|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

נתניהו דרש בשבת בצהריים להיפגש עם מלצר

קיים פגישת עבודה עם בכירי הליכוד ודרש להפגש בעצמו מיד צאת השבת עם השופט כדי לדון ב"חשש מגניבת בחירות" דובר ועדת הבחירות: לא הגיעה בקשה לפגישה שכזו
14/09/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
נתניהו. פוליטיקה דוחה שבת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו כינס (14.9.19) בעיצומה של השבת פגישה שהוגדרה "ישיבת חרום" בביתו עם בכירים בליכוד לדון במה שכינה "חשש מגניבת בחירות" בעקבות תחקיר של קלמן ליבסקינד שפורסם ביום שישי בבוקר בעיתון מעריב. בתום הפגישה הודיע נתניהו כי הוא דורש להפגש בעצמו מיד צאת השבת עם יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר.

בצאת השבת הגיב דובר ועדת הבחירות המרכזית: "לוועדת הבחירות המרכזית או ליו"ר שלה, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, השופט חנן מלצר, לא הגיעה במהלך השבת כל דרישה מטעם ראש הממשלה, להיפגש עם יו"ר ועדת הבחירות המרכזית. אם וכאשר תגיע פנייה, היא תובא בפני נשיאות הוועדה המורכבת מיו"ר ועדת הבחירות המרכזית, וארבעת סגניו מקרב ארבעת הסיעות הגדולות בכנסת".

ליבסקינד חשף כי המשטרה כלל לא טרחה לבדוק את תלונות הליכוד לזיופים במגזר הערבי. בדיקה בקרב 82 חברי ועדות קלפי, שעדויותיהם ביחס לזיופים, לרמאויות ולאלימות, הועברו ליו"ר ועדת הבחירות ולמשטרת ישראל כבר לפני חמישה חודשים, העלתה של-80 מתוכם המשטרה כלל לא פנתה.

הפעם האחרונה בה קיים נתניהו ישיבת עבודה בשבת הייתה כאשר עלה נושא עתידו של תאגיד השידור הציבורי. נתניהו ספג אז ביקורת רפה מצד המפלגות הדתיות.

כ-1,000 מצלמות הגיעו ביום חמישי בלילה מחו"ל עבור ועדת הבחירות המרכזית לטובת פיקוח ביום הבחירות, במסגרת הניסיון להילחם בזיופים. לרוב הפקחים יהיו מצלמות.


תאריך:  14/09/2019   |   עודכן:  14/09/2019
עידן יוסף
+מכתב גלוי לפורשי הליכוד ה"בכירים"
10:10 15/09/19  |  זאב בן-יוסף   |   לרשימה המלאה
אתם, שלא כמוני, סטיתם מזה שנים מערכי הליכוד, מפרשים לא נכון ומעוותים את ערכי ז׳בוטינסקי המעוגנים בחוקת הליכוד
(בני בגין [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+"כשהתברר שאנחנו על 4 מנדטים נתניהו קרא לא להצביע לנו"‎
09:56 15/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוסיף: "תוצאות הסקר הגיעו. הייתי בטוח שנתניהו מתקשר אליי כמה דקות אחר כך"  ▪  ציין כי הוא דורש מינוי של שר כתנאי להיכנס לקואליציה
(בן גביר. דורש להיות שר בממשלה [צילום: דוד כהן/פלאש 90])
+שפיר: "פרץ חיבל ביכולת של המחנה להפוך למפלגה אחת"
09:39 15/09/19  |  מירב ארד
סתיו שפיר מהמחנה הדמוקרטי מאשימה (יום א') בראיון לכאן חדשות את יו"ר העבודה: "עמיר פרץ הוא זה שחיבל ביכולת של המחנה להפוך למפלגה אחת", אבל עדיין מקווה שמפלגתו תעבור את אחוז החסימה".
+שקד: "נתניהו במתקפה חסרת תקדים נגד המפלגה שלי"
09:23 15/09/19  |  מירב ארד
יו״ר ימינה איילת שקד ל׳קול ברמה׳ "נתניהו במתקפה חסרת תקדים נגד המפלגה שלי ואני חייבת להשיב אש. הוא מוכר בכל מקום את ספין המפלגה הגדולה, למרות שמה שקובע זה גודל הגוש בלבד. אגב, הוא לא מעז לעשות את זה לדרעי וליצמן".
+גנץ: "אם מלצר ייפגש עם הליכוד, אדרוש להיפגש איתו"
09:22 15/09/19  |  מירב ארד
יו"ר כחול לבן בני גנץ בראיון לגלי צה"ל: "אם השופט מלצר ייפגש עם הליכוד, אדרוש להיפגש איתו כדי שלא ייעשו פעולות כתוצאה מלחץ מיותר של הליכוד".
+הטרור הצבוע של ח"כ ישראל אייכלר
09:00 15/09/19  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה
ישראל אייכלר - הח"כ הבלתי רצוי של "יהדות התורה", הוא זגזגן ידוע ומשת"ף חילוני כבר הדור השני  ▪  אבל כדי להסתיר את משת"פותו הוא מאשים בתמיכה באנטימיות נגד חרדים את אלה שאינם מצביעים בבחירות, ושרק לפני מספר שנים הוא ביקש סליחה מרבם הגדול (על קיברו של הרב...), שהנהיג את שיטת אי-ההצבעה  ▪  צבוע בריבוע
(אייכלר. עלה תאנה חרדי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ליברמן במומו פוסל
08:40 15/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוא פוסל ישיבה באותה ממשלה עם יהדות התורה, ש"ס, הבית היהודי, האיחוד הלאומי, הרשימה המשותפת, עוצמה יהודית, המחנה הדמוקרטי, כחול לבן בממשלה צרה ואפילו עם הליכוד בממשלה צרה. יותר מאשר מעידה הפסילה על האחרים, היא מעידה על הפוסל עצמו
ליברמן. על דאטפת אטפוך [צילום: פלאש 90]
+ביבי והמצגות
08:36 15/09/19  |  בצלאל לביא   |   לרשימה המלאה
אילו מצבה של ישראל היה כפי שנתניהו משווק לנו השכם והערב הוא לא היה נתקל בחומות של התנגדות בשני נושאים קרובים מאוד לליבו: ההכרה בירושלים והסכם הגרעין עם אירן
(בנימין נתניהו ודונלד טראמפ [צילום: אבי אוחיון/לע"מ])
+אהוד ברק: "ברית הגנה עם ארה"ב - דבר גרוע"
08:17 15/09/19  |  מירב ארד
אהוד ברק מהמחנה הדמוקרטי בראיון לכאן חדשות: "הדיבורים על ברית הגנה עם ארה"ב הם קשקוש. כשיהיו לנו הסכמי שלום עם הפלשתינים, אז ברית הגנה תהיה גג, אבל עכשיו זה דבר גרוע. זה מחליש אותנו במו"מ וגם אין לה אפשרות מעשית".
+השר כ"ץ: "לגנץ אין סיכוי להרכיב ממשלה בלי הערבים"
08:15 15/09/19  |  מירב ארד
שר החוץ ישראל כ"ץ בראיון לכאן חדשות: "לגנץ אין שום סיכוי - גם לא תאורטי - להרכיב ממשלה בלי הערבים. ידרשו התחייבות לנסיגה לקווי 67' ועקירת מאות אלפי יהודים מבתיהם. כל הדיבורים של גנץ, לפיד וליברמן על הקמת ממשלה חילונית נועדו להכשיר את הקרקע למימוש בריתם עם המפלגות הערביות".
+דרעי נגד הנשיא: "שותק כשפוסלים ציבור שלם"
00:45 15/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ש"ס טוען כי ריבלין מבליג  ▪  "איך הם פוסלים ציבור שלם, ואנחנו לא פוסלים אף אחד. אבל כשפוסלים כאן את כל היהדות, את כל המסורתיים במדינת ישראל. מה זה ממשלה חילונית?"
(דרעי. קמפיין הפחדה [צילום: אהרון קרוהן/פלאש 90])
+צירים בירושלים ייחסמו לטובת עצרת המונים של יהדות התורה
23:23 14/09/19  |  עידן יוסף
יהדות התורה תקיים בשעה 17:00 עצרת המונים בירושלים. צומת הרחובות בר אילן-שמואל הנביא ייחסם לתנועה מהשעה 16:30. ראשי הסיעה צפויים לשאת דברים, וייאמרו בה פרקי תהלים וסליחות. בהוראת הרבנים, מוסדות התורה בעיר יסיימו את הלימודים בשעה 16:30 על מנת להשתתף בעצרת, וישובו ללימודם מיד עם תום העצרת. התחבורה הציבורית לעצרת תגיע עד לרחוב ירמיהו, על יד בית המדרש של חסידות גור. לעצרת צפויים להגיע אדמו"רים ורבנים רבים.
+הרב מאזוז מסיר תמיכתו ביהדות התורה
23:18 14/09/19  |  עידן יוסף
‏הרב מאיר מאזוז, מנהיגה הרוחני של תנועת יחד (אלי ישי): "בנוגע לבחירות הנה לפני כמה חודשים אמרתי להצביע לתנועת ג', שהיא ימנית-חרדית. ועכשיו בפעם הזאת החלטתי שלא להתערב. כל אחד יבחר כפי נטיית לבו". בשבועות האחרונים התקיימו מגעים בין ישי לראש יהדות התורה. ליצמן אמר כי ישי ביקש להשתדרג לשר, ונענה כי ליצמן וגפני יבקשו מראש הממשלה למנותו לשר.
+יעלון: נתניהו בדרך להתכחשות לתוצאות הבחירות הקרבות
23:06 14/09/19  |  עידן יוסף
ח"כ משה יעלון (כחול לבן) תוקף את בקשת נתניהו להיפגש עם יו"ר ועדת הבחירות המרכזית ואומר: "זה לא סתם ניסיון להטיל דופי בגוף ממלכתי כוועדת הבחירות המרכזית - זהו שלב נוסף בדרך להתכחשות לתוצאות הבחירות הקרבות. לדה-לגיטימציה של ההליך הדמוקרטי. נתניהו מבין שהעם בישראל מוכן להפרד משלטונו, ומבחינתו כל האמצעים כשרים כדי למנוע זאת".
+"נתניהו רצה שעוצמה תרוץ כדי שנהיה קטנים"
22:46 14/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ימינה: "רק כאשר התברר לו שלא תעבור, הבין שחשוב לשמור על הגוש"  ▪  על הבלוק הטכני: "לא נצטרף לממשלה בלי בצלאל והרב רפי"  ▪  סמוטריץ': "רק מנדט אחד של עוצמה לא יצביעו למפלגה אחרת"
שקד. "נתניהו מוכר בלוף" [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+ועדת הבחירות תדון בבוקר אם להיפגש עם נתניהו
22:04 14/09/19  |  עידן יוסף
כשעה לאחר צאת השבת, פנה ח"כ דוד ביטן למנכ"ל ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס, והביא בפניה את דרישת יו"ר הליכוד נתניהו להיפגש עם השופט חנן מלצר, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית. השופט מלצר קבע כי פנייה זו, כמו כל פנייה אחרת שתוגש בנושא, תובא להכרעת נשיאות ועדת הבחירות המרכזית בישיבה מיוחדת שתתקיים מחר בבוקר.
+ימינה: "מדוע נתניהו לא פונה למצביעי ש"ס?"
21:13 14/09/19  |  עידן יוסף
הודעת רשימת ימינה: "נתניהו במסע לחיסול ימינה והציונות הדתית. לא שמענו ממנו מילה למצביעי ש"ס. בלוף המפלגה הגדולה נחשף בבחירות האחרונות, רק כמות הממליצים קובעת".
+אולי איילת שקד לא תהיה שרה
20:58 14/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
איילת שקד עלולה למצוא את עצמה מחוץ לשולחן הממשלה, ולא רק בגלל משתה הקולות של נתניהו. הסכם חלוקת השלל עם בנט עלול להתברר כעקב האכילס של ימינה אם תהיה מפלגה קטנה
שקד. צילו של בנט? [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+דרעי המתין 20 דקות במכונית כדי לא להיפגש עם ליברמן
20:48 14/09/19  |  עידן יוסף
יו|ר ש"ס השר אריה דרעי התעכב ביום שישי במכוניתו כ-20 דקות עד שעודכן שיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן עזב את אולפן "פגוש את העיתונות". דרעי הצהיר כי הוא מוכן לוותר על הראיון ובלבד שלא לפגוש את ידידו לשעבר. הראיון עם דרעי שודר לפני צאת השבת.
+נתניהו רומז: בחירות שלישיות אם לא יצליח להקים ממשלה
20:31 14/09/19  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו, אינו מוכן להתחייב שיחזיר לנשיא את המנדט אם לא יצליח להקים ממשלה. נתניהו נשאל על-כך בראיון לרינה מצליח בערוץ 12, ולא שלל את האפשרות שיפעל לפיזור הכנסת על-מנת שהנשיא לא יוכל להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על מועמד אחר.
+להזכיר שהעם הוא הריבון
20:19 14/09/19  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה
הבחירות הן גם לא יום של חשבון נפש. חשבון נפש זה כל יום. הבחירות זה מאבק על השלטון. לא על הגורל. הגורל כבר כאן. השלטון סחר מכר. לא בבחירות. יום אחרי
(העם קובע [צילום: דוד כהן/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו דרש בשבת בצהריים להיפגש עם מלצר
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
הבחירות לכנסת ה-22 יתנהלו בקלפי ביום 17.09.19, קרוב לוודאי, באופן תקין. יחסית, כמובן. כן, היו ויהיו זיופים המעלים חשד לעבירות פליליות בכמה עשרות קלפיות - וזו אכן בעיה המוצבת לפתחה של ועדת הבחירות ובראשה שופט בית המשפט העליון חנן מלצר - אך אין בהן כדי להטות באופן מהותי את תוצאות ההצבעה בקלפי. ההכרעה שכבר מסתמנת בסקרים: 58 לגוש הימין, 53 לגוש השמאל-מרכז. הבחירות החדשות (מועד ב') נערכות בתקופה שמדינת ישראל ניצבת בפני בעיות מדיניות, ביטחוניות וכלכליות קשות ביותר, המחייבות טיפול דחוף והכרעה על-ידי הממשלה שתהא. נציג להלן כמה סוגיות נוספות וחשובות העומדות על הפרק, שיתחדדו - אם אכן נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה.
14/09/2019  |  יואב יצחק  |   מאמרים
  • בואו נניח בצד את כל האהבות והשנאות, נתעלם מכל מישקעי העבר, ונזרוק מהחלון את כל השיקולים הפחות רלוונטיים. כמו למשל בעייתיותה המטרידה של הגב' שרה נתניהו, כפי שמשתקף מן העדויות השערורייתיות על אודות אופיה והתנהלותה של הגברת הראשונה שלוחשת לראש הממשלה. אפילו סוגיה מביכה זו, אסור שתשכיח את הפיל הענק שעומד לו בשקט במרכז החדר, מבלי שאף אחד רואה אותו, ושמו: מדינה פלשתינית, כן או לא? הגיע רגע האמת. בחירות 2019 מועד ב', תהיינה משאל עם ענק ומכריע בשאלה זו, סלע קיומנו. מיד לאחריהן, תגיח מן האופל 'תוכנית המאה' של טראמפ, שבמרכזה הקמת מדינה פלשתינית, לרבות עקירת מתיישבים שאינם בגושים. זו השאלה שתוכרע בידי הוד מעלתו הבוחר בשבוע הבא.
14/09/2019  |  מנחם רהט  |   מאמרים
ראש הממשלה בנימין נתניהו מנהל מדיניות ביטחונית שגויה כבר כמה שנים בכל הקשור לרצועת עזה, המדיניות הזו שזכתה לכינוי "מדיניות ההכלה" גרמה לארגוני הטרור ברצועה להתעצם ברקטות ובמנהרות חודרות, לפתח אמצעי לחימה חדשים ולמרר את חייהם של תושבי הדרום.
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מאשים את ליברמן, אך דומה שאיש לא מתרגש והחיים מתנהלים כבשגרה. מי שבאמת מוטרדים אלו המועמדים, המפלגות וראשיהן. אזרחי ישראל נפשו בחו"ל ובארץ וכבר מתכוננים לעוד יום נופש ביום שלישי ב 17.9.2019 יום הבחירות לכנסת.
14/09/2019  |  מיכאל מירו  |   יומני בלוגרים
סביב מה נסובה מהערכת הבחירות הנוכחית? הקודמת? למה יזם בנימין נתניהו את הבחירות? למה הקדים את הבחירות הקודמות? התיקים שלו? 1000, 2000, 4000? - קשקוש.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il