שר התחבורה
בצלאל סמוטריץ' הורה על נקיטת צעדים להפחתת הגודש שנוצר סביב מחלף פולג בכביש החוף, עם תחילת פעולתו של הנתיב רב-התפוסה (נר"ת, נתיב פלוס) לנסיעות צוותאות. גודש זה השפיע על תושבים שיצאו מדרום נתניה ועל משתמשי הנתיב המיוחד.
סמוטריץ' קיים ביום רביעי הערכת המצב בה נבחנו חלופות לשיפור והחליט כי עוד באותו לילה יבוצעו הסדרי תנועה משלימים. מדובר בזמן שיא בכל אמת מידה.
עוד באותו יום בצהריים נפגשו שר התחבורה ואנשי משרדו עם נציגי עיריית נתניה והציגו בפניהם את השיפורים שגיבשו עם המתכננים ואנשי המקצוע במשרד ובחברת נתיבי ישראל.
נתיב התחבורה הציבורית הקיים באזור המחלף ליוצאים מנתניה ממערב (אזור שכונת פולג, עיר ימים) עד לדרום (לכביש החוף) יבוטל, וכלל משתמשי הדרך יוכלו לנסוע בשני הנתיבים מנתניה עד תחנת האוטובוס בצומת אודים. בנוסף, התנועה מכביש 553 מזרח ליוצאים במחלף פולג אל כביש החוף לכיוון דרום תתמזג עם שני הנתיבים ממערב נתניה עד להשתלבות עם הנתיב המיוחד, מעט צפונה למחלף וינגייט. "באופן הזה", הסביר סמוטריץ', "ההשתלבות תתבצע במקטע שבו מהירות הנסיעה גבוהה יותר ועל פני מקטע ארוך יותר, באופן שבו אנחנו מעריכים שהיא תתבצע חלק יותר ועם פחות הפרעה לנוסעים בכביש החוף.
השר הבהיר כי אין כוונה לבטל את שני הנר"תים. לדבריו, "אנחנו מאמינים מאוד במהלך של הנר"תים בכביש החוף ובכביש איילון לצפון. גם אם ייקח עוד קצת זמן להתאקלמות, משתמשי הנתיב המיוחד והיוצאים מנתניה דרומה ייהנו מהשינוי".