר בכתיבת פרק מפואר בהיסטוריה של העם היהודי, שעשה את צעדיו הראשונים בכניסתו לארץ המובטחת בבקעת הירדן. "אנו מצפים כי החלת הריבונות בבקעה תהיה הצעד הראשון בהחלת ריבונות ישראלית רחבה ומקיפה על מרחבי יהודה ושומרון", אמרו.

עוד הוסיפו כי הצעד הראשון בהחלת הריבונות הוא באכיפת החוק וקביעת עובדות בשטח. "ראש הממשלה נתניהו, הצהרותיך ייבחנו במעשים, ובידך הדבר. אנו מצפים כי כבר בימים הקרובים מדינת ישראל תבלום את ההשתלטות של הרשות הפלשתינית בבקעת הירדן כדי להביא להחלת ריבונות אמיתית של מדינת ישראל".
+מנהלת ג'יי סטריט ישראל: נתניהו קיבל מטראמפ רישיון להרוס
18:48 10/09/19  |  
יעל פתיר, מנהלת ג'יי סטריט ישראל, טענה כי באמצעות הצהרת הסיפוח, הציב עצמו נתניהו בראש מסע ההלוויה של התהליך המדיני ושל חלום שתי המדינות.

"נתניהו קיבל מטראמפ רישיון להרוס, והוא עושה בו את השימוש המרבי. הורס את הסיכוי לשלום, מנסה לקבור את פתרון שתי המדינות ומפקיר את עתיד מדינת ישראל. סיפוח משמעותו הפיכת ישראל ממדינה יהודית ודמוקרטית, למדינה גזענית ולא ציונית. היום נתניהו הבהיר את הבחירה, מדינה אחת עם מיעוט יהודי או שתי מדינות עם גבול מוסכם", טענה.
+ח"כ שלח: 10 שנים בתפקיד לא סיפחת, כמה אפשר לאחז עיניים?
18:45 10/09/19  |  
ח״כ עפר שלח (כחול לבן) הגיב על הצהרת נתניהו אחר הצהריים בדבר סיפוח בקעת הירדן וצפון ים המלח ואמר כי ‫ראש הממשלה של המילים הריקות הלם שוב. ‬
‫"עשר שנים בתפקיד לא עשית כלום, ועכשיו אתה מבטיח ריבונות בבקעת הירדן - אם תיבחר? ‬‫כמה אפשר לאחז עיניים?‬״, אמר.
+"אחיל ריבונות על הבקעה וצפון ים המלח"
18:36 10/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הבטחת בחירות של נתניהו בניסיון לקרוץ למצביעי הימין: "נחיל ריבונות ביישובים הישראלים ביהודה ובשומרון, על הבקעה ועל צפון ים המלח"  ▪  הפלשתינים זועמים ומזהירים את ישראל מפני סיפוח חלקים ביהודה ובשומרון
(נתניהו. הבקעה וצפון ים המלח)
+נדחתה העתירה נגד שידור ישיר של דברי נתניהו
17:03 10/09/19  |  
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, דחה את העתירות שהגישו מפלגות כחול לבן והמחנה הדמוקרטי נגד שידור ישיר של מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצפויה להיפתח בשעה 18:00.

לדבריו, חזקה על גופי התקשורת אם יגיעו למסקנה שיש בדברים שיאמרו משום תעמולת בחירות, או חריגות מהערך החדשותי של המידע שיימסר - הם יפסיקו מיזמתם את "השידור החי" לשם עריכתו, קודם לשידורו מחדש, ללא מסרים תעמולתיים.
+מדוע עוצמה ונעם אינן רצות יחד
15:28 10/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בניגוד למקובל לחשוב, הסיבה שבגללה שתי הרשימות אינן רצות יחד אינה נובעת משילובם של חילוניים או נשים ברשימה, אלא דווקא מסיבה הנוגעת לסכנת איבוד הקולות על מזבח אחוז החסימה
(בן גביר. סיבות אחרות ממה שחושבים [צילום: פלאש 90])
+המחנה הדמוקרטי: לאסור שידור ישיר של נתניהו
14:55 10/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
רשימת המחנה הדמוקרטי עתרה בפני יו"ר ועדת הבחירות המרכזית בדרישה לאסור שידור חי של מסיבת העיתונאים שיקיים היום ראש הממשלה, בנימין נתניהו  ▪  "בייחוד כאשר מדובר ב-7 ימים בלבד לפני מועד הבחירות עולה החשש להיגררות לדברי תעמולה"
(לפחות שיהוי של 10 דקות [צילום: מרק ישראל סלם])
+48 אלף מצביעים חדשים נוספו מאז אפריל
14:22 10/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את אומדן בעלי זכות הבחירה - 5.8 מיליון בני אדם  ▪  84% מבעלי זכות הבחירה הם יהודים ואחרים, ו-16% הם ערבים ודרוזים
([צילום: נתי שוחט, פלאש 90])
+המודל ושברו
13:00 10/09/19  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
בשולי הכותרות: יום הבוחר -די לשבתון  ▪  עם סגולה - די לסטיגמות  ▪  ולקינוח בקטנה
(ימי חופשה נוספים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ימינה בתגובה להשחתת תמונות של שקד: "ייאלצו להתרגל"
12:03 10/09/19  |  מירב ארד
ימינה בתגובה להשחתת התמונות של יו״ר ימינה איילת שקד בירושלים: יש מי שמתקשה לראות אישה חזקה, מנהיגה ומובילה בראשות מפלגת ימין. המרחב הציבורי יאלץ להתרגל לכך".
+נתניהו ימסור אחה"צ הצהרה מדינית
11:45 10/09/19  |  מירב ארד
ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו ימסור הצהרה מדינית בשעה 17:00 בכפר המכבייה - כך נודע ל-News1.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
135 קווים חינם יתוספו ביום הבחירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
הבחירות תמו, גוש הימין כמעט זהה לגוש השמאל. גוש השמאל כולל את המפלגות הערביות אשר אומרות לנשיא שיתמכו בגנץ לראשות הממשלה, ולכן נתניהו כל כך מתאמץ למנוע זיופים במגזר. ואז במוצאי הבחירות, מעגלי הריקוד של כחול לבן שוב סובבים בתחושת אופוריה מזויפת וחסרת בסיס, המשתלטת על כחול לבן. אז שואל הנשיא את ליברמן על מי אתה ממליץ?
בסמכותה של הממשלה להביא לכנסת חוקים, בסמכותה של הכנסת לקבל את החוקים או לדחות אותם, אך אין מקום לרשויות השלטון לדחוף את האצבעות לעיניים של הרשויות האחרות וזו בדיוק משמעותה של הצעת החוק הממשלתית למצלמות בקלפיות.
הרשימות לכנסת ה-22 נסגרו: 32 מפלגות יתמודדו בבחירות הקרובות. אבל בכל הסקרים באמצעי התקשורת השונים, בעיתונים ובערוצי הטלוויזיה, מדברים על תשע מפלגות, אולי על עשר בלבד. למרות שהסקרים לא אמינים ולא משכנעים, באמצעי התקשורת ברור, שרוב מוחלט של המפלגות הרשומות לא יעברו את אחוז החסימה. נדמה לי שאת הציבור זה לא משכנע. הציבור לא מתעניין בבחירות.
10/09/2019  |  יאיר דקל  |   יומני בלוגרים
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עורך דיונים מרתוניים בניסיון להכריע האם לקרוא למצביעים הפוטנציאליים של עוצמה יהודית להצביע למפלגה או להימנע מהצבעה לה בבחירות.
09/09/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
ראשי מפלגת כחול לבן טוענים כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עשה שימוש פסול במידע מודיעיני במסיבת העיתונאים שבה הודיע כי נחשף אתר לפיתוח נשק גרעיני באירן.
09/09/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (ב)  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   תחבורה ציבורית  /  מי ומי  
מוסי רז גינה מות מחבל בכלא  /  איציק וולף
עמרי מניב הוצא לחופשה כפויה  /  עידן יוסף
חוק המצלמות לא עבר בוועדה; לא יקודם לאישור המליאה  /  מירב ארד
מה מוציא אדם מן העולם  /  אסתר שניאורסון גרי
גנץ בעד גנץ  /  ציפי לידר
אני מתגעגע לרבי בנימין  /  איתן קלינסקי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il