|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
בן-גביר. ממשיך בהתמודדות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

בן גביר ממשיך: יועציי המליצו לפרוש

איתמר בן גביר אומר כי עוצמה יהודית ממשיכה לרוץ למרות שהוא יודע שלא תעבור את אחוז החסיה, וזאת כדי ש"האמת תנצח" טוען כי הרשימה המשותפת לא תעלה כפי שמנסים להפחיד גורם בליכוד: לעוצמה יהודית דין רודף, והיא כמו עובר המסכן את חיי האם
01/03/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2020   |   תגובות

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן-גביר, מגלה (יום א', 1.3.20) כי יועציו הקרובים המליצו לו לפרוש מהתמודדות בבחירות. "אמרו לי להישאר עם קהל התומכים של שמונים וארבע אלף, אבל אנחנו בפוליטיקה כדי לקדם את הדרך שבה אנחנו מאמינים", אמר במסיבת עיתונאים שבה הודיע כי לא יפרוש מהמרוץ.

בן גביר האשים את יהדות התורה, את ימינה ואת הליכוד בכך שהן מפיצות הודעות כזב כאילו עוצמה יהודית החליטה לפרוש. "אנחנו כאן, כדי להישאר", הבהיר. "אני יודע שיש קמפיין הפחדה שעכשיו יעלה אחמד טיבי וכדומה, אבל אין שום תרחיש כזה". הוא לא פירט.

הוא הודה כי הקולות לעוצמה יהודית יילכו לפח והרשימה בהנהגתו רחוקה מאחוז החסימה: "אז נכון. לפי הסקרים אנחנו לא עוברים את אחוז החסימה, אבל לפי כל הסקרים אנחנו עומדים על שנים וחצי מנדטים, ולפי כל הסקרים אי-אפשר להרכיב ממשלה בלעדינו".

למרות שניהל ביממה האחרונה מו"מ עם הליכוד ויהדות התורה, שאותן הוא תוקף, טען בן גביר כי איש מהן לא הציע לו הצעות אידיאולוגיות. במסגרת המו"מ, ויתר בן-גביר על חלק גדול מהתנאים שהציב ובהם דרישותיו לביטול הסכמי אוסלו, להפסקת העברת דמי החסות לחמאס, לביטול מתווה הכותל הרפורמי, להוצאת שליטת הווקף מהר-הבית ולשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים. בחדשות כאן דווח כי בן גביר תקף את הליכוד ויהדות התורה וכינה אותן "חבורת שקרנים ורמאים". השר בצלאל סמוטריץ' (ימינה) אמר כי בן-גביר הפך עצמו לקדוש מעונה, ואם בבחירות הבאות ירצה לחבור למפלגת ימין, יש להראות לו את כל ההתבטאויות בתוקפניות שלו נגד הימין, ולשאול אותו האם אלה האנשים אליהם הוא מעוניין לחבור.

גורם בליכוד אמר ל-News1: "בן גביר כמו עובר שמסכן את חיי האם. יש לעוצמה יהודית דין רודף כי היא מסכנת את שלטון הימין. החיזור שלו אחרי הליכוד ויהדות התורה נובע מכך שהצניחה שלו בסקרים נמשכת. למרות שהוא חושש להתרסק, יש פה יותר עניין לאגו נפוח, וקשה לי להאמין שיפרוש ואחרי שיפסיד - הוא יאשים אחרים".

בן-גביר מצידו נסמך על דעת יחיד, מול כל יתר הרבנים: "קיבלנו הערב את דעתו של הרב דוב ליאור שליט"א שהורה לנו להמשיך בריצה, כדי שהאמת תנצח", דבריו.

תאריך:  01/03/2020   |   עודכן:  01/03/2020
עידן יוסף
+הנשיא ריבלין: "לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות איומה"
10:32 02/03/20  |  מירב ארד
הנשיא ראובן (רובי) ריבלין הצביע בקלפי סמוך לביתו בבית הכרם בירושלים. "לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות איומה שמידרדרת עד כדי טינופת", אמר הנשיא.
+השר רפי פרץ בקלפי: "יום חשוב בו ייקבע צביונה של ישראל"
10:07 02/03/20  |  מירב ארד
  • שר החינוך רפי פרץ הצביע יחד עם בני משפחתו בקלפי ביישוב נווה בדרום הארץ בו מתגורר. ״אנחנו שמחים לקיים את המצווה הגדולה הזאת - לבחור במדינת ישראל הריבונית. ואני קורא לכולם, עם ישראל היקר, צאו להצביע!. זהו יום חשוב בו ייקבע אופיה וצביונה של מדינת ישראל. רק ימינה חזקה תשמור על זהותה של מדינת ישראל" אמר השר פרץ.
+יו"ר הכנסת בקלפי: "צריך לתקן את תוצאות בחירות ספטמבר"
10:05 02/03/20  |  מירב ארד
יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין בצאתו מההצבעה בקלפי בהרצליה: "היום צריך לתקן את תוצאות בחירות ספטמבר. היום כל איש ואשת ימין יוצאים להצביע. לא מוותרים על אף קול, כל אחד קובע!".
+בנט בקלפי: "הבחירות האלה הן לא על השמצות, יש גם דרך אחרת"
10:04 02/03/20  |  מירב ארד
שר הביטחון ויו״ר ימינה, נפתלי בנט, הצביע כעת ברעננה, מלווה ברעייתו גילת. ״הבחירות האלה הן לא על השמצות וטינופים, הן על החיים שלנו. על מי יגבה את חיילי צה״ל ולא מי יטנף על היריב הפוליטי שלו. יש גם דרך אחרת, נקייה וטובה,
של אהבת ארץ ישראל. תבחרו טוב, תצאו להצביע״, אמר השר בנט.

+פייק ניוז בקלפי: "עוצמה יהודית פרשה"
09:49 02/03/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בוועדת הבחירות המרכזית הבהירו: "מדובר בחדשות כזב"  ▪  עוצמה יהודית: "אין גבול לנבזות"  ▪  המשטרה פתחה בחקירה
(תלונות על טוהר הביחרות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+יו"ר כחול לבן בני גנץ הצביע בקלפי בראש העין
09:37 02/03/20  |  מירב ארד
יו"ר כחול לבן בני גנץ הצביע בקלפי בראש העין. "אני קורא לכל האזרחים, אלו שתומכים בי ואלו שלא, ללכת להצביע ולא להיגרר אחרי שקרים ואלימות. אנימקווה שהיום הזה יהיה יום שמחליפים את הדיסקט ומתחילים לחיות אחד עם השני", אמר גנץ.
+מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית: "נעשה מאמצים להזים שמועות לא נכונות"
09:09 02/03/20  |  מירב ארד
מנכ"לית ועדת הביחרות המרכזית, עו"ד אורלי עדס התייחסה להפצת "פייק ניוז" בנוגע לקורונה: "נערכנו בוועדה, יש כאן דסק קורונה שכולל נציגים שונים מכל הגופים שמעורבים. נעשה מאמצים להזים שמועות לא נכונות, לכן אני מבקשת מהציבור לעקוב אחרי הודעות הוועדה בלבד". על האפשרות לזיופים בבחירות הנוכחיות אמרה עדס: "משתי המערכות הקודמות הוגשו 17 כתבי אישום. "אנחנו מצליחים בסופו של דבר להגיע לחקר האמת. הפעם יתפרסו 5,000 פקחים עם מצלמות, שינינו את ציוד ההצבעה, שיפרנו תנאים".
+ח"כ איילת שקד הצביעה בקלפי ברמת החייל בת"א
09:06 02/03/20  |  מירב ארד
ח"כ איילת שקד הצביעה בקלפי ברמת החייל בתל אביב. "שנצליח לצאת מהפלונטר הזה ושימינה תהיה כמה שיותר גדולה", אמרה ח"כ שקד.
+ח"כ משה יעלון הצביע בקלפי שבקיבוץ גרופית
09:05 02/03/20  |  מירב ארד
ח"כ משה (בוגי) יעלון מכחול לבן הצביע בקיבוצו גרופית שבערבה.
+יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני הצביע בבני ברק
09:04 02/03/20  |  מירב ארד
יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני הצביע בבני ברק. "מקווה שאלה הבחירות האחרונות בסבב הזה", אמר ח"כ גפני.
+יו"ר העבודה-גשר-מרצ, ח"כ עמיר פרץ הצביע בשדרות
09:03 02/03/20  |  מירב ארד
יו"ר העבודה-גשר-מרצ, ח"כ עמיר פרץ ורעייתו אחלמה הצביעו בשדרות.
+בכל זאת - מחל
08:36 02/03/20  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
אין להכחיש שנתניהו שונה באישיותו בתכלית השינוי משני קודמיו הדגולים, בדפוסי התנהגותו, בכתבי אישום שתלויים נגדו. ואולם הוא ממשיך במובהק את דרכם האידיאולוגית, רושם הישגים לאומיים חשובים מבחינת יישום מצע הימין ומעצים את מעמדה הבינלאומי של ישראל
("הרבה פתקי מחל" [צילום: פלאש 90])
+יו"ר ש"ס אריה דרעי הצביע בקלפי בירושלים
08:28 02/03/20  |  מירב ארד
ו"ר ש"ס אריה דרעי הצביע בקלפי ברחוב הקבלן בירושליםץ "אנחנו קרובים ל-60 מנדטים. אפשר לומר אפילו 60" אמר דרעי. הוא והוסיף: "הבחירה ברורה - או ממשלה ימנית בראשותו של בנימין נתניהו או ממשלה שמאל-מרכז ביחד עם הרשימה המשותפת וליברמן".
+יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הצביע בקלפי בנוקדים
08:25 02/03/20  |  מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הצביע בקלפי ביישוב מגוריו, נוקדים. "אני קורא לרוב הדומם לצאת ולהצביע, הערב תהיה הכרעה חשובה בין מדינת הלכה לבין ישראל ביתנו חזקה, הכל תלוי בכם", אמר ליברמן.
+ערבים - צאו להצביע!
08:24 02/03/20  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה
הערבים הישראלים - המוסלמים והנוצרים כאחד - יודעים בדיוק מה טוב עבורם. מבחינה זו הם בדיוק כמו כל בוחר אחר - והבוחר אף פעם אינו טיפש! צאו לבחור, והצביעו עבור נתניהו, גנץ, בנט או ליברמן כי רק אצלם אתם מבטיחיםאת עתידכם
([צילום: צפיר אביוב/AP])
+שיעור ההצבעה - הגבוה מאז 1999
08:02 02/03/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ריבלין: אין תחושה של חגיגיות אלא של בושה  ▪  שקד: אם כולם ייצאו להצביע, נפתור את הפלונטר  ▪  ליברמן בקלפי בנוקדים: הערב תהיה הכרעה חשובה
ועדת הבחירות המרכזית Live Stream
ריבלין בקלפי. "מערכת בחירות איומה" [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90]
יום הבוחר. בפעם השלישית בשנה [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90]
+אלפון הבחירות לכנסת, מהדורת 2020
08:02 02/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מאביגדור ליברמן, דרך איתמר בן-גביר ובני גנץ ועד היבא יזבק  ▪  איטליה, ארצות הברית וגרמניה  ▪  החל מבית המשפט העליון וכלה ברצועת עזה  ▪  העבר של הליכוד והססמה של כחול-לבן  ▪  הקורונה שברקע, מה יהיה שיעור ההצבעה והשם ישמרנו מסיבוב רביעי
למה שהפעם זה יהיה שונה? [צילום: סילביה איזוקיירדו, AP]
עשוי להיות איש המפתח [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+דרעי נגד ערוץ 13: הכתבה כאילו סיכמתי על תמיכה מחסידי ברלנד - כזב זדוני
23:27 01/03/20  |  עידן יוסף
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי: "הכתבה שפורסמה כעת בחדשות 13 כאילו סיכמתי עם אנשי הרב ברלנד על תמיכה בשס תמורת הטבות, היא שקר מוחלט, כזב זדוני. לא נפגשתי עם אף אחד מאנשי הרב ברלנד, לא ביקרתי בקהילת שובו בנים, לא ביקשתי תמיכה ולא סיכמתי עמם מאומה. חדשות 13 פירסמו דיבה מוחלטת".
+היעד הושג: 7,000 מתנדבים מטעם ימינה ביום הבחירות
23:23 01/03/20  |  עידן יוסף
לפני שעה קלה הושלם בהצלחה מבצע ״ימינהמונים״ - גיוס המוני של מתנדבים לימינה. 7,000 מתנדבים נרשמו לפעילות ביום הבחירות שבמהלכה יפעלו להוציא מצביעים מבתיהם באזורים שבהם הייתה ירידה בשיעור ההצבעה בבחירות ספטמבר. המתנדבים יפעלו ב-37 ערים להגדלת גוש הימין ל-61. השר בצלאל סמוטריץ׳ אשר אחראי על ״ימינהמונים״ ופעילות השטח ביום הבחירות אמר: ״זהו מספר מתנדבים חסר תקדים. האלפים הללו מבטאים את הרוח וההתעוררות של השטח בציונות הדתית, התעוררות שתביא מחר לנצחון גדול גם של ימינה וגם של גוש הימין כולו".
+בנימין ושרה נתניהו התפללו בכותל להצלחתו
22:55 01/03/20  |  עידן יוסף
בנימין ושרה נתניהו התפללו בכותל להצלחתו של הליכוד בבחירות.
+עורכת בגלי צה"ל ננזפה בעקבות תעמולת בחירות
22:19 01/03/20  |  עידן יוסף
״מפקד גלי צה״ל שמעון אלקבץ נזף בעורכת מאיה גייר שבמסר הומוריסטי ששלחה בסוף השבוע הופיע האקרוסטיכון "רק לא ביבי". בשיחת הבירור עימה התנצלה גייר ומלשכת המפקד נמסר כי הוא רואה בחומרה את העבירה על איסור תעמולת הבחירות. בהודעה נכתב:
"רק רציתי להגיד לכולכם
קודם לכן ושכחתי,
לפני שאתם מצביעים -
אל תשכחו
בבקשה לבדוק אם במקרה
יש אקרוסטיכון מנחה במייל הזה,
בסדר?
יאללה, סופ"ש נעים! 🙂
+הליכוד על חשיפת אילנה דיין: קשקושים להסחת דעת
21:24 01/03/20  |  עידן יוסף
הליכוד בתגובה לחשיפת אילנה דיין: ‏"איש לא הכריח את יועצו הבכיר של גנץ לחשוף את האמת ש'גנץ מפחד לתקוף באירן ומהווה סכנה לבטחון ישראל'. כל הקשקושים מסביב הם ניסיון להסיח את הדעת מהסיפור המטלטל הזה".
+הקלטת הרב שהקליט את בכר מטילה בספק את גרסת נתניהו
21:17 01/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השיחה בין נתניהו ובין הרב שהקליט את יועצו של גנץ ישראל בכר נחשפה על-ידי אילנה דיין בחדשות 12  ▪  מן ההקלטה עולה כאילו נתניהו היה מודע לפרסום הצפוי, למרות שהכחיש כי היה מעורב  ▪  כחול לבן: "נתניהו ‏ידע גם ידע. ‏שיקר גם שיקר"
(נתניהו. לא ידע? [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+הסקרים שגו אשתקד בהערכת גודל הגושים
19:45 01/03/20  |  איתמר לוין, איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בבחירות לכנסת ה-21 הסתכמו טעויות ממוצע הסקרים ב-35 מנדטים; הסוקרים צפו יתרון לגוש השמאל-מרכז, בעוד שבפועל היתרון היה של גוש הימין  ▪  בבחירות לכנסת ה-22 אומנם הצטמצמו הטעויות ל-11 מנדטים, אך הטעות בגושים התהפכה: הסוקרים נתנו יתרון לימין, אבל גוש השמאל-מרכז קיבל יותר מנדטים
בעיה ראשונה: בניית המדגם [צילום: פלאש 90]
בעיה שנייה: אמינות התשובות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בן גביר ממשיך: יועציי המליצו לפרוש
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עמוס שנער
1/03/20 21:08
2
עמוס שנער
1/03/20 21:08
3
אאגה טטעא
2/03/20 00:13
4
חשדנית
2/03/20 07:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2020
הסקרים שנערכו ערב שתי מערכות הבחירות הקודמות שגו בהערכת גודל הגושים, במיוחד בבחירות לכנסת ה-21. כך עולה מבדיקת News1, ערב פתיחת הקלפיות בבחירות לכנסת ה-23.
משרד הבריאות נערך לאחת ממערכות הבחירות המיוחדות ביותר שהיו אי-פעם בישראל, שבה כ-5,200 בעלי זכות בחירה נמצאים בבידוד בית בשל החשש שנדבקו בנגיף הקורונה. במסגרת ההיערכות יפתחו משרד הבריאות ומד"א 16 קלפיות ייעודיות שאליהן אמורים המבודדים להגיע לצורך ההצבעה בבחירות לכנסת ה-23.
01/03/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
יש הרבה פירושים מדוע ערי הפיתוח תומכות בעוצמה כזאת בממשלה. הפרשנים, רובם מאזור המרכז, מוצאים סיבות מסיבות שונות לכך. אחת מהן לא שמעתי: תסמונת האישה המוכה.
01/03/2020  |  יאיר דקל  |   יומני בלוגרים
יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר ניהל מו"מ לפרישתו מהבחירות, ובמהלך הלילה סיכמו עוצמה יהודית והליכוד על התנאים לפרישה. לפי התנאים, מאי גולן המוצבת במקום 34 לליכוד תשמש כחברת כנסת מטעם עוצמה יהודית, ואם תקום ממשלת 61 היא תייצג בהצבעות את מצביעי עוצמה יהודית. עוד על-פי ההסכם, הליכוד יוריד את אחוז החסימה ויבוטל סעיף 7א לחוק יסוד הכנסת. עוד סוכם, כי חאן אל אחמר יפונה תוך שישה שבועות.
01/03/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
יצחק שמיר אמר על מאיר כהנא כי הוא דמות מסוכנת, ואת נאומיו של האחרון כל סיעות הבית החרימו. הליכוד הגדיל לעשות ופעל למען פסילתה של תנועתו מהתמודדות לכנסת ואף הצליח. כך שלהשתמש בכהניסטים על-מנת לנצח בבחירות זה לשבור את הכלים ואת כל הכללים הפוליטיים הלא כתובים; ייהרג ובל יעבור. עד שנה שעברה הייתה קיימת הסכמה שבשתיקה כי לא חוברים אליהם ובכלל לא חושבים עליהם כעל אופציה לגיטימית היכולה להצטרף לקואליציה ולממשלה.
01/03/2020  |    |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il