|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

"פצו מסעדנים בעוטף, או שתאולצו לפצות"

יו"ר ועדת הכספים לרשות המיסים: "הסדירו פיצוי לעסקי המסעדנות והאולמות בעוטף עזה, או שנפנה לחקיקה"
23/10/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 22   |   תגובות
[צילום: משה שי/פלאש 90]

    במהלך דיון סוער בסוגיה, הציגו מסעדנים ובעלי אולמות מציאות בה הם ניצבים על סף קריסה בהעדר פיצוי על תקופות ההסלמה באזור
  • בעלי אולם: ביטלו לי 12 אירועים, האוכל כבר היה מוכן ואמרו לי שאעבור עבירה פלילית אם האירוע יתקיים. תעזרו לנו לשרוד".

רשות המיסים: מתווה הפיצוי שקודם ע"י שר האוצר וראש הממשלה לא עמד בתקנות הייעודיות. הנושא כולו בבחינה, יש לתקן את חוק מס רכוש. בתגובה לדברים ציין יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני, כי הוא מבקש כי בתוך שבוע יעבירו הרשות ומשרד האוצר את תוצאות הבחינה שהם עורכים מזה מספר חודשים, ובמקביל הנחה את הייעוץ המשפטי לוועדה להכין הצעת חוק שתכשיר פיצוי לענפים אלה: "הסוגיה תיפתר".

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני: "יש שתי בעיות בנושא הזה, אחת היא עוטף עזה, ששם המסעדנים מאוד נפגעים ואנחנו דיברנו על זה שנחפש פתרון לשתי הבעיות. לגבי העוטף התפרסם ששר האוצר, רה"מ ושר הפנים, אמרו שיעבירו 5 מיליון שקל לפיצוי המסעדנים, אח"כ דובר על 3, ועכשיו יש בעיה להעביר את זה".

שי גרמן, מנכ"ל איגוד המסעדות: "אנחנו מודים על קיום הישיבה בתקופה הזו. הובטח לאנשים האלה מענק, החלטה של רה"מ ושר האוצר, פורסם קול קורא לקבלת המענק. ועכשיו בציניות אומרים להם, כן מגיע, לא מגיע, ייעוץ משפטי. כל הגופים עושים להם פינג פונג. אנשים לא יכולים בלי המענקים האלה, אלה אנשים שכל שני וחמישי נופלים עליהם טילים. זה מענק שגורם להם לקיים את העסקים שלהם, זה לא ציבור שמבקש תרומות, הם רוצים לעבוד".

תומר מור, מנכ"ל מסעדנים חזקים ביחד: אנחנו בחצי השנה האחרונה הולכים יד ביד עם מסעדני עוטף עזה. מצב של טפטופי טילים הוא מצב שפוגע ברווחיות של העסקים וביכולתם להתקיים. אפילו שאין טילים, ורק אזעקות, העסקים מתרוקנים מהלקוחות שלהם. ישבנו לתהליך והגענו לתוצאה של מתן מיליונים לתעשיה הזו, ולצערי זה לא התקדם. אנחנו מבקשים להתיר את החסמים ולעזור למסעדנים".

אסי מסינג, יועמ"ש משרד האוצר: "חוק מס רכוש, מסדיר את המסגרת בגינה מפצים על פעילות לחימה, פעולות איבה. נקבע הסדר מאוד מקיף וארוך, לעניין תשלום נזק עקיף. הוא קובע ומחלק לענפים. בכל הקשור ללחימה בדרום נקבעה הוראת שעה בתחילת שנת 2019, במסגרתה נעשה דיון ארוך פה, שכולל מסלול פיצוי לענף התיירות, דבוראים ועוד שורה של הוראות לעניין עובדים שלא יכלו לעבוד. השאלה אם יש מקום לפצות את ענף המסעדנים נדון ועלה במסגרת הדיונים פה בוועדה, ולא היה בשלב זה פתרון או מתווה לפיצוי בתחום. המתכנות להסדיר את הפיצוי בחוק, היא באמצעות תיקון התקנות, השלמת עבודת מטה מקצועית ובדיקה האם יש לאשר פיצוי מסוים ולחרוג מהמסגרת שאומרת שעסק צריך להיות סגור 7 ימים ומעלה, האם נכון להבחין את ענף המסעדנים מענפים אחרים באזור, וכיוצא באלה".

ח"כ עודד פורר: "תסביר למה אתם לא נותנים את הפתרון שהממשלה מצאה, אל תסובב אותנו. נותנים להם לסגור את העסק ומספרים להם סיפורים".

מסינג: "בהעדר פתרון בתקנות, מצאו תוצר שהוא קול קורא של משרד הנגב והגליל, שקורא לתת פיצוי לענף המסעדנים, במודל שנוגד לתקנות מס רכוש. הרשות לפיתוח הנגב אינה חלק מהממשלה, היא רשות סטטוטוריות הפועלת מכוח חוק, הקובע את תפקידיה. שחורגים מהמנגנונים הקבועים, וקובעים מסלול שונה לגבי ענף התיירות, גם התוצאה שיכולה להיות היא שהפיצויים שונים או גדולים ביחס לכל עסק, לעומת פיצוי באמצעות תקנות מס רכוש. הבעיות בפתרון כזה רק מחריפות, שכן יצירת מנגנון כזה מתעלמת מהעסקים שדומים לעסקי המסעדנות. לכן האמירה שלי הייתה שיש להשלים את עבודת המטה ע"י הגורמים הקבועים בחוק כמטפלים בסוגיה".

גיא, נציג רשות המיסים: "באנו לכאן בזמן אמת ונתנו יחד עם הוועדה מענה לכל האוכלוסייה ושמענו את כולם. בדיקה ראשונית מראה שקשה לאבחן את אוכלוסיית המסעדנים מאוכלוסיות אחרות שנותנות שירותים, קשה להבדיל את האוכלוסייה הזו ולתת לה פיצוי ישיר".

ח"כ פורר: "זו שערורייה, אתם אומרים שלא תאשרו כלום, קחו את זה. כמה פעמים ישבתם איתם ובדקתם ממה הם סובלים?! תנסו להרגיש את מה שמרגישים בעלי המסעדות, שמנהלים את העסק שלהם ומעסיקים עובדים ויודעים לנהל את העסק שלהם טוב. אמרנו כבר בעבר שיש לקבוע שמסעדה זה עסק תיירות, לא רציתם".

בעל אולם אירועים מהעוטף: "אסורה התקהלות מעל 300 אנשים, אני בישלתי אוכל וזרקתי אותו".

אמיר דהן, מנהל מחלקת פיצויים, רשות המיסים: "הגענו לכל ראשי הרשויות באפריל 2018, העלו 3 ענפים - הדבוראים, המלונאים בעוטף עזה והשלישי עובדים שלא מגיעים בגלל הוראות פיקוד העורף. כל החקלאות קיבלה, לדבוראים הייתה בעיה טכנית והסדרנו את זה. המסעדנים הם ענף קטן בתוך מסחר ושירותים, קשה לנו כרגע להבדיל אותם. אפילו מכולת יכולה לטעון שיש חומרים שהתקלקלו. כשניגשנו לנושא, אנחנו לא חושבים שניתן לתקן את הוראות השעה, יש לחשוב על שינוי בכלל בחוק מס רכוש, בכל מיני סעיפים במסחר ושירותים, שם מוגדר הפסקה של למעלה משבוע".

ג'ורג אוקרט, בעלי קפה גרג וד"ר שניצל בשדרות: אני רואה שיש קונצנזוס רחב, אנחנו לא יכולים לחזור יותר לנושא הביורוקרטיה, אנחנו לא מכירים את כל הנושאים האלה. אנחנו האזרח הפשוט. רה"מ הבטיח לנו פיצוי מסוים והוא לא הגיע אלינו. אני מבקש מכם לפתור את זה".

אביב שזירי, בעל אולם בקיבוץ ברור חיל: "אנחנו היחידים שמבקשים מאתנו לא לקיים אירוע כי זו עבירה פלילית. באים אלי ב-2 בצהריים אחרי שבישלתי אוכל, ואומרים לי שלא יתקיים אירוע. מדובר על מחזור של 100 אלף שקל לאירוע, מדובר במחזורים של מיליונים. חתונה אי-אפשר לבטל, מעבירים אותה למרכז. אני לא מדבר על כך שאנשים נמנעים מלקבוע בכלל אירועים באזור. תעזרו לנו לשרוד ביטלתי לפחות 12 חתונות, לא דחייה אלא ביטול".

ח"כ גפני: "סיכמו רה"מ ושר האוצר על פיצוי, שכן מסעדנים לא דומים למכולות או לדברים אחרים. צצה טענה משפטית, אני מבקש מיועמ"ש הוועדה, האם יש בעיה לתת למסעדנים פיצוי, שכתוצאה מכך יפגעו מכולות או עסקים אחרים".

יועמ"ש ועדת הכספים, עו"ד שגית אפיק: "כאשר היינו צריכים לבחור או כלום או את התקנות החלקיות שהגשתם, הסכמנו כדי להעניק פיצוי לענפים שהוסכמו. לצד כך, הייתה הסכמה שתבחנו את התיקונים בהוראות הקבועות לעניין המסעדנים ואולמות האירועים. לכן שיש הצעה להעביר פיצוי בדרך של מענק, יכול להיות שהיה צריך למצוא מבחנים שאתם מפעילים כבר היום ולעשות זאת דרכם, אבל היה ניתן לעשות זאת. אני לא רואה מניעה. אני חושבת שאתם צריכים לחזור אלינו לגבי תשובה על הכנסת ענפים אלה לתקנות הקבע".

ח"כ אורלי לוי-אבקסיס: "מפריעים לי סדרי הדין. יצא רה"מ עם שר האוצר ומשרד הפנים והציעו את המתווה, להם אין יועצים משפטים? לא יכלו לומר להם שזה בלתי חוקי? הצהרות שלפני הבחירות והשקט של הפקידים, כאילו יש בזה אישור".

ח"כ אורית פרקש הכהן: "העובדה שניתנה הצהרה ואחרי חצי שנה יושבים אנשים שלא קיבלו את הכסף בפועל, יש בזה חומרה מאוד גדולה".

ח"כ פנינה טמנו שאטה: "מדבר פה מדם ליבו בעל אולם שבוטלו לו 12 חתונות, זה החלק מהתפקיד שלכם להתקדם. אתם צריכים לזמן אותם, לתת להם תשובות. לא יכול להיות שהאנשים האלה ישלמו את המחיר. אולי נקבע שפקידי האוצר ורשות המיסים, יגורו בדרום.

ח"כ גפני: "אני פונה לרשות המיסים, אמרתם שאתם עושים עבודת מטה מאפריל, דובר על פתרון שהוא זמני באופן כזה, שהמצב הוא לפחות בעוטף עזה, שמסעדנים נופלים ממש. אנחנו מבקשים בתוך שבוע תודיעו לנו מה העלתה עבודת המטה לעניין המסעדנים, או שסתם עבדתם עלינו. מדובר על כסף קטן יחסית. אפשר באמצעות המשרד לפיתוח הנגב והגליל, באמצעות משרד הפנים, המסעדנים לא יצאו מפה בלי פיצוי, אחרת אנחנו מדינה נכשלת. במקביל אני מבקש מהיועמ"ש לוועדה שתגבש הצעת חוק, שתקבע את הקריטריונים לפיצוי המסעדנים ובעלי האולמות. זה יכול לעלות הרבה כסף, אך אנחנו לא נלך בלי שהמסעדנים יפוצו. אדבר גם עם שר האוצר מחר, המציאות הזו תיפתר".

תאריך:  23/10/2019   |   עודכן:  23/10/2019
עידן יוסף
+עד 100 מיליארד שקל: השקעות בתשתיות ייפתחו לחב' הביטוח
16:21 23/10/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הממונה על רשות שוק ההון: "אם תהיה נפילה בחו"ל, ייתכן שהפנסיונרים ייפגעו. אנחנו בסיכון ואיפה הרווח למשק הישראלי?"  ▪  לצד הצגת שורת צעדים שמקדמת הרשות, והבטחה להפחית דמי הניהול המקסימליים לפנסיונרים, קרא ברקת להגדלה משמעותית של תקציבי ותשתיות הרשות: "התקציב שלנו מהווה שליש מתקציב הפיקוח על הבנקים, 1.7 טריליון השקלים של הציבור לא פחות חשובים"
(ד"ר משה ברקת בוועדת הכספים [צילום: דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אוסאמה סעדי / osama  saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורלי פרומן / orly  fruman   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איילת שקד / Ayelet Shaked   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלי כהן / Eli Cohen   אלכס קושניר / Alex Kushnir   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אנטאנס שחאדה / Mtanes  Shihadeh   אסי מסינג / Asi Mesing   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   ג'אבר  עסאקלה   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   היבה יזבק / Heba  Yazbak   ווליד טאהא / Waleed Taha   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חוה (אתי) עטייה / Hava-Etty  Atia   חיים כץ / Haim Katz   חמד עמאר / Hamad Amar   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יבגני סובה / Yavgeni Sova   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / yoav  segalovich   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz   יוגב מרדכי   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יעל גרמן / Yael  German   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכל שיר סגמן / Michal=Shir Segman   מיקי חיימוביץ' / Miki  Haimovich   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנסור עבאס / Mansour Abbas   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרק איפראימוב / Mark   Ifraimov   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משה (מוסי) רז / Mossi Raz   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר ברקת / Nir  Barkat   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   צביקה (צבי) האוזר / Zvika Hauser   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קטרין שטרית / Kathrin  Shitrit   קרן ברק / Keren  Barak   רדיר כאמל / Radir Kamal   רויטל סויד / Revital Swid   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רם שפע / Ram Shefa   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"פצו מסעדנים בעוטף, או שתאולצו לפצות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 22
הממונה על רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון, הד"ר משה ברקת, סקר (יום ד', 23.10.19) בפני ועדת הכספים את תוכנית העבודה של הרשות ומדיניותה ביחס לגופים בפיקוחה. הייתה זו הופעה ראשונה של ברקת בפני הוועדה מאז מונה לתפקידו הנוכחי.
23/10/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, בראשות ח"כ גבי אשכנזי, התכנסה (יום ה', 10.10.19) לדיון בו אישרה הקמת שתי ועדות משנה - ועדת המשנה למודיעין, שירותים חשאיים ושו"ן וועדת המשנה למוכנות וביטחון שוטף. היו"ר אשכנזי פתח את הישיבה והציג את הצעתו להקמת הוועדות והרכבן. הוא הוסיף כי נעשה מאמץ כדי להקימן מוקדם ככל האפשר, ואמר: "לנוכח המצב בעת הזו נדרש מאתנו להתכנסולכן הוקמו הוועדות בהקדם על-מנת לאפשר את מימוש אחריותן". היו"ר אשכנזי ציין כי בדיון הבא יוקמו ועדות נוספות, בהן ועדת משנה למוכנות העורף וועדת משנה למדיניות חוץ והסברה.
10/10/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
בניגוד למה שרובנו חושבים, בבחירות לא ניצחו הליכוד או כחול-לבן והתוצאה גם אינה תיקו. המנצחת היחידה בבחירות היא מפלגת השבטים והפילוג שקיבלה 36 מנדטים, 69 או 114 מנדטים - תלוי איך סופרים.
04/10/2019  |  ד"ר יעקב קורי  |   מאמרים

03/10/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
"לצערי, המאמץ לאחדות עוד לא נשא פרי. השקעתי בכך מאמצים רבים. ממשלה כזו היא צו השעה. קיימתי הבוקר שיחה כנה ולא מתריסה עם אביגדור ליברמן. אמרתי לו את מה שאני אומר לחברי במחנה. מוכרחים ללכת יחד, ללא פסילות והחרמות של ציבורים ואנשים. כל מי שמקבל את העיקרון של מדינה יהודית ודמוקרטית מקובל". כך אומר (יום ה', 3.10.19) ראש הממשלה בנימין נתניהו.
03/10/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 22  /  מי ומי  
ריבלין: "תוצאות הבחירות - כרטיס אדום"  /  מירב ארד, עידן יוסף
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il