|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

הספארי ייפתח לילדים בעלי צרכים מיוחדים

משרד הבריאות אישר את בקשת עיריית רמת גן ועמותת אלו"ט לאפשר סיור בכלי רכב עבור משפחות בעלות ילדים עם צרכים מיוחדים הסיור ייערך בחלק האפריקני הכולל את הזברות, הקרנפים, ההיפופוטמים והאריות
12/04/2020  |   איציק וולף   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
המתחם הרכוב יהיה פתוח [צילום: פלאש 90]

פארק הספארי ברמת גן ייפתח לסיורים רכובים עבור משפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים. זאת, לאחר שמשרד הבריאות אישר את בקשת עיריית רמת-גן ועמותת אלו"ט בנושא.

מדובר בסיור שייערך בחלק האפריקני של הספארי הכולל בין היתר את הזברות, ההיפופוטם הקרנף והאריות. המשפחות, עם ילדים עם צרכים מיוחדים, יוכלו לרכוש כרטיס ולהיכנס לסיור עם הרכבים בלבד יחד עם המשפחה הגרעינית, שלפחות אחד הילדים הינו בעל צרכים מיוחדים. הסיור אינו כולל מרחב המחייה של הפילים שאינם נמצאים במתחם הסיור הרכבי.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, טען שעירו ממשיכה למלא את מחויבתה לדאוג לצרכיהם של המשפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים בעיר, בשגרה ובחירום. "זוהי אחת מיני דרכים בהם אנו פועלים בכדי להקל ולהעניק תעסוקה ופנאי לילדים ולמשפחותיהם", אמר והוסיף כי הוא קורא לתושבי רמת-גן לגלות ערבות הדדית ולתמוך ככל שניתן בספארי שאיבד את עיקר הכנסתו השנתית בזמן תקופת הפסח, ולקנות מנויים שנתיים אותם יוכלו התושבים לנצל במלואם עם פתיחת הספארי למבקרים.

תאריך:  12/04/2020   |   עודכן:  12/04/2020
איציק וולף
+אנא שמע תפילותנו
08:19 13/04/20  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה
בתי התפילה כולם ריקים - אלו שלנו ואלו של הנוצרים וכל שאר הדתות  ▪  הצטמצמנו בבתינו, אסור לנו לצאת  ▪  בבית הכנסת בכרמל שלושה ספרי תורה, ואנו מצפים מהם למלא את תפקידם, להשגיח ולהגן, לא לנום ולא לישון, חייבים להם לעמוד על המשמר
(הרב משה מרמל ואשתו, שניהם בני מאה, שניהם בבית החולים מאובחנים עם קו-וי-19

בתמונה בבית הכנסת, לציון יום הולדתם (בשנת 2019), עם ראש העיר בורלי הילס, ג׳והן מיריש [צילום: ארי בוסל])
+טראמפ התעלם מהאזהרות על הקורונה
08:16 13/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
תגובותיו המוקדמות של טראמפ לקורונה / CNN
פקידים בכירים בבית הלבן, מומחים במשרדי הממשל הפדרלי וסוכנויות המודיעין הזהירו החל מחודש ינואר מפני מגיפת הקורונה ודרשו לנקוט צעדים נמרצים כדי לקדם את הסכנה  ▪  טראמפ הגיב באיטיות רבה, בין היתר בשל חילוקי דעות מתמשכים בממשל ובשל חששו מן ההשלכות הכלכליות  ▪  התוצאה: שלושה שבועות יקרים בוזבזו לריק
בניגוד להכחשותיו - הוא ראה את המסמך [צילום: אוון ווצ'י, AP]
דוא"ל-שרשרת על שם הסרט מ-1984 [צילום: אמזון]
+מדוע האבטלה באירופה נמוכה יחסית
08:05 13/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רוב מדינות אירופה מאמצות את המודל הגרמני: סובסידיה ממשלתית ניכרת לשכר כדי למנוע פיטורים  ▪  וושינגטון פוסט מסביר: זה יקר, אך הפער מדמי האבטלה אינו דרמטי והדבר מאפשר התנעה מהירה יותר של הכלכלה
(השיטה הגרמנית עובדת [צילום: מרטין מייסנר, AP])
הקורונה בצרפת / CBS
+מגמה מעורבת בבורסות של ניו-יורק
07:51 13/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המסחר בניו-יורק הסתיים בתנודות קלות לשני הכיוונים במדדים העיקריים  ▪  נמשכת התנודתיות במחיר הנפט  ▪  המסחר בבורסות - בציפייה לנתוני מקרו מרכזיים שיפרסמו השבוע סין וארה"ב
(צפי לירידה בתמ"ג ברבעון [צילום: נג האן גואן, AP])
+ארובת רדינג הוארה כמחווה לשוטרים
01:20 13/04/20  |  עידן יוסף
אלפי שוטרים עבדו במהלך החג וגם עכשיו בשמירה על ביטחון הציבור ושלומו. אמש, חברת החשמל האירה את ארובת רדינג כמחוות תודה לשוטרים ולכל אנשי מערכת הביטחון הפועלים ללא לאות .
[צילום: יוסי וייס]
+118 נוסעים נחתו הלילה בנתב"ג
01:10 13/04/20  |  עידן יוסף
לראשונה מאז עצירת הטיסות, נחתו בנמל התעופה בן-גוריון 118 ישראלים, שהגיעו ממינסק בטיסה של חברת בלאביה. לאחר בדיקת חום ותסמיני קורונה, הם נלקחו בידי פיקוד העורף למלוניות הקורונה, שם ישוכנו בבידוד על חשבונם למשך שבועיים.
+2,119 אנשי צבא שוהים בבידוד
00:53 13/04/20  |  עידן יוסף
תמונת מצב חולים בקורונה בצה״ל: עד כה חלו בצה"ל 155 משרתים בחובה, בקבע, ועובדי צה״ל, כולם במצב קל, מתוכם 30 החלימו או השתחררו משירות. בסך-הכל ישנם כיום 125 חולים בצה״ל. כמו-כן, 2119 מצויים בבידוד - בחובה, בקבע, ועובדי צה״ל.
+דיין בית הדין הגדול חלה בקורונה ומאושפז במצב קשה
00:18 13/04/20  |  עידן יוסף
דיין בית הדין הגדול, רבי מימון נהרי (60), מאושפז במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, ומצבו מוגדר כעת קשה. הדיין, ללא מחלות רקע, מורדם ומונשם מזה כשבועיים.
+שייטת 13 נרתמת למלחמה בקורונה
00:09 13/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כוח הקומנדו הימי של זרוע הים בצה"ל נרתם למאמצי הסיוע הלאומי של צה״ל בהתמודדות עם הקורונה, ופיתחה פתרון למצוקת האוכלוסייה הנעזרת במיכלי חמצן
(חיילים מסייעים לחולה בנשימה [צילום: דו"צ])
+הסכם על קיצוץ תפוקת הנפט
23:38 12/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
התפוקה העולמית תרד בתחילת החודש הבא ב-9.7 מיליון חביות ליום  ▪  הקיצוץ הוא בהיקף של 10% מן התפוקה ערב משבר הקורונה - אך הביקוש צנח ב-35% ולכן המחירים לא יחזרו לקדמותם
(צניחה של 50% בתוך חודש [צילום: צ'רלי רידל, AP])
+בת 90 מתה מקורונה ברמב"ם
23:31 12/04/20  |  עידן יוסף
תושבת טמרה, סמיחה דיאב, מתה כתוצאה מקורונה בבית החולים רמב"ם. היא הייתה בת 90 במותה וסבלה ממחלות רקע. מניין המתים מהנגיף עלה ל-105.
+מתחם הבדק וסע ייפתח בכרמיאל ובצפת
22:50 12/04/20  |  עידן יוסף
מתחמי הבדק וסע ניידים יגיעו (ב') גם לצפת, לכרמיאל, לג'סר א-זרקא ולפורדיס. לצד המתחמים הקבועים בתל אביב, בירושלים, בחיפה ובבאר שבע, ימשיכו לפעול מתחמי "היבדק וסע" הניידים של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות במודיעין, בבני ברק, באלעד, בביתר עילית, בבית שמש, בשער בנימין, ברהט ובמזרח ירושלים. בבני ברק ובאלעד מפעיל מד"א שירות מיוחד ללא עלות, לאזרחים שאין ברשותם רכב פרטי, לאיסוף מביתם באמבולנסים מיוחדים אל המתחם, והחזרתם לאחר ביצוע הדגימה.

במקביל, בשירותי הדם של מגן דוד אדום ממשיכים לקחת מנות פלסמה (מרכיב הדם שבו נמצאים הנוגדנים לנגיף הקורונה) מחולים אשר החלימו מנגיף הקורונה. זאת, במטרה לתת אותן בעירוי לחולים במצב בינוני וקשה. שבעה מחלימים מנגיף הקורונה תרמו היום פלסמה, מתוך 16 שתרמו עד כה. לצידם, שלושה חולים קיבלו היום פלסמה, מתוך שישה חולי קורונה שקיבלו פלסמה עד כה בישראל (שתי מנות לכל מטופל). חולי קורונה אשר חלפו לפחות 14 יום מהחלמתם המלאה, מוזמנים לתרום פלסמה, בהליך פשוט ביותר. לשם כך, ניתן לפנות לשירותי הדם של מד"א בטלפון 03-9101101 או בדוא"ל hadarm@mda.org.il
המתחם בכרמיאל [צילום: אייל מן]
[צילום: אייל מן]
+הרב בקשי-דורון מת מקורונה
22:44 12/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שימש כראשון לציון והרב הראשי לישראל לשעבר בשנים 2003-1993, והיה ראש מוסדות "בנין אב" ברמת שלמה ו"דבי אליהו" בבית וגן בירושלים  ▪  אושפז בימיו האחרונים בבית החולים שערי צדק
(הרב אליהו בקשי דורון זצ"ל [צילום: יעקב כהן/פלאש 90])
מדברי הרב בקשי דורון נגד חקיקה אנטי דתית
+הרש"פ: 19 נדבקים חדשים בשכונת סילוואן בירושלים
22:11 12/04/20  |  עידן יוסף
הרשות הפלשתינית הודיעה הערב על 19 חולי קורונה חדשים במזרח ירושלים בשכונת סילוואן. הרשות טוענת כי מדיניות הכיבוש, כלשונה, מונעת את המעקב של משרד הבריאות הפלשתיני אחר התפשטות המגפה בקרב בני עמם.

מקורות רפואיים ממזרח ירושלים אמרו לאתר העיתון אל קודס כי "ישנם מעל 70 חולי קורונה במזרח ירושלים בעיקר בסילוואן והסביבה מאז הבוקר, ואנו מצפים לעלייה גדולה מאוד".
+האדמו"ר מבעלזא הורשה להגיע לכותל המערבי
22:05 12/04/20  |  עידן יוסף
המשטרה אישרה את הגעתם לכותל המערבי של האדמו"ר מבעלזא, בנו ושמשיו, למרות שהתפילה באתר הקדוש מתאפשרת רק לתושבי האיזור. האדמו"ר בירך את חסידיו והתפלל למען עם ישראל תוך הקפדה על הנחיות הבריאות.
[צילום: מצלמות הכותל]
+11,145 חולי קורונה אובחנו בישראל
21:21 12/04/20  |  עידן יוסף
מספר החולים בישראל עלה ל-11,145 מתוכם כ-183 במצב קשה. 131 חולים מונשמים. 103 מתו מהנגיף.
תמונת מצב עדכנית
+שישה בתי כנסת נאטמו בבית שמש
20:46 12/04/20  |  עידן יוסף
עובדי עיריית בית שמש, בפעולה משותפת עם שוטרי משטרת בית שמש, אטמו שישה בתי כנסת בעיר. ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך אמרה: "נמשיך בפעילות נחושה לאכיפת הנחיות משרד הבריאות. התקהלות בבית כנסת כמוה כאקדח יורה ללא בקרה ברחובה של עיר".
[צילום: דוברות העירייה]
+המאבק בקורונה: קרן רוטשילד תרמה 15 מיליון שקל לאונ' העברית
20:36 12/04/20  |  עידן יוסף
קרן אדמונד דה רוטשילד החליטה לתמוך בעשייה המחקרית של האוניברסיטה העברית סביב נגיף הקורונה ותרמה 15 מיליון ש״ח למימון מחקרים שונים סביב משבר הקורונה. 60 צוותי מחקר באוניברסיטה העברית עוסקים כיום במשבר הקורונה יומם וליל.

הפרופסור אשר כהן, נשיא האוניברסיטה העברית: "כבר היום מיושמים הרבה מאוד פיתוחים של האוניברסיטה העברית בתהליכי הבדיקות והריפוי מהמחלה". מיקי קליגר, סגן יו"ר מועצת הנגידים של קרן אדמונד דה רוטשילד: "אנחנו מגויסים במלוא הכוח לדאוג ולסייע למדינת ישראל ולתושבים לעבור את המשבר ולצאת ממנו מחוזקים".


([צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+למרות התחלואה הגבוהה: לא הוטל הסגר במזרח ירושלים
20:24 12/04/20  |  עידן יוסף
על אף גילוי של עשרות חולי קורונה במזרח ירושלים בשבוע האחרון ע"י גורמי רפואה עצמאים - לא הוטל סגר על-אף שכונה באזור (כאן חדשות).

מנכ״ל עיריית ירושלים איציק לארי אמר בערוץ 12: ״הרחוב שראש העיר משה ליאון גר גם נמצא בתוך הסגר. יש שכונות חרדיות שלא נמצאות בסגר כמו למשל: רמת אשכול ושמואל הנביא״.
+בר סימן טוב: סכנת ההידבקות טרם חלפה
19:59 12/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל משרד הבריאות קורא לישראלים להימנע מיציאה מבתיהם בכל ימי חג הפסח שעוד נותרו  ▪  "סכנת ההידבקות והתפשטות נגיף הקורונה טרם חלפה, קיום מפגשים בחג מסכן את החיים של כולנו"
בר סימן טוב. לגלות משמעת לאורך זמן [צילום: פלאש 90]
משפחות ניצלו את היום השמשי [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]
+האלימות במשפחה גואה בשל המגיפה
17:52 12/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
זינוק במספר התלונות על אלימות במשפחה, כאשר הקורבנות כלואות בבתיהן עם המתעללים והרשויות מתקשות להגיב  ▪  ניו-יורק טיימס מזהיר: גם המחיר בחיי אדם יעלה
(זינוק של 30% בצרפת [צילום: מישל אולר])
האלימות במשפחה בצל הקורונה / DW News
+350 מורות חיילות וחיילי גדנ"ע ונח"ל שומרים על ילדי הרופאים
17:45 12/04/20  |  איציק וולף
צה״ל ומשרד הביטחון פתחו עד היום כ-45 'שמרטפיות' ברחבי הארץ עבור ילדי צוותי רפואה. 350 מורות חיילות וחיילי יחידת הגדנ״ע והנח״ל מתפקדים כעובדי השמרטפיות. זאת, על-מנת שניתן יהיה לאפשר לרופאים ולאחיות לעבוד בשקט בתקופה זו תוך שהם יודעים שילדיהם מטופלים.

+הרכבת הקלה תדלג גם על תחנת העירייה
17:34 12/04/20  |  עידן יוסף
הרכבת הקלה תדלג גם על תחנת העירייה ולא תתאפשר כניסה או יציאה של נוסעים בתחנה זו, זאת בנוסף לתחנות יפו מרכז, הדוידקה, מחנה יהודה והטורים עליהם נמסר קודם לכן.
+פרוטוקול בדיקת קורונה מהיר עד פי 10
16:33 12/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
קבוצת חוקרים מהאוניברסיטה העברית פיתחה שיטה חדשה ויעילה לאבחון מחלת הקורונה  ▪  פיתחו פרוטוקול להפקת RNA מהיר פי 4 עד 10 מהפרוטוקול הקיים, המתבסס על חומרי בדיקה שרובם זמינים וניתנים לייצור מיידי בישראל  ▪  ניסויים נערכו בסדרת בדיקות על מאות דגימות בבית החולים הדסה
(בדיקת הקורונה החדשה [צילום: האוניברסיטה העברית])
בדיקת קורונה מהירה [צילום, ניר פרידמן, האוניברסיטה העברית]
+ליצמן צודק: אלה אינם חרדים
15:01 12/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מה שמפריע ליעקב ליצמן הוא ההגדרות של מי שאין מנוס מלבודד אותם, ולא העובדה שאכן הציבור החרדי נפגע מן הקורונה בצורה קשה במיוחד - בין היתר באחריותו  ▪  לצד זאת, לרבים בתקשורת ובפוליטיקה נוח לדבר בהכללה על "החרדים" ולהתעלם מריבוי הגוונים בתוכם ומכך שרובם מקיימים את ההנחיות ונשמעים למגבלות  ▪  אלו שאינם עושים זאת, אינם ראויים להיקרא אפילו "שומרי מצוות"
לא מקשה אחת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
נכשלו בענק [צילום: רועי עלימה, פלאש 90]
+הרכבת הקלה לא תעצור בחלק מתחנות הביניים
14:41 12/04/20  |  עידן יוסף
על פי החלטת ממשלה על סגר באזורים שונים בירושלים ובהתאם להנחיות משרד התחבורה ומשטרת ישראל, מעכשיו ועד להודעה חדשה, הרכבת הקלה תיסע בין תחנות העירייה לתחנה מרכזית ללא עצירה בתחנות הביניים. כיוצא מכך, לא תתאפשר כניסה או יציאה של נוסעים מתחנות יפו מרכז, הדוידקה, מחנה יהודה והטורים.
+יוזמה מבורכת שמעלה חיוך
14:40 12/04/20  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
כן ציירים עם מאות ברכות מעוצבות של אמנית ישראלית יחולקו ברחובות תל אביב יפו לעוברים ושבים - ללא תשלום
(ברכות מעוצבות לקהל הרחב [צילום: מריה פרייגר])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הספארי ייפתח לילדים בעלי צרכים מיוחדים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
עוד משבר אחד בסדרת הקורונה: גאות באלימות במשפחה בשל הוראות הסגר, וכאשר גם המתח והקשיים הכלכליים גובים את המחיר. מחקרים כבר הראו שהאלימות במשפחה גוברת בחג המולד ובחופשות הקיץ, כאשר בני המשפחה מצויים יחד; כעת מצטרפת הקורונה לתמונת מצב קשה זו.
12/04/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
קבוצה של מעבדות באוניברסיטה העברית מתחומים שונים התאגדו יחד ובהובלת ד"ר נעמי חביב ופרופ' ניר פרידמן יחד עם פרופ' יובל דור מהפקולטה לרפואה ופרופ' דנה וולף מהמרכז הרפואי הדסה, התגייסו לפתח שיטה חדשה ויעילה יותר לאבחון מחלת הקורונה המתבססת על חומרים שונים מהערכות המיובאות, שרובם זמינים בישראל וזולים משמעותית.
12/04/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
מה שמפריע ליעקב ליצמן הוא ההגדרות של מי שאין מנוס מלבודד אותם, ולא העובדה שאכן הציבור החרדי נפגע מן הקורונה בצורה קשה במיוחד - בין היתר באחריותו לצד זאת, לרבים בתקשורת ובפוליטיקה נוח לדבר בהכללה על "החרדים" ולהתעלם מריבוי הגוונים בתוכם ומכך שרובם מקיימים את ההנחיות ונשמעים למגבלות אלו שאינם עושים זאת, אינם ראויים להיקרא אפילו "שומרי מצוות"
12/04/2020  |  איתמר לוין  |   כתבות
האמנית/אוצרת ובעלת הגלרייה הקהילתית יוניטי ארט, מריה פרייגר, החלה ביוזמה מבורכת לימים שבהם מותר להתרחק רק 100 מטר מהבית.
12/04/2020  |  יפעת גדות  |   חדשות
אחרי מלחמת יום הכיפורים ראיינתי בהארץ את הפרופסורים יעקב טלמון, נתן רוטנשטרייך ויחקאל דרור. משפגשתי את טלמון בביתו בירושלים הבנתי כי הפסדתי 22 שנים בהן לא קראתי בהבנה הראויה את ספרו מאיר העיניים "ראשיתן של הדמוקרטיות הטוטליטריות" (ניסיתי בשנות ה-50' ובלי הצלחה). זה מה שאנו חווים עתה.
12/04/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il