|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

שקד לקראת הפגישה עם רה"מ:

"בלוק הימין של נתניהו עדיין לא סגור"

הבהירה: נצטרך לוודא שהאינטרסים שלנו מיוצגים "אנחנו צריכים לעשות מאמץ להקים ממשלה ולהפסיק עם הפסילות ההדדיות" על 7 המנדטים בבחירות: "הצלחנו רק לשמר לקוחות ולא להביא חדשים"
19/09/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
שקד. מאמץ להקים ממשלה [צילום: פלאש 90]

יו"ר ימינה, איילת שקד הצהירה (יום ה', 19.9.19) כי למרות הצהרות רה"מ נתניהו, בלוק הימין עוד לא סגור. ""ראש הממשלה ביקש אתמול שנלך כבלוק, הבלוק עוד לא סגור. יש לנו היום פגישת המשך ב-09:30", אמרה שקד בראיון לכאן רשת ב'. דבריה של שקד נאמרים לקראת פגישתה עם רה"מ בנימין נתניהו, לאחר שהכריז אתמול כל מפלגות הימין ינהלו את המשא-ומתן הקואליציוני יחד. אל הפגישה יגיעו ראשי מפלגות גוש ימין-חרדים - השר רפי פרץ וסגן השר הבריאות יעקב ליצמן.

שקד הוסיפה "אנחנו צריכים לדאוג לציבור ששלח אותנו, שבנו לא יבגדו. זה תפקיד של פוליטיקאי טוב - לשחק עם הקלפים שנתנו לנו", אמרה.

"אני לא מתערבת לליכוד מי עומד בראשה", ציינה. "אל תעשה לחברייך מה ששנוא עליך - אנחנו צריכים לעשות מאמץ להקים ממשלה ולהפסיק עם הפסילות ההדדיות האלה". עוד אמרה כי "אין לי שום בעיה שכחול לבן יצטרפו או עמיר פרץ, אין שום בעיה. שכחתי כמובן את ליברמן - הוא אומר שבאידיאולוגיה שלו הוא ימין, אז בוודאי שהוא יכול להצטרף".

על תוצאות הבחירות והעובדה שימינה השיגה 7 מנדטים בלבד, השיבה שקד כי
לטענתה לא מדובר בכישלון. "הצלחנו רק לשמר לקוחות ולא להביא חדשים. לצערי בגלל הקמפיין האגרסיבי של נתניהו וזה שעוצמה יהודית רצו לבד לא הצלחנו להביא קהלים חדשים למרות שרצינו. לא בטוחה שרפי פרץ היה מביא יותר ואני חושבת שבמסגרת הנתונים שהיו לנו עשינו את המקסימום".

על הפיצול בימינה, השיבה שקד: "צר לי שמיד התפצלנו, אבל צריך להגיד ביושר שזה היה ההסכם מראש. זה לא היה מעל ראשי, זה היה בניגוד לדעתי. חשבתי שצריך להמשיך ביחד אבל פרץ וסמוטריץ' ובנט חשבו אחרת".

במקביל הודיע הבוקר יו"ר האיחוד הלאומי, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', כי ידרוש מנתניהו חתימה על הסכמים קואליציוניים לפחות עם עקרונות כלליים, כתנאי להקמת הבלוק הימני. "לא יכול להיות שנהווה גשר של מתן בלוק והמלצה לנשיא, והם ישמשו לממשלה עם בני גנץ", הבהיר סמוטריץ'.

תאריך:  19/09/2019   |   עודכן:  19/09/2019
מירב ארד
+מיכל פרץ: שקד צריכה להסיק מסקנות
21:08 19/09/19  |  
"איילת שקד צריכה להסיק מסקנות, בבחירות הבאות לא נרוץ באותה מתכונת", כך אמרה אתמול הרבנית מיכל פרץ, רעייתו של שר החינוך ויו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ בשיחה שתוכנה הגיע לידי אתר וואלה. "נצטרך לחשוב בפעם הבאה אם זה יהיה איתנו או בלעדינו אבל ברור שזה לא ייראה אותו דבר ולא יהיה באותה מתכונת אם נלך שוב לבחירות".
+החרדים שוקלים: הסרת הווטו מיאיר לפיד
20:36 19/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הרב חיים קניבסקי יכריע עבור דגל התורה, אגודת ישראל תמתין להצעה קונקרטית לפני שמועצת גדולי התורה תכריע ודרעי כנראה כבר הסכים  ▪  ככל שתהיה הסכמה, היא תהיה כפופה לשימור הסטטוס-קוו
עצרת הבחירות של יהדות התורה - גפני מעל הרב קניבסקי וליצמן מעל האדמו"ר מגור [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
+תחזית אפרים לכנסת ה-22
20:24 19/09/19  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
יודעים למי נתנה הנבואה מאז שחרב בית המקדש, אבל אינני מבקש מאיש לקבל את הערכותיי כתורה מסיני, ואם הערכותיי תתבדינה - אני הוא זה שאתבזה
(ליברמן. ראש הממשלה הבא [צילום: פלאש 90])
+הספירה נמשכת: 57 לגוש שמאל-ערבים; 55 לימין-חרדים
19:59 19/09/19  |  עידן יוסף
מספירת 98.7% מהקולות עולה כי כחול לבן היא המפלגה הגדולה עם 33 מושבים, אחריה הליכוד עם 31, הרשימה המשותפת - 13, ש"ס - 9, ישראל ביתנו - 8, יהדות התורה - 8, ימינה - 7, העבודה-גשר - 6 והמחנה הדמוקרטי עם 5 מושבים. גוש השמאל-ערבים על 57 והימין-חרדים על 55.
+הליכוד: דיווחים שקריים על כוונת נתניהו להגיע להסדר טיעון
17:53 19/09/19  |  איציק וולף
מפלגת הליכוד הודיעה כי אין כל שחר למה שהגדירה כ"דיווחים השקריים על כוונה של ראש הממשלה נתניהו להגיע להסדר טיעון". "פרקליטיו של ראש הממשלה יופיעו לשימוע כמתוכנן ויציגו בו טענות מוחצות", לשון הודעת הליכוד.
+הנשיא יתחיל את ההתייעצויות ביום ראשון
17:43 19/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שוחח עם יו"ר ועדת הבחירות המרכזית וקיבל את הסכמתו להתחיל את ההתייעצויות עם נציגי הסיעות הנבחרות לכנסת ה-22 עוד לפני קבלת התוצאות הרשמיות ביום רביעי  ▪  ההתייעצויות יועברו בשידור חי בכל אמצעי התקשורת של בית הנשיא
(ריבלין. צפי ליומיים של התייעצויות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+לפיד: אם נתניהו יזוז הצידה - תהיה פה ממשלת אחדות
16:26 19/09/19  |  איציק וולף
יו"ר יש עתיד ובכיר כחול-לבן, ח"כ יאיר לפיד, אמר שראש הממשלה נתניהו מנסה לגרור את המדינה למערכת בחירות שלישית וכי אם הוא יזוז הצידה - תוכל לקום ממשלת אחדות.

"הוא לא מוכן לקבל את תוצאות הבחירות. בן אדם אחד מונע כרגע הקמת ממשלת אחדות ליברלית. אדם אחד. אם ביבי יזוז הצידה, תהיה פה ממשלת אחדות. ממשלה עם כל מי שמאמין שצריך פה נישואין אזרחיים, ביטול חוק המרכולים, תחבורה בשבת. בלי כתבי אישום ובלי שחיתות. ולאור מה שקורה עכשיו, ממשלה שתשנה את חוק הבחירות, כדי שאי אפשר יהיה לגרור אותנו לבחירות כל שלושה חודשים. זו המטרה של בלוק הסחטנים והקיצונים שהוא הקים אתמול. זו מטרת כל הספינים שהוא זרק לאוויר בשעות האחרונות. העם לא נתן בו אמון - הוא מנסה להחליף את העם. כמו המפ"איניקים ב-77. העם לא רוצה אותו, הוא רוצה להחליף את העם. אסור לתת לו לגרור אותנו לעוד מערכת בחירות", אמר.

+ליברמן: גוש ההלכה של נתניהו - ספין נוסף
16:09 19/09/19  |  איציק וולף
יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החל לעבוד במרץ על הספין החדש שלו, וכי ספין זה יוביל את מדינת ישראל לסיבוב בחירות נוסף במטרה להשיג 61 לממשלת החלומות שלו.

"לגוש שהקים נתניהו אין שום קשר לימין. מצד אחד מדובר בש"ס, מפלגה שנמנעה בהצבעה על הסכמי אוסלו, ומן הצד האחר, המשיחיים, השואפים להחזיר אותנו לתקופת ימי שאול המלך, דוד המלך ולחוקי התורה, ולהפוך את האוניברסיטאות לבתי ספר לנבואה. ונתניהו כמו נתניהו, שהחזיר את חברון לערפאת והצביע בעד ההינתקות, הוא בטח לא ימין אלא סתם כדאיניק", טען ליברמן.

לדבריו, מדובר ב"גוש ההלכה" של 55-56 ח"כים של "הליכוד" המפלגות החרדיות והמשיחיים. "הקריאה לבני גנץ להצטרף לממשלת אחדות עם הגוש, זה לא פחות מאחיזת עיניים ויצירת מצג שווא בשביל להכשיר את דעת הקהל לטובת סיבוב בחירות שלישי", טען. "נתניהו, שלא מוכן לקבל את הכרעת הבוחר ולהודות בכישלון שלו, נאחז בקרנות המזבח ומנסה לייצר תודעה, שכביכול "הליכוד" ניצחה בבחירות, קראה לממשלת אחדות וגנץ וליברמן הם שהכשילו את המהלך".

לדברי ליברמן, נתניהו עובד במקביל בשני ערוצים כאשר מצד אחד, הוא מנסה להרדים את המערכת כאשר הוא קורא לאחדות ומנגד ממשיך בנסיונות שלו לשכנע ח"כים ממפלגות אחרות להצטרף אליו ול"גוש ההלכה" שהקים אתמול, על-מנת להשיג רוב של 61 מנדטים.

"אם יכשל בהשגת הרוב הוא יפיל את האשמה להכשלת ממשלת האחדות על גנץ ועליי ויוביל את מדינת ישראל למערכת בחירות נוספת. אני קורא פעם נוספת לראש הממשלה נתניהו להפסיק עם התרגילים הפוליטיים, השטיקים והטריקים. בוא נשב אתה, בני גנץ ואנוכי, ונקים ממשלה לאומית ליברלית רחבה למען עתידה של מדינת ישראל״, דברי ליברמן.
(ליברמן. בוא נשב שלושתנו [צילום: פלאש 90])
+מוכי עיוורון
14:37 19/09/19  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה
ישראל בחרה בשנית בשנה אחת  ▪  מה שבחרה הוא אשר בחרה  ▪  הוא אשר מחייב את קברניטיה לקבל החלטה לכבד את המציאות ואת המדינה ואת תושביה ולהקים ממשלה
(הוא אשר בחרה)
+"אקים ממשלת אחדות ליברלית בראשותי"
14:35 19/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הגיב לקריאת האחדות של נתניהו ואמר: "כדי להקים ממשלת אחדות, לא באים עם בלוקים וספינים, באים עם אחריות ורצינות"  ▪  לפיד: נתניהו מסרב לקבל את תוצאות הביחרות  ▪  יעלון: איתו זה לא ילך. מלאכת הרכבת הממשלה צריכה להיות מוטלת על גנץ"  ▪  אשכנזי: "הציבור רוצה תיקון"
(גנץ. בלי ספינים ובלוקים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+בחירות 19' מועד ב': לקחים ראשונים
14:23 19/09/19  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
אין כל דמיון בין האחווה, השלום והרֵעות, ששררו בקרב כלל שלומי אמוני ישראל בבחירות לכנסת ה-1, לעומת המשטמה שחשפה מלתעותיה בקמפיין הבחירות לכנסת ה-22
(פשקווילים מלאי שנאה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+רגב: "בני, זה הרגע לשים את האגו בצד"
14:04 19/09/19  |  מירב ארד
השרה מירי רגב פנתה לבני גנץ, וכתבה בדף הפסייבוק בעקבות הקריאה של רה"מ נתניהו לאחדות: "בני זה לא הזמן לפסילות וחרמות. זה הרגע לשים את האגו בצד. פסילתו של נתניהו והשותפים הקואליציוניים שלנו, כמוה כפסילה של חצי עם.
זהו מעשה לא דמוקרטי מצידך. בוא תעשה מעשה , תגלה אחריות לאומית ותענה לקריאתו של ראש הממשלה נתניהו אל תגרור אותנו לבחירות בפעם ה-3 ונעבוד יחד למען עתידה של מדינת ישראל".
+רוטציה, האם זה עובד
13:54 19/09/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
העובדה שפרס-שמיר-רבין פעלו ביחד הקלה על מציאת פתרונות  ▪  בתקופה זו גברה ישראל בהצלחה אדירה על האינפלציה הגדולה
(יצחק רבין ושמעון פרס [צילום: פלאש 90])
+לא תקום ממשלת שמאל
13:45 19/09/19  |  מאיר אינדור   |   לרשימה המלאה
אין תסריט שליברמן יתפתה לעבור לקואליציה עם הערבים  ▪  גם אלוף הסלטות הפוליטיות לא יכול להרשות לעצמו נחיתה לידיהם הרחמניות של אחמד טיבי ואיימן עודה
(ליברמן. מאבק רחוב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+להרגיע ולהתארגן מחדש
13:11 19/09/19  |  מיכאל מירו   |   לרשימה המלאה
המערכת המפלגתית חייבת להפנים שלאזרחיות ואזרחים רבים נמאס ממסע ההכפשות והאגו המנופח, כעת האזרחים רוצים ממשלה רחבה ויציבה, שתאפשר להחזיר את הכלכלה הישראלית אל איתנותה, זו שקיבלה הכרה בינלאומית, על יד חברות הדירוג הגדולות
(נתניהו וגנץ. הזמן לשלב ידיים [צילום: עמוס בן-גרשום/לע"מ])
+שקד: "קוראת לגנץ להיכנס למו"מ עם בלוק הימין"
13:00 19/09/19  |  מירב ארד
יו"ר ימינה איילת שקד: "אני קוראת לגנץ להיכנס למו"מ עם בלוק הימין ולהימנע מבחירות". שקד אמרה את הדברים עם סיום הישיבה עם ראשי סיעות הימין אצל ראש הממשלה נתניהו.

+פתח לנו שער
12:58 19/09/19  |  יוסף קנדלקר   |   לרשימה המלאה
פתח לנו שערי אורה - שנאיר פנים אחד לשני, שנאיר בחיוך זה לזה  ▪  הפסקנו לחייך, הפסקנו להסתכל בעיניים של הזולת ולגלות שלפעמים העיניים כבויות
(להיות טובים [צילום: מיכל פתאל/פלאש 90])
+ככה לא בונים ממשלה
12:30 19/09/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
יש לכחול-לבן מה להציע למרכיבים מסוימים במחנה הימין המצהיר אמונים מבישים לביבי  ▪  זו פשרה קשה אבל לגיטימית לגמרי
(כחול לבן [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+ביבי, למענך - די
12:17 19/09/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
הורד מעל כתפיך את עומס התיקים הפליליים, עשה שבתך עם שרה ויאיר ואבנר, אולי גם תזמין קצת את נועה בכורתך?

(נתניהו.לך להתפייס [צילום: גילי יערי/פלאש 90])
+"נפעל יחד להביא את מדינת ישראל לחוף מבטחים"
11:34 19/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
באזכרה הוביל הנשיא ריבלין ללחיצת יד משותפת בין נתניהו לגנץ  ▪  נתניהו הדגיש: "ממשלחת אחדות רחבה זהו צו השעה"  ▪  ריבלין: "מברך את ראש הממשלה על הצטרפותו לקריאה לאחדות"  ▪  גורמים בכחול לבן: "מדובר בתרגיל תקשורתי עלוב. ממתי המפסידים מזמנים את המנצחים?"
(נתניהו וגנץ. לחיצת יד משותפת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+פרץ בפנייה לגנץ: "יש לך אחריות לאומית לאיחוי הקרעים"
11:06 19/09/19  |  מירב ארד
שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ , פנה לבני גנץ וקרא לו ללכת לאחדות. פרץ כתב בחשבון הטוויטר שלו: ״כפי שהצהרתי בנאומי מיד אחרי הבחירות, החברה הישראלית פצועה מהבחירות האחרונות וצריכה להתאחד כדי להבריא את השסעים. אסור להביא לבחירות נוספות. בני, אני מכיר אותך שנים. אני יודע שיש לך אחריות לאומית לאיחוי הקרעים. בוא עוד היום לממשלת אחדות עם כל השותפות המאמינות במדינה יהודית ודמוקרטית בראשותו של נתניהו. סומך עליך שלא תתן לנו להיגרר לבחירות נוספות.״
+ראשי מפלגות הימין חתמו: ממשלה בראשות נתניהו
10:50 19/09/19  |  מירב ארד
ראשי מפלגות הימין חתמו על מסמך לפיו מועמדם לראשות הממשלה הוא בנימין נתניהו. בנוסף חתמו על כך שינהלו מו״מ קואליציוני במשותף וכי אף מפלגה לא תיכנס לשום ממשלה מבלי כל יתר המפלגות.
+בנט: "בני גנץ צריך להיענות מיד לקריאת רה"מ"
10:48 19/09/19  |  מירב ארד
נפתלי בנט ממפלגת ימינה בתגובה לקריאת רה"מ לאחדות: "בני גנץ צריך להיענות מיד לקריאת ראש הממשלה נתניהו להיפגש, ולהפסיק עם החרם המטופש הזה. יש מדינה לנהל".
+"עלינו להקים ממשלת אחדות רחבה עוד היום"
10:42 19/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יומיים אחרי הבחירות רה"מ: "העם לא הכריע בין שני הגושים. לכן אין ברירה אלא להקים ממשלת אחדות רחבה"  ▪  "אסור לנו ואין שום סיבה להגיע לבחירות שלישיות"  ▪  ראשי מפלגות הימין חתמו: ממשלה רק בראשות נתניהו
נתניהו. צו השעה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
גנץ. ילך לאחדות? [צילום: דוברות כחול לבן]
+גבאי: "ליברמן הוא האיש הכי מסוכן במערכת הפוליטית"
09:56 19/09/19  |  מירב ארד
יו"ר העבודה לשעבר, אבי גבאי אמר בראיון לכאן רשת ב': "נתניהו וגנץ צריכים להקים ביניהם ממשלת אחדות. הם לא צריכים את ליברמן. הוא האיש הכי מסוכן במערכת הפוליטית. אסור שהוא יהיה המתווך. ליברמן זה ימין ובסוף זה ייגמר ברוטציה בינו לבין נתניהו".
+הרהורים אחרי הבחירות
09:49 19/09/19  |  נסים ישעיהו   |   לרשימה המלאה
פרשת השבוע שלנו נקראת תמיד לפני ראש השנה כהכנה ליום הדין הגדול והשנה נוסף בשבוע שלה עניין חריג, בחירות לכנסת
(השפעה פוליטית [צילום: פלאש 90])
+פייגלין: "משוכנע שיעמוד בהבטחתו למנות אותי שר"
09:26 19/09/19  |  מירב ארד
יו"ר זהות משה פייגלין, בראיון לגלי צה"ל: "מאמין שנתניהו ירכיב את הממשלה הבאה. כמו במשחק שחמט, הוא יודע להקדים אחרים בכמה צעדים. משוכנע שיעמוד בהבטחתו להביא לי תפקיד שר".
+זוהר על דברי שקד: "הם מפוצצים את הנגמ"ש"
09:24 19/09/19  |  מירב ארד
ח"כ מיקי זוהר אמר בתוכנית "בוקר טוב כנסת" בתגובה לדברי יו"ר ימינה, איילת שקד: "זו כותרת מיותרת, אמירה לא נכונה של איילת שקד. יש לאנשים דרישות וכשהן לא מתמלאות מאה אחוז, הם מפוצצים את הנגמ"ש".
+מבוי סתום ואיום אירני מכונן
09:05 19/09/19  |  עמוס גלבוע   |   לרשימה המלאה
מי שרצה שביבי יעוף לו מהעיניים ו"אחריו המבול" - יעלוז  ▪  מי שחושש מ"המבול" ומכיר במעלות ביבי ובחסרונותיו - יתעצב  ▪  אבל בינתיים קיבלנו אות אזהרה אדום לוהט מאירן (ומי שעומד מאחוריה) ששיתקה את מחצית מתפוקת הנפט הסעודית בטילים בעלי טכנולוגית-על, שחמקו מכל מערכות ההגנה האווירית
(טכנולוגיה עילית [צילום: Iranian Presidency Office via AP])
+ביטן: "אם הליכוד תקים ממשלה ראשונה, כחול לבן המתפוררת"
08:38 19/09/19  |  מירב ארד
ח"כ דוד ביטן מעריך בראיון גלי צה"ל: "אם הליכוד תקים ממשלה ראשונה, כחול לבן המתפוררת לא תישאר יחד. בגלל מצבו המשפטי של נתניהו אין מצב שנסכים לרוטציה שגנץ ראשון בה".
+השרה גמליאל: "מי שיציב תנאים - האחריות לבחירות שלישיות יהיו עליו"
08:23 19/09/19  |  מירב ארד
השרה גילה גמליאל מהליכוד בריאיון לכאן רשת ב': "השרה גמליאל בריאיון לדב גיל-הר: "מי שיציב תנאים - האחריות לבחירות שלישיות יהיו עליו. אני לא רואה שום סיבה לכך שמישהו יחליף את נתניהו, אף אחד לא יכתיב לנו. יש לנו כללים מסודרים, חוקה ובחירות".
+רוטציה
08:22 19/09/19  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה
איך תתפקד ממשלה ברוטציה של ארבעה? היא לא תפקדה עם ראש אחד בראש  ▪  ילכו עם ארבעה יצליחו  ▪  ואם אחד יאחז בקרנות הכיסא ולא יתחלף? לא יתנו לו חסינות
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+האוזר: "מועמד עם כתבי אישום לא יכול לכהן כראש ממשלה"
08:18 19/09/19  |  מירב ארד
ח"כ צבי האוזר מכחול לבן בראיון לכאן רשת ב': "ישראל חייבת ממשלת אחדות רחבה. אין פה פסילה אישית של נתניהו, זו פסילה עקרונית - מועמד עם כתבי אישום לא יכול לכהן כראש ממשלה"
+העם אמר את דברו... פעמיים
08:15 19/09/19  |  צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה
תוך 4 חודשים נערכו שתי מערכות בחירות שוודאי עלו לקופת המדינה הון עתק, גרמו להתלהמות שמזמן לא הייתה, וגרמו לשיסוי והסתה מן המכוערים שהיו  ▪  הסיבה היחידה לכך היא סירובו של נתניהו להיפרד מכיסא ראש הממשלה ביודעו שבסבירות גבוהה מאוד הוא יצטרך להתמודד עם שלושה כתבי אישום קשים העלולים/עשויים לשלוח אותו לכלא
(נתניהו. צריך ללכת [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"בלוק הימין של נתניהו עדיין לא סגור"
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רננה
19/09/19 09:11
 
כזו היא
19/09/19 12:20
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
שוב תיקו. מה עושים?
19/09/2019  |  אברהם בנמלך  |   יומני בלוגרים
בשיטה הפרלמנטרית הישראלית, בגלל שיטת הבחירות הארצית יחסית, הכנסת כמוסד החשוב ביותר במדינה מפוצלת ויש שיאמרו משוסעת. במצב נתון זה, ברור שהממשלות הקמות הם ממשלות קואליציונית. כל מי שמכיר היטב את הדינמיקה של המו"מ הקואליציוני יודע שכינון קואליציה לקראת הרכבת הממשלה זו מלאכה של סחר-מכר, של תן וכך. נשאלת השאלה העקרונית, האם במצב זה באמת אפשר לומר שמפלגה בודדת מייצגת את רצון העם? לא ולא. מאידך הקואליציה היא תוצר קוניוקטורלי, עניין של נסיבות וסיבות מאוד מגזריות, ותו לא. זו השיטה הפרלמנטרית הקואליציונית, לטוב ולרע.
יו"ר רשימת ימינה, איילת שקד, נסוגה מדרישתה שלא לפצל את הרשימה לשלוש הסיעות המרכיבות אותה. בכך, נכנעה לעמדתו של יו"ר מפלגת הימין החדש שבה היא מספר 2, נפתלי בנט, שביקש לפצל את הסיעות.
18/09/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התייחס לראשונה (יום ד', 18.9.19) לתוצאות הבחירות במדינת ישראל והפגין אדישות מסוימת ביחס לאפשרות שראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא יישאר בתפקידו. "היחסים שלנו הם עם ישראל", אמר טראמפ בטרם שעלה לאייר פורס 1.
18/09/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו, אומר (יום ד', 18..9.19) לחברי הכנסת של הליכוד: "אנחנו מכוונים ומנסים לכיוון ממשלת אחדות עם כל גוש הימין". השר יריב לוין, ראש צוות המו״מ הקואליציוני, אמר דברים דומים בישיבת סיעת הליכוד: ״מי שיש לו חלומות לפרק את הליכוד - יכול לשכוח מזה. הליכוד זה לא מפלגת העבודה. מי שבאמת רוצה ממשלת אחדות - יכול להצטרף רק בנוסף לגוש הימין המאוחד שלנו".
18/09/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (ב)  /  מי ומי  
בשל תוצאות הבחירות: נתניהו לא נוסע לאו"ם  /  איתמר לוין
איימן עודה: "אבו-יאיר, להסתה יש מחיר"  /  מירב ארד
"שרף שוב לימין עשרות אלפי קולות"  /  מירב ארד
מדריך לבוחר (חלק שני)  /  עומר מואב
כחול לבן, ובלבול  /  דן מרגלית
תוצאות אמת  /  צילה שיר-אל
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
איתמר לוין
איתמר לוין
מלחמה צריכה יעד מדיני ברור    נתניהו שוב פוזל לרפובליקנים ומפלרטט עם עבריין בלתי שפוי    המשותף לשומר וגולדפוס    מה באמת חשוב לסמוטריץ'    חוק הרבנים ואבי דיכטר    האם מישהו עוקב אחרי ...
דן מרגלית
דן מרגלית
מישהו יודע אם האיש הזה מספיק אטום או נוכל, שלאחר הכתבה ב"אולפן שישי" בערוץ-12 הוא יצא בשבת מביתו? מישהו זוכר על איזשהו זגזוג סיטוני, שקרים ונוכלויות כאלה אצל מישהו באיזושהי מפלגה י...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il