|
תוספת חשובה [צילום: ספנסר גרין/AP]
|
|
|
|
|
Sixgill, חברת איומי מודיעין סייבר, מינתה את מאירה פרימס, אסטרטגית ומשווקת ותיקה, כמנהלת השיווק הראשית (CMO). המינוי מגיע עם ההודעה של סיקסגיל שהיא עוברת למשרדים גדולים יותר כדי לתמוך בצמיחה כשהחברה ממשיכה להרוויח מיותר מודעות בשוק לפלטפורמת איומי מודיעין סייבר של החברה וביקוש מוגבר לפלטפורמה.
בתפקידה פרימס תהיה אחראית על אסטרטגיית השיווק הכוללת, ניהול המותג, יחסי ציבור ויצירת לידים - הנחיית האסטרטגיה הכוללת של המכירות וההגעה לשוק. פרימס, שמילאה קודם תפקידי ניהול בשיווק ב-Guidewire Software, ZoomInfo ו-Cloudyn, מביאה ניסיון עשיר בניהול אסטרטגיות שיווק בהזנקים טכנולוגיים.
"מאירה היא תוספת חשובה לשורות הניהול הבכיר המתרחבות שלנו, עם היסטוריה איתנה של השגת תוצאות בחברות עתירות צמיחה", אמר שרון וגנר, מנכ"ל סיקסגיל. "היא מביאה ניסיון עשיר כאסטרטגית ומנהלת שיווק גלובלית שמתמחה במיתוג, באמצעות ניהול וקמפיינים של הגעה לשוק".
כדי לאפשר מקום לצמיחה שלה לאחרונה ולתכנן להתרחבות נוספת בעתיד הקרוב, סיקסגיל עוברת למשרדים גדולים יותר בתל אביב. המקום החדש, שנמצא במגדל עזריאלי, מקרב את החברה למרכז הפעילות של הטכנולוגיה בישראל ומספק מספיק מקום כדי לאפשר את התוכנית של החברה להכפיל את מספר העובדים שלה עד סוף השנה.
"עם העלייה העצומה בפשיעת סייבר, ארגונים צריכים בינה פעילה אוטומטית על הפעילות של רשתות פשע ברשת העמוקה והאפלה", המשיך וגנר. "ציוני הדרך האלה מראים שיש ביקוש שלא ייאמן למוצר הליבה שלנו כשאנו מגדילים את העסק שלנו כדי לעמוד באתגרים האלה".