קבוצת גולף בניהולו של
רביב ברוקמאייר מפרסמת (יום ב', 25.11.19) את הגוחות לרבעון השלישי לשנת 2019: מהדוחות עולה כי ההפסד מתחילת השנה הסתכם ב-4.1 מיליון ש"ח לעומת הפסד של 0.4 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד ברבעון הסתכם בכ-5.7 מיליון ש"ח (המהווה 2.4% מההכנסות) לעומת הפסד של כ-1.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות הקבוצה מתחילת השנה התסכמו ב672.4 מיליון ש"ח לעומת 638.4 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול במכירות בתקופת הדוח נבע מעליה בהיקפי המכירות בכל תחומי פעילות הקבוצה - בעיקר בתחום פעילות עדיקה. ההכנסות ברבעון השלישי של השנה הסתכמו בכ-236.2 מיליון ש"ח לעומת 223.7 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול במכירות בתקופת הדוח לעומת התקופה המקבילה אשתקד נבע מעליה בהיקפי המכירות - בעיקר בתחום פעילות עדיקה.
הרווח התפעולי מתחילת השנה הסתכם בכ-18.3 מייליון ש"ח, לעומת רווח תפעולי של 3.0 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-3.7 מיליון ש"ח (המהווה כ-1.6% מההכנסות), לעומת הפסד של כ-1.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. הגידול ברווח תפעולי נובע בעיקר מהשפעת היישום לראשונה של תקן 16. בנטרול השפעת תקן 16, ההפסד התפעולי בתקופת הדוח מסתכם לסך של כ-0.8 מיליון ש"ח.
רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף: "במהלך הרבעון השלישי המשכנו להתמקד בחיזוק מנועי הצמיחה בדגש על העמקת פעילות האון ליין ושמירה על מבנה הוצאות הדוק. אנו רושמים רבעון נוסף של גידול בהכנסות בשיעור של 5.6%, על-אף קיטון בשטחי המסחר באופנת הבית וההלבשה. כמו-כן, אני מעודד מהעלייה בנתוני הפדיון הממוצע למ"ר, הן הכללי והן בחנויות זהות, בתחומי הפעילות של אופנת ההלבשה והבית, המהווה שיפור בולט מול ירידה בשיעור של כ-2.7% בשוק, כפי שפורסמו על-ידי RIS.