|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
מותר: רכישת מזון [צילום: יוסי זמיר, פלאש 90] אסור: בתי קפה [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

הממשלה תאשר הלילה תקנות לשעת חרום:

הגבלות משמעותיות על יציאה מהבית

הנחיות משרד הבריאות הפכו להנחיות מחייבות: יציאה מותרת רק לרכישת מזון ותרופות, לקבלת טיפול רפואי, לתפילות, לפעילות ספורט פרטית ולזמן קצר ליד בית המגורים התקנות מאפשרות להטיל קנסות ומאסרים על מי שיפעילו בתי עסק בניגוד להן יעמדו בתוקף בשלב זה למשך חודש
19/03/2020  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות

הציבור הישראלי נדרש להישאר בבתים, למעט יציאות לצרכים מוגבלים ולזמנים מוגבלים. הממשלה תאשר הלילה (יום ה', 19.3.20) תקנות לשעת חירום, חסרות תקדים בתולדות המדינה, לשם המאבק בקורונה.

האכיפה הצפויה תתמקד במקומות של התכנסות המונית, כגון פארקים וחוף הים. המשטרה אינה צפויה לבדוק בצורה דקדקנית מי הולך ולאן, כאשר הדברים יהיו סבירים. מדובר למעשה באימוץ מחייב של המלצות משרד הבריאות מתחילת השבוע. התקנות הן בשלב זה לחודש, אך סביר להניח שיוארכו בצורה משמעותית. על-פי התקנות, ניתן יהיה להטיל מאסר של שישה חודשים או קנס על-פי שיפעיל עסקים בניגוד להן; אין בהן ענישה פלילית במישור ההתנהלות הפרטית.

התקנות קובעות, כי אין לצאת ממקום המגורים אלא לצרכים הבאים: לעבודה וממנה, הצטיידות במזון ותרופות, קבלת שירותים חיוניים, קבלת שירות רפואי, תרומת דם, הפגנה, פעילות ספורט בלתי מאורגנת של עד חמישה אנשים, יציאה של יחיד או משפחה לזמן קצר ליד מקום המגורים, טקסים דתיים, תפילות וסיוע לחולים וזקנים.

עוד נאמר בתקנות כי יש להקפיד על מרחק של שני מטריפ בין אדם לאדם, למעט בין בני משפחות. בנסיעה ברכב פרטי, יהיו עד שני נוסעים למעט בני משפחה; הגבלה זו אינה חלה על נסיעה לעבודה וממנה. ניתן יהיה לקבל שירות משלוחים למקומות מגורים, בתנאי שהם יונחו מחוץ לפתח מקום המגורים.

התקנות גם אוסרות להפעיל קניונים ומרכזים מסחריים בני עשר חנויות ומעלה או בשטח של 3,000 מ"ר ומעלה, אך ניתן יהיה להפעיל חנויות מזון, בתי מרקחת וחנויות למוצרי היגיינה בתוך מתחמים כאלו. הם גם שבות ומחילות את האיסור להפעיל בתי קפה, מסעדות ומוסדות פנאי נוספים, למעט מכירה לצריכה מחוץ למקום.

ראש הממשלה נתניהו פנה לאזרחי ישראל: "ההיענות לבקשה להישאר בבית לא מספקת, ולכן אני מודיע על עליית מדרגה. אתם נדרשים להישאר בבית - עכשיו זו כבר לא בקשה אלא הנחייה מחייבת שתיאכף על-ידי גורמי האכיפה".

"התקנות יהיו בתוקף במשך שבעה ימים, הגבלות התנועה ייאכפו בדרמטיות", הדגיש ראש הממשלה. "סגרנו את גבולות המדינה, הנהגנו חובת בידוד נרחבת, הטלנו הגבלת התקהלות, דיללנו את מקומות העבודה והפעלנו אמצעים דיגיטליים לאיתור ולבידוד חולי קורונה. הצעדים האטו את קצב התפשטות המגפה בישראל בהשוואה למדינות רבות בעולם - אבל היא מוסיפה להתפשט".

נתניהו אמר כי "בארץ, לשמחתי, איש עדיין לא מת. אבל לצערי, זה לא צפוי להימשך. הכפלת מספר החולים כל כמה ימים עלולה להביא לקרבנות רבים. בספרד ובאיטליה מעמיסים מתים, אסור שזה יקרה כאן".

"אנו נותנים אמון באזרחים. יש החרגות מהתקנות, ואנו מצפים שלא תשתמשו בהן לרעה. אפשר לצאת לקנות מזון ולצורך טיפול רפואי. אבל אל תתקהלו, שמרו על כללי ההיגיינה ועל מרחק של שני מטרים - ורצוי הרבה יותר. זה לא משחק. זה יכול לחרוץ גורלות".

בסיום דבריו פנה ראש הממשלה לראשי כחול לבן, וקרא להם להצטרף לממשלת חרום. "אני אומר דווקא היום - אנחנו חייבים לאחד כוחות. אנחנו חייבים להקים ממשלת אחדות. אנחנו חייבים להתכנס לממשלת חרום לאומית. אני אומר לאנשי כחול לבן - כנסו מתחת לאלונקה, נישא אותה יחד, נוביל אותה יחד, ויחד - נושיע את העם ואת המדינה".
תקנות שעת חירום (נגיף הקורונה החדש) – הגבלת פעילות / תקנות
הגבלות תנועה בשל הקורונה, 19.3.20
הגבלות תנועה בתרחיש "קורונה" - סיכום דיון / סיכום דיון
היערכות רשות החרום הלאומית להתמודדות עם נגיף הקורונה, דיון מיום 19.3.20 (4 עמ')

תאריך:  19/03/2020   |   עודכן:  21/03/2020
איתמר לוין
+טמרה: המשטרה סגרה מכון כושר שהיה פתוח
11:00 20/03/20  |  עידן יוסף
בביקורת בבתי עסק בטמרה, הבחינו השוטרים במכון כושר הפועל בניגוד לצו הבריאות ונמצאים בו מתעמלים. המכון פעל חרף אזהרות קודמות שנמסרו לו. אתמול (ה') זומן בעל העסק גבר בן 26, תושב המקום, לתחנת המשטרה לשימוע ובסיומו הורה מפקד התחנה על צו סגירה מנהלי של בית העסק למשך 30 ימים בהתאם לצו החרום.
+מיום שני הקרוב: רכבת ישראל תדלל נסיעות
10:50 20/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מספר נסיעות הרכבת ירד במחצית  ▪  מספר הנוסעים ברכבת ירד ב-80 אחוזים  ▪  שלוש תחנות נסגרו ואתמול בוטלו 133 רכבות  ▪  נשקלת השבתת קווים לצורך ביצוע עבודות תשתית
רכבת ישראל בצל הקורונה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+בהר-הבית התקהלו עשרות מעל למותר
10:15 20/03/20  |  עידן יוסף
בתפילת הבוקר בהר-הבית התפללו עשרות מוסלמים בצפיפות, וזאת בניגוד לכללים ומבלי שהמשטרה תתערב לפיזורם.
+צה"ל פתח את כפר הנופש באשקלון לקליטת חיילים שנדבקו
10:07 20/03/20  |  עידן יוסף
צה"ל הסב את כפר הנופש באשקלון לקליטת חיילים ואנשי קבע חולים. הסבת כפר הנופש התקיימה בהובלת "יחד למען החייל" וחיל-הרפואה. כפר המחלימים נפתח ויתחיל לקבל חולים לשעריו. החולים ילוו לאורך כל שהותם על ידי רופא ואחות, שאיתם ניתן יהיה ליצור קשר גם בישומון ייעודי. כל חולה יקבל ערכה רפואית אישית שתאפשר בקרה על קצב החלמתו. בנוסף, הוקם בכפר ההחלמה אזור בו ניתן יהיה להסתובב במרחב בחופשיות כפוף לנהלים. קצין הרפואה הראשי, תא"ל הד"ר טריף בדר: ״חיל-הרפואה ערוך לתת מענה מיטבי לחיילי צה"ל בכל המתארים ורואה במהלך זה מימוש האחריות שלנו על בריאות החיילים לצד התרומה למאמץ הרפואה הלאומי".
+300 ישראלים טסים כעת בטיסת חילוץ לישראל
09:22 20/03/20  |  עידן יוסף
טיסת החילוץ עבור מטיילים שנתקעו בדרום אמריקה עושה את דרכה לישראל. הטיסה יצאה הלילה מסאו פאולו בברזיל לתל אביב. במטוס 300 ישראלים אשר שהו ברחבי דרום אמריקה. טיסת החילוץ צפויה לנחות בשעה 17:43. הטיסה התבצעה על ידי חברת התעופה LATAM במטוס דרימליינר מדגם 787-900.
+בי"ח וולפסון: החרפה במצבם הרפואי של כמה מאושפזים
09:15 20/03/20  |  עידן יוסף
המרכז הרפואי וולפסון מדווח על החמרה במצבם של מספר חולי קורונה מבין 13 המאושפזים - שלושה במצב קשה, מהם שניים שמונשמים ומורדמים ביחידה לטיפול נמרץ בחדרי לחץ שלילי הממוגנים מקורונה - אישה בת 67 עם מחלות רקע וגבר בן 45, ללא מחלות רקע. מטופלת נוספת במחלקה לטיפול בקורונה היא בת 91, ומונשמת. היא מוגדרת במצב קשה מאוד, אינה יציבה. שלושה חולים קשישים נוספים במחלקה לטיפול בקורונה מוגדרים במצב בינוני.
+טראמפ ביטל את מפגש הג'י-7
09:04 20/03/20  |  עידן יוסף
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ביטל את מפגש מדינות הג'י-7 בקמפ דייוויד בגלל התפשטות הקורונה. במקומה, המנהיגים יקיימו ועידת וידיאו.
+סין: אין נדבקים חדשים במוקד ההתפרצות
08:58 20/03/20  |  עידן יוסף
סין: בעיר ווהאן מרכז התפרצות המגיפה, אין נדבקים חדשים זה היום השני ברציפות. ברחבי סין נמסר על 39 חולים חדשים ו3 מתים, כולם הגיעו מחוץ לסין.
+הפקרות מוחלטת, וזה בלשון המעטה
08:46 20/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אישים הקשורים למשבר הקורונה ולהשלכותיו מתנהגים בצורה מופקרת  ▪  הפוליטיקאים שלנו אינם עושים את הדבר החשוב ביותר - לסייע למשק  ▪  הם מנהלים מריבות קטנוניות במקום להקים ממשלת חרום  ▪  מדוע החרדים אינם ממושמעים ומדוע עיתונאים יוצרים פאניקה  ▪  תנחשו מי רץ לבג"ץ עם עתירה חסרת יסוד וזה לא עלה לו כלום  ▪  ואילו בארה"ב מצטרף נגיד הבנק המרכזי לנשיא בהתנהלות חסרת אחריות
קודם כל לעזור לעסקים הקטנים [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
מתקוטטים איפה לשים את הכורסה של ארצ'י
+מכוני הרישוי לרכב נסגרים עד להודעה חדשה
08:30 20/03/20  |  עידן יוסף
בעקבות ההנחיות החדשות של הממשלה, מכוני הרישוי לרכב מפסיקים את פעילותם עד להודעה חדשה. כך הודיע סמנכ"ל מינהל התנועה, אבנר פלור. נהגים הנדרשים לחדש את רישיון הרכב שברשותם ולבצע בחינת כשירות שנתית לרכב (טסט), החל ביום 16 במרס 2020 ועד ליום 16 באפריל 2020, יקבלו ארכה אוטומטית של 30 יום לביצוע הטסט, באמצעות הוראת שעה שפורסמה מטעם משרד התחבורה.
+עליות קלות בפתיחת המסחר בניו-יורק
08:17 20/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הנפט עבר לירידות אחרי הזינוק חסר התקדים ביום המסחר הקודם  ▪  רוב בורסות אסיה נסגרו בעליות, עליות של עד 4% בבורסות העיקריות באירופה
(הבורסה בסיאול הבוקר [צילום: לי ג'ין-מאן, AP])
+מעמד תפילה עולמי התקיים בכותל המערבי
00:11 20/03/20  |  עידן יוסף
מניין מצומצם בראשות רב הכותל ובמעמד הזמר ישי ריבו התכנס מול הקיר הקדוש לתפילת פיטום הקטורת, מנחה ואמירת תהלים ותפילה מיוחדת לסיום המגיפה. התפילה שודרה בשידור חי, וראש הקרן למורשת הכותל מרדכי אליאב קרא לציבור היהודי בעולם כולו לאמץ את נוסח התפילה.
+בוטלו ההסעים לעיר הבה"דים
00:02 20/03/20  |  עידן יוסף
שירות הסעי החיילים לעיר הבה"דים בימי ראשון הופסק עד להודעה חדשה בשל הנגיף.
+קורונה בעולם: 22 מתים חדשים בניו-יורק, 4 בטורקיה
23:53 19/03/20  |  עידן יוסף
ראש עיריית ניו-יורק, ביל דה בלאזיו, מעדכן על 3,615 נדבקים ו-22 מתים מהנגיף במדינתו. מניין הנדבקים בנגיף בטורקיה עלה ל-359, לאחר שרק אתמול עמד על 191. מניין המתים במדינה עומד על ארבעהץ
+השר הנגבי נמצא שלילי לנגיף
23:50 19/03/20  |  עידן יוסף
לשר צחי הנגבי נמסר כי הבדיקה לקורונה שנערכה לו העלתה תוצאה שלילית. הוא יישאר בבידוד עוד 5 ימים, בהתאם לנהלים.‬ שלשום דיווח העיתונאי אריה גולן כי שכנו של הנגבי ראה אותו יוצא לריצת בוקר.
+רח"ל נערכת לאפשרות של בידוד מלא לכלל האזרחים
23:38 19/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רשות החרום הלאומית ומשרדי הממשלה הציגו שלושה תרחישים להגבלה ברמות שונות של תנועת האזרחים  ▪  יכללו הצגת תעודות זהות, הרתעה משטרתית וסיוע מצד הצבא
כפיים ממרפסות אשקלון לצוותי הרפואה [צילום: צפריר אביוב/AP]
+קריסת מחשבים במגן דוד אדום
23:03 19/03/20  |  עידן יוסף
בשל עומס שיחות הקורונה, נוצרה תקלה במערכת המחשבים הארצית של מד"א. קווי 101 קרסו ואין אפשרות לקבל ולהוציא שיחות. אזרחים הנזקקים לסיוע יכולים לחייג למוקד הרפואי של איחוד הצלה למספר: 1221 (ללא כוכבית). רשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה מונה 6,000 אנשי רפואת חירום המעניקים טיפול רפואי ללא עלות.
+הידרדרות במצבה של אחת החולות: מאושפזת במצב אנוש
22:57 19/03/20  |  עידן יוסף
בי"ח הדסה עין כרם דיווח על החרפה במצבה של חולה בת 89 וחלה אצלה הידרדרות נשימתית מהירה. מצבה מוגדר אנוש.
+גרוטו ביקש השלמת ציוד מהמוסד
22:51 19/03/20  |  עידן יוסף
המשנה למנכ״ל משרד הבריאות הפרופסור איתמר גרוטו בפייסבוק: "אנחנו ממשיכים לפעול בשיתוף פעולה עם המוסד לצרוך הבאת ציוד חיוני הנדרש להיערכות להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה. ערכות הבדיקה שהובאו הבוקר על ידי המוסד הן באיכות טובה ונדרשות כדי לפתח את המשך הפעילות המעבדתית בשבועות הקרובים. בשיחת ועידה שערכתי היום ביקשתי מהם את הפריטים הנוספים הנדרשים להמשך ההתמודדות והגופים ממשיכים לעבוד בשיתוף פעולה מלא". רשת אלג'זירה דיווחה כי הציוד הובא ממדינות המפרץ.
+בנט הנחה את פיקוד העורף להקים מערך חרום לאומי לאזרח
22:39 19/03/20  |  עידן יוסף
שר הביטחון, נפתלי בנט, הנחה את פיקוד העורף, בשיתוף צה"ל, משרדי הממשלה וארגוני המתנדבים, להקים לאלתר מרכז סיוע לאזרח, לסיוע בהתמודדות הציבור עם נגיף הקורונה. מטרת המרכז, אשר ישמש כמוקד מרכזי לניהול הסיוע האזרחי בזמן המשבר, תהיה לסייע לרשויות המקומיות ולציבור הרחב בכל התחומים, בהם מזון, סיוע רפואי, ליווי נפשי, תחבורה ועוד. המרכז יחל את פעילותו בתחילת השבוע הקרוב ויופעל על ידי פיקוד העורף. דיווחים שוטפים יועברו אל שר הביטחון, ופעילות המרכז תטויב בהתאם לצרכי הציבור.
+בדיקות "היבדק-וסע" של מד"א יחלו בבוקר
22:21 19/03/20  |  עידן יוסף
מחר (ו') יקיים מד"א במשך מספר שעות ניסוי ללקיחת דגימות לאבחון נגיף הקורונה במתחם 'היבדק-וסע' של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות בחניון גני יהושע בתל אביב. במסגרת הניסוי צפויים להידגם כ-300 בני אדם ששוהים בבידוד ביתי, פיתחו תסמינים וזומנו על ידי מד"א להגיע למתחם.
+משרד הביטחון רוכש 2,500 מכונות הנשמה
22:19 19/03/20  |  עידן יוסף
משרד הביטחון ירכוש 2,500 מכונות הנשמה עבור משרד הבריאות בעלות של יותר מ-50 מיליון שקלים
+משרד הבריאות: מספר החולים עלה ל-677
22:15 19/03/20  |  עידן יוסף
משרד הבריאות מעדכן כעת: מס׳ החולים בישראל עלה ל-677 - עלייה של כ-200 איש ביממה. מתוכם שישה במצב קשה ו-13 בינוני. 14 החלימו. 266 מאושפזים, 86 בטיפול בית ו-47 מטופלים במלון.
+חלק מהמטיילים הישראלים נתקעו בפרו כי המטוסים התמלאו
22:14 19/03/20  |  
מסתמן שרבים מהמטיילים הישראלים בפרו יישארו בשדה התעופה בלימה: אף שנשלחו ארבעה מטוסים, אין מספיק מקום לכל הישראלים. חלק מהבעיה נוצרה בשל הגעת ישראלים מבוליביה ששמעו על הרכבת האווירית (כאן חדשות).
+הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מבקשת מהציבור לשתף פעולה בסקרים
22:12 19/03/20  |  עידן יוסף
בהתאם להחלטות הממשלה, הלמ"ס תיאלץ לעבור בתחילת השבוע הבא למתכונת מצומצמת מאוד של עובדים, ותתקשה בפעילותה. סקרי השטח שבהם מתקיים ראיון אישי בבית הנדגם יופסקו. וייעשה ניסיון לבצע סקרים באופן טלפוני. לאחרונה מתבקשת הלמ"ס לבצע סקרים חדשים מהיום למחר, ולהיות מעורבת בניתוח ממצאי סקרים שמבוצעים על ידי משרדים אחרים כגון מידע על מצב החברות והעסקים במשק מבחינת נוכחות בעבודה, היעדרות, אפשרויות עבודה מהבית וכדומה. הלמ"ס מבקשת מהציבור להיענות לסוקרים.
+מקרה הידבקות ראשון בניז'ר
22:02 19/03/20  |  עידן יוסף
קורונה בעולם: מקרה ראשון של הידבקות בנגיף קורונה אותר בניז'ר שבמערב אפריקה.
+ספרד: 27 מקרי מוות חדשים
22:01 19/03/20  |  עידן יוסף
הקורונה בספרד: דיווח על 568 אנשים נוספים שנדבקו בנגיף, ו-27 מקרי מוות חדשים, בכך מספר הנגועים עולה ל-17,963, ומספר המתים עולה ל-830.
+בג"ץ מגביל את המעקב באמצעי השב"כ
21:52 19/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אם הכנסת לא תקים בתוך חמישה ימים את הוועדות שיפקחו על איתור חולי קורונה באמצעות השב"כ - ייאסר השימוש באמצעים אלו  ▪  שואל האם ניתן להכריז על מצב חרום שלא מסיבות ביטחוניות
(שאלות חוקתיות [צילום: יוסי אלוני, פלאש 90])
+אפרת: 13 נדבקים בשכונה אחת
21:49 19/03/20  |  עידן יוסף
המועצה המקומית אפרת הודיעה לתושביה כי בשכונת התמר נמצאו 13 נשיאים של נגיף הקורונה. המועצה פנתה אל הנשאים וביקשה את רשותם לפרסם את שמותיהם על מנת שמי שבא איתם במגע יידע להכניס עצמו לבידוד.
+ליצמן: לא נהסס מלנקוט צעדים דרמטיים כדי להגן על עם ישראל
21:31 19/03/20  |  עידן יוסף
שר הבריאות יעקב ליצמן: "אזרחי ישראל, אנחנו מחליטים הערב לעגן בצו הנחיות מהותיות של משרד הבריאות שמטרתן לעזור לציבור להגן על עצמו מפני התפשטות הנגיף. אנו בעת חרום ועלינו לגלות אחריות להצלת חיים של כל אדם ובני משפחתו. לא נהסס מלנקוט צעדים דרמטיים כדי להגן על עם ישראל. אני מלא הערכה והוקרה לצוותים הרפואיים שמוסרים עצמם בשבילנו. הציבור לא מודע דיו לעבודת הקודש שהרופאים, האחיות, מד״א, הצוותים בבתי החולים, קופות החולים, ובכל מערכת הבריאות. בתורה כתוב ונשמרתם מאד לנפשותיכם, בדגש על המונח מאד. המשמעות היא לפעול בכל דרך להגן ולשמור על בריאות הציבור".
+קוקטייל לכל נשא בבידוד
20:53 19/03/20  |  שי אגסי   |   לרשימה המלאה
קוריאה הדרומית הפעילה גל בדיקות מאסיבי ובידוד בררני. ישראל מפעילה בידוד רחב ובדיקות בררניות. "הפוך גוטה, הפוך"  ▪  כדי לייצר גל בדיקות צריך להלאים את מכשירי ה-PCR ולאמן דוקטורנטים (שזה לוקח שעתיים) בפרוטוקול הבדיקה
גבר צועד בחניון ריק בתל אביב [צילום: עודד בלילטי/AP]
+מספר הנדבקים עלה ל-573; שישה קשה
20:27 19/03/20  |  עידן יוסף
משרד הבריאות הודיע (יום ה', 19.3.20) כי מספר הנדבקים נכון לשעה שמונה בערב עולה ל-573. מתוכם שישה במצב קשה ו-13 במצב בינוני.
רחוב ראשי בירושלים [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
חיטוי גן שעשועים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"בתוך כמה ימים יהיו מאות מונשמים בישראל"
20:09 19/03/20  |  עידן יוסף
במערכת הבריאות מעוניינים להגיע ל-2,000 עמדות הנשמה. בין היתר בודקים האם נית להסב מכשירי אינהלציה למטרה זו. אירית לסקר ראש אגף במשרד הבריאות: "בתוך כמה ימים יהיו מאות מונשמים בישראל". כמו כן, נבדקת האפשרות האם ניתן למחזר מטושים.
+השופטים יעבדו מהבית, חוץ מאשר בדיונים
19:38 19/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
השופטים שאינם מנהלים את הדיונים המתקיימים למרות מצב החרום, הונחו להישאר בבתיהם ולנצל את הזמן לצמצום מלאי התיקים ולהשלמת הטיפול בנושאים פתוחים
(מרזל. ניכוי ימי שבתון)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הגבלות משמעותיות על יציאה מהבית
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הןעד נגד מגזימנים
20/03/20 00:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
1. נתחיל בחדשות הטובות - ליפנים יש תרופה שעובדת! שני ניסויים קליניים עם מאות חולים מראים שהתרופה פותרת את התסמינים של המחלה בתוך 4 ימים במקום 11 יום.
19/03/2020  |  שי אגסי  |   מאמרים
השופטים יעבדו מהבית לפחות עד אחרי חג הפסח, למעט אם עליהם לקיים דיונים. כך קבע (יום ה', 19.3.20) מנהל בתי המשפט, יגאל מרזל, על-דעת נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות.
19/03/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
  • איימי קלובוכר היא סנאטורית דמוקרטית ממדינת מינסוטה, ראש הסיעה בוועדה לניהול הסנאט, שהתמודדה עד לפני שבועיים על מועמדות המפלגה לנשיאות. רון וויידן הוא סנאטור דמוקרטי ממדינת אורגון וראש הסיעה בוועדת הכספים של הסנאט. מאמרם בוושינגטון פוסט נכתב בגוף ראשון וכך מובאים כאן עיקריו.

19/03/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
מיום שני הקרוב (23.3.20), יחול דילול נוסף בקווי התחבורה הציבורית. הדילול ייעשה באופן הבא:
19/03/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
49 מבין 80 הקשישים הסיעודיים המטופלים במרכז הרפואי הגריאטרי מלב"ן בראשון לציון מבקשים (יום ה', 19.3.20) מבית המשפט המחוזי מרכז למנוע את פינויים מבית החולים על-מנת לאשפז חולי קורונה.
19/03/2020  |  יצחק דנון  |   חדשות
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי  
"לתקן התקנון ולקיים דיוני כנסת מקוונים"  /  איציק וולף
הותר ייבוא תחליף גנרי לתרופה לקורונה  /  איתמר לוין
זינוק חסר תקדים בנפט  /  איתמר לוין
מרד המדפים  /  יובל לובנשטיין
הכבוד והיקר לרב חיים קנייבסקי  /  דן מרגלית
כמה אמירות על נזקי הקורונה  /  עומר מואב
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il