|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

אל-על האריכה השעיית הטיסות עד 9 במאי

הודיעה על טיסות חילוץ לישראלים לשלושה יעדים - פריז, לונדון ומיאמי - ב-30 באפריל
26/04/2020  |   איציק וולף   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
טיסות חילוץ ולא סדירות [צילום: איציק וולף]

חברת התעופה אל-על האריכה (יום א', 26.4.20) את השעיית טיסותיה הסדירות מישראל ואליה עד ל-9 במאי 2020. מדובר בהארכה שנייה של תקופת השעיית הטיסות - צעד שנעשה לנוכח הקריסה של ענף התעופה בשל היעדר נוסעים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

במקביל, הודיעה אל-על על על טיסות נוסעים מיוחדות שתוציא לפריז, לונדון ומיאמי להחזרת ישראלים לישראל. הטיסות ייצאו ב-30 באפריל ויבוצעו טיסות נוסעים מיוחדות: לפריז, לונדון וממיאמי ב-30.4.20 במטוסי הדרימליינר של החברה.

בטיסות אלה יוצעו שלוש מחלקות שירות: תיירים, פרימיום ועסקים. מאל-על נמסר כי הטיסות לישראל אפשרית לבעלי דרכונים ישראלים בלבד, בהתאם להנחיות הממשלה.

תאריך:  26/04/2020   |   עודכן:  26/04/2020
איציק וולף
+תלמידים שרו מתחת לחלונם של דיירי בית אבות
00:45 27/04/20  |  עידן יוסף
קבוצת תלמידי בית הספר רבין - ברנקו וייס הגיעו (א') לחצר בית האבות שבמזכרת בתיה ושרו לדיירים. הדיירים, בני גיל הזהב, אשר נמצאים זו תקופה ארוכה בבידוד במעונם, יצאו אל החלונות למשמע השירה והנגינה, וחלקם ירדו לחצר, רקדו עוטי מסכות ושמחו.

זו חלק ממיזם "עצמאות עם משמעות" שמובילה סיירת חסד ייחודית (סח"י), שבו מחליפים את הבמות במסיבות הוקרה מול בתי אבות כהוקרה לדור המייסדים. רואי גולדמן, תלמיד כיתה י' סיפר: "הגענו פשוט כדי לעשות שמח לאותם אנשים מדהימים שבנו את המדינה שלנו, שלצערי נאלצים להיות עכשיו תקופה ארוכה בלי המשפחות שלהם והנכדים".
[צילום: ברנקו וייס]
+תשעה יהודים מאוקראינה יעלו הבוקר ארצה
00:24 27/04/20  |  עידן יוסף
על אף מגבלות על הטיסות והעוצר העולמי בעקבות מגפת הקורונה, ינחתו הבוקר (ב') תשעה עולים חדשים מאוקראינה, ויועברו ישר לבידוד בן שבועיים במלון ייעודי. את הטיסה ארגנה הסוכנות היהודית במימונה של השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים. העולים מצטרפים לכ-40 עולים חדשים אחרים שעלו ארצה במימון הנ"ל.
+6 מיליארד שקל יוקצו להחזרת עובדים למעגל התעסוקה
00:12 27/04/20  |  עידן יוסף
בהוראת ראש הממשלה ושר האוצר, ובשיתוף נגיד בנק ישראל, נבנה בימים אלו מתווה לשימור עובדים ולהחזרתם למעגל התעסוקה במשק בתקציב של עד 6 מיליארד שקל. בימים הקרובים תובא לאישור הכנסת בקשה להרחבת התוכנית הכלכלית מעבר ל-80 מיליארד שקל, שתכלול את התוכנית להחזרת העובדים למעגל התעסוקה וצעדים נוספים.

זאת, בנוסף לקרן ההלוואות בערבות מדינה לעסקים גדולים בסכום של 6 מיליארד שקל. הקרן תחל לפעול מיד לאחר יום העצמאות. המתווה המפורט להקצאת המסגרת התקציבית לתוכנית החדשה יפורסם בימים הקרובים.

+לבקשת דרעי: פיקוד הערב מנתק את הטלוויזיות לחולי קורונה חרדיים
23:58 26/04/20  |  עידן יוסף
לבקשת השר אריה דרעי, הורה הסגן הצבאי לעוזר שר הביטחון להתגוננות, למינהל הרכש לנתק את מכשירי הטלוויזיה בחדרי חולי הקורונה החרדיים. ההנחיה לפיקוד העורף ניתנה למרות שניתן פשוט לא להדליק את הטלוויזיות (חדשות 12)
המכתב שנשלח
+עלייה בשיעור החולים קשה, אך יציבות במספר המונשמים
23:33 26/04/20  |  עידן יוסף
משרד הבריאות: מספר החולים קשה בקורונה עלה ב-24 השעות האחרונות ב-4.7% והגיע ל-133. מספר המונשמים יציב (99). עם זאת, חלה ירידה של 1.7% במספר החולים קל ושל 16.3% בחולים בינוני. 201 איש מתו מהנגיף.
תמונת מצב עדכנית
+בוריס ג'ונסון חזר לדאונינג 10
22:25 26/04/20  |  עידן יוסף
ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון חזר הלילה למעונו הרשמי ברחוב דאונינג 10 בלונדון לראשונה מאז אושפז בבית החולים עם קורונה ב-6 באפריל. ג'ונסון (55) שהה שלושה לילות במחלקה לטיפול נמרץ ושוחרר מבית החולים ב-12 באפריל. מאז התאושש בבית הכפרי שלו בקינגהאמשייר. מחר צפוי לו יום עבודה מלא ראשון.
+בית קפה ונרגילות בנגב נסגר ל-5 ימים
21:26 26/04/20  |  עידן יוסף
משטרת ישראל הוציאה צו סגירה לבית קפה ועישון נרגילות בישוב ערבי בנגב שפעל בניגוד לצו. בהודעת המשטרה לא נמסר שם הישוב. בבית העסק הייתה התקהלות אסורה של לקוחות, שישבו סביב שולחנות ועישנו נרגילות. הנוכחים פוזרו ללא קנסות, ואילו הבעלים נקנס ב-5,000 שקל.
+נשיא מועצת החכמים: "אל תתנו לבניכם להתבטל"
20:47 26/04/20  |  עידן יוסף
נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, פתח בשידור מרחוק את סמסטר ("זמן") הקיץ בישיבות, בשיעור שנמשך כשעה והועבר בשידור חזותי ובמערכות הטלפוניות לעשרות אלפי אברכים ובחורים ברחבי הארץ והעולם.

לקראת סיום דבריו נאנח מספר פעמים ואמר: ״לא לוותר, כמה זמן שיש לך, ספר פתוח. הורים בכל מקום, תשמרו על בניכם. לא לתת להם להתבטל. כמה שאפשר, שיישבו ללמוד אפילו בבית. בעוונותינו הרבים, היום [כ]שהקב"ה הביא אותנו למצבים כאלה, איך אנחנו יכולים לחיות? תשמרו על בניכם, הבנים שלכם פיקדון בידכם, לשמור עליהם. מסכן בן אדם שמועל בפיקדון שלו, הוא חושב לו מה אעשה והבן שלי... תשתדל. תביא לו מישהו שילמד איתו. עד שהקדוש ברוך הוא יתן לנו את האפשרויות לחזור לשיעורי תורה ללמוד וללמד בצוותא. כשקיבלו את התורה קיבלו אותה כולם כאיש אחד, היום בעוונות אנחנו גם כן כאיש אחד, אין שני אנשים יחד! צריך כל אדם להשתדל כמה שאפשר".
חכם שלום כהן. נפגש עם ראשי ישיבות וכוללים
+תמונת הכבישים בשעת השיא: אין גודש תנועה
20:25 26/04/20  |  עידן יוסף
עם שחרור חלק מן ההגבלות על העסקים, נרשמת יותר תנועה בכבישים, אך התנועה זורמת.
[צילום מהשעה 18:30: נתיבי ישראל]
+מסתמן ניצחון לפרץ ולשמולי בוועידת העבודה
20:18 26/04/20  |  עידן יוסף
הסתיימה ההצבעה בוועידת העבודה. נרשמו מעל 90 אחוזי הצבעה. מסתמן ניצחון עמדתם של עמיר פרץ ואיציק שמולי לכניסה לממשלה. תוצאות סופיות צפויות להתפרסם בסביבות 21:00.
+הסרת מגבלת 500 מטר - רק אחרי יום העצמאות
20:13 26/04/20  |  עידן יוסף
הסרת מגבלת טווח 500 המטר לפעילויות ספורטיביות יחידניות תוסר רק לאחר יום העצמאות. כך הבהיר מהכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב לשרי הממשלה רגע לאחר שהצביעו בעדה בווטסאפ, ונאמר להם כי ישום ההחלטה מוקפא בכמה ימים.
+נתניהו ישוחח עם נציגי השווקים במטרה לשחרר חלק מההגבלות
19:53 26/04/20  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו יקיים מחר שיחת זום עם יו"ר ועד הסוחרים של שוק מחנה יהודה טלי פרידמן ונציגי שווקים נוספים. זאת במטרה לקדם מתווה שיאפשר לשחרר במידה מסוימת את השווקים מההגבלות. בשיחה ישתתפו גם הפרופסור אבי שמחון ונציגים ממשרד האוצר.

ח"כ איציק שמולי הגיב לאירוע שבו שם סוחר במחנה יהודה קץ לחייו, ואמר: "זו אזעקת חרום. המשבר הכלכלי מביא רבים אל סף ייאוש ומתחיל לעלות בחיי אדם. המחיר כבד וכואב מאוד. הממשלה חייבת להחליף דיסקט ולהרחיב משמעותית את רשת הביטחון הכלכלית לעצמאיים ולמובטלים-שכירים. לא יהיה פתרון אם המדינה לא תגדיל משמעותית את חבילת הסיוע, כפי שעושות מרבית המדינות. אין ספק שהצורך במענה חרום מיידי כאן זו המשימה החשובה והדחופה ביותר שאדרש לה במשרד הרווחה״.
+כישלון רב-לאומי מול הנגיף
18:18 26/04/20  |  ד"ר יגיל הנקין   |   לרשימה המלאה
ארגון הבריאות העולמי איחר להכיר בחומרת המגיפה, האיחוד האירופי הוכח כמסגרת שחברותיה חזקות ממנה, ואילו הבדלנות הלאומית מתחזקת
(ג'ורג' אורוול צדק [צילום: מרכוס שרייבר, AP])
+קלאב הוטל: גידול בהזמנות נופש משפחות
18:11 26/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הנהלת המלון מסרה, כי דווקא בימים אלו חל גידול בהזמנות של משפחות מכל רחבי הארץ שהיו "נצורות" בביתן במהלך הסגר ומחפשות לשנות אווירה לצד שמירה על כללי הזהירות
([צילום: קלאב הוטל])
+בנט: רחוקים 2000% מרף הקריסה
17:48 26/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון קורא לפתיחה מחודשת מהירה של המסחר, החינוך והאירועים  ▪  "מבוגרים וקשישים צריכים לזכור שקורונה הייתה ונשארה קטלנית ועליהם להישמר מכיוון שהיקף ההדבקה יגבר בימים ובשבועות הקרובים עם פתיחתה מחדש של ישראל"
([צילום: אריאל חרמוני])
+השר בנט: "צריך לפתוח את ישראל עם מנגנוני הגנה"
15:57 26/04/20  |  מירב ארד
שר הביטחון, נפתלי בנט, במסיבת העיתונאים: ״הגיע הזמן לפתוח את מדינת ישראל מחדש, זו המערכה הגדולה. המערכה הגדולה חייבת לעבור מהמערכה מול מגיפת הקורונה למערכה לחידוש ושיקום הפרנסה בישראל מבלי לאבד שליטה על המגיפה. אני שומע ביקורת על ״חרדתיות יתר״ כביכול של משרד הבריאות בתחילת המשבר, אני דוחה את הביקורת. אני מגבה לגמרי את ההחלטות שהתקבלו בתחילת המשבר לסגירת ישראל מהסיבה הפשוטה - המידע שהיה לנו אז הוביל להחלטה הנכונה. היום אנחנו יודעים הרבה יותר על תכונות הנגיף והיקפי ההידבקות, ולכן באותה נחישות שסגרנו את ישראל צריך לפתוח את ישראל עם מנגנוני הגנה. נכון, אנחנו נראה עליה מסוימת בהידבקות ובאשפוזים הקשים אבל על בסיס כל המידע שיש נוכל בהחלט להכיל את אותה עלייה״.
+נתניהו יקיים מחר דיון על החזרה המדורגת של מערכת החינוך
15:28 26/04/20  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים מחר דיון בראשותו בו ידונו בחלופות השונות לחזרה מדורגת של מערכת החינוך. היום מקיימים מנכ"ל משרד רה"מ רונן פרץ והמשנה לראש המל"ל איתן בן דוד סדרת דיונים מקדימים לקראת דיון רה"מ. בדיונים משתתפים שר החינוך רפי פרץ, מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, נציגי המל"ל, משרד הבריאות, האוצר וגורמים נוספים.
+3,000 גננות במכתב עצומה: לא נפתח את הגנים ללא רשת ביטחון כלכלית ובריאותית
15:09 26/04/20  |  מירב ארד
למעלה מ-3000 גננות חתמו על עצומה שמצהירה כי לא יפתחו את הגנים, המשפחתונים והצהרונים עד לקבלת רשת ביטחון כלכלית ובריאותית. ״עד כה לא הוצגו לנו פתרונות פיצוי על ההפסדים הגדולים והכואבים שלנו עד כה. משרד האוצר המליץ לנו לגבות יותר כסף מההורים על מנת להשלים את ההפסדים. במקום להיכנס מתחת לאלונקה, משרד האוצר שולח אותנו לחפש את הכסף בחוץ ולהילחם בהורים שקורסים תחת נטל האבטלה. לא ניתן לזה יד״, לשון ההודעה.

+אל מול תלתליה השחורים של מיה
14:43 26/04/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
טקס הזיכרון לחללי מערכות ישראל, כפי שהוכרה מיה ז"ל, היה מהאירועים המעניקים צורי לנפשם הדואבת של משפחת אלהרר  ▪  הטקסים הצבאיים בוטלו, הביחד של משפחות השכול נסדק, ויפה? ספונה בביתה, עטופה ביגונה, עיניה נחלי געגוע ובארות של ריק
(מיה אלהרר[צילום: אתר יזכור])
+"גאה בתפקוד הנוכחי של מערכת הבריאות במשבר הקורונה"
14:41 26/04/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ציין: "חש סיפוק מהמדיניות שהובלנו במשבר הקורונה, בזכותה ובעזרת השם, הגענו עד כה להישגים רבים, לשליטה בנתוני החולים והנפטרים, לגידול במספרי הבדיקות"  ▪  קרא לקדם את הקמת שני בתי החולים בדרום ובצפון ובירך על את נתניהו וגנץ על מאמציהם להקמת ממשלת אחדות
ליצמן. עובר לטפל במצוקת הדיור [צילום: פלאש 90]
ליצמן ובר סימן טוב. לא חוזר בפעם הרביעית [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+מועצת הגיל השלישי חיונית דווקא עכשיו
14:27 26/04/20  |  רות רזניק   |   לרשימה המלאה
בהרצליה אחוז הגיל השלישי מגיעה עד לכ-20% מהתושבים  ▪  הובהר לנו כי אגף הרווחה פועל רבות למען הגיל המדובר בו  ▪  אולם תביעתי הייתה שקולנו חייב להישמע רק אנו יודעים באמת מה חסר, מה ניתן לשנות ולהרחיב
(בדידות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+התפרצות חוזרת
14:05 26/04/20  |  טל בן-יעקב   |   לרשימה המלאה
תוצאה של בדיקת קורונה מגיעה כשבוע לאחר דגימת המטוש, כך שתמונת המצב כיום משקפת נתון שקרי אשר מי שרואה אותו יכול בטעות לחשוב כי ההקלות לא הובילו לשום קפיצה בקצב ההכפלה, מה שכנראה גורם לאופוריה מלאכותית ולהתרופפות במשמעת  ▪  יש לקוות כי יכולת הנגיף להגיע לקצב הכפלה של טור גאומטרי נפגמה עקב חיסון העדר שכבר החל
(אופוריה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90])
+הכרמלית שבה לפעול; הרכבת עדיין לא
13:23 26/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
צפיפות בתחנה המרכזית טבריה
פעילות התחבורה הציבורית מתחדשת במתכונת מורחבת כדי לאפשר לעובדים להגיע לעבודתם  ▪  למרות הסכנה עליה התריעה הנהלת הכרמלית בהימצאות נוסעים בחלל סגור מתחת לקרקע, התחדש השירות  ▪  נהגים מלינים על לחץ בנסיעות האחרונות בימי חמישי ובראשון בבוקר
דרגנועים שוממים בתחנת הרכבת נבון בירושלים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סין יצאה למתקפת תעמולה
12:49 26/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
לאחר שמנעה מידע מלא על התפרצות הקורונה בתחומה, סין ממצבת את עצמה כמודל מוצלח למאבק במגיפה  ▪  Foreign Affairs: המערב חייב להגיב במידע משלו, שיהיה שקוף ואמין
(בייג'ינג נגד וושינגטון [צילום: מארק שיפלביין, AP])
+השפעת הקורונה על העסקות במשק
11:01 26/04/20  |  עו"ד יוסף פנדריך   |   לרשימה המלאה
על פניו נראה שמגיפת הקורונה היא אירוע שניתן בגללו להשתחרר מחוזה, בהתקיים התנאים הקבועים בחוק
( )
+ברנסון ימכור את וירג'ין אטלנטיק
10:50 26/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המיליארדר הבריטי ייאלץ לוותר על החברה הידועה ביותר באימפריה העסקית שלו, לאחר שהפסדיה הקודמים של חברת התעופה גרמו לכך שאינה עומדת בקני המידה לקבלת סיוע ממשלתי
(42 מטוסים, 10,000 עובדים [צילום: קונסטנטין פון-וולדשטאט])
+בחזרה לנורמליות
10:22 26/04/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
יש לפתוח מיד את כל בתי הספר; ולחדש את הפעילות הספורטיבית תחת כיפת השמיים, ולהפסיק עם התבהלה וההחמרה
(תבהלה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+קריאה למחאה על-מפלגתית נגד בזבוב כספי הציבור
10:09 26/04/20  |  ד"ר רבקה שפק ליסק   |   לרשימה המלאה
אנו נמצאים במשבר כלכלי חמור  ▪  הגרעון הממשלתי עומד להרקיע שחקים  ▪  השפעת מגיפת הקורונה והמשבר הכלכלי על הרזרבות הכספיות היא הרסנית
(לצאת להפגין [צילום: תומר נויברג, פלאש 90])
+מלחמת המפרץ והקורונה
09:21 26/04/20  |  יורם דורי   |   לרשימה המלאה
כאשר אני בוחן את התנהלות הנשיא ריבלין, רה"מ נתניהו השר גלנט, בכירים במשרד הבריאות ומי יודע מי עוד שפשוט לא תפסו חורג מההנחיות אני שוב אומר לעצמי אולי "הם יודעים יותר טוב ממני מה יעיל"
("עניין האיסור" [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+קשר בין ליצמן לאיקיאה? מידע כוזב
09:06 26/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות מכחיש את הדיווח על קשר בין בעלי רשת איקיאה לבין שר הבריאות, יעקב ליצמן, המשתייך לחסידות גור  ▪  "ההחלטות - של אנשי המקצוע הרלוונטיים ועל-פי בקשת האוצר ללא כל זיקה לשר ליצמן, הדיווחים אינם שווים התייחסות"
("החלטה של גורמי המקצוע" [צילום: מט רורקה/AP])
+הנגיף, וושינגטון וירושלים: היכונו לשינויים
08:21 26/04/20  |  ד"ר ערן לרמן, רוברט סילברמן   |   לרשימה המלאה
המגיפה תשפיע על המערכת הפוליטית האמריקנית, על סדרי העדיפות התקציביים של הממשל, על המדיניות של ארה"ב במזרח התיכון, על הקהילה היהודית במדינה ועל ההתנהלות מול אירן  ▪  ישראל צריכה להתארגן כבר כעת ולהבין שמה שהיה - הוא לא בהכרח מה שיהיה
(בסיס דו-מפלגתי [צילום: עמוד הפייסבוק של ג'ו זבולוני])
+הקורונה תוביל לפריצות דרך מדעיות
08:19 26/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
גייטס צופה שחיסון ייוצר בכמויות במחצית השנייה של 2021, ושהמחקר על הקורונה יאפשר בקרוב לבצע בדיקות ביתיות - ואפילו יקדם את מציאת החיסון למחלת הסרטן  ▪  לדעת גייטס, כשם שב-1945 הוקמו מוסדות נגד מלחמות, בשנה הבאה יוקמו מוסדות נגד מגיפות
חיסון במהירות שיא [צילום: חורחה סאנז, AP]
יהיו תרופות לנגיפים [צילום: פרנסואה מורי, AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אל-על האריכה השעיית הטיסות עד 9 במאי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
מגיפת הקורונה גרמה לטלטלה רבתי בעסקות שנעשו במשק. בעלי עסקים שעסקיהם נסגרו בצווי חירום נקלעו למשבר כלכלי ואינם יכולים לעמוד בתשלום דמי השכירות. שוכרי דירות שאיבדו את מקום עבודתם אינם יכולים לעמוד בתשלום דמי השכירות ועוד. המשותף לכולם הוא שהם אינם יכולים לעמוד בהתחייבויותיהם נוכח המגיפה. מה הדין במצב זה?
המיליארדר הבריטי ריצ'רד ברנסון מתכנן למכור את חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, החברה הידועה ביותר שבבעלותו, כדי למנוע את קריסתה - מדווח (יום א', 26.4.20) דיילי טלגרף. ברנסון החליט למכור את החברה לכל המאוחר בסוף חודש מאי, לאחר שהתברר שהיא לא תקבל סיוע מממשלת בריטניה.
26/04/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
סוף-סוף נמצא במערכת הבריאות מישהו שאישר את מה שטענו בהרחבה עשרות פרופסורים; את מה שהעז להשמיע מן הרגע הראשון הפרופסור יורם לס וכמעט נידו אותו: בנימין נתניהו ומשה בר סימן טוב הכניסו את ישראל לתבהלה הנובעת מאופיים החרדתי.
26/04/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
אזרחי ישראל, ללא קשר לדעות פוליטיות, חייבים לצאת במחאה ציבורית על-מפלגתית נגד בזבוז כספי הציבור על-ידי ממשלת האחדות העתידה לקום. על-פי המודל של מתיתיהו החשמונאי, שקרא "מי לאדוני אלי", אני קוראת לאדם כריזמטי ובעל כושר ארגוני לקום ולהצהיר: "מי בעד האינטרס הציבורי אלי". עליו לארגן מחאה כלל אזרחית על מפלגתית נגד בזבוז כספי הציבור על נושא שאין בינו לבין טובת הציבור דבר1
הימים האחרונים מזכירים לי את שנת 1991 ימי מלחמת המפרץ. בהיעדר מקלטים ראויים לחלק די גדול מאזרחי ישראל שכנעו את הציבור שמקלטים הם בעייתיים מול מתקפת הטילים העירקית שאולי יש בהם מרכיב כימי בראשי החץ, והומצא רעיון מדהים - באמצעות הפחדה שיטתית הצליחו לשכנע אזרחיה של מדינה נאורה שאזרחיה חכמים ונבונים, שניילון בשילוב כוס מים יכול לעצור טיל עם ראש נפץ כימי.
26/04/2020  |  יורם דורי  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il