|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

זמיר עודכן על הכוונה למנותו לשר התיירות

14/05/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   ממשלה 35   |   תגובות

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ עדכן את ח"כ אסף זמיר על כוונתו למנותו לשר התיירות לקראת השבעת הממשלה הצפויה.

תאריך:  14/05/2020   |   עודכן:  14/05/2020
עידן יוסף
+ממשלה בה כולם מרמים את כולם
09:42 15/05/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ממשלת האחדות היא כורח השעה, הן בשל המצב הפוליטי והן ובעיקר בשל הקורונה  ▪  אלא שבנימין נתניהו ובני גנץ מפגינים לא רק חוסר אמון מוחלט זה בזה - וכנראה שניהם צודקים - אלא גם בציבור הישראלי ובמצוקותיו  ▪  דומה שמעולם לא הייתה בישראל ממשלה שעמדו בפניה אתגרים כה קשים, ואשר הייתה כה בלתי מתאימה להתמודד איתם  ▪  אין לנו מנהיגים, אלא פוליטיקאים קטנוניים; התוצאה עלולה להיות הרת אסון
מי שאיננו נאמן לרעייתו... [צילום: פלאש 90]
...ירמה גם את בוחריו [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]
+סופית: רפי פרץ מצטרף לממשלה
01:45 15/05/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יקבל את תפקיד שר ירושלים  ▪  ימשיך כמשקיף בקבינט המדיני-ביטחוני ויהיה חבר בוועדת השרים לחקיקה  ▪  במינוי דיינים יישמר שליש לציונות הדתית  ▪  מפלגת הבית היהודי תפעל טכנית במשותף עם סיעת הליכוד  ▪  המאוכזב הגדול: דוד אמסלם
(פרץ ונתניהו. פירוק ימינה צלח [צילום ארכיון: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+קרב על תיק ירושלים ביו פרץ לאמסלם
01:04 15/05/20  |  עידן יוסף
השרים דוד אמסלם ורפי פרץ בקרב סוער על תיק ירושלים. בחדשות 13 דווח כי נתניהו בינתיים תומך פרץ ולוחץ על אמסלם, שלו הובטח התיק, להתקפל.
+גפני פועל לתווך בין ימינה לליכוד
23:36 14/05/20  |  עידן יוסף
ח"כ משה גפני שוחח הערב עם ח"כ איילת שקד בניסיון לתווך בין ימינה לליכוד. אחד הרעיונות בגוש הימין לגישור עם ימינה: הצעה מחודשת לתיק ירושלים - לאחר שהובטח לרפי פרץ ונלקח ממנו, בנוסף לתיק החינוך. עוד ברעיונות: פיצוי ימינה בעזרת תפקידי סגני שר ותפקידים חשובים לציונות הדתית (כאן חדשות).
+מנכ"ל משרד התחבורה קרן טרנר תסיים תפקידה
22:51 14/05/20  |  עידן יוסף
שרת התחבורה המיועדת מירי רגב הודיעה הערב למנכ"ל משרד התחבורה קרן טרנר-אייל על סיום תפקידה כמנכ"ל (כאן חדשות). שר האוצר המיועד, ישראל כ"ץ, שבהיותו שר התחבורה מינה את טרנר-אייל כמנכ"ל, טרם הודיע על מינויה כמנכ"ל משרד האוצר, במקום שי באב"ד שהודיע על סיום תפקידו. טרנר אייל, שהגיעה למשרד התחבורה ממשרד האוצר, שוהה בימים אלה בחופשת לידה.
+מיקי זוהר יהיה יו"ר הקואליציה, ומועמד לשר בהמשך
21:25 14/05/20  |  עידן יוסף
ח"כ מיקי זוהר ימונה ליו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד למשך שנה וחצי, ואח"כ יהיה המועמד הראשון בתור לתפקיד שר. אם לא יתפנה עבורו כיסא בממשלה הוא יהיה יו"ר ועדת החוקה.
+בנט: מתחילים דרך חדשה - חלופה שלטונית לנתניהו
21:09 14/05/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ימינה: נתניהו נכנע ומחק את הריבונות מקווי היסוד. הוא רוצה לצידו גמדים מוחלשים – לא ימנים חזקים  ▪  סמוטריץ': נהיה אופוזיציה ימנית, אמונית ועניינית. החרדים הסכימו למחיקת הסטטוס-קוו מקווי היסוד  ▪  שקד: נתניהו בחר לפרק אותו ברגע שהוא מצא כלה חדשה מגוש השמאל  ▪  הליכוד: תם עידן בנט
שקד, סמוטריץ' ובנט [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
הפגנה נגד הממשלה מול הכנסת [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+נתניהו הודיע לרגב: תהיי שרת התחבורה
20:48 14/05/20  |  עידן יוסף
ח"כ מירי רגב נענתה לבקשת ראש הממשלה בנימין להיות שרת התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, ושרת החוץ בחלק השני של כהונת הממשלה. רגב תשמש גם כחברה בקבינט המדיני ביטחוני וכשרה הממונה על מרכז ההסברה. כמו-כן תכהן בוועדה למינוי שופטים.

רגב תהיה האישה הראשונה בתיק התחבורה, לאחר שציפי חוטובלי שימשה בעבר כסגנית שר במשרד זה. לשם המשרד נוסף תחום התשתיות הלאומיות, שלקח בעבר ראש הממשלה מישראל כ"ץ בעקבות משבר עבודות הרכבת בשבת.
+גנץ השלים את סבב השיבוצים בכחול לבן
20:23 14/05/20  |  עידן יוסף
יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ שישמש כראש הממשלה החלופי ושר הביטחון, השלים את סבב שיבוץ המינויים במפלגתו. ישמשו כשרים: גבי אשכנזי (החוץ); אבי ניסנקורן (המשפטים); יועז הנדל (התקשורת), חילי טרופר (התרבות והספורט), אורית פרקש (עניינים אסטרטגיים), מירב כהן (שוויון חברתי וגמלאים), אסף זמיר (התיירות), יזהר שי (המדע), עומר ינקלביץ' (התפוצות), פנינה תמנו שטה (העלייה והקליטה), אלון שוסטר (החקלאות), מיכאל ביטון (שר במשרד הביטחון האחראי על הנושאים האזרחיים), צביקה האוזר- יו"ר ועדת החוץ והביטחון.

ישמשו כראשי ועדות: איתן גינזבורג (כנסת), רם שפע (החינוך), מיקי חיימוביץ' (הפנים והגנת הסביבה).
+יברקן ימונה לסגנו של אוחנה בבט"פ
20:02 14/05/20  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד, ראש הממשלה נתניהו, החליט למנות את השר אמיר אוחנה לתפקיד השר לביטחון הפנים ואת ח״כ גדי יברקן לתפקיד סגן השר לביטחון הפנים והממונה על שילוב יוצאי אתיופיה.

אוחנה הודה לנתניהו על מינוי שניהם ואמר: "רוב חיי הבוגרים וכל חיי המקצועיים אני חלק ממערכת אכיפת החוק והמשפט. כקצין חקירות, ולאחר מכן בשב״כ, בהתמחות בפרקליטות, כעו״ד בתחום הפלילי ולאחרונה גם כשר המשפטים — למדתי להכיר את המערכות השונות המצויות תחת המשרד לבט״פ".
+פרקש תמונה לשרה לעניינים אסטרטגיים ולחברה בקבינט
19:51 14/05/20  |  עידן יוסף
יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הודיע לח"כ אורית פרקש על כוונתו למנותה לשרה לעניינים אסטרטגיים. במסגרת זו, תהיה פרקש אחראית בין השאר על המאבק באנטישמיות הגואה בעולם ובחרמות הכלכליים על מדינת ישראל. פרקש תהיה חברה קבועה בקבינט המדיני-בטחוני, בקבינט החברתי-כלכלי וכן תשמש כחברה קבועה בוועדת השרים לחקיקה. ח"כ פרקש היא גם המועמדת המובילה של סיעת כחול לבן לקבלת תיק כלכלי ככל שיתפנה במהלך כהונתה של הממשלה.
+ח"כ רם שפע ימונה ליו"ר ועדת החינוך
19:19 14/05/20  |  עידן יוסף
יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, נפגש עם ח"כ רם שפע. גנץ עדכן אותו כי החליט למנות אותו ליו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט, לקראת הרכבת הקואליציה הצפויה.
+בכירים בליכוד זועמים על נתניהו
18:20 14/05/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה דחה את הצגת הממשלה ליום ראשון בשל הקשיים שבהם הוא נתקל במינוי מכסת השרים שהוקצתה לליכוד  ▪  יו"ר הכנסת בני גנץ משך את התפטרותו שהייתה אמורה להיכנס לתוקף הערב ב-22:00  ▪  סגן השר דיכטר והשר הנגבי לא זומנו לשיחה ביחס לממשלה החדשה  ▪  הנגבי: מבין שלא זקוקים לי הערב בכנסת
צחי הנגבי ונתניהו. ההצבעה תידחה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
אבי דיכטר. פגוע [צילום: פלאש 90]
+ח"כ יואב קיש ימונה לסגן שר הבריאות
17:36 14/05/20  |  איציק וולף
ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות המיועד, ח״כ יולי אדלשטיין, סיכמו כי ח״כ יואב קיש ימונה לתפקיד סגן שר הבריאות.

"במיוחד בתקופה זו טוב שסגן שר הבריאות יהיה איש עם ניסיון רב כפי שהוכיח ח"כ יואב קיש בשנותיו בכנסת ועוד לפני כן. אני מודה לח"כ קיש על היענותו לפנייתי להצטרף לאתגר ראשון במעלה זה. אני בטוח שהוא יסייע בידי לפעול להעצמתו של מערכת הבריאות והכנתה לאתגרים הבאים על הצד הטוב ביותר", אמר אדלשטיין.

ח״כ יואב קיש הודה לנתניהו ולאדלשטיין על האמון שנתנו בו. "משרד הבריאות הינו משרד מורכב עם אתגרים רבים שמתעצמים לאור משבר הקורונה. אני שמח שאקח חלק במשימה משמעותית זו בהובלתו של חברי שר הבריאות יולי אדלשטיין ובראשותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו״, אמר.
+ח"כ אחמד טיבי יוצג כמועמד לתפקיד יו"ר הכנסת
17:00 14/05/20  |  איציק וולף
סיעת הרשימה המשותפת החליטה להציב מועמד מטעמה ליו׳ר הכנסת בהצבעה שתתקיים הערב במליאה. הסיעה החליטה כי ח"כ אחמד טיבי, ותיק חברי הכנסת ברשימה ויו״ר הסיעה, הוא המועמד לתפקיד.

״זו אמירה פוליטית שלנו, אין אופוזיציה הומוגנית ויש לנו ולציבור שלנו ייחוד ועמדה פוליטית השונה מעמדות שאר מפלגות האופוזיציה״, נכתב בהודעה של המשותפת", ציינה הרשימה המשותפת בהודעתה. עוד הוסיפה כי אל מול ממשלת הסיפוח וחוק הלאום יש להציג אלטרנטיבה רעיונית מול ההדרה והאפליה הניכרים בכל התחומים לרבות בתכנית היציאה ממשבר הקורונה.

"הרשימה המשותפת תהיה חוד החנית במאבק זה נגד ממשלת נתניהו החמישית ותהיה קול לכל נפגעי הממשלה הזו.ועל כן מועמדה ליור הכנסת הוא המועמד הטוב ביותר למימוש עקרונות אלה״, לשון ההודעה.
+גמליאל סירבה לכהן כשרת המועצה להשכלה גבוהה
16:32 14/05/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה הציע לשרה לשוויון חברתי לכהן כשרת המועצה להשכלה גבוהה, משרד ממשלתי שלא קיים כיום  ▪  גמליאל הודיעה כי אינה מעוניינת בתפקיד  ▪  רפי פרץ בשיחות סגורות: אם לא אקבל את תיק ירושלים - לא אכנס לממשלה
גמליאל. ירידה במעמד המיניסטריאלי [צילום: מרק ישראל סלם/פלאש 90]
פרץ. לא נכנס בלי ירושלים [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זמיר עודכן על הכוונה למנותו לשר התיירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 35
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, דחה ליום ראשון את הצגת הממשלה החדשה. זאת, לנוכח ביקורת חריפה של בכירים בליכוד שמוחים על היחס שקיבלו, או שלא קיבלו ממנו.
14/05/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הציע לשרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, לכהן כשרת המועצה להשכלה גבוהה. גמליאל ענתה בשלילה להצעה וסירבה לקבל את המינוי. על-פי המסתמן, תמונה ח"כ מירב כהן (כחול לבן) לשרה לשוויון חברתי.
14/05/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
פעם רפי פרץ נחשב לטייס מסוקים נכבד. גם לרב הראשי בצה"ל. עכשיו הוא מה שהוא באמת. מפנה עורף לחבריו. תחילה לאיתמר בן גביר. פשוט רימה אותו. הבטיח שבשום אופן לא, והנה כן.
14/05/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
לאחר שהתפלג ממפלגת ימינה וקיבל הבטחה להתמנות לשר לענייני ירושלים, מנסה רה"מ בנימין נתניהו לשכנע את השר פרץ לוותר ולהסכים לקחת את תיק ההתיישבות - כך דווח בכאן ב'. הסיבה - משרד ירושלים הובטח לאחד משרי הליכוד. קודם לכן פורסם כי פרץ יהיה השר הממונה על ירושלים מורשת, משימות לאומיות ופרויקטים לאומיים.
14/05/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט, פרסם הודעה ובה הצהיר כי מפלגתו הולכת לאופוזיציה ותשרת משם את הציבור "בלב שלם", כלשונו.
14/05/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il