|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

התפשטות נגיף הקורונה

הרשות הפלשתינית מפסיקה לקבל תיירים

התגלו ארבעה נשאי קורונה בבית מלון בבית ג'אלה שליד בית לחם הוחלט על סגירת מוסדות לימוד, מסגדים וכנסיות באזור בית לחם למשך 14 ימים, וביטול אירועים המוניים בינתיים ייסגרו כל המסגדים והכנסיות בבית לחם למשך שבועיים
05/03/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
כנסיית המולד בבית לחם [צילום: ויסאם השלמון/פלאש 90]

הרשות הפלשתינית החליטה (יום ה', 5.3.20) לאסור כניסת תיירים לשטחים מחשש להפצת נגיף הקורונה, כחלק מהניסיון למנוע את התפשטות הנגיף בשטחי הרש"פ. משרד הבריאות הפלשתיני הודיע על מצב חרום בבית לחם, ביריחו ובבקעת הירדן, לאחר שפורסם כי ארבעה בני אדם ברשות הפלשתינית נדבקו בנגיף. כמו-כן, הוחלט על סגירת מוסדות לימוד, מסגדים וכנסיות באזור בית לחם למשך 14 ימים, וביטול אירועים המוניים באזור.


מנגנוני הביטחון הפלשתיניים הודיעו על סגירת כל המוסדות שלהם. בסוכנות "מען" דווח כי התגלו ארבעה נשאי קורונה בבית מלון בבית ג'אלה שליד בית לחם. ממשרד הבריאות הפלשתיני נמסר כי בשלב זה הם חשודים בהידבקות בנגיף וכי הם מחכים לתוצאות הבדיקות שנערכו להם.

שרת הבריאות הפלשתינית הורתה להפוך מתחם שמיועד לטיפול בנרקומנים ובאלכוהוליסטים לאזור מבודד עבור אנשים שייתכן שנדבקו בווירוס. במקרה שאכן נדבקו, הם יועברו לבידוד בבית מלון אנג'ל בבית ג'אלה.

תאריך:  05/03/2020   |   עודכן:  05/03/2020
עידן יוסף
+בשל הקורונה: סגר הוטל על בית לחם
22:14 05/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון הורה להטיל סגר על העיר בית לחם לאחר שהתגלו בה שבעה מקרי קורונה של תיירים מיוון ששהו בעיר  ▪  משרד הבריאות פרסם את המסלול שעשתה קבוצת התיירים בישראל  ▪  ראש עיריית ביתר עילית הורה קודם לכן על איסור כניסת פועלים פלשתינים לשטח העיר
בית לחם נמצאת בסגר [צילום: מוחמד מוחסיין/AP]
בנט. לאחר התייעצות עם המל"ל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+החולה ה-17: פנסיונר ששב מאיטליה
20:15 05/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות קורא לכל מי שהיה בטיסת איזיג'ט שיצאה ב-29 בפברואר בשעה 12:00 מוונציה לתל אביב להיכנס באופן מיידי לבידוד בית
(חזר בטיסת איזיג'ט מאיטליה [צילום: איתמר לוין])
+לראשונה: הכנסת תושבע ללא קהל
18:56 05/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הנהלת הכנסת נוקטת צעדי זהירות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה  ▪  ביטלה את כל ההזמנות לטקס השבעת הכנסת לסגל א', לסגל הדיפלומטי, לחברי כנסת לשעבר ולציבור הרחב  ▪  בוטלה קבלת הפנים לחברי הכנסת ולבני משפחותיהם
מליאת הכנסת. לצמצם הפגיעה בליבה הפרלמנטרית
"אם תידרש גישה יותר מחמירה - נעשה זאת" [צילום: NIAID-RML via AP]
+המשטרה פתחה 8 חקירות נגד מפרי בידוד
17:31 05/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
משטרת ישראל החלה לנקוט באכיפה פלילית נגד אזרחים שהפרו את תנאי בידוד הבית שנדרשו לנקוט כצעד מניעת התפשטות נגיף הקורונה  ▪  "המשטרה והפרקליטות ימצו את הדין עם מי שיתעלם מהוראות משרד הבריאות ויגרום לסיכון התפשטות קורונה"
החשש: שיבוש המאמץ הלאומי לבלימת ההתפרצות [צילום: פלאש 90]
החקירות - במקרים של התעלמות ביודעין ושל הטעיית פקחים ותקיפתם [צילום: דוברות המשטרה]
+ישרוטל: צפי לירידה ברווחיות גם ברבעון 2
17:25 05/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
רשת מלונות ישרוטל פרסמה אזהרת רווח הכוללת הערכה כי גם ברבעון השני של השנה צפויה ירידה בהכנסות הרשת וברווחיות שלה בשל התפשטות נגיף הקורונה  ▪  "החברה פועלת לצמצום הוצאות ונערכת לכל תרחיש"
([צילום: ישרוטל])
+קרן חרום תוודא סיוע תזרימי לעסקים חיוניים
17:19 05/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה כינס דיון המשך על היערכות המשק להתפשטות נגיף הקורונה  ▪  הורה לשר האוצר להקים עד יום א' הקרוב קרן שתוודא המשך תפקוד עסקים חיוניים  ▪  השלב הבא: הקמת קרן סיוע לעסקים שנקלעו למצוקה  ▪  נתניהו נזף במכבי תל אביב: מגנה את העובדה שהם לא נשמעו להוראות והפרו אותן
(נתניהו וכחלון בדיון. לא יודעים איך האפידמיה תתפשט [צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ])
+בעקבות הקורונה: נדחתה הכניסה החודשית לקבר יוסף
17:06 05/03/20  |  עידן יוסף
בתום הערכת מצב טלפונית שקיימו ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן (השוהה בבידוד) ומח"ט שומרון אל"ם שגיב דהן ובהתייעצות עם רב השומרון הרב אליקים לבנון, הוחלט לדחות את כניסת האלפים לקבר יוסף, שתוכננה להתקיים אור ליום שני הקרוב, תענית אסתר. מוקדם יותר הודיע מושל שכם כי קבר יוסף ואתרים דתיים וציבוריים אחרים בעיר יהיו סגורים.
+רב הכותל: אין חשש קורונה בכותל
16:32 05/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אומר כי "דווקא בעת צרה זו, אין מתאים מלבוא להתפלל בכותל המערבי"  ▪  בהתאם להנחיות משרד הבריאות, אין מניע לבקר באתר הקדוש או במנהרות הכותל  ▪  מתקני חיטוי הוצבו באתר
גבר אסיאתי חובש מסכת פנים בעת ביקור בכותל [צילום: אריאל שליט/AP]
+לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן איירליינס מבטלות הטיסות לישראל
15:58 05/03/20  |  מירב ארד
חמדבר הקורונה: ברות התעופה "לופטהנזה", "סוויס" ו"אוסטריאן איירליינס" יבטלו את כל הטיסות לישראל.
+יו"ר ההסתדרות: "לא אהסס להכריז על סכסוך עבודה כללי"
15:47 05/03/20  |  מירב ארד
יו"ר ההסתדרות ארנון בן-דוד בתום דיון חירום בעקבות משבר הקורונה: קורא לנתניהו להכריז על חבילת סיוע מקיפה, מתן הלוואות בלון מטעם המדינה לעסקים שנקלעו למצוקה ופתרון גורף לתשלום דמי מחלה מהיום הראשון לכל העובדים שנמצאים בבידוד. "אם לא יינקטו צעדים מידיים, לא אהסס להכריז על סכסוך עבודה כללי", אמר בן-דוד.

+ריבלין: "הרב ליצמן הוא הרמטכ"ל נגד הקורונה"
15:41 05/03/20  |  מירב ארד
שיא המדינה ביקר בפיקוד המרכז טהדגיש את חשיבות השמירה על הוראות ההגנה מפני קורונה: ״הרב ליצמן הוא הרמטכ"ל נגד הקורונה. הוא החליט שאנחנו לא לוחצים ידיים ואנחנו נשמעים להוראותיו".
+בהלת הקורונה: הפלייאוף העליון בליגת העל בכדורגל נדחה בשבוע
14:53 05/03/20  |  מירב ארד
דירקטוריון מנהלת הליגות לכדורגל הודיע על דחיית פתיחת הפליאוף העליון בליגת הבורסה לניירות ערך בשבוע אחד, והוא יפתח ביחד עם הפלייאוף התחתון ביום שבת 14.3.2020.
+משרד הבריאות: תיירים מיוון ששהו בישראל בסוף פברואר אובחנו כחולי קורונה
14:24 05/03/20  |  מירב ארד
משרד הבריאות מעדכן כי תיירים מיוון, ששהו בישראל וברשות הפלשתינית בין 19-27.2.20, ולאחר חזרתם ליוון חלו ונמצא כי הם חיוביים לנגיף קורונה החדש.
במשרד עורכים חקירה אפידמיולוגית, בשיתוף הרשות הפלשתנית, והמידע הרלוונטי יועברו לציבור בהקדם.

+צה"ל אוסר על חיילים וקצינים לצאת לחו"ל
14:23 05/03/20  |  מירב ארד
בהלת הקורונה: הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, קיים (יום ה', 5.3.20) הערכת מצב שבסופה הוחלט שלא לאסור יציאה חיילי צה"ל בשירות חובה וקבע לחו"ל, החל ממחר בשעה 12:00. בנוסף בוטלו כל התרגילים עם הצבאות הזרים בארץ ובחו"ל, למעט חריגים. סגן הרמטכ״ל, אלוף אייל זמיר, מונה לרכז את היערכות צה״ל למניעת התפשטות הנגיף. הרמטכ"ל יקיים הערכת מצב נוספת בשעות הערב. בצה"ל יש כיום 500 חיילים הנמצאים בבידוד.

במקביל הודיע משרד הבריאות כי תיירים מיוון התגלו כחולי קורונה. התיירים שהו בישראל וברשות הפלסשתינית בין ה-19 ל-27 בפברואר, ולאחר מכן חזרו ליוון. עוד נמסר כי "אנו עורכים חקירה אפידמיולוגית, בשיתוף הרש"פ, והמידע הרלוונטי יועברו לציבור בהקדם".

תשעת הישראלים שנמצאים בבידוד מאז שובם מיפן צפויים להשתחרר היום משיבא. מביה"ח נמסר כי שחרורם מותנה בקבלת תוצאות מעבדה שליליות לנגיף.

בתוך כך, בוטלו בוטלו אירועי העדלידא בפתח תקוה, בחדרה ובאשקלון. בירושלים הודיע ראש העיר משה ליאון על דחיית המרתון המסורתי לאחרי החגים. "מתוך אחריות לתושבי העיר ולשלומם", אמר ליאון.





(רא"ל כוכבי. יקיים הערכת מצב נוספת [צילום: דובר צה"ל])
+משבר הקורונה: יו"ר ההסתדרות יקיים דיון חרום
13:52 05/03/20  |  מירב ארד
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד יקיים בשעה 15:00 בבית ההסתדרות דיון חירום בנושא משבר הקורונה והשלכותיו הכלכליות על המשק ועל העובדים. בדיון ייקחו חלק ראשי האיגודים המקצועיים בהסתדרות בהם יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקבי ויו"ר איגודעובדי התחבורה אבי אדרי.

+משרד הבריאות: ברשתות החברתיות מופצת הודעת כזב על השבתת המשק
13:38 05/03/20  |  מירב ארד
ממשרד הבריאות מבהירים כי ישנה הודעה מוקלטת המופצת ברשתות החברתיות בדבר מהלך צפוי של סגר כללי והשבתת המשק. אותה הודעה היא הודעת כזב (״פייק ניוז״) ואין לפעול לפיה. התושבים מתבקשים להמשיך לפעול בהתאם לשגרת חייהם ולהשמע להנחיות משרד הבריאות המפורסמות באתר המשרד.
+נעים בסופשבוע גם לנוסעים
13:26 05/03/20  |  יאיר דקל   |   לרשימה המלאה
לא נעים להכיר כמה נהגי אוטובוס בחברות הציבוריות  ▪  אני, שאני ישבן אוטובוסים (נוסע מתמיד), ראיתי לא פעם את בריוני הנהגים
(למי נעים? [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+"להושיט סיוע למניעת פיטורי עובדי אל-על"
13:26 05/03/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ח"כ גפני מציין כי התבקש מצד חברי כנסת רבים לכנס את הוועדה לדיון בנושא, אך הוא סבור כי כינוס זה נכון יהיה לקיים רק לאחר כינון הכנסת
(גפני. למצוא דרך לסייע [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+הרב הראשי לישראל: תפילה מיוחדת לעצירת המגפה
13:10 05/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הראשון לציון יצחק יוסף פרסם תפילה מיוחדת לאמירה בעת הוצאת ספר תורה לעצירת נגיף הקורונה
(הרב יצחק יוסף [צילום: דוד כהן/פלאש 90])
+משרד הבריאות: "מכבי ת"א הפרה את צו הבידוד"
13:09 05/03/20  |  מירב ארד
משרד הבריאות פרסם הבהרה בעקבות הפרת צו הבידוד ע"י מכבי ת"א: "קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א לא הוחרגה מתחולת הצו ואם שחקניה שהו במדינה שהחוזרים ממנה מחויבים בבידוד אז גם הם מחויבים לשהות בבידוד. הפרה של הצו מהווה הפרה של החוק ועלולה לגרור נקיטת צעדי אכיפה נגד המפרים של הצו".
+עשרות סוהרים בשירות בתי הסוהר הוכנסו לבידוד
12:35 05/03/20  |  מירב ארד
עשרות סוהרים בשירות בתי הסוהר שחזרו מביקורים בחו"ל וביקרו בשער 8 בבלומפילד בעת משחק הדרבי - הוכנסו לבידוד ביתי.
+מנהלי ביה"ס העל-יסודיים: "לבטל את הלימודים בשבוע הבא"
12:29 05/03/20  |  מירב ארד
בהקלת הקורונה: מנהלי בתי הספר העל יסודיים למשרד החינוך מבקשים לבטל את כל שבוע הלימודים הבא - כך דווח בגלי צה"ל.


+משרד הבריאות האירני הודיע על סגירת בתי הספר והאוניברסיטאות
12:20 05/03/20  |  מירב ארד
בהלת הקורונה: משרד הבריאות של אירן הודיע על סגירת כל בתי הספר והאוניברסיטאות במדינה עד ל-20 במרס.
+האוצר ובנק ישראל: "עד כה לא ניכרת פגיעה משמעותית כלכלית במשק כתוצאה מהתפרצות הנגיף"
12:19 05/03/20  |  מירב ארד
הנהלת משרד האוצר, בנק ישראל, ורשות ניירות ערך התכנסו (יום ה') להערכת מצב נוספת לבחינת ההשלכות הכלכליות של התפרצות נגיף הקורונה על המשק הישראלי. בדיון הבהירו הרגולטורים הפיננסיים וכלל הגורמים הכלכליים כי המשק הישראלי איתן ויציב וכי עד כה לא ניכרת פגיעה משמעותית כלכלית במשק כתוצאה מהתפרצות הנגיף. עם זאת, הנהלת האוצר, בנק ישראל ורשות ניירות ערך ערים להשלכות הצעדים האחרונים שנקט משרד הבריאות על הכלכלה ועל כן ממשיכים לעקוב מדי יום אחר המשתנים הכלכליים של המשק וכן אחר הצמיחה העולמית והשלכותיה על המשק הישראלי
+משרד הבריאות: אלו המקומות בהם ביקרה בישראל חולת הקורונה האמריקנית
12:09 05/03/20  |  מירב ארד
משרד הבריאות מעדכן: אישה כבת 50 מניו יורק, שאובחנה אמש בארה"ב כחיובית לנגיף הקורונה, ביקרה בישראל ושהתה בירושלים. בין השאר, הייתה בבית קפה רימון בממילא ונסעה באוטובוסים בעיר.

החולה הגיעה לארץ בטיסת אל על מספר LY8 שיצאה מניו יורק בשעה 23:50 בתאריך 22 פברואר ונחתה בישראל ב-23 בפברואר בשעה 17:10.

החולה יצאה מהארץ בטיסת אל על מספר LY27 שיצאה מישראל בשעה 01:05 ב-28 פברואר 2020 ונחתה בניו יורק בתאריך 28 בפברואר 2020 בשעה 06:00.
+שוויץ: מקרה מוות ראשון מנגיף הקורונה
11:46 05/03/20  |  מירב ארד
משטרת שווייץ דיווחה על מקרה מוות ראשון מווירוס הקורונה במדינה.
+נפתחה מחלקה לאשפוז חולי קורונה בבי"ח זיו שבצפת
11:44 05/03/20  |  מירב ארד
המרכז הרפואי זיו בצפת הודיע על פתיחת מחלקה מיוחדת לאשפוז חולים בווירוס, שתכיל 30 מיטות.
+מורשת טרומפלדור - 100 שנים למותו
11:05 05/03/20  |  מרדכי שחם   |   לרשימה המלאה
פסל "הארי השואג", אשר הוקם לזכרם של חללי תל-חי, פונה מזרחה וכלפי מעלה - אל עבר מרחב הגליל ואל מול כל זריחת-שמש, וכנושא זעקה אמיצה ונחושה מול גורל-משמים; אך מורשת המאבק והגבורה שהוא מסמל עשויה להרחיק ולהרחיב, אף הרבה מעבר למקום ולסביבתו, ואף אל ההווה והעתיד של ימינו
(יוסף טרומפלדור)
+הערכה: הקורונה תלווה אותנו עוד שנה
10:28 05/03/20  |  עידן יוסף
‏משנה למנכ״ל משרד הבריאות: על-פי הערכות הקורונה תלווה אותנו לפחות עוד שנה.
+חשש לנדבקים בספינת תענוגות
10:26 05/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נגיף הקורונה מתפשט בעולם ומגיע גם לרשות הפלשתינית  ▪  מול חופי סן פרנסיסקו עוגנת אונייה שקיים חשש כי 21 מנוסעיה נדבקו בנגיף  ▪  דיווחים בעולם על סגירת בתי ספר, מקרי מוות נוספים ומניעת אירועים המוניים
ספינת התענוגות "גרנד פרינסס". מאמצים לאיתור 2,500 נוסעים שירדו מן הספינה
+החינוך הממלכתי דתי - תמונה עצובה למשהו שתכף נעלם
10:19 05/03/20  |  יוסף קנדלקר   |   לרשימה המלאה
הכיפות הסרוגות נמצאות בעיקר בישיבות התיכוניות ובאולפנות  ▪  הכיפות הסרוגות נמצאות בערים מסוימות או בהתנחלויות  ▪  הכיפות הסרוגות נמצאים בעיתונים מסוימים ובכנסים מסוימים  ▪  מאוד מסוימים
(המר. ימי המפד"ל [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
+יוון הודיעה על סגירת בתי ספר לאחר מקרה הידבקות עשירי
10:07 05/03/20  |  עידן יוסף
הקורונה בעולם: יוון הודיעה על מקרה הידבקות עשירי. הרשויות הורו על סגירה של בתי ספר וביטול התכנסויות המוניות בשלושה מחוזות.
+אורחי מלון ברשות הפלשתינית הוכנסו לבידוד
10:02 05/03/20  |  עידן יוסף
דיווח על מקרים ראשונים של קורונה ברשות הפלשתינית: ארבעה מקרי הידבקות בקורונה בבית מלון בבית ג'אלא שליד בית לחם. אורחי המלון הוכנסו לבידוד.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרשות הפלשתינית מפסיקה לקבל תיירים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
יום י"א באדר ה'תר"פ (1 במרס 1920) נחקק בזיכרון הלאומי כיום נפילתם של מגיני תל-חי - יוסף טרומפלדור וחבריו, ז"ל, וביום י"א באדר ה'תש"ף (7.3.2020) ימלאו 100 שנים לאותו אירוע, עליו חונכו דורות.
05/03/2020  |  מרדכי שחם  |   יומני בלוגרים
ספינת התענוגות "גרנד פרינסס" עוגנת לחופי סן פרנסיסקו שבקליפורניה. נוסעי הספינה קשורים למקרה המוות הראשון מחוץ למדינת וושינגטון. עליה 21 בני אדם המציגים תסמינים אפשריים לנגיף הקורונה. רשויות הבריאות העבירו לספינה בדיקות על-מנת לאבחן את הנוסעים באמצעות מסוק, ולעת עתה מונעות מנוסעי הספינה לרדת מהאונייה.
05/03/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
הבחירות מאחורינו ועכשיו הגענו לחלק היותר מעניין. לפחות לאלו שלא אוהבים שיסוי וביזוי. הכל נגמר ועכשיו מגיעים לתכל'ס - יש ממשלה או אין ממשלה. את יום שני האחרון, יום הבחירות, שזה כבר חידוש, כי הבחירות היו בדרך כלל בימי שלישי, פתחתנו עם תפילה מסודרת ורגועה עם תחנון מלא ועם קריאת תורה. עם חזרת שליח ציבור לתפילת שמונה עשרה ועם פרקי תהילים יומיים. משהו שלצערי לא מתאפשר לי בימי שגרה. אגב יום בחירות ביום שני הוא לא החידוש היחידי שהיה לנו הפעם.
05/03/2020  |  יוסף קנדלקר  |   יומני בלוגרים
בעקבות ההתפרצות ההמונית של נגיף הקורונה באירן הורה בית הדין המרכזי של יהודי אירן, הפועל בטהרן, על ביטול צום תענית אסתר והנחה על שינויים באופן שבו ייחגג חג הפורים בשבוע הבא.
04/03/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
תרחיש התפשטות נגיף הקורונה בישראל הביא את רשות החרום הלאומית לקבוע כי במקרה שבו ייקבע כי ישנה הדבקה המונית בישראל יידרשו כל בני 60 ומעלה לשהות בבידוד.
04/03/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il