|
אובדן מנויים נטו [צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90]
|
|
|
|
|
חברת סלקום הפסידה בשנה שעברה 107 מיליון שקל, זינוק של 67% בהפסד לעומת השנה הקודמת. ההפסד המוגדל נרשם למרות עלייה של 0.5% בהכנסות, אשר הסתכמו ב-3.7 מיליארד שקל - מדווחת החברה (יום ב', 23.3.20).
החברה מסבירה את הגידול בהפסד בעיקר בהפרשה חד-פעמית של 45 מיליון לתוכנית פרישה מרצון של עובדיה. ההכנסות משירותים ירדו ב-0.3% ל-2.78 מיליארד שקל. ברבעון האחרון של 2019 הפסידה סלקום 54 מיליון שקל, עלייה של 54% לעומת ההפסד ברבעון המקביל של 2018. ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-932 מיליון שקל, עלייה של 1.5%.
בסוף השנה שעברה היו לסלקום 2.74 מיליון מנויים - ירידה נטו של 4% ביחס לסוף 2018. לדברי החברה, הירידה נובעת בעיקר ממחיקת 153,000 מנויים בסוף הרבעון הראשון בשל שינוי שיטת הרישום שלהם. בלא מחיקה זו, היא רשמה עלייה נטו של 46,000 במספר המנויים - מחציתם ברבעון האחרון של השנה. ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי הייתה 50.7 שקל, ירידה של 1.2% לעומת השנה הקודמת.