|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

הצעדים המוצעים להתמודדות כלכלית עם הקורונה

טראמפ: מס השכר יבוטל זמנית

ביטול המס יעלה לממשל עד 1.2 טריליון דולר בשנה - סכום המכפיל את הגרעון התקציבי; טראמפ לא אמר כיצד הוא ימומן הבורסה בתל אביב עברה לירידות
11/03/2020  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
טראמפ ומנוחין בקונגרס [צילום: אוון ווצ'י, AP]

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, מציע לבטל את מס השכר - לפחות עד סוף השנה הנוכחית - כדי לסייע לכלכלה להתמודד עם השלכות מגיפת הקורונה. טראמפ העלה את ההצעה אמש (יום ג', 10.3.20) בפגישה בדלתיים סגורות עם הסנאטורים הרפובליקנים שהתקיימה בקונגרס.

ביטול מס השכר הוא הסעיף המרכזי בתוכניתו של הבית הלבן. טראמפ תומך כרגע בביטולו עד סוף השנה, דהיינו חודשיים לאחר הבחירות בתחילת נובמבר. כמה מיועציו מציעים להבטיח שהמס לא יוחל גם בשנה הבאה. קיימת ביניהם תמימות דעים לפיה ביטול המס לחודשים אחדים בלבד, יפגע בסיכוייו של טראמפ להיבחר מחדש.

בארה"ב נהוגים שלושה סוגים של מס שכר. הראשון והעיקרי שבהם הוא תשלום של 12.4%, המחולק בשווה בין העובד למעסיק, עד לתשלום מירבי של 132,900 דולר בשנה. 85% ממנו מיועדים לתשלום קצבאות לעובדי מדינה לשעבר ולשאריהם, והיתרה - לסיוע לבעלי מוגבלויות. מס שני הוא בשיעור 2.9% מהשכר (שוב בחלוקה שווה בין העובדים למעסיקים), ללא תקרת תשלום, והוא מיועד לממן את "מדיקאייר" - תוכנית בריאות לנזקקים. המס השלישי הוא 6% מהשכר עד לתקרה של 7,000 דולר בשנה והוא מיועד למימון דמי אבטלה.

הכנסות הממשל משלושת סוגי המס מגיעות ל-1.2 טריליון דולר בשנה - למעלה משליש מהכנסות הממשל הפדרלי. טראמפ לא אמר האם בכוונתו לבטל את כל השלושה או רק את המס הראשון, המכניס 930-860 מיליארד דולר בשנה. בכל מקרה, ויתור על מיסים אלו יהיה משמעותי ביותר, לנוכח העובדה שהגרעון התקציבי השנה עומד על טריליון דולר. טראמפ לא אמר כיצד יממן את הוויתור על המס; קיצוץ בתוכניות הרווחה יהווה למעשה דבר והיפוכו.

המצב הכלכלי המשופר אמור היה להיות אבן הפינה בקמפיין של טראמפ, לאחר 11 שנות צמיחה רצופות, גאות מתמשכת בשוקי המניות ושפל היסטורי באבטלה. הקורונה והשלכותיה הכלכליות מאיימות בצורה משמעותית על הכלכלה האמריקנית ועל סיכוייו של טראמפ בנובמבר. בשל כך, ברור שביטול המס - אם הקונגרס יאשר אותו - יהיה בתוקף לפחות עד הבחירות.

עוד אמר טראמפ לסנאטורים, כי הוא מעוניין להעניק חופשת מחלה בתשלום לעובדים שנאלצו להיכנס לבידוד בשל הקורונה; בניגוד לישראל, בארה"ב אין מערכת קבועה של חופשות כאלה. הממשל גם מתכנן הקלות מס לענפים שנפגעו בצורה קשה במיוחד מן המגיפה - תעופה, תיירות וספנות - והלוואות לעסקים קטנים.

בפגישה נדונה גם האפשרות של סיוע לענף הנפט, אשר ספג בימים האחרונים מהלומה קשה בשל מלחמת המחירים בה פתחה סעודיה נגד רוסיה. טראמפ וממשלו ידידותיים במיוחד כלפי ענף זה, כולל בהענקת רשיונות קידוח שנויים במחלוקת בשל הטענה שהם עלולים לפגוע קשות בערכי טבע רבי חשיבות. מקור בבית הלבן אמר כי כעת נדונה האפשרות להעניק הלוואות לענף פצלי השמן, אך הדגיש שאין המדובר בסיוע רוחבי וברמה של חילוץ החברות מחובותיהן (כפי שנעשה בכמה חברות פיננסים במשבר של 2008).

יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, נפגשה מאוחר יותר עם שר האוצר, סטיב מנוחין, לדיון בחבילת הצעדים שמתכנן הממשל. הדמוקרטים בקונגרס, בראשותם של פלוסי וצ'אק שומר בסנאט, מתכננים להציג בימים הקרובים הצעות משלהם. רוב הצעדים מחייבים חקיקה בשני הבתים, ולכן עלולים להיקלע לקו האש ביחסים העכורים במיוחד בין טראמפ והרפובליקנים לבין הדמוקרטים. פלוסי סירבה לומר האם הדמוקרטים יתמכו בהצעותיו של טראמפ.

בבורסות אסיה הסתיים המסחר (יום ד', 11.3.20) בירידות שערים לאחר מסחר תנודתי. בורסת טוקיו ירדה ב-2.3%, בורסות שנגחאי והונג-קונג ירדו ב-0.9% ובורסת אוסטרליה - ב-3.4%. מחיר הנפט מחק את העליות שנרשמו בשעות הקודמות, ובשעה זו (11:30) יורדים מחירי הברנט ב-1.6% (ל-36.30 דולר לחבית) וטקסס ב-1.9% (ל-33.70 דולר). החוזים העתידיים על בורסת ניו-יורק צופים התחדשות של הירידות לאחר עליות של 5% אמש, כאשר שלושת המדדים המובילים (דאו-ג'ונס, סטנדרד אנד פור ונסדא"ק) צפויים לרדת בפחות מ-2%.

בבורסות אירופה נפתח המסחר בעליות שערים אשר התמתנו במהלך המסחר. בשעה זו (13:00) עולים המדדים בלונדון ב-0.7%, בפרנקפורט ב-1.3% ובציריך ב-1%. הבורסה בתל אביב עברה מעליות של כאחוז לירידות בשיעור דומה בשני המדדים העיקריים - ת"א-35 ות"א-125.

תאריך:  11/03/2020   |   עודכן:  11/03/2020
איתמר לוין
+ליצמן: "יש להימנע מביקור חולים"
20:04 11/03/20  |  עידן יוסף
שר הבריאות יעקב ליצמן, שהגיע למסיבת העיתונאים חבוש בכובע ספודיק בשל שושן פורים, אמר: "מי שרגישים מבחינה בריאותית הם הקשישים - צריך לכבד את הציבור המבוגר, ולראות כיצד נאריך את שנותיהם. יש להימנע מביקור חולים - אין צורך להסתובב בבתי חולים כרגע". עוד ציין כי ראשי התיבות של חודש אדר הן "אני ד' [השם] רופאך", ואיחל בריאות.
([צילום: פלאש 90])
+כל מי שסובל מחום או משיעול יידרש להיכנס לבידוד של יומיים
19:51 11/03/20  |  עידן יוסף
מנכ"ל משרד הבריאות במסיבת העיתונאים: כל מי שסובל מחום או משיעול יידרש להיכנס לבידוד של יומיים ("אנחנו קוראים לכל האנשים שיש להם חום ותסמינים נשימתיים של קוצר נשימה או שיעול להכנס לבידוד, זה לא אומר שיש לכם קורונה. זה בשביל לשמור עליכם"). בתי ספר בנקודת הזמן הזאת ימשיכו לעבוד. התחבורה הציבורית ומקומות העבודה ימשיכו לעבוד. "מדינות מתקדמות בעולם כמו איטליה לא עומדות בנטל, תעזרו לנו להוריד את מספר האנשים שיחלו ולשטח את העקומה על מנת שנוכל לעזור לכולם". יוגבלו הביקורים בבתי אבות, חולים ומוסדות סיעודיים. "אנחנו יודעים שתהיה עלייה במספר החולים בתקופה הקרובה.
יהיה קשה לפני שיהיה קל".
+כל משחקי הכדורגל יתקיימו ללא קהל
19:40 11/03/20  |  עידן יוסף
מנהלת ליגות הכדורגל: כל משחקי הכדורגל בליגות המקצועניות ייערכו ללא קהל עד להודעה חדשה.
+איטליה: 196 מתים ביממה אחת
19:39 11/03/20  |  עידן יוסף
בתוך יממה: 196 מתים מנגיף קורונה באיטליה. בסך הכל מתו 827 כתוצאה מהדבקות בנגיף; מקרי מוות ראשונים מקורונה אירעו בשוודיה ובאירלנד
+נציבות הכיבוי מתכוננת לחיטוי תחנות אוטובוס
19:36 11/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
במהלך הניסויים שנערכו בשיתוף עם משרד הביטחון נבחנה שטיפת כבישים, מדרכות ותחנות אוטובוס באמצעות רכב ייעודי מסוג אלון המצויד במתז קדמי, וצינור מים בלחץ גבוה ובאמצעות רכב ייעודי
(תרגול החיטוי הידני, היום [צילום: נציבות כבאות והצלה])
+ההנחיות: הגבלת אירועים עד 100 איש
19:30 11/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נתניהו: "במלחמה למשל, אנחנו עושים הכל כדי לשמר את שגרת החיים הפנימית, וכאן אנו עושים מאמץ כדי לשנות את שגרת החיים הפנימית"  ▪  יש להימנע מהצטופפות ומהתקהלות ויש לשמור על היגיינה אישית  ▪  לגבי מוסדות החינוך תימסר הודעה בהמשך
(נתניהו, הערב. להתעטש רק לתוך ממחטת נייר [צילום: פלאש 90])
+עלה ל-82 מספר הנדבקים
19:02 11/03/20  |  עידן יוסף
משרד הבריאות: עוד שלושה חולים מאומתים בקורונה - סך הכל 82.
+ארגון הבריאות העולמי הכריז על מגפה עולמית
18:38 11/03/20  |  עידן יוסף
יו"ר ארגון הבריאות העולמי הודיע כי אפשר לאפיין את נגיף קורונה כמגפה עולמית (פנדמיה). להכרזה אין השלכות מעשיות, ובהכרזתה אין טעם לחסימת הגבולות בין מדינות. ראש הממשלה נתניהו אפיין את הקורונה כמגפה עולמית כבר לפני כשבוע.
+סינמטק ת"א למבקרים: שימרו מרחק כיסא זה מזה
18:17 11/03/20  |  עידן יוסף
סינמטק ת"א יצא במהלך חיטוי אולמות הקולנוע לצד החלת מדיניות 'הכיסא הריק' הקורא למבקרים לשמור על מרחק של כיסא אחד בין הצופים. מתקני נוזל לחיטוי ידיים הוצבו בפתחו של כל אולם וברחבי הסינמטק.
+פורסמו המקומות בהם שהה חולה מספר 71
18:14 11/03/20  |  עידן יוסף
חולה מספר 71 הוא גבר בשנות ה-60 לחייו ממרכז הארץ. מקור הדבקה שלו אינו ידוע. בשבועיים האחרונים שהה במלונות קראון פלאזה אילת, קלאב הוטל אילת (כנס יד לבנים), מכון סקר רפואי שיבא תל השומר, בית ספר יסודי כוכב יאיר, וקניון שרונה כפר סבא. הפירוט המלא באתר משרד הבריאות.
+עלה ל-79 מספר החולים מקורונה
18:08 11/03/20  |  עידן יוסף
‏עדכון משרד הבריאות: 79 חולי קורונה בישראל, מהם חמישה במצב בינוני. שלושה חולים מאושפזים בביתם.
+נתניהו: אין סיבה להסתער על המרכולים
17:11 11/03/20  |  איציק וולף, איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה מנסה להרגיע את הציבור: יש ויהיה בישראל מספיק מזון גם לנוכח התפשטות הקורונה  ▪  הבורסה בתל אביב לא התרשמה וסיימה בירידות של כ-3.5%  ▪  מתחזקות הירידות בבורסה בניו-יורק
אספקה סדירה דרך הים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
יש מספיק לכולם [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+דיווח באירן על שרים נדבקו
16:52 11/03/20  |  עידן יוסף
דיווח באירן: סגן הנשיא האירני אסחאק ג'האנגירי ושרי התעשייה והתיירות נדבקו בנגיף.
+איגוד הפסיכיאטריה: לשחרר מאושפזים מחשש להידבקות
16:31 11/03/20  |  עידן יוסף
יו"ר איגוד הפסיכיאטריה של ההסתדרות הרפואית, הד"ר צבי פישל, מבקש משר הבריאות ומנכ"ל משרדו לאפשר שחרור מאושפזים לאלתר מבתי החולים הפסיכיאטרים על מנת להקל על היערכותם למקרה בו חולים יידבקו בנגיף. האיגוד מבקש לחייב מסגרות דיור קהילתיות לקלוט חולים פסיכיאטרייםמיד, בשונה מימי שגרה בהם למסגרות הדיור הקהילתית יש שיקול דעת בנושא. עוד ביקש להכפיל את כוח האדם במחלקות על ידי גיוס של סטודנטים, חיילים, תלמידים ומתנדבים שיוכלו לעזור למטופלים לשמור על הנחיות ההימנעות והטיפול המומלצים על ידי הצוות המקצועי. זאת ברקע מחסור הקיים כבר בשגרה של 100 רופאים, וכ-100 תקנים נוספים לרופאים. איגוד הפסיכיאטריה מתריע כי יש להזרים כמויות גדולות של אמצעי מיגון, חיטוי ושמירה על היגיינה לבתי החולים הפסיכיאטרים היות ובמחלקות הללו הבלאי גדול יותר ממחלקות אחרות.
+מסתמן: כלא סהרונים יפונה לטובת מבודדים
16:02 11/03/20  |  עידן יוסף
בשב"ס נערכים לפנות את בית הסוהר סהרונים כדי להפוך אותו לכלא למבודדים. מסתמן שהכלא יפונה כבר מחר (כאן חדשות).
+גלי צה"ל: הרמטכ"ל וראש אכ"א נחשפו לחולה בקורונה
15:58 11/03/20  |  עידן יוסף
חולה מס׳ 71 היה בכנס ״יד לבנים״ באילת בו היו הרמטכ״ל אביב כוכבי וגם ראש אכ״א מוטי אלמוז (גלי צה"ל). דובר צה"ל מבהיר כי על-פי הודעת משרד הבריאות, חולה מספר 71 השתתף בערבי כנס יד לבנים באילת בתאריכים 24 ו-25 בפברואר. הרמטכ״ל וראש אגף כוח האדם נכחו בכנס עם המשפחות השכולות בתאריך 26 בפברואר. החיבור בין האירועים איננו רלוונטי ופורסם ללא בדיקה, וחלפו מעל לשבועיים מאז הכנס".
+תוגבר מוקד המידע והשירות של ההסתדרות לעובדים בבידוד
15:57 11/03/20  |  עידן יוסף
מוקד המידע והשירות של ההסתדרות תוגבר בכוח אדם מקצועי, כדי לתת מענה לעובדים ולכלל הציבור, השרויים באי-ודאות תעסוקתית. הערב (ד') אף יעלה קמפיין של ההסתדרות בטלוויזיה, בדיגיטל וברדיו, המעדכן את הציבור לגבי האפשרות לפנות למוקד. למוקדניתן לפנות בכוכבית 2383 בימים א'-ה' בשעות 18:00-08:00.
+נפתחה מחלקת הבידוד בהדסה עין כרם
15:49 11/03/20  |  עידן יוסף
נפתחה המחלקה למחלות מתפרצות בבית החולים, במבנה הישן ששימש פעם את הדסה. הבניין מבודד משאר מחלקות החולים הרגילות הפועלות בבניין החדש: בניין דוידסון. במחלקה המבודדת על פי הנהלים, מטופלים נכון לשעה זו חולי קורונה במצב קל - גבר בן 66, גבר בן 63 וגבר בן 41 (לא קשורים זה לזה). מצבם מצוין, הם הגיעו בהליכה עצמאית כמובן, עם מזוודותיהם. המתחם מצויד במקרר, פינת קפה, חוברות פנאי של תשבצים, סודוקו ותשחצים, טלוויזיה, חוברות הסברה והוראות לפעילות מותרת, ונראה כי שני החולים נינוחים ובמצב כללי טוב. חולים אלה לא זקוקים לשום טיפול רפואי לפי שעה.
+פורסמו המקומות בהם ביקר חולה מספר 56 מירושלים
15:35 11/03/20  |  עידן יוסף
חולה מספר 56, גבר בשנות השישים לחייו מירושלים, אובחן כחיובי לנגיף הקורונה לאחר שבא במגע עם תייר צרפתי חולה מאומת. בין היתר ביקר בשבוע שעבר בבית הכנסת שערי השמיים ברחוב אמציה, בבית הספר מקור חיים שברחוב פייר קניג, במסעדת עזרא גריל בשרים, בשופרסל דיל בפייר קניג ובקונדיטוריה "לה מולאן דורה". הפירוט המלא באתר משרד הבריאות.
+הקורונה והשפעתה על ביטחון המזון בישראל
14:42 11/03/20  |  דודו קוכמן   |   לרשימה המלאה
העולם, ובו מדינת ישראל, נמצאים בעיצומה של סערה כלכלית, ארגונית ופוליטית שבאה בעקבות נגיף הקורונה שהחשש הגובר ממנו הביע לעצירת טיסות, ולביטול כנסים ואירועים  ▪  הקיפאון בתחומי עיסוק שונים עלול להביא לפיטורי עובדים ואף עלול להשפיע על כלכלת כל המדינות  ▪  בעיצומו של המצב ראוי לעשות דין וחשבון לגבי מדיניות או היעדר מדיניות בתחום החקלאות בישראל
(יבוא ירקות [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90])
+נתניהו: 10 מיליארד שקל לייצוב המשק
14:18 11/03/20  |  מירב ארד, איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מבטיח שבמידת הצורך יוגדל הסיוע, ובמקביל יינתנו 8 מיליארד שקל דרך הקרן לעידוד עסקים קטנים; ענף התעופה יקבל טיפול נפרד  ▪  הבורסה בתל אביב נסגרה בירידות של כ-3.5%  ▪  הבורסה בניו-יורק נפתחה בירידות של עד 4%
נתניהו. סיוע ככל שיידרש [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
המשבר בתעופה. סיוע נפרד לענף [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+העוצר הגדול
13:41 11/03/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אומנם יש בעיה, יש גם בעיה רצינית, אבל הסגר הכללי והתבהלה שהממשלה והטלוויזיה מעודדות הם משגה המכה כבר עתה בכלכלה ובחברה ובתרבות ובספורט  ▪  ביבי, אני חוזר וטוען באוזניך כי האחריות לשבר הכלכלי-חברתי תיפול עליך
(משגה גדול [צילום: קים סונג-וונג, ניוזיס דרך AP])
+נהג אגד תעבורה נשלח לבידוד לאחר שבא במגע עם חולה בקורונה
13:12 11/03/20  |  עידן יוסף
נהג אגד תעבורה בקווי מעלה אדומים נשלח לבידוד לאחר שהתגלה כי בא במגע עם אדם החולה בקורונה (מזוהה כחולה 52) המתגורר בעיר. בתגובה, שלח איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים מכתב לשר התחבורה ולמנהל הרשות הארצית לחבורה ציבורית, ובו קרא להפסקת את גביית תשלום בידי נהגי התחבורה הציבורית.
+יונייטד איירליינס תמשיך לטוס לישראל וממנה כרגיל
11:56 11/03/20  |  מירב ארד
יונייטד איירליינס הודיעה אתמול (יום ג') כי תמשיך לטוס לישראל וממנה כרגיל על פי לוח הטיסות הקבוע שלה: 14 טיסות שבועיות לניו יורק; 3 טיסות שבועיות לוושינגטון; 6 טיסות שבועיות לסן פרנסיסקו

+משרד הבריאות: להימנע מכניסה לשטחי הרשות הפלשתינית
11:22 11/03/20  |  מירב ארד
משרד הבריאות קורא לכלל אזרחי ותושבי ישראל ולאלו השוהים בה (הכוונה לתיירים) להימנע מכניסה לשטחי הרשות הפלשתינית, זאת עקב תחלואה בקורונה באזור בית לחם, בית ג׳אלה וטולכרם. כמו כן,חדד המשרד את ההנחיהה להימנע מכינוסים והתקהלויות רבי משתתפים מעל 2000 איש. ההוראה חלה על כל סוג של כינוס לרבות כינוסים דתים.
+רשות ההגירה: ביממה האחרונה עזבו מרצונם 10,827 זרים
11:02 11/03/20  |  מירב ארד
רשות ההגירה והאוכלוסין: ביממה האחרונה עזבו מרצונם 10,827 זרים. מיום שישי סורבה כניסתם של יותר מ-400 זרים העומדים בתנאי איסור הכניסה. ביממה האחרונה נכנסו לארץ 8,934 ישראלים.
+"אנחנו לא צריכים מעבדה בבית הלבן"
09:57 11/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
טראמפ טען בתחילה שאין סיבה לדאגה ואף העלה האשמות נגד הדמוקרטים והתקשורת  ▪  בשבועיים האחרונים הוא מפגין נוכחות בנושא הקורונה, אך הופך גם אותו לפוליטי ומוצא דרכים לשבח את עצמו - מנתח ניו-יורק טיימס
טראמפ במרכז למחלות מדבקות [צילום: אלכס ברנדון, AP]
אירועי הבחירות מתקיימים כסדרם [צילום: אוון ווצ'י, AP]
+אל-על תוציא מחצית מעובדיה לחל"ת
09:44 11/03/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
550 מתוך 650 טייסי החברה קיבלו הודעה כי הם מתבקשים לצאת לחל"ת  ▪  מוקדם יותר דיווחה לבורסה כי לחובת הבידוד לנכנסים לישראל צפויה להיות השפעה מהותית לרעה על פעילות החברה, אך בשלב זה אין ביכולתה להעריך את היקף ההשפעה
([צילום: ג'ים אנדרסון])
+עשרות נוספים לבידוד: תלמידים, צוות באיכילוב ו-19 עצורים
08:43 11/03/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בין החולים החדשים - ילד בן תשע מתל אביב ועובד רשות שדות התעופה  ▪  משרד הבריאות הורה שלא לקיים אירועים לקהל של יותר מ-2,000 איש ולהימנע מביקורים בבתי חולים, מוסדות קשישים וכניסה לשטחי הרש"פ
(המספר ממשיך לטפס [צילום: פלאש 90])
+תעלומת הקורונה
08:42 11/03/20  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
כיצד אנו מגיבים למצב והיאך עלינו לתפקד. האם לשנות משגרת חיינו? האם להחמיר בהגבלות ובמילוי אחר הנחיות הרשויות? האם להתעלם או להקל ראש מתוך "תובנה" שיש משום הגזמה והיסטריה שאינם מוצדקים בתיאור המגפה והשלכותיה על חיינו ממש?
(פנטזיה ובדיות [צילום: פטר דיוויד ג'וזק/AP])
+הקורונה: חשבונאות ומיסוי
08:15 11/03/20  |  עו"ד ורו"ח רמי אריה   |   לרשימה המלאה
לשכת רואי חשבון ממליצה למבקרים החיצוניים כיצד להתמודד עם השלכות הקורונה על הדוחות הכספיים, ובמקביל יש לבדוק האם ההפרשות יוכרו למס כבר ב-2019
(גילוי והפרשות [צילום: אריאל שליט, AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טראמפ: מס השכר יבוטל זמנית
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חשדנית
11/03/20 15:45
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
משרד הבריאות מרחיב (יום ג', 10.3.20) את ההגבלות בשל מגיפת הקורונה, לאחר שמספר החולים בה בישראל התקרב ל-60.
10/03/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
תחנת הרכבת בנמל התעופה בן-גוריון תיסגר החל ממחר (יום ד', 11.3.20) לכל מי שנוחת בישראל - כך החליטו שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ, מנהל הרשות הארצית לתח"צ, אמיר אסרף ומנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל מיקסנר. הנסיעה מתחנת נתב"ג תותר רק לעובדי נמל התעופה וצוותי האוויר - שיזוהו באמצעות תג עובד.
10/03/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
משבר הקורונה העלה לסדר היום את העבודה מרחוק, כלומר: מהבית. שר האוצר, משה כחלון, קרא (יום א', 8.3.20) בישיבת הממשלה למעסיקים לאפשר לעובדים לעבוד מהבית בתקופת משבר זו. ואמנם, מאז תחילת המשבר, שאילץ עובדים רבים להיכנס לבידוד ביתי, ארגונים במשק, כולל מההיי-טק, מחפשים פתרונות כדי לאפשר לעובדים לעשות זאת.
משרד הבריאות מעדכן (יום ג', 10.3.20) כי מניין החולים בקורונה ממשיך לזנק ועומד כעת על 58 חולים. המשרד פרסם את המקומות שבהם ביקרו החולים האחרונים שהתגלו בישראל.
10/03/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
הכול כבר נאמר על מחלת הקורונה - ובמיוחד מניעתה. אנשים נשלחים לבידוד ומפסידים את פרנסתם, אחרים מפסידים את פרנסתם באיסורי היציאה למדינות בחו"ל, מאחרים נמנעות פגישות והתקהלויות משפחתיות וחגיגיות. בואו נאמר שיש לאיסורים הללו היגיון, אבל... מסתבר שיש כאלה שלהם מותר להידבק ולהדביק. ואלה הם אנשי הספורט, ואולי גם מה שרבים קוראים "התרבות".
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il