|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  

  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
אדלשטיין. זה שיוצא? [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90] כהן. זה שנכנס? [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

המחלוקת על מינוי יו"ר הכנסת

בג"ץ לאדלשטיין: תן תשובה עוד היום

השופטים דורשים לדעת האם אדלשטיין מוכן להעלות להצבעה בתוך 48 שעות את כוונת כחול-לבן להחליפו במאיר כהן הליכוד: החלפת אדלשטיין תהיה סוף המו"מ לממשלת אחדות הכנסת תקים אחרי הצהריים את הוועדה המסדרת ואמורה לבחור ועדות זמניות לחוץ וביטחון, כספים ומאבק בקורונה
23/03/2020  |   איתמר לוין, מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2020   |   תגובות

בית המשפט העליון הורה (יום ב', 23.3.20) ליו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, להודיע לו עוד היום האם יהיה מוכן להעלות להצבעה מחרתיים (יום ה', 25.3.20) את יוזמת כחול-לבן להחליפו. המועד שנקבע תחילה היה השעה 17:00, אך לבקשת אדלשטיין הוא נדחה בארבע שעות.

ההחלטה ניתנה בעקבות הדיון שהתקיים אתמול במספר עתירות נגד מהלכיו של אדלשטיין, ואשר התמקד בדרישת כחול-לבן והסיעות התומכות בה - 62 חברי כנסת - לבחור את יו"ר הכנסת ה-23. מועמדן הוא מאיר כהן מכחול-לבן.

הנשיאה אסתר חיות וחבריה להרכב מסבירים, כי הם מבקשים את העידכון לאור עמדת היועץ המשפטי לכנסת, איל ינון, ולפיה יש להמתין עוד זמן מה (שאותו לא הגדיר) בטרם יכריעו בעתירות. ינון סבור, כי יש לראות תחילה מה יעלה המו"מ על הקמת ממשלת האחדות או ממשלת החרום. היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, סבור שלאור דרישת רוב חברי הכנסת - על אדלשטיין להעלות את הנושא מיידית על סדר היום.

המליאה תתכנס אחה"צ כדי לבחור את הוועדה המסדרת, אשר לאחר מכן תקים שלוש ועדות זמניות: חוץ וביטחון, כספים ולמאבק בקורונה. מועמדיה של כחול-לבן הם גבי אשכנזי לוועדת החוץ והביטחון, אבי ניסנקורן לוועדה המסדרת (כמו בכנסת ה-22), עודד פורר לוועדת הכספים ועפר שלח לוועדה למאבק בקורונה. הרשימה המשותפת הודיעה שתתנגד למינויו של פורר, איש ישראל ביתנו.

גוש הימין הודיע שיחרים את הישיבה, בנימוק ש"הסירוב המתמשך של כחול-לבן להקמת ממשלת חירום נובע משיקולים זרים ואינטרסנטים המובלים ע"י יאיר לפיד חסר האחריות. לאור התנהלותם המבישה, הליכוד והמחנה הלאומי החליטו להחרים את דיוני המליאה ושלא לקחת חלק בהליך בזוי זה. עם זאת ומתוך אחריות לאומית, נוודא כי הכנסת תפעל באופן רציני ומקצועי במסגרת הוועדות האמונות על הפיקוח הפרלמנטרי של עבודת הממשלה". הליכוד מתכנן פיליביסטר בהצבעה על הקמת הוועדות הזמניות.

לפיד הגיב: "צריך לטפל בקורונה ובנושאים הכלכליים ולא בפוליטיקה, כי היא לא מעניינת כרגע אף אחד. צריך לתת לנתניהו להמשיך להיות ראש דסק קורונה, כי אולי חשובה המשכיות. צריך להקים ממשלת אחדות, ונתניהו צריך להבין שהוא צריך להיות שני ברוטציה".

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, התייחס לאיום של הליכוד להפסיק את המו"מ אם ייבחר יו"ר כנסת חדש: "אני רוצה לשאול את בני גנץ, לאן הוא רוצה להוביל את המו"מ הזה. מעשית, בחירה כפויה של מאיר כהן על-ידי רוב, שנועד רק לפגוע במאמצים לאחדות, זה דבר שככל הנראה ידרדר את המדינה לבחירות רביעיות". גם השר זאב אלקין אמר כי בחירת יו"ר מסיעת יש עתיד תסכל את המו"מ הקואליציוני, והזהיר שהברירה היא בין ממשלת אחדות לבין בחירות בפעם הרביעית.

משה יעלון כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "ראש ממשלת מעבר, הנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, מסרב להכיר בתוצאות הבחירות בהן כשל בפעם השלישית ברציפות, ממשיך לנסות לטרפד ולהחרים את הפיקוח הפרלמנטרי של הכנסת עליו ועל ממשלת המעבר הזמנית שלו, מטיל אימה ופחד על הציבור ומנצל זאת לצרכי הישרדותו הפוליטית. זו דיקטטורה בהתהוות! זו רודנות בהתבססות!".

תאריך:  23/03/2020   |   עודכן:  23/03/2020
איתמר לוין, מירב ארד
+לדון תוך יומיים בבחירת יו"ר הכנסת
21:34 23/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אדלשטיין סירב להתחייב שיעלה לדיון בתוך יומיים את דרישת כחול-לבן להחליפו - ובג"ץ כפה זאת עליו  ▪  חיות: התנהגותו של אדלשטיין היא סיכול רצונו של הבוחר ופגיעה בעצמאותה של הכנסת, ומהווה חריגה ממתחם שיקול הדעת שבידיו  ▪  עמית: אין לחתור תחת עצם קיומה של השיטה  ▪  מלצר: דווקא ממשלת מעבר מחייבת פיקוח הדוק של הכנסת
אדלשטיין חותם על תשובתו לבג"ץ
חיות. התערבות נדירה ביותר [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+סער: אין מקום לקריאה לאי-כיבוד פסיקות בג"ץ
16:57 23/03/20  |  עידן יוסף
ח"כ גדעון סער (ליכוד): "‏יושב-ראש הכנסת אדלשטיין רשאי ואף צריך לעמוד על עמדתו בהליך המתקיים עתה בבג״ץ. דבר אחד אינו בא בחשבון: קריאות לאי-כיבוד פסיקה שיפוטית עתידית, כזאת או אחרת".
+שטרית: 'האיזונים והבלמים' הפכו מזמן ל'בלמים ובלמים'
16:49 23/03/20  |  עידן יוסף
חברת הכנסת קטי שטרית (ליכוד): "החלטת בג״ץ היא רמיסה ברגל גסה של עקרון הפרדת הרשויות.‬ ‫בג״ץ חורג פעם נוספת מסמכותו כאשר 'האיזונים והבלמים' הפכו מזמן רק ל'בלמים ובלמים'. ‫לאן נעלמו כל המקוננים על קץ הדמוקרטיה?‬ ‫אה, נכון. הם הגישו את העתירה".
+סגלוביץ: הכנסת אינה של אדלשטיין למרות שהוא חושב כך
15:36 23/03/20  |  עידן יוסף
ח"כ יואב סגלוביץ (כחול לבן): "הכנסת היא מוסד חוקתי. יולי אדלשטיין אינו הכנסת, הוא יו״ר זמני, הוא אינו יכול להשתמש בה כרצונו. הכנסת אינה שלו למרות שהוא חושב כך. דבריו של השר לוין חמורים אף יותר, הלך רוח של אנרכיה מהשלטון עצמו".
+גוש הימין הסיר את החרם על הדיון בוועדה המסדרת
15:31 23/03/20  |  עידן יוסף
בגוש הימין החליטו לבטל את החרם על הדיון במליאת הכנסת בנוגע להקמת הוועדה המסדרת. חברי כנסת מהגוש נרשמים לנאום בדיון, אך טרם הוחלט אם להחרים את ההצבעה בסיום הדיון (כאן חדשות).
+פעילי שמאל הפגינו מול הכנסת
15:24 23/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התחדשה "מחאת הדגל השחור" של השמאל נגד אדלשטיין והממשלה באמצעות שיירה של כלי רכב ליד הכנסת  ▪  ח"כ ניצן הורוביץ: "הימין ונתניהו בראשו פשוט רומסים את הדמוקרטיה"
"לישראל מגיעה כנסת מתפקדת" [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+סמוטריץ': לעמוד כחומה בצורה על עצמאותה של הכנסת
14:49 23/03/20  |  עידן יוסף
השר בצלאל סמוטריץ' (ימינה) בתגובה להחלטת בג"ץ: "בתוך אחד המשברים הקשים ביותר מאז קום המדינה מנסה המערכת המשפטית לבצע הפיכה שלטונית במדינת ישראל. לא פחות. הרשות השופטת כבר שנים רומסת את המוסדות הדמוקרטיים הנבחרים, והיום מתיימרת לקבוע גם את סדר יומה של הכנסת.

"גם התערבותו החמורה של היועץ המשפטי לממשלה בפרוצדורות של הכנסת רומסת את עקרון הפרדת הרשויות, ותרשם לדראון עולם בדברי הימים של מדינת ישראל. למרות שאני נמנה על אלו שתומכים ודוחפים לפיקוח פרלמנטרי בימי הקורונה ורוצה מאוד בהקמת הוועדות בכנסת, אני קורא ליו"ר הכנסת להתעלם מההחלטה הדורסנית של בג"ץ ולעמוד כחומה בצורה על עצמאותה של הכנסת".
+הלו"ז של גנץ
14:44 23/03/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
כחול-לבן תודיע מיד עם קבלת המנדט בבית הנשיא ראובן ריבלין על מחווה מרחיקת-לכת לקראת הליכוד, שבממשלת אחדות הוא ימנה את המועמד הראשון ברוטציה לראשות הממשלה, ובלבד שלא יהיה אדם הנאשם במעשים פליליים ועניינו תלוי ועומד בבית המשפט
(גנץ. ישיבה עם הרביעייה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+ביבי, לוח הצגות
14:34 23/03/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לנוכח העתיד שאתה צופה למדינתנו בלי חוק ובלי כלכלה ועם תבהלה - אולי דווקא את הקלסיקה של ליידי מקבת: "oh never shall sun that morrow see"

(נתניהו [צילום: גלי טיבון])
+ח"כ קרעי: "בג"ץ משתלט על הכנסת"
14:30 23/03/20  |  מירב ארד
ח"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד: "היום אנחנו בצומת של המדינה, האם לדיקטטורה או לדמוקרטיה פנינו. בג"ץ משתלט על הכנסת ומקבל תמיכה מח"כים חסרי אחריות שמעבירים את השלטון לידי שופטים ופקידים וזורקים את הכרעת הציבור לפח האשפה. נאבק בזה בכל הכלים העומדים לרשותנו. הציבור יבוא חשבון בהמשך עם אלו שמנסים לדרוס את הדמוקרטיה".
+שקד: רק הכנסת סוברנית להחליט מתי תתכנס ומתי תצביע
14:22 23/03/20  |  עידן יוסף
ח"כ איילת שקד (ימינה) בתגובה להחלטת בג"ץ: "‏הדמוקרטיה בישראל לא 'מתה'. יש כאלו שמנסים להרוג אותה, וזה לא יו"ר הכנסת. אלו שפונים לבג"ץ בשבתו כגננת של הכנסת, הם אלו שממיתים את הדמוקרטיה. בדמוקרטיה, בג"ץ לא קובע לכנסת כיצד להתנהל ולא שם עצמו מעל הכנסת. רק הכנסת סוברנית להחליט מתי תתכנס ומתי תצביע בהתאם לחוק ולתקנון. לא בג"ץ".
+לוין: בג"ץ עושה הפיכה שלטונית; אדלשטיין לא צריך לציית
14:20 23/03/20  |  עידן יוסף
השר יריב לוין (ליכוד) בתגובה להחלטת בג״ץ: ״בית המשפט השתלט באופן רשמי על הכנסת, ומהיום הפך העליון את יו״ר הכנסת לחותמת גומי, כאשר את הכנסת והמליאה מנהלים שופטי העליון. אין דבר כזה באף דמוקרטיה. אני קורא ליו״ר הכנסת להודיע שרק הוא יקבע מתי המליאה תתכנס ומה יהיה על סדר יומה".
לדבריו, אם הנשיאה חיות רוצה לשים עצמה מעל הכנסת, היא מוזמנת להגיע לבניין עם משמר בתי המשפט ולפתוח את ישיבת המליאה בעצמה. כך יהיה ברור שמדובר בהפיכה שלטונית של קומץ שופטים הבוחרים את עצמם בחדרי חדרים. אגב, אולי כדאי שנשיאת העליון תוותר לזמן מה על שאיפותיה לשלוט בכנסת, ותתפנה סוף-סוף לכנס את בית המשפט לדון באינספור תיקים שממתינים חודשים ושנים לדיון ולהכרעה, ובכך תסתיים הפגיעה הקשה בזכויות המתדיינים המחכים לשווא להכרעה בעניינם״.
+ח"כ שי: יתכן שנצטרך להפר אחת מהבטחות הבחירות שלנו
14:17 23/03/20  |  עידן יוסף
ח"כ יזהר שי (כחול לבן) בתגובה להחלטת בג"ץ: "הליכוד יכול להמשיך בספינים ובפלנגות ואנחנו נמשיך בעבודה הפרלמנטית. החלפת היו"ר לא תפגע בסיכויי האחדות. כבר היו מקרים של יו"ר שלא ממפלגת ראש הממשלה, שיפסיקו להפחיד את הציבור". הוא הביע תקווה ששר האוצר יקבל גיבוי מהכנסת והוסיף: "אם יו"ר ועדת הכספים יהיה מטעמנו הוא יתן גיבוי לעבודת הממשלה לצד ביקורת פרלמנטרית". עוד אמר: "הכנסת בסופו של דבר משקפת את תוצאות הבחירות ורצון הציבור. יתכן שנצטרך להפר אחת מהבטחות הבחירות שלנו, לא יודע עדיין לומר איזו מהן, לא ניתן ללכת לבחירות רביעיות".
+השרה גמליאל: נכבד החלטת בג"ץ
14:14 23/03/20  |  עידן יוסף
השרה גילה גמליאל (ליכוד) בתגובה להחלטת בג"ץ: "קיווינו שבג"ץ לא יתערב בפעילות הכנסת, חבל שזו ההחלטה שהתקבלה ואנחנו נכבד אותה".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אביחי מנדלבליט / Avichai Mendelblit   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איילת שקד / Ayelet Shaked   איל ינון / Eyal Yinon   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אסתר חיות / Esther Hayut   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלי צה"ל   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עפר שלח / Ofer  Shelah   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בג"ץ לאדלשטיין: תן תשובה עוד היום
תגובות  [ 15 ] מוצגות   [ 15 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
לא ברור
23/03/20 14:03
 
תחילת פרוק ישראל
23/03/20 15:10
 
רעיון מצויין.
23/03/20 16:09
 
פרשנדתא
23/03/20 18:20
2
עבריין
23/03/20 14:18
3
בג"ץ והשקפתו
23/03/20 14:58
4
בבר
23/03/20 15:01
5
vrch nhguyu
23/03/20 15:46
6
אבי כהן
23/03/20 18:38
7
אא
23/03/20 19:42
8
חשדנית
23/03/20 19:44
9
חנוך2
23/03/20 20:57
10
ע_הראל
23/03/20 23:15
11
שפרירית
24/03/20 09:21
12
נגעלת
24/03/20 11:27
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2020
חודשה "מחאת הדגל השחור": מאות כלי רכב עושים את דרכם לכיוון ירושלים במסגרת מחאת "דגל שחור" נגד הממשלה והמהלכים של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.
23/03/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
כמה נעים ונוח להיות "סוציאליסט" ר"ל, כשבחיקך דמי-כיס בסך 2.3 מיליון דולר מקרן וקסנר (בלי שנתת דין וחשבון על מתת זה), לעמוד במרומי דירת הפאר שלך הצופה מגבוה (תרתי משמע) על כל תל אביב, כשעליך מכנסי ג'ינס "פרולטרים", ולהניף דגל שחור. זהו הקיבוצניק לשעבר וראש הממשלה לשעבר, שאינו נותן מנוח לציבור, מפציע בכל ערוץ ובכל הזדמנות, כדי להטיח בראש הממשלה המכהן את הגיגי שנאתו.
פרץ - הגיעה שעתך לגלות אומץ ומנהיגות. הבטחת מנהיגות חברתית. הבטחת דאגה לחלשים, לנכים, לניצולי השואה ולזקנים. הבטחת לעשות מהפכה גם במערכת הבריאות אז אל תברח ממנה בשעת האתגר העצום בו היא נמצאת.
23/03/2020  |  עמוס שנער  |   יומני בלוגרים
אנו מצויים בעיבורם של מהלכים פוליטיים שכל תכליתם להימנע מממשלת אחדות, מבלי ש"אות קין" ברור ומודגש יוטבע במצחו של מישהו ממנהיגי הגושים הפוליטיים המתגודדים. במאמר קודם1 טענתי שאין מקום ואין צידוק אמיתי לממשלת אחדות במונח "הקלאסי" של המילה, משלוש סיבות: א. ניגודי ההשקפות והאינטרסים בין הצדדים ב. הרוח הרעה השוררת ביניהם ובין מנהיגיהם ועומדת בניגוד לזו הדרושה לשת"פ אמיתי בממשלת אחדות ג. מגפת הקורונה ונזקיה למשק הלאומי, שמחייבים ממשלה אקטיבית ויד מכוונת הרמונית, הפועלת לטובת המדינה והציבור משיקולים ענייניים, תוך מזעור הפזילות לעבר הדימוי התקשורתי, שממילא אוכל כל חלקה טובה בהוויה הישראלית.
23/03/2020  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
לכבוד
23/03/2020  |  איתמר לוין  |   כתבות
רשימות נוספות   /   בחירות 2020  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   כנסת 23  /  מי ומי  
מחלוקת על בחירת יו"ר הכנסת  /  איתמר לוין
הכנסת יכולה לפעול בקורונה  /  איתמר לוין
הליכוד: יו"ר כנסת שלנו או שאין ממשלה  /  איציק וולף
האנרכיסטים ממשיכים בשגרה  /  מאיר אינדור
כלנתריסטית פוליטית  /  אליהו קאופמן
הדמוקרטיה חיה גם בימי קורונה  /  בצלאל לביא
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il