|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

קריאה אחרונה לממשלת אחדות

נתניהו: בני גנץ, עדיין לא מאוחר

ראש הממשלה קורא ליו"ר כחול לבן להשתחרר מהווטו של יאיר לפיד, לחדול מן הפסילות האישיות ולהצטרף לממשלת אחדות במקום ללכת לבחירות "אין פערים גדולים. אפשר לפתור אותם בנקל"
20/11/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
נתניהו. מלכד את הגוש [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס (יום ד', 20.11.19) בכנסת את סיעות גוש הימין, והפנה קריאה ליו"ר כחול לבן בני גנץ: "בני גנץ, עדיין לא מאוחר. בוא נשב ביחד ונודיע עוד הערב שאנחנו מקימים ממשלת אחדות לאומית. זה מה שישראל זקוקה לו. אסור לדרדר את המדינה לבחירות נוספות. גנץ, תשתחרר מהווטו של לפיד. מה הוא מהלך קסמים עליך? תעשה את הדבר הנכון ובוא לממשלת אחדות.

"בתולדות המדינה עברנו הרבה אתגרים ומשברים. כל פעם ידענו להתגבר ולצאת מחוזקים יותר. כך צריך לעשות גם הפעם. כשרוצים, אפשר לעשות. הדבר הנכון הוא להקים עכשיו ממשלה. לא צריך בחירות. בגלל מה, בגלל פסילות אישיות? אם יהיו בחירות אנחנו ננצח, אבל חשוב יותר שהמדינה תנצח בעת הזאת.

"אין פערים גדולים. אפשר לפתור אותם בנקל. אנחנו יכולים לגבור על האתגר ולהקים ממשלת אחדות עכשיו ומיד. צריך לגלות מנהיגות. אנחנו מוכנים. בני גנץ, אתה מוכן? אני מוכן לפגוש אותך בעוד חמש דקות", אמר נתניהו.

בפתח הכינו הודה לכל המשתתפים "על החברות, העמידה האיתנה, הלכידות. זה לא מובן מאליו בפוליטיקה. הלכידות הזאת חייבת להגיע לכל שדרות העם. אסור לפסול אף ציבור, לא את הציבור החרדי שהוא חלק אינטגרלי מהמדינה ומהעם, לא אף ציבור - יהודים ולא-יהודים. כל מי שתומך במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית הוא שותף שלנו, והשותפות הזאת הכרחית. אנחנו בצומת דרכים היסטורי. המדינה חזקה יותר מאי פעם.

"רק שלשום החליטה מחלקת המדינה של הממשל האמריקני על חוקיות ההתיישבות. יש לנו חלון הזדמנויות היסטורי שלא יחזור, להשיג דברים שיכולנו רק לחלום עליהם. יש לנו הזדמנות לקבוע את גבולותינו, לכרות בריתות עם שכנינו, ומכל הטעמים הללו אסור לאבד אף יום.

"מה שצריך עכשיו זה לא עוד מערכת בחירות אלא ממשלת אחדות - כדי לממש ההזדמנויות ולהדוף את הסכנות. תראו מה קרה בעזה ובסוריה. המסר שלי לכל אויבינו - אנחנו אולי בממשלת מעבר אבל אנחנו מלוכדים כאיש אחד".

בטון פייסני, פנה ליו"ר ישראל ביתנו: "אני רוצה להודות לאביגדור ליברמן על שהסיר את הרעיון ההזוי של ממשלת מיעוט, ממשלה שנשענת על תומכי טרור". עוד אמר: "אני רוצה לשאול את גנץ ואשכנזי - איך יכולתם ללכת אחרי לפיד לרעיון המטורף הזה? עשיתם מעשה שלא ייעשה".

תאריך:  20/11/2019   |   עודכן:  20/11/2019
עידן יוסף
+דף המסרים של כחול לבן:
להאשים נתניהו בכשלון גנץ
23:45 20/11/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לראשונה בתולדות המדינה יודיע הנשיא ליו"ר הכנסת כי לא עלה בידו של אף מועמד להרכיב ממשלה  ▪  הח"כים של כחול לבן יטענו כי לא ניהלו מו"מ עם החרדים ושלא התכוונו להקים ממשלת מיעוט
(גנץ. מסרים אחידים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+טפסי המלצה למועמד לרה"מ
21:25 20/11/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
חברי הכנסת יכולים להמליץ על יותר מאשר מועמד אחד בשלושת השבועות הקרובים; ריבלין יוכל להטיל עליו את הרכבת הממשלה בלא להמתין לסיום התקופה
(ריבלין. ללא התייעצויות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+נתניהו לגנץ: לא התעקשותך לפרק את הגוש מנעה הקמת ממשלה
20:58 20/11/19  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו בסרטון שפרסם: "בני גנץ, לא אתייחס לכל הדברים המופרכים שאמרת עליי הערב וגם על הכישלון שלך בהקמת ממשלת אחדות. זה לא כי התעקשת לפרק את הגוש. הרי כפי שאריה דרעי חשף היום, אתם בעצמכם פניתם למפלגות החרדיות וניסיתם לשדל אותן בכל, כדי שיצטרפו אליכם לשלטון. וחוץ מזה היית מוכן להקים ממשלת מיעוט עם תומכי טרור שמקבלים את ההנחיות שלהם מאויבי ישראל, ולכן, בוא לא נספר סיפורים. אבל דבר אחד אמרת נכון: ישראל זקוקה לממשלת אחדות. הרי כולם רואים מול מה אנחנו עומדים היום. אנחנו במערכה מול אירן בחזיתות שונות. לכן, למען ביטחון ישראל, למען רצון העם, למען הפיוס בעם, אנחנו אכן צריכים להקים ממשלת אחדות. יש לנו הזדמנויות היסטוריות, אבל יש לנו גם אתגרים כבירים. ואסור לאבד אף רגע. ולכן אני עונה לך בצורה הבאה - אני מוכן בלי תנאים מוקדמים להיכנס איתך לשיח מיידי עוד הערב, כדי להקים ממשלת אחדות. אם נלך יחד נצליח".
+דף המסרים בכחול לבן: פנינו לא היו לממשלת מיעוט או לחרדים
20:21 20/11/19  |  
בדף המסרים של כחול לבן המופץ בדקות אלה נכתב: לא תכננו להקים ממשלה בשום שלב עם הערבים ולא ניהלנו מו"מ עם החרדים מעולם (כאן חדשות).
+הערכה בליכוד: סער ידרוש לקיים בחירות לראשות הליכוד
20:20 20/11/19  |  עידן יוסף
בליכוד מעריכים: סער יעמוד על קיום בחירות מקדימות לראשות המפלגה. הבחירות המקדימות לרשימה אמנם בוטלו אבל נערכו רק לפני כמה חודשים ואילו נתניהו זכה לאמון המתפקדים בפעם האחרונה לפני בחירות 2015 ומאז נכשל פעמיים בהקמת ממשלה (חדשות 12). השבוע נועד סער עם נתניהו.
+גנץ מאשים את תל"ם בכשלונו
20:16 20/11/19  |  
גנץ בביקורת חריפה בחדרים סגורים: ״בגלל יועז (הנדל) וצביקה (האוזר) אני לא ראש ממשלה״. הכוונה להתנגדותם של שני הח״כים לממשלת מיעוט בתמיכת הערבים והימנעות ליברמן. התנגדות השניים מנעה רוב למהלך (חדשות 12).
+גנץ החזיר לנשיא את הסמכות להרכיב ממשלה
19:48 20/11/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הודיע לריבלין כי לא עלה בידו להרכיב ממשלה  ▪  גנץ לבוחריו: "לו הייתם יודעים את עומק הנכונות ייתכן שחלקכם אף היה כועס עלי"  ▪  "ניסיון להפוך את רוב העם לבן ערובה של קומץ קיצוניים"
גנץ. יורד מהבמה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+דיכטר: כינוי החרדים 'אנטי ציוניים' - חציית גבולות
18:45 20/11/19  |  עידן יוסף
סגן שר הביטחון אבי דיכטר: "ליברמן, אני ממליץ לך לעשות סיבוב פרסה. תתנצל על האמירות הקשות שהטחת היום בחרדים ובעיקר האמירה שלך לגביהם שהם מתחילים להיות אנטי ציוניים. חצית את גבולות הציניות. איתי בסיירת מטכ"ל היה בחור חרדי. הרב פירר שמסייע לאלפי ישראלים הוא אנטי ציוני? חברי ושכני סגן השר איציק כהן ששירת בחיל-האוויר הוא אנטי ציוני? חברי יעקב וידר ממועצת העיר בני ברק שמסייע לחיילים חרדים, הוא אנטי ציוני? בתפקידי כיו"ר ועחו"ב וכיום כסגן שר הביטחון אני מסייע לנשים חרדיות העובדות בתפקידים מסווגים בצה"ל. להן אתה קורא אנטי ציוניות? חצית את גבולות הציניות, עשה סיבוב פרסה. תתנצל".
+לפיד: לא הטלתי על גנץ וטו
17:46 20/11/19  |  עידן יוסף
יאיר לפיד בטויטר: "נתניהו, תפנים, אין שום וטו, כחול לבן מבוססת על דברים שאתה פשוט כבר לא זוכר איך הם נראים - עקרונות, ערכים, חברות, שיתוף פעולה, כבוד הדדי".

+ויכוח בגוש הימין סביב מתקפת הנגד על ליברמן
17:07 20/11/19  |  עידן יוסף
יו"ר האיחוד הלאומי השר בצלאל סמוטריץ׳ בישיבת גוש הימין: "ליברמן עשה בשלושים שנה גורנישט. ליברמן לא ראוי להיות חבר כנסת בישראל". נתניהו: "מציע לא להיכנס לנושאים אישיים". סמוטריץ': "צריך להקים ממשלת אחדות בלי להיסמך על גחמות של איש חסר אחריות". מיקי זוהר ניסה להסות אותו: זה לא עוזר בצלאל. תפסיק לתקוף ככה. צריך להיות ממלכתי". דרעי נזף בזוהר: "אתה שמעת מה הוא אמר על 20 מהשותפים שלך? ומה שסמוטריץ' אומר, זה מה שמפריע לך?!". נתניהו חתך את הוויכוח: "אני יודע מה העם רוצה כי מגישות הקפה אצלי אומרות לי את זה. אני כבר לומד איטלקית כדי לדעת איך מדינות חיות בפלונטרים האלה. ‏נתניהו: גנץ יכול למנוע. הכניס את עצמו למין טראנס. הנה אני אומר. אין לי דף מסרים, אני פשוט אומר את זה בלי דף. יש סכנות נוראיות לפנינו - תקציב, ביטחון".
+דרעי: ליברמן סיכל ממשלת אחדות; אפעל להקימה בלי לפיד
17:01 20/11/19  |  עידן יוסף
יו״ר ש״ס השר אריה דרעי ישנה הערב את סיעת ש"ס. בישיבת גוש הימין: "ליברמן הוא כמו אותו חתול שמצייץ כשרוצה חלב, גם הוא מצייץ כי הוא רוצה תשומת לב. הוא עמד היום וסיפר לכולם כמה הוא התאמץ ומסר את נפשו למען ממשלת האחדות. הוא שם עצמו כשופט וחילק את האשמה שווה בשווה בין נתניהו לגנץ. אני רוצה לומר לכם, כי מי שאשם בכך שאין ממשלת אחדות הוא רק אדם אחד - אביגדור ליברמן. הוא עשה זאת בכישרון ובתחכום רב, התעלה על רבו, ופעל שנתניהו לא יוותר יותר מדי לגנץ וכן להפך. בפגישות שלו איתם הוא הלך לוודא את זה, שאיש לא יבוא עם רוח של פשרה. אני רוצה לספר לכם באחריות שמי שהכניס לגנץ את הרעיון של ממשלת מיעוט הוא ליברמן, נתן לו להבין שזה אפשרי כדי שהוא לא יפרק את כחול לבן ויכנס לממשלת אחדות. אחרי שהצליח בזה הוא יכול היום לבוא מדושן עונג ולספר עד כמה הוא לא הצליח להירדם בלילה שאין ממשלת אחדות. אני בא כעת מבית הנשיא, ואני נעניתי לפנייתו להיכנס לעובי הקורה. עד עכשיו לא יכולתי לפעול הרבה כי ליברמן השאיר לי מוקשים בכל מקום. אבל עכשיו אני הולך להיכנס בכל הכוח לפעול להקים ממשלת אחדות בלי לפיד. גנץ יודע שיש מתווה ברור. זה או מתווה הנשיא או בחירות שהוא לא רוצה. אתרום כל מה שאני יכול למען זה. אני לא רוצה להתייחס לכל מה שליברמן אמר אבל בענייני דת ומדינה הוא גילה בורות מוחלטת. באירוע בסאטמר אתמול, כל ההתקפה שם הייתה נגדנו, שאנחנו כביכול יושבים עם ליברמן כדי להתפשר בנושאים דתיים וליברמן היום מאשים אותנו שאנחנו עם סאטמר...ליברמן ישלם את המחיר על מעשיו. הציבור לא טיפש. הוא יודע שהוא ממשיך לתעתע בכולם. תוקם כאן ממשלת אחדות טובה בלי לפיד ובלי ליברמן כמו שהציבור רוצה ומצפה".
+יעלון כינס לישיבת עדכון בהולה את חברי תל"ם
16:49 20/11/19  |  עידן יוסף
יו"ר תל"ם, ח"כ משה יעלון, כינס בכנסת את כל הח"כים ממפלגתו לישיבת עדכון בהולה, עם חזרתו מהפגישה עם הנשיא.
+שקד: אפשר לפרק או לדלג מעל המוקשים שליברמן שם
16:47 20/11/19  |  עידן יוסף
ח"כ איילת שקד (הימין החדש) בישיבת גוש הימין: "למדתי משהו מראש הממשלה נתניהו, שעבדתי אצלו ב-2006,  שאז היה ראש האופוזיציה. הוא אמר לי: 'תראי איילת, יש בחיים הפוליטיים הרבה מוקשים, כל מוקש צריך לעבור מעליו או לפרק אותו'. אז נכון שליברמן שם לנו כמה מוקשים, אבל זה לא אומר שאי-אפשר לפרק אותם או לעבור מעליהם. אנו נמצאים כאן ביחד כל מחנה הימין ואין ספק שזה מחנה מלוכד ומגובש וגם אין ספק שחלק לא מבוטל מאזרחי מדינת ישראל רוצה שהמחנה הזה ימשיך להוביל את המדינה. אנחנו צריכים לעשות ביחד מה שאפשר, כדי למצוא פתרונות. לגרור את המדינה למערכת בחירות שלישית זו הפקרות פוליטית וחוסר אחריות, בטח לנוכח האתגרים הכלכליים והביטחוניים שאנחנו עומדים בפניהם. אני חושבת שזה הדבר היחידי, שנסכים עם דבריו של ליברמן. הוא אמר שיש אתגרים כלכליים וביטחוניים גדולים ובשביל זה צריך להקים ממשלה ולא להיגרר למערכת בחירות שלישית".
+גנץ ימסור הערב הצהרה בגני התערוכה
16:36 20/11/19  |  עידן יוסף
יו״ר כחול לבן, ח״כ בני גנץ, ימסור הערב הצהרה לתקשורת בגני התערוכה בת״א. מועד ההצהרה תואם כך שישודר במהדורות המרכזיות.
+סמוטריץ': שיח השנאות והחרמות של ליברמן מסוכן לכולנו
15:21 20/11/19  |  עידן יוסף
יו"ר האיחוד הלאומי, השר בצלאל סמוטריץ': "שיח השנאות שהוביל היום אביגדור ליברמן הוא האסון האמיתי. להשוות את אחינו החרדים לגיס חמישי שתומך בגרועים שבאויבינו זו סכנה אמיתית למדינת ישראל. נאום שמדרדר את כולנו לתהום. אני קורא לליברמן - חזור בך! מדינת ישראל חשובה לנו הרבה יותר מדי. אל תוביל את המדינה לבחירות שלישיות, תפסיק את שיח השנאות והחרמות. זה מסוכן לכולנו".
+אייכלר: "ליברמן הולך על התקפה כהגנה כדי להסיר אחריות"
14:33 20/11/19  |  מירב ארד
ח"כ אייכלר במליאת הכנסת בתגובה לנאום ההסתה של ליברמן: ״לא צריך כבר לחפש אנטישמיות בעולם כשליברמן הכריז על הפיכה והליכה לבחירות שלישיות. הוא הולך על התקפה כהגנה כדי להסיר מעליו את האחריות לאסון השלטוני שהוא מחולל״.
+ליצמן על הצהרת ליברמן: "מופע אימים מביש רצוף בשקרים"
14:32 20/11/19  |  מירב ארד
סגן שר הבריאות, יו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן תקף את הצהרת אביגדור ליברמן ואמר בישיבת הסיעה: "היינו עדים היום למופע אימים מביש ומכוער שהנפיק איווט ליברמן רצוף בשקרים, מלא בורות ושנאה, שלא היתה מביישת את גדולי שונאי הדת ומסורת ישראל מכל הזמנים. לצערי ניתן לומר שהאנטישמיות התגלתה היום מחדש. בימים בהם נשיא המדינה קורא לסובלנות והימנעות מפסילת ציבורים, אנו רואים היום בכנסת מפלצת של שנאה תהומית שאינה מתקבלת על הדעת וההיגיון". ליצמן הוסיף: "אני קורא למנהיגי הציבור בישראל לקחת אחריות לפני שנגיע למצב בו חרדים ייפגעו כתוצאה מההסתה הקשה והמכוערת של ליברמן".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: בני גנץ, עדיין לא מאוחר
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
לא היה כנתניהו !!
20/11/19 19:45
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
- יש לי הצעה. שריבלין יקים את הממשלה בעצמו?
20/11/2019  |  אברהם בנמלך  |   יומני בלוגרים
11 שעות לסיום המנדט שהוענק לבני גנץ להקים ממשלה, כינס (יום ד', 20.11.19) יו"ר ישראל ביתנו מסיבת עיתונאים בכנסת, לאחר פקיעת האולטימטום שהציב למגעים לממשלת אחדות.
20/11/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
אינני יודע לומר אם בני גנץ טיפש גמור, או שהוא מנותק מהמציאות ואינו מבין אותה' או שמא הוא רק משחק את המשחק הפוליטי, משחק שבמסגרתו מוצא עצמו כמעט כל פוליטיקאי אנוס לשקר ולומר דברי הבל שבינם לבין המציאות אין ולא כלום.
20/11/2019  |  בעז שפירא  |   יומני בלוגרים
רשתות הספרים סטימצקי וצומת ספרים פרסמו השבוע מודעה משותפת תחת הכותרת "קריאה אחרונה לאחדות". המודעות קוראות לראש הממשלה בנימין נתניהו וליושב-ראש כחול לבן בני גנץ שלא להיכנס לספרי ההיסטוריה כמנהיגים שהובילו לסבב בחירות שלישי. מטרתה העיקרית של המודעה היא לשקף את עמדתם של רוב אזרחי המדינה, שאינם מעוניינים במערכת בחירות שלישית.
20/11/2019  |  יאיר נתיב  |   יומני בלוגרים
תומכי בנימין נתניהו נחלקים לארבע קבוצות מרכזיות. בקבוצה הראשונה תמצאו את אנשי הליכוד הוותיקים, אלו שתמיד הצביעו ליכוד ואלו שימשיכו לנצח להצביע ליכוד, ויהי מה. יש את הקבוצה שזכתה לכינוי "הביביסטים" בקבוצה הזו תמצאו מעריצי ביבי אמיתיים. הם רואים בנתניהו את המנהיג המושלם ויגנו עליו בחירוף נפש. ויש את הקבוצה השלישית אנשי ימין מובהקים שמזגזגים בין מפלגות ימין שונות והליכוד ונתניהו הם רק אופציה אפשרית אחת מבחינתם.
20/11/2019  |  קובי אפללו  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
זלמן שובל
זלמן שובל
מדוע זה קורה לנו כל פעם?    אסור לשכוח, שאין מבנה ארגוני ומערכתי שיבטיח מעצמו את מניעת ההפתעה, וגם לא טכנולוגיה, חדישה ומתוחכמת ככל שתהיה
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
אנשים מתגעגעים לבית, לעצים ולפרחים, לרוח הקיבוצית לרוח העירונית, לרוח המושב, לרוח היישוב, לרוח שהוכתמה בזעם השנאה ונפלה שדודה בחבל ארץ יפה כל כך, פורח כל כך, חבל חנק המשווע לנתיבי ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il