יצרנית מוצרי ההגיינה הנשית אלוויז, שבבעלות חברת פרוקטר אנד גמבל, תסיר את סימון המגדר הנשי מן המוצרים שלה. זאת, בעקבות פניות שנעשו לחברה על-ידי אקטיביסטים שטענו כי הסימון פוגעני ביחס ללקוחות טרנסג'נדרים ושהגדרתם המגדרית אינה בינארית.
קבוצות אקטיביסטים ביקשו מפרוקטר אנד גמבל לעצב אחרת את האריזות של התחבושות ההגייניות למחזור הנשי על-מנת שתהיינה ניטרליות מבחינה מגדרית. לטענתם, לא כל הנשים מקבלות מחזור ולא כל מי שמקבלת מחזור מזדהה כאישה.
"במשך יותר מ-35 שנים העצימה אלוויז נערות ונשים, ונמשיך לעשות זאת", הודיעה חברת פרוקטר אנד גמבל בהצהרה שפרסמה. "אנחנו גם מחויבים למגוון ולהכללה ונמצאים במסע מתמשך להבין את הצרכים של כל הלקוחות שלנו".
שינוי האריזות של התחבושות ההגייניות של אלוויז, שנועדו לנשים במחזור, צפוי לקרות במהלך שנת 2020. מפרוקטר אנד גמבל נמסר עוד כי שינוי האריזות והעיצוב שלהן נעשה באופן שגרתי. "אנחנו מתחשבים במנעד רחב של שיקולים - כולל משוב שאנחנו מקבלים מן הלקוחות, כדי לוודא שאנחנו מחוברים לצרכים של כל מי שמשתמש במוצרים שלנו. השינוי בעיצוב אריזת התחבושות תואם לפרקטיקה הזאת וייושם בשווקים רבים במגוון תאריכים", ציינו בחברה.