|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים

הנגבי: הריבונות לא תכלול שטחים מחוץ לישובים

השר צחי הנגבי מבהיר בבינתחומי כי משמעות המושג סיפוח, עליו מדבר נתניהו, הוא סיפוח ההתיישבות היהודית ולא החלת הריבונות הישראלית על הפלשתינים תושבי האזור פרופ' מינץ: כשאירן וחיזבאללה אומרים שישראל לא תשרוד בעוד 30-20 שנה, הם מתכוונים לזה ובונים את האסטרטגיה המתאימה לכך"
10/09/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
הנגבי. ריבונות בערבון מוגבל [צילום: הלל מאיר/פלאש 90]

השר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי (ליכוד) מבהיר את כוונת ראש הממשלה, שהודיע על החלת ריבונות ישראלית בהתיישבות ביהודה ובשומרון, ואמר כי היא תחול רק בתחומי הישובים הישראלים אך לא מחוצה להם. במסגרת חבר-דיון בכינוס ה-19 של המכון למדיניות נגד טרור (ICT) בבינתחומי הרצליה, אמר: "לפני שלוש שנים קיבלנו במרכז הליכוד החלטה פה אחד, להחיל את החוק הישראלי על ההתיישבות היהודית באיו"ש, דבר אשר נקרא היום סיפוח או החלת ריבונות לא מדובר על סיפוח בשטח בסגנון רמת הגולן או ירושלים, מדובר על 400 אלף תושבים שהחוק הישראלי לא חל עליהם, עובדה שבמשך 50 שנה מבטאת אנומליה.

"על-פי השקפתנו, אנחנו לא מוכנים לפינוי יהודים מאיו"ש בכל הסדר מדיני, ולכן אנחנו רואים בצעד הזה חשוב. לא מקבלים החלטות בשטח כל עוד לא הוצגה במלואה תוכנית המאה של טראמפ כדי לא לפגוע בתוכניתו. בכל מקרה המושג סיפוח משמעותו סיפוח ההתיישבות היהודית ולא החלת הריבונות הישראלית על הפלשתינים תושבי האזור".

השר הנגבי ענה לטענות על כך שרה"מ נתניהו רותם את סדר היום הביטחוני לטובת קמפיין הבחירות שלו ואמר: "המורכבות היא בעיקר בתקשורת, מקבלי ההחלטות מנותקים לחלוטין מהשיקולים הפוליטיים (ככל שזה אנושי) בעת קבלת ההכרעות הביטחוניות בדיוני הקבינט. חשיפות שמוביל רה"מ, כמו למשל בעצרת האו"ם בנובמבר האחרון, התקבלו לאחר היוועצות עם כלל הגורמים הביטחוניים ולא הפוליטיים. התזמון לפרסום נבע מכך שסבא"א קיבלה החלטה בנושא וסיימה את הליכי החקירה שלה. המהלך האסטרטגי של בידוד אירן הוא אינו דבר פוליטי. הדבר היחיד שפוליטי כאן הוא הביקורת הפוליטית, כי למעשה הביקורת הזאת אומרת שצמרת מערכת הביטחון קיבלו החלטה פוליטית".


בהתייחס לשאלתה של המראיינת, טלי ליפקין-שחק, לגבי המורכבות של שיח ביטחוני בתקופת בחירות, טען ח"כ עפר שלח (כחול לבן): "במערכת הבחירות הזאת הדבר הזה קשה וחמור. ראשית, אנחנו כבר שנה במערכת בחירות ובמדינה כמו ישראל שבה תמיד יש אירועים ביטחוניים הדבר יוצר ממשק הרבה יותר קרוב. יש פה משהו הרבה יותר עמוק, כל לילה צה"ל פעיל, רמת החיכוך שאנחנו נמצאים בה והממשק של הדרג המדיני עם הצבא הדוק מאי פעם וכמעט כל דבר שנעשה הסוגיות של איך והאם הוא מתפרסם, במערכה בין המערכות הצעד שיוביל לכך שלא תהיה הסלמה, ובמצב הזה עם צרכים פוליטיים, רה"מ שתמיד מטשטש את הגבולות האלו, האם צריך לשנות את מדיניות העמימות שלנו הנהוגה בסוריה מאז 2011. הבעיה העיקרית שזה מערער את הביטחון של הציבור.


"דרג מדיני אמור לקרוא לדרג צבאי ולתת לו הוראות למשימה, זאת לא הסיטואציה, המערכות של זמננו מתרחשות יותר בקריה בחדרי קבלת ההחלטות לעיתים יותר מאשר בשדה הקרב וזה שם על הדרג הצבאי אחריות כפולה ראשית להיות נועז ולפרוץ את גבולות השיח, להיות שותף ליעדים ולתמונות הניצחון. שנית, להיות נוקשה ביותר בשמירה על הגבולות.

"כשיבוא הסדר מדיני זה או אחר, עם משמעויות פוליטיות, השאלה מה אומרת צמרת צה"ל תהיה חשובה. יש מי שרוצה להחליש את מעמד הדרג הצבאי על-ידי הניסיון לציירה כחלשה... יש לנתניהו היסטוריה ארוכה של הפרת עמימות ארוכת שנים, אבל בשנה שנתיים האחרונות באופן סיסטמטי ומכוון הוא מפר את המדיניות הזו, זה לא שהוחלט לשנות את המדיניות, מדיניות העמימות משרתת אותנו".

ח"כ עמיר פרץ, יו"ר מפלגת העבודה-גשר, אמר: "אני לא חשוב שיש למישהו ספק שרה"מ מנסה בכל דרך להשתמש במערכת הביטחון כחלק מהקמפיין שלו, השופט מלצר נאלץ לתת את דעתו לעניין ולפרט מתי מותר ומתי אסור. האירוע של אתמול הוא חד-משמעי פוליטי. אם מערכת הביטחון רואה לנכון בעיתוי הזה לחשוף את שיש לאירנים היה צריך להיות מסיבת עיתונאים אפילו לא של הרמטכ"ל אבל של ראש אמ"ן ואולי של ראש המוסד היו צריכים להופיע ולהציג את זה וזה היה נראה הרבה יורת רציני וגם המסר היה רחוק לחלוטין.

"אני חושב שיש לנו צבא מדהים, יהיה קשה מאוד לעשות מניפולציה על צה"ל. בסוף כל מדינאי חושש ממניפולציה כושלת שתובלי למחיר כבר. מערכת הביטחון לא צריכה להיכנס לעימות מעצם העבודה שהיא אומרת שהיא לא מתחברת למה שאתם אומרים. אין שימוש בוטה בצה"ל אם יחליט רמטכ"ל להתנגד לו.

הפרופסור אלכס מינץ, סגן נשיא לעניינים אקדמי בבינתחומי הרצליה וראש התוכנית לפסיכולוגיה פוליטית וקבלת החלטות, ניתח בכינוס את קבלת ההחלטות של המנהיגות האירנית ביחס לישראל: "אירן והחיזבאללה עברו מאסטרטגיה של הרתעה מול ישראל לאסטרטגיה של הרתעה פלוס הכרעה. הסיבה שהם הבליגו, באופן יחסי, על התקפות עליהם בסוריה-עירק היא לא רק הנחיתות שלהם מול צה"ל. הם בונים יכולות צבאיות לא רק להרתיע את ישראל, אלא כדי להגיע להכרעה מולה. כשהם אומרים שישראל לא תשרוד בעוד 30-20 שנה, הם מתכוונים לזה ובונים את האסטרטגיה המתאימה לכך.

"הם שומרים את ארסנל הטילים העצום שלהם למקרה בו ישראל תתקוף את אירן. וגורם ההרתעה שלהם מול ישראל הוא ההבנה בישראל שנספוג פגיעה חמורה בעורף, במטרות אסטרטגיות כמו בסיסי חיל-האוויר, מפעלי האמוניה ובתי זיקוק, הכור בדימונה ועוד. וזה אכן מרתיע והרתיע את מקבלי ההחלטות בישראל מלתקוף".

מינץ התבסס בדבריו על מחקר עומק שעשה צוות חוקרים מהתוכנית לקבלת החלטות ופסיכולוגיה פוליטית בבינתחומי, ובו ניתחו את תהליך קבלת ההחלטות בשלושים החלטות של המנהיגות האירנית.

"אירן מתקרבת כיום למימוש וקידום תוכנית הגרעין שלה ואינה עושה חשבון לאיש - לא לארצות הברית, לא לישראל, לא למדינות המפרץ ובטח לא לאירופים. אם קודם זה היה בפיקוח הפקחים ובסתר פה ושם, עכשיו זה בגדול ובגלוי".

מינץ מנה שלוש סיבות עיקריות להתנהלות האירנית: "פוליטית - הנשיא טראמפ הודיע שהוא לא רוצה בהחלפת המשטר האירני, שזה הדבר שהם חששו ממנו במיוחד, ומבחינתם הם קיבלו אישור לצפצף על העולם ולהתקדם בתוכנית הגרעין. זו קבלת החלטות רציונלית ומחקרי העומק שלנו על המנהיגות האירנית מראים שבניגוד לדימוי שלהם, הם מאוד רציונליים בהחלטותיהם. הסיבה השנייה היא כלכלית: אירן מרגישה בטוחה בזכות הסכמי ענק שחתמה עם סין ורוסיה, וקשרי מסחר אמיצים עם טורקיה. "הסנקציות אולי קשות", הסביר, "אך הן אינן חונקות, ואירן מסוגלת לעמוד בהן. הסיבה השלישית היא השינוי בממד ההרתעה הצבאית: טראמפ לא הגיב על הפלת המל"ט האמריקני ואף אמר שאינו מעוניין במלחמה. עבור האירנים זה היה איתות ברור ולא צפוי שהאמריקנים יימנעו משימוש בכוח מולם.


"בשפה של תורת ההחלטה, השינוי בשלושת הממדים הללו של קבלת ההחלטה האירנית, שינה את הקלקולציה של קבלת החלטות של האירנים לכיוון המשך פיתוח הגרעין. ובשורה התחתונה: אירן בדרך לגרעין ואיש לא עוצר אותה".

תאריך:  10/09/2019   |   עודכן:  10/09/2019
עידן יוסף
+חוק המצלמות נפל בקריאה ראשונה
13:05 11/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בקריאה ראשונה נפלה הצעת חוק המצלמות שמקדם רה"מ נתניהו, לאחר שהליכוד לא הצליח להשיג רוב  ▪  נתניהו: ליברמן מפיל סדרתי של ממשלות ימין  ▪  ח"כ עודה הוצא מהאולם לאחר שהצמיד מצלמת סלולרי לפניו של רה"מ
(נתניהו. "להצביע בעד החוק" [צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת])
+נתניהו: "אביא להחלטת הממשלה את הסדרת מבואות יריחו"
12:46 11/09/19  |  מירב ארד
ראש הממשלה, בנימין נתניהו הודיע (יום ד') במליאת הכנסת: "אני מתכוון להביא להחלטת הממשלה הסדרת הישוב מבואות יריחו. זהו צעד המשך להכרזה על הריבונות. זה מה שנכון לעשות, זה מה שצריך לעשות".
+נתניהו: "לא יודע איפה צהלו יותר - בעזה או אצל גנץ ולפיד"
12:42 11/09/19  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בדיון על חוק המצלמות: "שמעתי את צהלות השמחה של לפיד וגנץ. אני לא יודע איפה צהלו אתמול יותר אצל עזה או אצל לפיד וגנץ?". נתניהו הוסיף "ליברמן מהפחד אפילו לא נמצא כאן".
+החל הדיון בכנסת על חוק המצלמות לקראת הצבעה ראשונה
12:32 11/09/19  |  מירב ארד
החל הדיון בכנסת על חוק המצלמות לקראת הצבעה ראשונה. ‏יו"ר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין אמר בפתח הדיון במליאהכי עמדת היועץ המשפטי של הכנסת איל ינון מחייבת, והחוק יוכל לעבור רק ב-61 תומכים.
+הודעה בשם רה"מ בפייסבוק: "הערבים רוצים להשמיד את כולנו"
12:28 11/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הליכוד בתגובה: "טעות של עובד מטה. רה"מ לא ראה את הדברים ולא אישר אותם"  ▪  איימן עודה: "נתניהו פסיכופט ללא קווים אדומים""
(ההודעות בפייסבוק אשר יוחסה לרה"מ [צילום: מסך])
+ראשי כחול לבן באשקלון: "הביקור שלנו מאופל"
12:00 11/09/19  |  עידן יוסף
ראשי כחול לבן, חברי הכנסת בני גנץ, משה (בוגי) יעלון וגבי אשכנזי הגיעו לביקור באשקלון. דוברות כחול לבן הוציאה הודעה כאילו חל איפול תקשורתי על הביקור למרות שהצנזורה אינה מגבילה דיווחים על סיורים פוליטיים בערי הדרום.
+חדו"ש: ש"ס מבטיחה הבטחות למצביעים בניגוד לחוק
11:34 11/09/19  |  עידן יוסף
עמותת חדו"ש פנתה למפלגת ש"ס במכתב התרעה דחוף על תעמולת בחירות אסורה. במכתב הובהר למפלגה כי היא מפיצה בעמוד הפייסבוק שלה סרטונים המפרים את הוראות הסעיף בחוק הבחירות לכנסת לפיו "המשדל אדם להצביע או להמנע מלהצביע... בדרך של השבעה, קללה, נידוי, חרם, נדר, התרת נדר, הבטחה להעניק ברכה או מתן קמיע...דינו 5 שנות מאסר או קנס". בסרטונים של ש"ס מבטיחים רבנים למצביעים עבור המפלגה ברכות והבטחות אסורות. הודגש בפנייה כי ש"ס עושה זאת תוך ניצול רגישותם של רבים בציבור למשמעות התקופה של חודש אלול והימים הנוראים כימי דין וגזירת גורלות, ורצונם של המצביעים להבטיח להם ולמשפחותיהם פרנסה, בריאות וכד'.
+ליברמן לנתניהו: "אין לך כוונה לפקח על הבחירות, יש לך עניין לפוצץ אותן"
11:28 11/09/19  |  מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן משיב לקריאת רה"מ בנימין נתניהו להצביע בעד חוק הצבת המצלמות בקלפי: "שני הגורמים היחידים שיש להם עניין בליבוי אש, באמצעות הצעת חוק זיוף הבחירות שהגשת לכנסת, הם הרשימה המשותפת ואתה. אין לך שום כוונה לפקח על הבחירות, יש לך עניין לפוצץ את הבחירות. אתה לא מתכוון להציב מצלמות, לא במאה שערים ולא בבני ברק, אלא לשבש את הבחירות בקלפיות שישראל ביתנו חזקה בהן, באמצעות מצלמות, באמצעות בריונים ובהפצת פייק ניוז ברשתות החברתיות".
+עו"ד יואב ללום פרש רשמית מרשימת צדק של אבי יאלו
11:20 11/09/19  |  עידן יוסף
עורך הדין יואב ללום הודיע על פרישתו מרשימת 'צדק בראשות אבי ילאו' התפטר מרשימת המועמדים בשל מחלוקות עם מקימי המפלגה שאינם ברשימה לכנסת בנושאי דת ומדינה והיחס לציבור החרדי. ההתפטרות הרשמית הייתה לפני ימים אחדים. מועמדים נוספים שהודיעו על פרישה: ח'ליל טנוס מרשימת 'התנועה הנוצרית הליברלית', רפעאת אסדי ועיסאם אבו ראס מרשימת 'כראמה ומוסאוא - כבוד ושוויון' ושלמה אדלר מרשימת 'אדום לבן - הבלתי משוחדים'.
+"נתניהו יתקשה לעמוד מול טראמפ כשתוצג תוכנית המאה"
10:53 11/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
למרות זאת טען כי "הוא האדם הכי טוב והכי מתאים כדי להתמודד היום עם האתגרים הניצבים לפתחה של ישראל"  ▪  הביע חשש כי תוכנית המאה "כוללת מרכיבים רעים מאוד מבחינת האינטרסים של מדינת ישראל"
(סמוטריץ'. מדגיש את הקשיים שבדרך [צילום: חיים גולדברג, סרוגים])
+נתניהו: "קורא לליברמן להתעשת ולהצביע בעד חוק המצלמות"
10:09 11/09/19  |  מירב ארד
ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא (יום ד', 11.9.19) ליו"ר ישראל ביתנו להצביע בעד חוק המצלמות: "חוק המצלמות עולה להצבעה היום בעוד כמה שעות. אני קורא לליברמן להתעשת, לא לחבור ללפיד-גנץ אחמד טיבי ואיימן עודה, להגיע לכנסת ולהצביע בעד החוק החשוב הזה שימנע זיופים וגניבת בחירות. ליברמן, אם לא תגיע להצביע, זאת הוכחה נוספת לכך שחברת לממשלת השמאל של לפיד-גנץ והמפלגות הערביות. ההחלטה בידיך".
+הקמפיין של נעם: "בנט ושקד השתמשו וזרקו"
10:04 11/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הקמפיין החדש יתפרסם בעלוני השבת תוך הדגשת אמירתו של השר בצלאל סמוטריץ' מלפני מספר חודשים לגבי השרים בנט ושקד
([צילום: יח"צ])
+הורוביץ:" דודי אמסלם, הצביע נגד החילונים בכל הזדמנות"
09:56 11/09/19  |  מירב ארד
ניצן הורוביץ, יו"ר המחנה הדמוקרטי: "כחול לבן, נראה לכם שעם דודי אמסלם אפשר להקים "ממשלת אחדות חילונית"? שר התקשורת, ח״כ דודי אמסלם, הצביע נגד החילונים בכל הזדמנות שניתנה לו. רק במהלך השנה האחרונה הוא הצביע נגד הצעה לביטול חוק המרכולים 3 פעמים, נגד נישואין אזרחיים 3 פעמים, נגד תחבורה ציבורית בשבת ואפילו בעד טיפולי המרה. זה קורה כי גם דודי צריך להתחנף בפני החבורה הקיצונית שהשתלטה על הליכוד".
+ביבי, ביזיון
09:44 11/09/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
ביבי - לא אכפת לך, לעזאזל בית המלוכה ההאשמי בירדן, העיקר שזה יעניק לך עוד כמה קולות בעופרה ספסרות נטו
(נתניהו. זורה חול בעיניים [צילום: צפריר אביוב/AP])
+האגדה הכהניסטית
09:01 11/09/19  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה
נתניהו צרין את התנועה הכהניסטית כ"גורם מרתיע" אבל ככזה כיש עליו שליטה  ▪  בן ארי, מרזל וגופשטיין הם יותר מדי עצמאיים ורעיוניים מלסור למרותו של נתניהו אבל "בן הטיפוחים" ששמו איתמר בן גביר הוא ככפפה ביצועית ליד הנעלמה של הליכוד ול"הרתעה הביטחונית"
(בן-גביר. נער כהניסטי [צילום: דוד כהן/פלאש 90])
+שקד: "נתניהו סיפר לציבור על הגזרים של תוכנית טראמפ"
09:01 11/09/19  |  מירב ארד
יו"ר ימינה ושרת המשפטים לשעבר איילת שקד שקד בראיון (יום ד') לכאן חדשות על הצהרת נתניהו: "ההצהרה הזו היא חשובה, פעם נתניהו דיבר על מדינה פלשתינית. אבל זו רק הצהרה, אין פה שום מעשה. בעצם נתניהו החליט לספר לציבור על הגזרים של תוכנית טראמפ ולא על המקלות".
+יעלון: "זו הייתה הצהרה פוליטית שקרית"
08:40 11/09/19  |  מירב ארד
ח"כ משה בוגי יעלון בראיון לכאן חדשות על הצהרת נתניהו: "מה שהיה אתמול זה היה להחזיק את עם ישראל במתח להצהרה מדינית דרמטית ובסוף זו הייתה הצהרה פוליטית שקרית. עשר שנים הוא כבר ראש ממשלה, עכשיו הוא מבטיח?"
+דיכטר: "ירי מכוון במטרה ליצור מבוכה בזמן הופעת רה"מ"
08:38 11/09/19  |  מירב ארד
ח"כ אבי דיכטר מהליכוד על פינוי נתניהו אתמול בכנס המפלגה באשדוד: "אני חושב שזה ירי מכוון במטרה ליצור מבוכה סביב הופעתו של רה"מ באירוע. הוא עשה דבר מקצועי, מבצעי ובעיקר מנהיגותי כשהורה לקהל להתפנות בשקט ואז ירד".
+הקרב על הדמוקרטיה כבר כאן
08:31 11/09/19  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
כאן לא תמצאו מידה ולוּ מקרוסקופית של ביקורת עצמית  ▪  כאן לא תראו ולא תשמעו את אלה המסוגלים להתעמת עם נבחרת השמאל השוצפת, קוצפת
(סגל. עלה תאנה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+נותנים חדשות
06:56 11/09/19  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
בימים כתיקונם אין חשיבות רבה למושג חדשות, בימי בחרות יש ויש  ▪  בימים כתיקונם כל מה שנותנים בחדשות זה חדשות  ▪  צהוב יותר או צהוב פחות, ירוק יותר או ירוק פחות, חדשות
(סגל.טיפה בים [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+נעם שכרה את שירותיו של מנהל מטה יום הבחירות של הליכוד ב-2015
23:35 10/09/19  |  עידן יוסף
רשימת נעם שכרה את שרותיו של יוסי דרוק כמנהל מטה יום הבחירות. דרוק שימש בתפקיד דומה מטעם הליכוד ב-2015. במטה נעם מתכננים לשנע את אלפי תומכי המפלגה באמצעות מתנדבים רבים, ומערך הסעים שמוקם בימים אלו. דרוק: "אנחנו נערכים לפעילות יום הבחירות בפריסה ארצית, נוכחות באשכולות בכל עיר ועיר ממטולה שבצפון ועד אילת שבדרום. אנו לא מוותרים על אף אזרח בארץ. כל אחד יכול להתחבר ולהאמין במטרות המפלגה, ועל כן אנחנו נילחם על כל קול וקול".
+המחנה הדמוקרטי: תצהיר הליכוד כוזב, נגיד תלונה
22:06 10/09/19  |  עידן יוסף
המחנה הדמוקרטי: בתגובה להגשת תצהיר שקרי בעניין ניצול ההצהרה המדינית לתעמולה, על ידי דובר ראש הממשלה, יונתן אוריך, נגיש תלונה במשטרה ותלונה ליו"ר ועדת הבחירות.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנגבי: הריבונות לא תכלול שטחים מחוץ לישובים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ובגין.הדור פוחת
11/09/19 01:04
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
סקרי ערוצים 11, 12 ו-13: כחול לבן 32; הליכוד 31; הרשימה המשותפת 11-9; ישראל ביתנו, ימינה 9; יהדות התורה 7; ש"ס 7-6; המחנה הדמוקרטי 6; העבודה-גשר 6-5; עוצמה יהודית 4.
10/09/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצהיר על כוונתו להחיל את הריבונות הישראלית על היישובים הישראלים ביהודה ובשומרון, על בקעת הירדן וצפון ים המלח.
10/09/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
ערב הגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית, תכננו רשימת עוצמה יהודית ורשימת נעם להתמודד יחד ברשימה אחת. האיחוד בין השתיים, שבנושאים רבים אוחזים בגישות רעיוניות דומות למרות ההבדלים ביניהן, לא צלח בסופו של דבר, אך השתיים איחלו זו לזו הצלחה ונפרדו כידידות. יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, הסביר כאילו מה שמנע את האיחוד היה סירובה של נעם לכך שברשימה ישולב חילוני, דבר שמבחינת עוצמה יהודית אינו בא בחשבון. אחר כך גם עלתה הטענה כאילו שילובה של אישה הוא שמנע את החיבור. אולם ל-News1 נודע כי סיבת הריצה הנפרדת היא אחרת.
10/09/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימת המחנה הדמוקרטי, עתרה בפני יו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, ודרשה לאסור שידור ישיר של מסיבת העיתונאים שמתכנן לקיים ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בשעה 17:00. זאת, בשל מה שהגדירו "תעמולה אסורה".
10/09/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
כ-48 אלף בעלי זכות בחירה נוספו לקראת הבחירות לכנסת ה-22 מאז הבחירות לכנסת ה-21 שנערכו לפני חמישה חודשים. כך עולה מנתונים שפרסמה (יום ג', 10.9.19) הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
10/09/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (ב)  /  מי ומי  
135 קווים חינם יתוספו ביום הבחירות  /  עידן יוסף
ההתלבטות של נתניהו: האם לחזק את עוצמה  /  איציק וולף
"נתניהו משתמש במידע ביטחוני לתעמולה"  /  איציק וולף
המודל ושברו  /  ציפי לידר
מדוע תוצאות הבחירות צפויות  /  אפרים הלפרין
נגד מצלמות  /  אפרים הלפרין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בלפור חקק
בלפור חקק
הזמנתי את ההורים לשיחה. סיפרתי להם שהמצב בכיתה נואש, המורה פרישטיק אדם עדין מאוד, ואינו יכול ללַמד כאשר בנם בכיתה    הם נראו מתוחים, התייעצו ביניהם והיו במבוכה
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
רון בריימן
רון בריימן
תמלול של קטע מרתק ומאלף מתוך ראיון של דובר צה"ל לשעבר, המותח ביקורת נוקבת על התרבות הארגונית של צה"ל    לא מיותר לציין שתרבות זו היא של צה"ל בפרט, אבל של החברה הישראלית בכלל, לפחות ...
מרדכי ליפמן
מרדכי ליפמן
זה יהיה הקרב האחרון: מיומנו של מפגין ברחוב קפלן    לאוסף הסיסמאות הנובל יש כבר סיסמה נוספת, חדשה: "בחירות עכשיו"
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
אחרי 165 ימים, ש-134 יהודים נמצאים במחשכי גיא ההריגה העזתי חשופים לאימת המוות, האמירה ממסכת סנהדרין היא זו שחייבת להנחות את המשלחת שיצאה לקטר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il