חברת אופטימוב, המתמחה בטכנולוגיות שיווק, מינתה את יעל לפיד כסמנכ"לית Customer Delivery בחברה ובכך הגיעה לשוויון מגדרי בהנהלה הבכירה של החברה.
יעל לפיד שימשה סמנכ"לית שירות לקוחות בקפריזה, וכמנהלת חדשנות ומחקר בינלאומי באופטיבייס. בנוסף, הובילה פרויקט עבור רשות החדשנות, שבו סקרה את הצעות המו"פ והתוכניות העסקיות של חברות בגדלים שונים, החל משלבים מוקדמים ועד פרויקטים רב שנתיים של חברות חדשות. היא בעלת תואר שני באלקטרוניקה ותקשורת מהטכניון.
תפקיד סמנכ"לית Customer Delivery באופטימוב כולל ניהול פעילות טכני והובלת צוותי החברה האחראים לקשר ישיר עם הלקוחות הקיימים, שיתופי פעולה עם לקוחות חדשים והטמעת מוצרים המבוססים על דאטה, במטרה להעצים את יכולותיהם של הלקוחות בטווח הארוך. לפיד תנהל גם את מערכת שיתוף הפנימי בתוך החברה על-מנת לפתח את המוצרים והפיצ'רים החדשים בצורה האפקטיבית ביותר.
פיני יקואל, מייסד ומנכ"ל אופטימוב: "כמי שמתמחים בחיזוק הקשר בין חברות ללקוחותיהם אנו רואים ערך רב ביצירת גיוון רב בהנהלה ובקרב העובדים ברחבי העולם. הניסיון הרב של יעל בעבודה בענף זה מעניק לה את היכולת הייחודית למקסם את חווית הלקוח של אופטימוב".
אופטימוב מספקת טכנולוגיות שיווק מתקדמות, המבוססות על בינה מלאכותית, ומסייעת למיקסום שווי לקוחות קיימים של חברות המוכרות ברשת. החברה עובדת עם מאות מותגים מובילים בעולם בתחומים שונים כמו מוצרי הצריכה, אופנה, שירותים פיננסיים, תרבות ופנאי, ועוד. החברה מעסיקה 260 עובדים במשרדים בתל אביב, ניו-יורק, לונדון, סינגפור, והודו וקולטת עובדים נוספים.