|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

התקבלה עתירת הליכוד

כינוס כחול-לבן בכפר אחים - בניגוד לחוק

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קבע כי כינוס חתימת קמפיין הבחירות שתכננה כחול-לבן במושב כפר אחים מנוגד לחוק הבחירות ההחלטה פורסמה בזמן שתוכנן לנאומו של גנץ
16/09/2019  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
גנץ. אקורד סיום צורם [צילום: דוברות כחול לבן]

באמצע נאום של יו"ר מפלגת כחול לבן, ח"כ בני גנץ, במושב כפר אחים שבו גדל הורה יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לפזר את הכינוס תוך שהוא קובע כי מדובר בכינוס לא חוקי.

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית פרסם החלטה בעתירה שהגישה מפלגת הליכוד נגד מפלגת כחול לבן ונגד תחנות הטלוויזיה המרכזיות בישראל. לדבריו, חוק הבחירות לכנסת קובע כי "משעה 7 בערב ביום שלפני יום הבחירות ובכל יום הבחירות לא תהיה תעמולת בחירות על-ידי אסיפות, תהלוכות, רמקולים או שידורים ברדיו ובטלוויזיה".

"ניתן בזאת צו מניעה המורה למשיבים 1-2 שלא לקיים את אירוע הבחירות המתוכנן להתקיים הערב בבית העם במושב כפר אחים בשעה 20:30", קבע. ממילא גם התייתר מבחינתו הצורך להוציא צו לגופי השידור שלא לשדר את האירוע, האמור שלא להתקיים.

ממפלגת כחול לבן נמסר בתגובה כי מדובר בכנס סגור לתקשורת עם חברי הילדות ועם בני משפחתו של גנץ. "בהמשך לעתירה שהוגשה לוועדת הבחירות על-ידי הליכוד מובהר כי כנס בני גנץ בכפר אחים ייערך כאירוע סגור לתקשורת. הכינוס, אשר מתקיים בפני חברי ילדותו ובני משפחתו של יו"ר כחול לבן, רב אלוף במילואים בני גנץ, מהווה אירוע סיום לחודשים האחרונים, בו גנץ נפגש עם אלו שעודדו אותו לצאת לדרך. ולכן, האירוע סגור לסיקור תקשורתי", לשון ההודעה.

אולם בניגוד להודעה זו, במקום נכחו עיתונאים. העיתונאית טל שניידר פרסמה צילומים מן הכינוס בחשבון הטוויטר שלה.
תב"כ 22/6 הליכוד תנועה לאומית ליברלית נגד כחול לבן ואחרים / החלטה
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קבע כי כינוס שתכננה כחול לבן בכפר אחים מנוגד לחוק הבחירות לכנסת ואסרה את קיומו.

תאריך:  16/09/2019   |   עודכן:  16/09/2019
איציק וולף
+הרב קניבסקי: "גם מי שאבותיו לא הצביעו צריך להצביע"
10:48 17/09/19  |  עידן יוסף
הרב חיים קניבסקי, גדול הרבנים בעולם המכונה "שר התורה" השיב לשאלת בנו האם מי שאביו וסבו לא הצביעו צריך להצביע, והשיב "צריך להצביע, היום השתנה המצב".
+פעילי עוצמה יהודית התחזו לדפנה ליאל
10:42 17/09/19  |  עידן יוסף
אחרי זיוף הציטוט של השר זאב אלקין אתמול ושל פרופ׳ ישראל אומן כעת מפיצים פעילי עוצמה יהודית ציוץ כוזב של כתבת חדשות 12 - דפנה ליאל, ובו נכתב כבכול שנתניהו אמר בשיחות סגורות שהסחף לכיוון עוצמה יהודית יציל את שלטון הימין - דבר שכאמור לא היה ולא נברא.
+"פעיל ישראל ביתנו הציע לי 500 שקל תמורת הצבעה"
10:39 17/09/19  |  
בערד אזרחית יוצאת מדינות חבר העמים טוענת שפעיל ישראל ביתנו הציע לה 500 ש״ח תמורת הצבעה לליברמן. לדבריה, היא תיעדה את ההצעה.
+בן גביר: ימינה מפיצה מסרונים מזויפים
10:34 17/09/19  |  עידן יוסף
יו"ר רשימת עוצמה יהודית איתמר בן גביר הצביע יחד עם רעייתו אילה בקלפי בקרית ארבע. בבואו לקלפי אמר בן גביר כי הוא מאמין שהיום יהיה יום היסטורי למדינת ישראל. לדבריו: אמנם אנשי ימינה לא מפסיקים להפיץ מסרונים מזויפים ומפברקים שמות שכביכול לא תומכים בנו". בן גביר קרא לציבור להצביע הצבעה אחראית ואסטרטגית.
+השר אוחנה (ליכוד) הצביע יחד עם בן זוגו
10:31 17/09/19  |  עידן יוסף
שר המשפטים אמיר אוחנה (ליכוד) הצביע בתל אביב יחד עם בן זוגו וילדיו. אוחנה: "גם אנחנו רוצים עתיד טוב לכל ילדי ישראל".
+רה"מ נתניהו בקלפי: "קורא לכל אזרחי ישראל לבוא ולהצביע"
09:59 17/09/19  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנימין נתניהו הצביע בקלפי בירושלים. לאחר הצבעתו אמר: "הנשיא טראמפ טען אתמול כי הבחירות צמודות. הן אכן צמודות. אני קורא לכל אזרחי ישראל לבוא ולהצביע, כמו שאני ואשתי באנו להצביע".
+ישראל ביתנו הגישה תלונה על ניסיון לזיוף בקלפיות באשדוד
09:51 17/09/19  |  מירב ארד
מפלגת ישראל ביתנו הגישה תלונה לועדת הבחירות המרכזית על נסיון לזיוף בקלפיות באשדוד. לטענת נציגי המפלגה בשתי קלפיות האותיות למד של ישראל ביתנו כוסו בנסיון להעלים אותם והמצביעים נדרשו לא להדביק את המעטפות בניגוד לחוק.
+ישראל ביתנו הגישה תלונה נגד הליכוד לוועדת הבחירות
09:48 17/09/19  |  מירב ארד
ישראל ביתנו הגישה לוועדת הבחירות המרכזית תלונה נגד הליכוד בטענה כי אנשיה מצלמים מחוץ לקלפי באור עקיבא.
+אדלשטיין: "אל תנהגו באדישות, השלטון לא מובטח"
09:48 17/09/19  |  מירב ארד
יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין בצאתו מההצבעה בקלפי בהרצליה: "אני קורא לכל אנשי הימין - אל תנהגו באדישות, השלטון לא מובטח. אל תבזבזו את הקולות, זה כבר קרה באפריל באובדן של 270 אלף קולות. בואו נעשה הכל כדי שממשלת הליכוד בראשות נתניהו תמשיך להוביל את המדינה גם בשנים הבאות. זה תלוי בכם, הצביעו מחל!"
+ליצמן: "יום גורלי וקריטי למדינת ישראל"
09:28 17/09/19  |  מירב ארד
סגן שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן הצביע בקלפי בירושלים. ליצמן אמר לאחר הצבעתו: "אנו ביום גורלי וקריטי למדינת ישראל. בתום מסע הסתה והפחדה נוראי ושקרי שיצרו נגד החרדים, אנו ניבחן הערב האם הציביון היהודי ומסורת ישראל ייפגעו או לא".
([צילום: דוברות יהדות התורה])
+ריבלין: "רק אזרחי ישראל יקבעו מי יהיה ראש הממשלה"
09:25 17/09/19  |  מירב ארד
נשיא המדינה, ראובן ריבלין, הצביע בירושלים. ריבלין: "יום בחירות שמח. יום חשוב לדמוקרטיה הישראלית. לא הנשיא ולא ראשי המפלגות יקבעו מי יהיה ראש הממשלה. רק הבוחרים. לכן חשוב גם היום לומר - צריך להיות שותפים בדמוקרטיה, צריך להצביע, צריך להשפיע".
+דרעי בקלפי: "יש סכנה אמיתית שתוקם ממשלת שמאל חילונית"
09:21 17/09/19  |  מירב ארד
שר הפנים ויו"ר ש"ס, אריה דרעי הצביע בקלפי בהר נוף בירושלים. לאחר הצבעתו אמר דרעי: "אני רוצה לומר לכם שיש היום סכנה אמיתית שתוקם ממשלת שמאל חילונית. אני לא אומר את זה כדי להפחיד מישהו או להביא קולות. אני אומר את זה כיוון שכל הלילה בדקנו ובדקנו, לפי כל מה שמסתמן, לפי כל הסקרים לפי אחוזי הצבעה גבוהים שיש בישובים המבוססים, אשכנזים חילוניים לעומת היישובים היותר חלשים, הספרדים והמסורתיים".
+לא להתחשב בתכתיבי יהודי התפוצות
09:18 17/09/19  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה
השאירו את יהדות ארה"ב לעצמה. התנתקו מהכספים המגיעים ארצה. התחזקו מבפנים. היכונו לקליטת עלייה של יהודים וישראלים-יורדים. היום קרוב ממה שניתן להעלות על הדעת
(יהדות ארה"ב. איבדנו אותם מזמן [צילום: מיכל מבצרי])
+ברק: "אם אנחנו בפנים - ביבי בחוץ"
08:57 17/09/19  |  מירב ארד
יו"ר משותף במחנה הדמוקרטי, אהוד ברק, הצביע בקלפי בתל אביב. ברק גם כתב בחשבון הטוויטר שלו: "הצבעתי -עכשיו תורכם!. רק ׳המחנה הדמוקרטי׳ - פתק ׳מרצ׳. אם אנחנו בפנים - ביבי בחוץ."
+ח"כ משה יעלון הצביע בקיבוץ גרופית
08:53 17/09/19  |  מירב ארד
חבר הכנסת משה יעלון מכחול לבן הצביע בקלפי בקיבוצו גרופית.
+"אעשה כל שביכולתי שתקום ממשלה"
08:48 17/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נשיא המדינה הסביר בסרטון את סמכויותיו בהרכבת הממשלה  ▪  קרא לציבור לצאת ולהצביע למרות תחושות התסכול  ▪  והבהיר כי אם יתבקש לתת ארכה לאחד המועמדים, ישקול את הבקשה בהתאם לנסיבות שיצרו את אותה
(ריבלין. ההשפעה עוברת דרך הקלפי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+שקד בקלפי: "הקמפיין של הליכוד פגע בנו בצורה קשה"
08:29 17/09/19  |  מירב ארד
יו"ר רשימת ימינה, איילת שקד, הצביעה בקלפי הסמוך לביתה שברמת החייל בתל אביב. עם צאתה מהקלפי אמרה שקד: "אנחנו מודאגים. הקמפיין של הליכוד פגע בנו בצורה קשה, אבל אני מאמינה שלציבור אין זיכרון קצר והוא זוכר מה היה רק לפני כמה חודשים".
+דיווח: פעיל המחנה הדמוקרטי בפתח תקווה הוכה
08:26 17/09/19  |  מירב ארד
דיווח: פעיל המחנה הדמוקרטי בפ״ת הוכה על-ידי קבוצת פעילי ליכוד, כשביקש למנוע את הורדת שלטי הרשימה. מצבו של הפעיל טוב והוא נמצא בתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה. במחנה הדמוקרטי מוסרים: "נמשיך להיאבק באומץ על הדמוקרטיה. הפלנגות של נתניהו והימין הקיצוני לא ירתיעו אותנו. אנחנו קוראים לציבור שלא לפחד ולהגיע להצביע".
+ליברמן בקלפי: "לא יהיה סיבוב שלישי של בחירות"
08:22 17/09/19  |  מירב ארד
ו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר עם צאתו מהקלפי בנוקדים: "לא יהיו בחירות שלישיות, זה צריך להיות ברור. זה לא משנה אם יהיו 61 מנדטים או לא יהיו 61 מנדטים. בטוח שלא יהיו 61 מנדטים לפיזור הכנסת. לכן אנחנו נצטרך למצוא קונפיגורציה מתאימה במסגרת התוצאות כפי שהיו. לגבי הקמת ממשלה . אנחנו נתמוך אך ורק בממשלה לאומית ליברלית רחבה המורכבת מישראל ביתנו ליכוד וכחול לבן."

+עמיר פרץ הצביע עם אשתו אחלמה
08:15 17/09/19  |  מירב ארד
יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ, הגיע להצביע יחד עם אשתו, אחלמה, בקלפי בשדרות. פרץ: "זה קרב צמוד. כל קול יקבע".
+ברוך שפטרנו(?)
07:58 17/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אנשים, מושגים, ססמאות ומיתוסים שעשו את מערכת הבחירות לכנסת ה-22. בתקווה שלא נצטרך לחזור לסיבוב שלישי, שיהיה עוד יותר מגעיל מקודמיו
(מחכים לנו [צילום: פלאש 90])
+ליברמן בנוקדים: "אני קורא לכל אזרחי המדינה לבוא ולהצביע"
07:57 17/09/19  |  מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיע לממש את זכות ההצבעה בקלפי ביישוב נוקדים. עם יציאתו מהקלפי, אמר: "אני קורא לכל אזרחי המדינה לבוא ולהצביע, זה הדבר החשוב ביותר".
+ריבלין: "אעשה כל שביכולתי על-מנת שתקום ממשלה"
07:55 17/09/19  |  מירב ארד
נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין אמר הבוקר בפתיחת הקלפיות: "אעשה כל שביכולתי על-מנת שתקום ממשלה ונימנע ממערכת בחירות נוספת. עלינו לזכור, במשחק הדמוקרטי, השפעה עוברת אך ורק דרך הקלפי".
+מלצר: "אני רואה את החוק לנגד עיניי וכולם צריכים לקבל אותו"
07:54 17/09/19  |  מירב ארד
יו"ר הוועדה המרכזית חנן מלצר הגיב בגלי צה"ל על דברי רה"מ: "כשפסקתי לטובת הליכוד הם סמכו עליי, וכשזה לא היה לטובתם הם סמכו פחות. אני רואה את החוק לנגד עיניי וכולם צריכים לקבל אותו".
+מלצר: "עשינו כל מאמץ כדי למנוע זיופים"
07:47 17/09/19  |  מירב ארד
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר בריאיון לרשת ב': "אני יכול להבטיח שעשינו כל מאמץ שהתוצאות תהיינה תוצאות אמת ולא יהיו זיופים. הפעלנו מערכות בקרה מעבר למה שהיה בעבר".
+הולכים לבחירות (סיבוב ב'):
הקלפיות נפתחו בשעה 7:00
23:54 16/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
6,394,030 בעלי זכות בחירה יוכלו להצביע באחת מ-10,788 הקלפיות  ▪  ברוב היישובים ייפתחו הקלפיות בשעה 7:00 ויינעלו בשעה 22:00  ▪  הנעלם הגדול הוא אחוז ההצבעה במוקדי התמיכה המובהקים של המפלגות
(ההצבעות כבר החלו בצה"ל [צילום: נתי שוחט, פלאש 90])
+בני גנץ הגיע לתפילה בכותל המערבי
23:07 16/09/19  |  איציק וולף
יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הגיע לכותל המערבי לתפילה ערב יום הבחירות. גנץ אמר מוקדם יותר בכינוס במושב כפר אחים כי יתפלל בכותל המערבי את התפילה לשלום המדינה הנאמרת בבתי הכנסת אחרי קריאת התורה בשבתות. "ברך את מדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתנו. מדינת ישראל לפני הכל", אמר.
+מחר בקלפיות: פתקים של 29 מפלגות
22:58 16/09/19  |  איציק וולף
מפלגת כל ישראל אחים לשוויון חברתי הודיעה כי לא תרוץ בבחירות לכנסת ה-22 המתקיימות מחר. בשל כך, מספר הרשימות הסופי בבחירות עומד על 29.
+ח"כ אשר: להיזהר מחר מפרובוקציות של ליברמן
22:55 16/09/19  |  איציק וולף
חבר הכנסת יעקב אשר מיהדות התורה הזהיר הערב את פעילי מפלגת דגל התורה באלעד להיזהר מפרובוקציות שעלולה לעורר מפלגת ישראל ביתנו. "חשוב להיזהר מהפרובוקציות של ליברמן, הוא עלול מחר לשלוח צלמים ואנשים לקלפיות באזורים חרדים כדי לתפוס כותרות ולעשות רעש בתקשורת", אמר.
+דרעי: הצלתי את רון חולדאי וחבריו מחקירת משטרה
21:20 16/09/19  |  איציק וולף
יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, התייחס לעתירת מפלגתו נגד ההטבות שהציעה עיריית תל אביב-יפו למי שיוכיחו כי הצביעו בבחירות ואמר כי רון חולדאי וחבריו צריכים לשלוח לו פרחים הביתה על שהציל אותם והגיש את העתירה. "אם לא הייתי מגיש את העתירה - מחר הייתה נפתחת חקירת משטרה. אני לא רק נשמע מודאג, אני מודאג באמת מההסתה הנוראית. הם רוצים להרוס פה הכל, את המסורת והסליחות״, אמר.
+פרסומי עידוד ההצבעה בת"א: שוחד בחירות
20:36 16/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ממלא-מקום יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קבע כי על עיריית תל אביב-יפו להסיר את כל הפרסומים המציעים טובות הנאה למי שיממשו את זכות הבחירה מחר  ▪  "אין מחלוקת על כך שההטבות המדוברות - שנדמה כי ערך חלקן הוא עשרות שקלים לכל הפחות - יכולות לעלות לכדי שוחד, לא עידוד ההצבעה אסור אלא מתן טובת ההנאה שבצידו"
(ראש עיריית ת"א, רון חולדאי. עידוד אסור [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+ערב הבחירות: נתניהו הטמין פתק בכותל המערבי
20:26 16/09/19  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע בשעות הערב (יום ב', 16.9.19) לרחבת הכותל המערבי. נתניהו הגיע עם רכבו עד לכניסה לרחבת התפילה בכותל והטמין פתק בין אבני הכותל.


+ש"ס תסיר סרטונים של פעילות משרדי דרעי
20:07 16/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
השופט ניל הנדל קבע כי פרסום הסרטונים במסגרת תעמולת הבחירות של מפלגת ש"ס הוא בבחינת תעמולת בחירות הנעשית תוך שימוש בכספי ציבור, ויש להורות על הסרתם מדף הפייסבוק של המשיבה
(דרעי. שימוש אסור במשרדים [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כינוס כחול-לבן בכפר אחים - בניגוד לחוק
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
ממלא-מקום יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט ניל הנדל, קיבל את עתירת מפלגת ש"ס והורה לעיריית תל אביב-יפו להסיר את הפרסומים השונים בדבר הטבות למי שיצביע בבחירות.
16/09/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
שופט בית המשפט העליון, ניל הנדל, הורה למפלגת ש"ס להסיר סרטונים שפרסמה ואשר צולמו תוך שימוש בפעילויות של המשרד לפיתוח הנגב והגליל ובמשרד הפנים שבראשם עומד יו"ר ש"ס, אריה דרעי.
16/09/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, סבור, כי הבטחת הטבות למי שיוכיחו מחר שהצביעו בבחירות לכנסת - מהווה שוחד בחירות. עמדתו של מנדלבליט הוגשה (יום ב', 16.9.19) לוועדת הבחירות המרכזית, בעקבות עתירה שהגישו ח"כ משה ארבל וש"ס נגד עיריות תל אביב, ראשון לציון ושוהם.
16/09/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
יו"ר כחול לבן התנצל בערוץ כנסת על שלט החוצות שמשווה בין אחוזי ההצבעה בבני ברק לבין אחוזי ההצבעה בתל אביב: "הבנתי בדיעבד שזה פגע באנשים. אני מצטער. אני קורא לכולם עד מאה אחוז שילכו להצביע". עם זאת, עומד גנץ על כך שהממשלה הבאה תהיה ממשלת אחדות חילונית.
16/09/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
ידידת-אמת מודאגת שלחה לי מה שכינתה "שאילתה", לקראת הבחירות: "האם באמת אין לך ביקורת על ביבי? האם אינך רואה את השחיתות, האדנות, ההשתלחות במוסדות המדינה, ההסתה נגד מי שלא מסכים איתו? ומדוע אינך רואה עצמך חלק מהחבורה המכובדת של בני בגין, דן מרידור ונשיא המדינה, ומתבטא שוב ושוב במדיה להגנתו?"
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il