|
יו"ר תפרון, ארנון טיברג [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת תפרון סיימה את הרבעון הראשון של 2020 בהפסד של 520 אלף דולר. זאת, לעומת הפסד נקי של 339 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ-53% בהפסד הנקי.
תפרון, העוסקת בייצור הלבשה תחתונה, דיווחה על ירידה של 7.7% בהכנסות ממכירות אשר עמדו בסוף הרבעון הראשון על כ-34.6 מיליון דולר, לעומת 37.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2019. מן החברה נמסר כי הקיטון במכירות נובע מירידה במכירות מגזר המותגים.
החברה דיווחה לבורסה (יום ד', 24.6.20) כי הזמן שחלף מאז הדיווחים הקודמים שנמסרו בעקבות פריצת משבר הקורונה מאשש את המגמות שעליהן הצביעה החברה, ולפיהן ההשפעות על החברה בעטייה של המגיפה הנמשכת הינן ירידה במכירות מוצרי החברה, בשל ירידה ביכולת הקניה של מוצרים מסוג זה בתקופת המגיפה.
"מאידך-גיסא, עם מגמות ההתאוששות בסין, התייצבו יכולות הייצור אצל קבלני המשנה של החברה בסין. כמו-כן, ביחס לייצור של מוצרי החברה בירדן, לאחר השבתה מוחלטת בחודש אפריל, גם ייצור זה שב אט אט לפעולה סדירה", ציינו בדיווח.