|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
נתניהו. חייבים לחזור להגבלות [צילום: מן הטלוויזיה] אדלשטיין. השמחות הפכו למקור הדבקה [צילום: מן הטלוויזיה]

נתניהו על העימות בקבינט:

בקרב מצופה ללכת אחרי המפקד

הממשלה אישרה: הגבלה ל-50 איש באולמות אירועים ותפילות, 20 איש בהתקהלויות פרטיות נתניהו: "לא רוצה להגיע לסגר הרמטי. אציג תוכנית סיוע" על סירובו להעביר למערכת הביטחון סמכויות קורונה: "אין כאן ממד אישי" שר הבריאות אדלשטיין: "השמחות באולמות הפכו למקור הדבקה"
02/07/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות

הממשלה אישרה (יום ה', 2.7.20) פה אחד את המלצות קבינט קורונה להגבלות החדשות. אירועים באולמות ותפילות יוגבלו עד ל-50 איש, התקהלויות פרטיות יוגבלו עד ל-20 איש. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר בהצהרה לתקשורת: "היו אצלנו מי שהקלו בכך ראש ואמרו שהנגיף יעלם מעצמו, והוא לא נעלם". "אין בידינו ברירה, אנחנו חייבים לחזור למגבלות כדי לשטח את העקומה", הוסיף נתניהו. בהתייחס למשבר הכלכלי אמר ראש הממשלה כי אציג תוכנית סיוע כלכלית לחצי השנה הקרובה -"ערכת קורונה כלכלית".

שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר בהצהרה המשותפת עם ראש הממשלה כי "חייבים לקטוע את שרשרת ההדבקה". על הגבלת מספר המשתתפים באולמות האירועים, אמר: "לצערי הרב ולבי על בעלי השמחות - אני חייב לקבוע שהשמחות באולמות הפכו למקור הדבקה. יש ערים שלמות עם תחלואה גבוהה בעקבות אירוע משמח אחד".

מוקדם יותר הערב נחשף בכאן חדשות כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עזב בזעם את הדיון בקבינט קורונה. נתניהו זעם על כך שגנץ פרסם הודעה לתקשורת תוך כדי הדיון ואמר: "אני מבין בדיוק מה קורה כאן. עושים פוליטיקה, אם זה יימשך כך זה יוביל רק למקום אחד". לשאלת עיתונאים על סירובו להעביר את האחריות התפעולית לקורונה למערכת הביטחון, השיב: "אין כאן ממד אישי, אנחנו מסתייעים במערכת הביטחון".

לאירוע קדם ציוץ של ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, שכתב: "פיקוד העורף נולד לפעול באירועים כמו זה שאנחנו נמצאים בו. כל עניין האופרציה חייב לעבור אליו ולמשרד הביטחון. אנחנו נדרשים לעבור למודל הפעלה שהחלטות מדיניות מתקבלות בקבינט, משרד הבריאות מגדיר את הרגולציה ומשרד הביטחון הוא הגורם המבצע". השר אדלשטיין ביקר את אמירתו של גנץ ואמר: "זו פוליטיקה על חשבון אזרחי ישראל".

עימות חריף התקיים בישיבת הממשלה בין שר האוצר, ישראל כ"ץ, לבין שר הבריאות, יולי אדלשטיין, בעניין המגבלות החדשות על המסעדות. השר כ"ץ טען שההחלטה הובאה לאישור ללא דיון מקדים אתו. ראש הממשלה קבע שהשניים יתדיינו ביניהם ויביאו החלטה משותפת לממשלה ביום ראשון בבוקר.

500 אנשי מילואים נוספים יגויסו למערך הפעלת המלוניות והפעילות של פיקוד העורף ברחבי הארץ, בהוראת שר הביטחון בני גנץ. משרד הביטחון יפעיל עשר מלונות עד שבוע הבא. גנץ גם הנחה את מתאם פעולות הממשלה בשטחים להיערך לסיוע לאוכלוסייה הפלשתינית.

הצהרת ראש הממשלה המלאה

"אזרחי ישראל, משבר הקורונה ממשיך להכות בעולם. בכל יום ישנם כמעט 200 אלף נדבקים חדשים מסביב לגלובוס. יש מדינות רבות שבהן מספר החולים ירד, ואז הוא שוב טיפס מעלה מסיבות שונות. הסופה הכבירה הזאת קודם כל גובה קורבנות בחיים, פוגעת בבריאות, פוגעת בכלכלה, פוגעת בשגרת החיים.

אצלנו היו מי שהקלו בכך ראש. הם אמרו שהנגיף יעלם מעצמו – ובכן, הוא לא נעלם. הם אמרו: 'יבוא הקיץ, והחום יחסל את הנגיף' – אבל גם ההנחה הזאת התבררה כחסרת בסיס המציאות. הקיץ פה וגם הנגיף פה. לצערי הוא עדיין פה בגדול.

בשבועות האחרונים נקטנו צעדים שונים לפתיחת הכלכלה. אני מייחס חשיבות עצומה לחידוש הפעילות הכלכלית במשק. עם זאת, הדגשתי פעם אחר פעם שפתיחת הכלכלה מותנית בהקפדה על הנחיות הבריאות: חבישת מסכה, שמירת מרחק, הקפדה על היגיינה.

אמרתי גם שסביר שבשגרת הקורונה נצטרך להתנהל, אני המשלתי את זה לנגינה על אקורדיון - בהתאם להערכת המצב אתה פותח את המגבלות, ובהתאם להתפתחויות אתה גם מהדק אותן מעת לעת. זו שגרת הקורונה, זו שגרת האקורדיון.

בישראל, כפי שקורה במרבית המדינות בעולם, אנחנו מחפשים כל הזמן את נקודת האיזון – מצד אחד להשיג כמה שפחות הדבקה, מצד שני למנוע כמה שיותר פגיעה בכלכלה. אני יודע שהייתה פגיעה, אני יודע שרבים נפגעו, אני יודע שרבים משוועים לעזרה ואני פועל עבורכם כל הזמן וביתר שאת. בימים האחרונים כדי לחזור להבטיח את הכלכלה ואת הפרנסה שלכם הארכנו את תקופת הזכאות לקבלת דמי אבטלה, הוספנו כשני מיליארד שקל לעסקים, בדגש על עסקים קטנים. ומעבר לצעדי הבלימה והתמיכה המידיים שנקטנו מתחילת המשבר כמו הקצבאות, המענקים והלוואות מסוגים שונים לעסקים, מכל הסוגים.

מעבר לכך אני מתכוון להציג בימים הקרובים תוכנית סיוע כלכלית לחצי השנה הקרובה. אני קורא לה - 'ערכת קורונה כלכלית'. היא תספק רשת ביטחון, והרבה יותר ודאות, זו המילה הקריטית, הרבה יותר ודאות בתעסוקה ובהכנסה. לא נדאג לכם עד תאריך 'איקס', קרוב, אלא לתת מרווח של זמן שאתם יודעים שיש רשת הגנה, רשת ביטחון מינימלית לבעלי העסקים, לעצמאים, לשכירים, למבקשי העבודה – בתקופת ההתמודדות עם הקורונה.

אני גם מתכוון לעשות דבר נוסף, אני גם מתכוון לדאוג לכך שהאוצר יביא את הכסף אליכם במהירות ללא ביורוקרטיה, ללא עיכובים. גם על זה אני עובד הרבה בימים האחרונים. אני מאמין שיחד, בכוחות משותפים, אנחנו נוכל להחזיר את הכלכלה הישראלית למסלול המצוין שהיא הייתה בו, ויותר מכך – בסופו של דבר, כשנתגבר על הקורונה, נביא אותה לשיאים חדשים.

אני חוזר ומדגיש: זה בידיים שלנו, אזרחי ישראל. זה בידיים של כולנו. אם נקפיד על הכללים - אני קראתי להם 'ממ"י' - מסכה, מרחק, ידיים, אנחנו נתגבר בעזרת ה' על הנגיף. המפתח לכך הוא שילוב של אחריות אישית, וערבות הדדית. זה באשר לנושא הכלכלי.

עכשיו אני רוצה לדבר על הנושא הבריאותי: בתחילת השבוע היינו עם נתון של 450 נדבקים, והיום אנחנו עומדים על כמעט 1,000 נדבקים. בשיא הקודם ב-31 במרס –היו 738 נדבקים, והיום אנחנו כמעט ב-1,000. מיום ראשון ועד היום – כשעברו רק כמה ימים – מספר החולים הכללי עלה ביותר מ-100%, ומספר החולים הקשים עלה ב-50%. מי שאומר 'אבל אין חולים קשים', בהתחלה זה באמת היה ככה, אבל הם מדביקים את הקצב יחד עם הנדבקים. ייתכן שיש לזה כל מיני הסברים, הסברים של גילאים ומעבר ההדבקה מצעירים למבוגרים, אני לא נכנס כרגע לכל התיאוריות, אבל הנתונים האלה הם חדים, הם ברורים והם אינם משאירים בידינו שום ברירה.


אנחנו חייבים לחזור למדיניות של מגבלות כדי לשטח מחדש את העקומה. גם מדינות אחרות – מדינות גדולות בהרבה מאיתנו – מאמצות מגבלות. גם הן פותחות וסוגרות. בארה"ב – טקסס, פלורידה, קליפורניה; באוסטרליה, שעם ראש ממשלתה שוחחתי הבוקר – מדינת ויקטוריה, זו מדינה של 5 מיליון בני אדם, עשו שם סגרים. אנחנו משתדלים לא לעשות את זה, ואני רוצה לומר לכם אזרחי ישראל: הכי קל זה להשאיר את המצב כפי שהוא, הכל פתוח, כולם לכאורה מרוצים, אבל אם ננהג כך - נגיע מהר מאוד לאובדן שליטה, כי בקצב גידול אקספוננציאלי, גאומטרי, מה שנראה לכם סביר עכשיו, מחר הופך לאלפים ולעשרות אלפים של נדבקים, אסור להגיע לשם. אם לא ננהג ככה בעוד שבוע נגיע למספר שיא של חולים כולל עוד ועוד חולים קשים – ואני לא רוצה להגיע לאותו סגר הרמטי שהיינו בו.

מנהיגות פירושה לומר את הדברים כהווייתם, את האמת כפי שהיא. וזוהי האמת: אנחנו חייבים לשנות כיוון, ועכשיו. הנגיף לא מתחשב בנו. כשיש לו הזדמנות – הוא תוקף. ולכן אנחנו צריכים לנהוג כמו מפקד בשדה הקרב - כשהאויב משפר עמדות, אסור להישאר עם התוכנית הישנה. אסור לעצום עיניים. תוכנית הקרב חייבת להשתנות ולהתאים את עצמה לאויב.

כיוון שלהבנתנו פוטנציאל ההדבקה הגדול ביותר נובע מהתקהלויות חברתיות במקומות סגורים, החלטנו הערב בישיבת ממשלה מיוחדת שכינסתי על מגבלות התכנסות באירועים במרחבים הסגורים: באולמות, בברים, במועדונים - עד 50 איש. התקהלויות חברתיות אחרות במרחבים סגורים - עד 20 איש, זה כולל בבתים. אנחנו יודעים מה זה עושה כשאנשים מתקבצים, רוקדים, שרים - מדביקים זה את זה ואחר כך הצעירים מדביקים את המבוגרים והמבוגרים מדביקים את הקשישים. אנחנו צריכים אחריות אישית וערבות הדדית.

איננו משנים דבר כרגע ביחס למקומות העבודה, המסחר, הקניונים, המלונות, התיירות והתחבורה. הדברים שהם חשובים לכלכלת ישראל, משום שהמקומות הללו והמתקנים הללו עובדים לפי תו תקן מיוחד - בהתאם לכללי התו הסגול שכבר הנהגנו בהם. אבל אנחנו כן מדברים על אותם מקומות ועל אותם אירועים והתכנסויות, ושר הבריאות תכף יפרט את זה. אני יודע שזה לא פשוט, אני יודע שזה לא קל, אבל זה בידינו.

במקביל, בימים האחרונים יש גם כל מיני קרני תקווה - ישראל היא מדינת חדשנות, אני לא רוצה לתת הבטחות, אבל יש התפתחות מעניינת במאבק ובניסיון להגיע לחיסון וגם עבודה על תרופות מתקדמות. מדינת החדשנות מתגייסת למאבק בקורונה. אנחנו באתגר מתמשך - אבל העם שלנו והמדינה שלנו הוכיחו כל כך הרבה פעמים בעבר, שהם נכונים לכל אתגר. הקורונה, נכון לעכשיו, היא לא עניין של 'זבנג וגמרנו'. זהו קרב קשה שייקח עוד זמן. אבל אני מכיר את הכוחות האדירים שטמונים בנו. הרוח הישראלית עשויה ללא חת. היא חזקה, היא איתנה, וכפי שנקרא בתורה בשבת הקרובה: "הן עם כלביא יקום, וכארי יתנשא". יחד נעמוד באתגר, ויחד ננצח".

תאריך:  02/07/2020   |   עודכן:  02/07/2020
עידן יוסף
+שיא יומי חדש: 1,107 מאומתי קורונה
08:57 03/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות פרסם את הנתונים המלאים על בדיקות הקורונה שבוצעו אתמול  ▪  שיעור הנשאים המאומתים עומד על 4.5% מכלל הנבדקים  ▪  27 נזקקים למכונות הנשמה ומספר המתים עלה באחד ל-325 בני אדם
([צילום: דייוויד פיליפ, AP])
+תע"א תשתף פעולה עם חברה מאיחוד האמירויות
08:31 03/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
התעשיה האוירית תשתף פעולה עם איחוד האמירויות הערביות  ▪  חתמה על הסכם לפיתוח פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך למגיפת הקורונה עם חברת Group42 מאבו דאבי
(יואב תורג'מן, מנכ"ל אלתא וסמנכ"ל תע"א [צילום: התעשיה האווירית])
[צילום: התעשיה האווירית]
+נתניהו רוצה להיות ויקטור אורבן
23:04 02/07/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אביחי מנדלבליט אשם בכך שצעדים חיוניים למאבק בקורונה אינם ננקטים במהירות המספקת, והדיונים בכנסת ובממשלה רק גורמים לאובדן זמן יקר - זה מה שאמר בנימין נתניהו בלשון מפורשת  ▪  הדברים לא רק מסוכנים מבחינת השאיפות הרודניות הנלמדים מהם, אלא גם מקוממים מבחינת עלילות השווא הנכללות בהם
בנימין נתניהו על הקורונה, 2.7.20 / משרד ראש הממשלה
ריכוז, לא רודנות [צילום: יוטיוב / משרד רה"מ]
פוטין ואורבן. המודלים לחיקוי? [צילום: AP]
+ההצבעה על הגדלת קנס המסכות - ביום שני
23:03 02/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק להעלאת גובה הקנס על אי-עטית מסכה נדונה בוועדת החוקה  ▪  לדרישת הוועדה: בהנחיות המשטרה למדיניות אכיפת העבירה של אי-עטית מסכה תתווסף האפשרות "להימנע מהטלת הקנס בהתאם לנסיבות העניין"  ▪  יישאר בעינו המצב החוקי הקיים לפיו ניתן לשלם את הקנס בתוך 60 יום ולא כהצעת הממשלה - בתוך 45 יום
([צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
+עוד 500 מעובדי אל על יוצאים לחל"ת
22:38 02/07/20  |  עידן יוסף
אל על תוציא מחר לחופשה ללא תשלום עוד 500 עובדים. חלק מהעובדים כבר קיבלו הודעה הערב. יישארו בחברה רק כ-300 עובדים פעילים. מחברת אל על נמסר: "מאחר שהטייסים מסרבים לאייש את טיסות החברה (טיסות מטען ומספר מצומצם של טיסות נוסעים), אנו נאלצים לבצע התאמות כוח אדם ולהוציא 500 עובדים נוספים לחל"ת, מתוכם 100 טייסים".
+דרעי: נתניהו רצה 20 איש בבית כנסת; הצלחתי להניא אותו
21:50 02/07/20  |  עידן יוסף
שר הפנים אריה דרעי סיכם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי אדלשטיין, וראש המל״ל מאיר בן שבת, כי בתי הכנסת ימשיכו להתפלל עד 50 איש כפי שהיה עד כה, והלוויות יערכו עד 50 איש.

המלצת רה״מ ומשרד הבריאות הייתה להוריד את מספר המתפללים ל-20 איש, אולם בקשת השר דרעי התקבלה. ״לא ייתכן שבמסעדות, בברים ובמועדונים - שהסכנה שם גדולה שבעתיים - אפשר יהיה להכניס 50 איש, ולבתי כנסת ייכנסו רק 20. במועדונים לא מקפידים על מרחק ולא כולם עוטים מסיכות. בבתי הכנסת לא אוכלים, אין ריקודים והמתפללים מקפידים על חבישת מסיכות, ריחוק חברתי ושמירה מלאה על ההנחיות. ואותם רצו להגביל ל-20 איש״.
+ביום שני: הצבעה סופית על הגדלת קנסות אי עטיית מסיכה
18:55 02/07/20  |  איציק וולף
ועדת החוקה חוק ומשפט, בראשות ח"כ יעקב אשר סיימה (יום ה', 2.7.20) את הנמקת ההסתייגויות לקריאות שנייה ושלישית בהצעת חוק נגיף הקורונה החדש-אכיפה. ההצבעות צפויות ביום שני הקרוב. הצעת החוק נועדה להגדיל את הקנס על אי-עטיית מסכה מ-200 שקלים ל-500 שקלים.


+גנץ: להעביר את הביצוע של הטיפול בקורונה למשרד הביטחון
18:40 02/07/20  |  איציק וולף
ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, אמר בקבינט הקורונה כי יש להעביר את הפיקוד וההפעלה של הטיפול בקורונה לפיקוד העורף ולמשרד הביטחון.

"אנחנו נדרשים לעבור למודל הפעלה שהחלטות מדיניות מתקבלות בקבינט, משרד הבריאות מגדיר את הרגולציה ומשרד הביטחון הוא הגורם המבצע", אמר. לדבריו, יש ליצור תו ייחודי לאירועים שקורים בשטחים פתוחים.

"התו הסגול לא רלבנטי לאולמות אירועים. אני מציע שנפתח תו לבן שיסדיר אירועים גדולים בחוץ תוך פיקוח הדוק. זו עבודת מטה שאני מציע להתחיל כבר היום", אמר.
+מבצע אכיפה משטרתי נגד מפרי הנחיות קורונה
18:34 02/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
משטרת ישראל רושמת כ-2,500 דוחות ביממה אחת לאזרחים שמפרים את הנחיות הקורונה  ▪  בסוף השבוע יוצאת המשטרה למבצע שיטור ואכיפה נרחב בכל הארץ
([צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בקרב מצופה ללכת אחרי המפקד
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הגלשנית
2/07/20 22:02
 
יעקב חורניק
3/07/20 12:37
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
החל מהערב ובמהלך סוף השבוע הקרוב תקיים משטרת ישראל בכל שעות היממה מבצע פיקוח ואכיפה רחב היקף בכל הארץ לאכיפת התקנות לשעת החרום, בדגש על מקומות הומי קהל, אולמות שמחה וגני ארועים, מועדונים, פאבים ומוקדי בילוי.
02/07/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית מזהירה את מפעילי התחבורה הציבורית כי אם יסרבו נהגי התחבורה הציבורית לגבות תשלום במזומן, תטיל עליהם קנסות. הדבר הובהר להם במהלך פגישה במשרד התחבורה בירושלים שבראשה עמד מנהל הרשות אמיר אסרף, שהחליט על הצעד כוחני זה.
02/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
לאור פסיקת בית-הדין לעבודה הסתיימה ביום שלישי האחרון שנת הלימודים בבתי-הספר היסודיים והגנים. זו הייתה שנת לימודים מוזרה שנחלקה לשניים: עד ה-13 במארס (התאריך שבו נסגרו בתי-הספר בשל מגיפת הקורונה), ומה-10 למאי שאז התחיל כל הבלגן.
02/07/2020  |  רועי אורן  |   יומני בלוגרים
קיימת אפשרות ששליש ממי שלא גילו תסמינים של קורונה, כבר פיתחו חסינות מפני הנגיף – קובע מחקר בינלאומי, שממצאיו פורסמו (יום ד', 1.7.20) בדיילי טלגרף. מדובר בשיעור כפול מזה שנמצא עד כה, ואם הוא יאומת – הרי שהדרך ל"חסינות העדר" תהיה מהירה מהצפוי.
02/07/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
ניהול תזרים, יודע כל עצמאי, הוא אחד התחומים היותר קריטיים לקיומו של עסק, גם בשגרה והרבה יותר מכך כרגע, ימי משבר הקורונה. את כל זאת אנו מציינים כדי לעדכן אתכם בעלי העסקים כי בישראל 2020 ובמיוחד מאז הגעת הקורונה, ניהול אחראי של עסק צריך וכדאי שיכלול התייחסות לאיום חדש-ישן, הידוע בכינוי - צ'קים חוזרים.
02/07/2020  |    |   כתבות שיווקיות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
בין אם הוא ידע ונתן את הפקודה ובין אם הוא לא ידע על הפקודה, מדובר בהוכחה נוספת לנפסדות ולסכנה הקיימת שהמשך שלטונו של בנימין נתניהו מהווה סכנה לחטופים, הנמקים בגיא ההריגה של החמאס ה...
ראובן דינור
ראובן דינור
כאשר צבא מוקם להגן על אזרחי המדינה בהגדרתו וזו מטרתו העיקרית, אינו יכול שהגנה זו תיסדק והאזרחים עליהם הוא מגן יחטפו    ההגנה היא באחריותו ושומה עליו כגוף מבצע למנוע חטיפת אזרחים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il