|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

יו"ר ש"ס, אריה דרעי:

"ליברמן סגר עם גנץ ופרץ"

אומר כי התוכנית הסודית למניעת בחירות רביעיות של ליברמן עוברת בסיכום שסוכם בין ליברמן לבין גנץ, לפיד, מרצ, העבודה והרשימה המשותפת "ש"ס והליכוד הולכים לעבוד יחד"
02/02/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2020   |   תגובות
דרעי בכינוס ש"ס בירושלים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

אחרי שאתמול טען יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, כי ליצמן ודרעי גמרו אומר להצטרף לממשלה עם כחול לבן, טוען יו"ר ש"ס את ההפך. בכינוס בחירות בירושלים, אמר (יום א', 2.2.20) השר אריה דרעי: "יש סיכום שסוכם בינו לבין גנץ, לפיד, מרצ, מפלגת העבודה והרשימה המשותפת עודה-טיבי, להקים ממשלה מיד לאחד הבחירות".

"מדינת ישראל נמצאת במערכת בחירות שלישית בתוך שנה אחת. זה מבייש את מדינת ישראל בפני כל העולם, אבל זאת המציאות. בו' באדר, בעוד כחודש, שוב אנחנו הולכים לבחירות. מיליארד שקלים מתבזבזים, אין ממשלה שיכולה לקבל החלטות, אין תקציב מדינה. יש רק אשם אחד, לאשם הזה קוראים אביגדור ליברמן. כל האחראיות למצב הזה מתחילתו ועד סופו זה רק הוא".

"לפני כשנה, כשהוא צעק לתמוך בביבי, מצא לעצמו תירוץ הזוי שבושה לחזור עליו - חוק הגיוס ככתבו וכלשונו. הוא הלך למערכת בחירות שנייה כדי למתג את עצמו מחדש - ממשלת אחדות חילונית. רבותיי, אני חושב שכולם יודעים אבל אני חוזר על זה שוב, מי שטרפד את הקמת ממשלת האחדות של נשיא המדינה הוא ליברמן".

"רבותי, אין עכשיו ממשלת אחדות לאומית, מה עכשיו ליברמן צריך להצדיק כדי שיצביעו בשבילו? בא ליברמן ואומר 'יש לי תוכנית סודית שכבר מסוכמת, חתומה ותפורה, איך לא תהיינה בחירות רביעיות. יש כבר ממשלה מוכנה מיד אחרי הבחירות השלישיות. תסמכו עלי, מילה זו מילה. לצערי, אני נטיתי לחשוב שזה עוד תרגיל שלו, עוד ניסיון להסיח את הדעת בשביל שהוא יהיה רלוונטי. אבל אחרי שהתוודעתי ממקורות אמינים עלי ביותר - אכן ליברמן אומר את האמת. יש סיכום שסוכם בינו לבין גנץ, לפיד, מרצ, מפלגת העבודה והרשימה המשותפת עודה-טיבי, להקים ממשלה מיד לאחד הבחירות. זו עובדה, זה סיכום. אני אומר לכם את זה באחריות ובידיעה ברורה - הפעם הוא אומר את האמת. לכן הסכנה היא עכשיו. על-פי כל הסקרים יש למעלה משישים, אם ליברמן לא חושש להיות שותף לשמאל ולרשימה המשותפת אז כבר מה נותר לנו לעשות בבחירות? זה כבר בפתח. ממשלת שמאל עם עודה וטיבי כבר רוקמת עור וגידים, היא מסוכנת".

דרעי טען לשיתוף פעולה מרחיק לכת בין ש"ס לבין הליכוד בבחירות הקרובות: "הפעם, בראשונה, ש"ס והליכוד הולכים לעבוד יחד. נעניתי לפנייה של ראש הממשלה והעמדתי לרשותם את כל העזרה שהתבקשתי. כן, אני אומר את זה בגלוי. המשימה היא לדאוג לכך שכל אלה שלא הצביעו בפעם הקודמת יצביעו הפעם. לצורך כך הבאנו להם מידע ושיטות פעולה, מערכות הטכנולוגיות באיתור והבאת מצביעים. אנחנו משתפים פעולה עם הליכוד בדבר הזה, כיוון שהאינטרס שלנו - המשימה של הבחירות הללו היא להגיע ל-61 מנדטים של כל המפלגות בגוש הימין. אפשר להגיע, זה לא בשמיים. מספיק שכל מפלגה בימין תוסיף 10%. לכן נעניתי לפנייתו של נתניהו והסכמתי להעמיד לרשותו את כל העזרה". בליכוד לא אישרו ולא הכחישו את הדברים.

תאריך:  02/02/2020   |   עודכן:  02/02/2020
עידן יוסף
+נתניהו: "התפקיד שלי הוא לספח"
11:07 03/02/20  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
לבנימין נתניהו אצה הדרך  ▪  הוא מודע לכך, שאפילו טירוף של סיפוח השטחים מהיום למחר ובוודאי לפני הבחירות אינו נראה אפילו לאמריקנים  ▪  כל השותפים האמריקנים הפעילים במסע הטירוף מביעים את החשש רגע לפני הצלילה בתהום המדמם
(נתניהו. מודע היטב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+מחבלי התקשורת מחכים לגנץ
09:40 03/02/20  |  קובי אפללו   |   לרשימה המלאה
זה הפך בלתי נסבל שקוף ובוטה, הם כבר לא מנסים אפילו להסתיר מהציבור את עמדתם, זו לא עיתונות מעורבת זוהי עיתונות אלימה שקובעת את סדר היום הציבורי על דעת עצמה למען עמדותיה
(גנץ. מבולבל [צילום: אבשלום ססוני/פלאש 90])
+"ש"ס תשתף את הליכוד בשיטות להבאת מצביעים"
09:33 03/02/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוסיף" נאמנים לדרכנו - ש"ס תלך רק עם נתניהו"  ▪  על היריבות עם ליברמן אמר: "זוכר שדרעי וליברמן היו חברים. שיתוף הפעולה איתו היה מהטובים בכנסת"
(ח"ג מרגי. רק עם נתניהו [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+דיווח: גנץ צרח על צוות יועציו
23:39 02/02/20  |  
יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ נזף ביום שישי בצרחות בצוות היועצים שלו שעשו את הדגל ואת כתם החרדל. עליו. הכתב אטילה שומפלבי דיווח: הוא ממש לא אהב את זה, מתברר. פחות שעשע אותו הקטע. עידו הר טוב לקח אחריות, למרות שהוא לא היה אחראי ישירות".
+הסרוגים שוללים את רפי פרץ
23:21 02/02/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
איילת שקד נשארת האהודה היותר במגזר הדתי-לאומי  ▪  רוב הציונות הדתית תצביע לימינה, ורק 4.6% לכחול לבן  ▪  רק כחמישית לא מחבבים את בנט וסמוטריץ'
פרץ. נדחק לפינה [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+יהדות התורה: גם תומכי ליברמן מפנימים שלשקריו אין רגליים
22:52 02/02/20  |  עידן יוסף
יהדות התורה מברכת על החלטת השותפה האמריקנית של ישראל ביתנו להתנתק מכל פעילות המפלגה העולמית, בעקבות הקמפיין הבוטה של ליברמן בבחירות האחרונות בנושאי דת ומדינה: "מדובר בהחלטה ערכית ומוסרית נוכח מתקפת ההסתה הפרועה כלפי מסורת ישראל והציבור החרדי. סוף-סוף חודר המסר גם בקרב ציבור תומכיו, לפיו לשקרים של ליברמן אין רגליים".
+בעקבות הקמפיין האנטי דתי: השותפה העולמית של ישראל ביתנו ניתקה קשרים עימה
22:30 02/02/20  |  עידן יוסף
השותפה האמריקנית של ישראל ביתנו החליטה להתנתק מישראל ביתנו העולמית בעקבות הקמפיין הבוטה של המפלגה הישראלית בבחירות האחרונות בנושאי דת ומדינה. בין השאר מדובר בטענות של ח"כ אלכס קושניר נגד הענקת סיוע לנשים דתיות סביב נושא הטהרה ועוד. ארגון "שומרי ישראל" AFI, מורכב בעיקר מיהודים-אמריקנים דוברי רוסית, אשר התמודדו יחד עם ישראל ביתנו בעבר. ב"ביתנו העולמי" אישרו כי אכן נפרדו דרכיהם של שני הארגונים עד להודעה חדשה. מ"שומרי ישראל" נמסר: "אנו מחויבים לערכי התורה" ו"אנו תומכים בגאווה בבתי כנסת וקהילות יהודיות אורתודוקסיות ברחבי ארה"ב" (מקור ראשון).
+טוקר לבשבע: מוכן לשלם כפול אם ליברמן לא יופיע בכינוס י-ם
21:57 02/02/20  |  עידן יוסף
שדרן הרדיו והטלוויזיה החרדי, מנחם טוקר, קורא ליו"ר קבוצת בשבע, דודו סעדה, לחשוף האם אביגדור ליברמן מממן את השתתפותו בכינוס של עיתון בשבע. לדבריו, אם כן, הוא מתחייב להכפיל את הסכום - "רק תעיף את האנטישמי מכנס ירושלים. תכבד את שומרי המצוות בישראל".
+ימינה נגד לפיד: "האיש והג׳ל חזר לשקר"
21:51 02/02/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפיד האשים את השר רפי פרץ בתמיכה בטבח במערת המכפלה  ▪  פרץ: "כשאין ימין ושמאל, מה שנשאר זה רק להסית לפני הכל"  ▪  ימינה: לפיד בכל שנותיו באולפנים וככתב בכיר ב'מחנה' לא הגיע לעשירית ממה שהרב רפי עשה"
לפיד (במרכז) בכינוס של כחול לבן [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+ליברמן: "דרעי, ליצמן וגפני - סכנה מוחשית ומיידית"
21:18 02/02/20  |  עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן: "הסכנה המוחשית והמיידית למדינת ישראל היא שדרעי, ליצמן וגפני ימשיכו בשוד הקופה הציבורית גם לאחר הבחירות. הם ימשיכו לפגוע בכלל הציבור הישראלי, ימנעו תחבורה ציבורית בשבת ונישואים אזרחיים. במקום להזרים כסף למערכת הבריאות ולתמוך בזוגות הצעירים, הם יזרימו תקציבים לישיבות, למשתמטים ולמערכת חינוך שמונעת מילדים לימודי ליבה".
+יהדות התורה: ליברמן יביא מערכת בחירות רביעית
21:02 02/02/20  |  עידן יוסף
יהדות התורה פרסמה סרטון נגד אביגדור ליברמן והאשימה אותו בהפלת גוש הימין ובכפיית מערכת בחירות נוספת על מדינת ישראל. בסרטון מובאים ציטוטים של ליברמן בהם הוא מבטיח כי לא תהיה מערכת בחירות רביעית.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ליברמן סגר עם גנץ ופרץ"
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עובדות.
3/02/20 04:19
2
רננה
3/02/20 12:36
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2020
אמירתו המגוחכת של גנץ: "אביא את תוכנית טראמפ לאישור הכנסת", מייצגת נאמנה את תרומתו לפוליטיקה ולמדינאות הישראלית, מאז השתחרר מתפקיד הרמטכ"ל. נראה שכך צפוי ממנו גם בעתיד, מפני שבכל מערכת הבחירות המתמשכת של שנת 2019, קרוב לשנה, לא השכיל להציג תוכנית מדינית שלימה משלו ובוודאי שלא לקדם אותה. הדבר היחיד שאנו שומעים ממנו ומעוזריו הוא שאי-שם, בנבכי התיקיות של כחול-לבן, מסתתרת תוכנית כזו, שכל החפץ לדעת מה תוכנה, יתכבד וינבור באותן מגירות ויגלנה. אף שעדכן לפחות בעיקרי תוכנית טראמפ, לא שמענו ממנו דבר מלבד מהתחמקויות והצהרות כלליות ובלתי-מחייבות. בכל "מסע הצלב" הפוליטי אישי נגד נתניהו ומשפחתו שבראשו עמד, לא שמענו ממנו דעה ברורה, שלימה ומגובשת על הקשר בין מהלכי הנשיא טראמפ לבין המדיניות שניווט נתניהו מול הערבים - בעזה, איו"ש ובמזרח התיכון בכללו, ואם שמענו הייתה זו ביקורת מנותקת מהמציאות הפוליטית על מדיניות התגובה הישראלית, הנרפית כביכול, מול האיום הפחוּת מכולם - עזה. כמי שמתיימר להנהיג ולנווט את המדינה, אם אין לו דעה, זה רע; ואם יש לו והוא מתאמץ להסתירה מפני הציבור ובכל זאת מרהיב עוז לבקש את אמונו בבלתי-ידוע שהוא מציע, זה אפילו גרוע; זו גניבת דעת מכוונת.
02/02/2020  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
מה ביבי רוצה באמת-באמת? שבוחרי הימין יצביעו בקלפי כאילו הוא ביצע סיפוח חד-צדדי ניכר בלי שהוא ייגע אפילו בגרגר אחד של אדמה ביהודה ובשומרון. בקיצור, שיעניקו לו פרס בקלפי למרות שלא עשה מעשה ראוי (בעיניהם). חידון: אז מה היא שרלטנות? ומה היא הונאה?
02/02/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
ג'ארד קושניר, חתנו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ושותפו הפעיל בעסקי הנדל"ן מודע לעובדת יסוד בעולם העסקים, שעסקה ביו שני צדדים, אם במעמד הצגתה מופיע רק צד אחד בלבד, היא אינה עסקה ואין לה תוקף של עסקה. מגוחך שארה"ב, מעצמה גדולה וחזקה, הפקידה את פתרון הסכסוך הלאומי בן מאה שנה בידי מר ג'ארד קושניר, השותף לעסקי נדל"ן של הנשיא, שקיבל מעמד של יועץ לנשיא.
ביבי ובנט מתחרים ביניהם כיאות לעונת בחירות מי יפורר ביתר הצלחה את השקט הרופף הניצב על כרעי תרנגולת. ביבי מספח בהבל פיו עכשיו וכמעט מאלץ את העזתים להפר את הפסקת האש השברירית, שהושגה במאמץ כה רב; ונפתלי בנט גונב ממנו את ההצגה ואוסר במחי יד ובהבל פה לייבא תוצרת חקלאית פלשתינית לישראל.
02/02/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
הם כבר שנה משייטים בנוחות, הם מכנים את עצמם "הקוקפיט", אבל לא מדובר פה בחבורת טייסים מוכשרים, מדובר כאן על חותרי קיאקים חובבנים. הם המציאו את רעיון המרכז מחדש ושם הם מרגישים הכי בנוח. עבורם אלו היו ימים מלאי חמאה ושמנת. הם חתרו בביטחון ובנוחות יחסית אל עבר השלטון. הצבעה למפלגת מרכז ישראלית זו בחירה בבינוניות, בחובבנות. ישראל 2020 לא מוכנה עדיין לשלטון פקידים ויועצים. ישראל זקוקה למנהיג, ישראל משוועת לסקיפר מנוסה שיודע לנווט את הספינה החורקת גם בתנאי קיצון.
02/02/2020  |  קובי אפללו  |   יומני בלוגרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2020  /  מי ומי  
מי שעושה צבא - יהודי מדרעי וגפני  /  עידן יוסף
רק לפיד התנגד לתמיכה בסיפוח  /  איציק וולף
"הסיפוח - רעיון משיחי"  /  עידן יוסף
נתניהו והאקר, רוסיה ואוקראינה  /  איתמר לוין
"תוכנית המאה" - התוכנית להרס עתידנו  /  איתן קלינסקי
טראמפ, הערות ביניים  /  דן מרגלית
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il