|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
ישיבה של גור בב"ב [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90] גפני. אעלה למרנן ורבנן [צילום: פלאש 90]

ח"כ משה גפני מאיים:

אמליץ על פרישה אם הישיבות ייסגרו

הודיע כי ימליץ לרבנים להורות על פרישה מן הממשלה אם תתקבל תוכנית משרד הבריאות והמל"ל לסגור את כל הישיבות כולל את אלו שבקפסולות וכן לצמצם את מספר המתפללים בבתי הכנסת ל-20 בלבד דרעי: "בתי הכנסת לא יהיו פחות ממסעדות ומועדונים"
05/07/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני אומר (יום א', 5.7.20) כי "אם תתקבל החלטה לסגור את הישיבות - אעלה למרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א ואמליץ בפניהם שלא להיות שותפים בממשלה כזאת".

בכך הגיב לדיווח באתר בחדרי חרדים, לפיו שלושה שבועות לפני בין הזמנים, חופשת בני הישיבות המתחילה למחרת תשעה באב, יש כוונה לסגור את מוסדות לימוד התורה. במשרד הבריאות והמל"ל מביאים (יום ב', 6.7.20) תוכנית לסגור את כל הישיבות כולל את אלו שבקפסולות וכן לצמצם את מספר המתפללים בבתי הכנסת ל-20 בלבד.

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, אמר: "אתנגד לכך בכל תוקף ואדרוש שכל הישיבות שלמדו על-פי ההנחיות וקיבלו אישור ימשיכו". עוד הבהיר דרעי כי "בתי הכנסת לא יהיו פחות ממסעדות ומועדונים".



תאריך:  05/07/2020   |   עודכן:  05/07/2020
עידן יוסף
+אל-על חייבת יותר ממיליארד שקל לנוסעים
13:24 06/07/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
חברות התעופה יידרשו להחזיר ללקוחותיהן את כספי כרטיסי הטיסה בתוך חודש  ▪  אל-על שהשביתה את פעילותה חייבת לנוסעים יותר ממיליארד שקלים  ▪  ההצעה לא תקודם לאישור במליאה בקריאה שנייה ושלישית עד שוועדת הכלכלה לא תדע שישנה התקדמות לסגירת מתווה הסיוע לחברות התעופה
ועדת הכלכלה [צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת]
צי המטוסים מקורקע [צילום: איציק וולף]
+המרצים האמריקנים מסרבים לחזור
13:22 06/07/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ניו-יורק טיימס: חלק ניכר מן המרצים במוסדות להשכלה גבוהה לא מוכנים ללמד פרונטלית בטרם יהיה חיסון לקורונה  ▪  לאוניברסיטאות אין מדיניות אחידה
(אוניברסיטת ייל. חוזרים בהדרגה)
+מתווה משרד הבריאות: 20 סועדים בתוך המסעדה, 30 מחוצה לה
13:13 06/07/20  |  איציק וולף
משרד הבריאות הגיש לממשלה את ההצעה העדכנית שלו להגבלות מחודשות שיוטלו על המשק. המתווה המוצע כולל סגירה מוחלטת של אולמות תרבות, המשך פעילות מסעדות כאשר רק 20 סועדים יוכלו לשהות בתוך המסעדה ו-30 מחוצה לה, סגירה מוחלטת של חדרי כושר ברים ובריכות ציבוריות, ביטול בתי הספר של הקיץ החל מכיתה ה', נסיעה של 20 נוסעים בלבד באוטובוס תוך שמירה על חלונות פתוחים ללא מזגן, תפילה עד 19 איש בלבד בבתי הכנסת והעברת 30% מעובדי המגזר הציבורי לעבודה מהבית.
+השרים התבקשו לאשר: הגבלות מיידיות - עוד לפני אישור הכנסת
12:37 06/07/20  |  איציק וולף
ממשלת ישראל שדנה על הגבלות הקורונה החדשות מתבקשת לאשר כניסה מיידית של ההגבלות לתוקף ורק לאחר מכן קבלת אישור של הכנסת על ההגבלות.
+גנץ: משבר הקורונה יימשך לפחות בשנה הקרובה
12:31 06/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון וראש הממשלה החליפי העריך שהמשבר הבריאותי, הכלכלי והחברתי שנוצר כתוצאה מהתפשטות הקורונה לא יסתיים בזמן הקרוב  ▪  "אין ספק שנוכח ההחמרה בגל ההדבקות והתחלואה ניאלץ להחמיר, תוך איזון בין שמירה על הבריאות לכלכלה ולשמירה על הענפים שייפגעו"
([צילום: מארק ישראל סאלם])
+"שליחת בחורי הישיבות לביתם תגביר ההדבקה"
11:14 06/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת חוקה של הכנסת, ח"כ יעקב אשר, טוען שאחוז ההדבקה בישיבות החרדיות עומד על 0.01% וכי שליחת עשרות אלפי בחורים שנמצאים עכשיו בקפסולות לבתים צפופים תגביר את ההדבקה בקורונה
(הישיבות פועלות כיום בקפסולות [צילום ארכיון: פלאש 90])
[צילום: ערוץ הכנסת]
+יוסי פתאל בדיון בכנסת: "זהו מחדל יום הכיפורים של הכלכלה הישראלית"
11:00 06/07/20  |  מירב ארד
יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל שהשתתף בדיון בוועדת הכלכלה בכנסת היום אמר: "זהו מחדל יום הכיפורים של הכלכלה הישראלית. אנחנו חיילים במלחמת הישרדות כלכלית שסופגים אש מכוחותינו בגב על ידי אנשי האוצר. יש כשל מערכתי קונספטואלי של הנהגת האוצר בהבנת המשבר ויכולת ניהול שלו שהיא גדולה מהיכולות והידע שלהם"
+משרד הבריאות: 11,856 חולים פעילים
10:56 06/07/20  |  מירב ארד
משרד הבריאות מעדכן כי נכון לשעה זו ישנם: 11,856 חולים פעילים. 32 מונשמים. 332 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה. בבי"ח ברזילי נפטרה חולת קורונה בת 92 מבית אבות 'בית גבריאל'.
+ח"כ אשר: "אין סיבה לסגור את הישיבות שפועלות בקפסולות"
10:33 06/07/20  |  מירב ארד
יו"ר וועדת חוקה ח"כ יעקב אשר: "רוב הישיבות פועלות במסגרת של קפסולות בצורה מסודרת ויעילה. מדובר בעשרות אלפי בחורי ישיבות שנמצאים בתוך הישיבות ואחוז ההדבקה בהם כרגע עומד על פחות מ-0.01%. אם יש מקומות שלא שמרו, כמו שבכל מקום יש הפרות פה ושם, צריך לטפל בזה נקודתית על ידי הוצאה למלוניות או כל טיפול קונקרטי אחר מול אותה ישיבה, אבל אם תהיה החלטה לסגור את עולם הישיבות זו תהיה החלטה שגויה מאוד".
+הקנס על אי-עטיית מסכה יעלה ל-500 שקלים
10:02 06/07/20  |  מירב ארד
ועדת החוקה חוק ומשפט הצביעה בעד העלאת הקנס על אי-עטיית מסכה ל-500 שקלים. שבעה חברי ועדה הצביעו בעד וארבעה התנגדו. הקנס על אי–עטיית מסכה יעלה עם אישור החוק מ–200 ש"ח ל-500 ש"ח. לדרישת הוועדה: בהנחיות המשטרה למדיניות אכיפת העבירה של אי-עטית מסכה תתווסף האפשרות "להימנע מהטלת הקנס בהתאם לנסיבות העניין"; יישאר בעינו המצב החוקי הקיים לפיו ניתן לשלם את הקנס בתוך 60 יום ולא כהצעת הממשלה - בתוך 45 יום.


+החרטא רוצה לשוחח עם השר הנגבי המנותק
09:46 06/07/20  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
ביום חמישי נכנסתי עם הגבאי לחרטא, שאין בה ממש מה לאכול  ▪  בבית אין אוכל!  ▪  היינו בבית שיש בו רעב לדבר בסיסי - לחם
(הנגבי. יהירות [צילום: דוברות הכנסת])
+צריך להפנים: הקורונה נשארת איתנו
09:05 06/07/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מדינות שאינן מצליחות לפתח מערך אמין של בדיקות ואיתור, נאלצות לפנות לשינויי התנהגות ועלולות לחזור לסגר  ▪  אקונומיסט מסביר עד כמה קשה לשנות נורמות חברתיות, ומצביע על חוסר האמון בפוליטיקאים כאחד הגורמים המסוכנים במיוחד
רוסיה. קבורת קורבן קורונה [צילום: דמיטרי לובצקי, AP]
ברזיל. בישוף בקתדרלת ריו דה-ז'ניירו [צילום: ליאו קוררה, AP]
+החלה שביתה כללית בכל השירותים החברתיים
08:51 06/07/20  |  מירב ארד
החל מהבוקר מושבתים ללא הגבלת זמן כל השירותים החברתיים במשרד הרווחה החינוך והבריאות, הרשויות המקומיות, ביטוח לאומי, הרשות לשיקום האסיר, יחידות הסיוע לבתי המשפט, חקירות ילדים, פנימיות, וועדות להפסקת הריון. יו"ר איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים עו"ס ענבל חרמוני: "אנחנו מותקפות באלימות ובאכזריות ואין מי שיגן עלינו. אנחנו צריכות לסגור את החודש עם משכורות מבישות ועובדות בעומסים בלתי הגיוניים. 1000 משרות של עו״ס עומדות ריקות כי אף אחד לא מעוניין לאייש אותן בשל העומס, מגיפת האלימות והשכר המביש".
+חיילים קרביים ישוחררו אחת ל-3 שבועות
21:34 05/07/20  |  עידן יוסף
צה"ל יקצה 300 חיילים לסייע למערך החקירות האפידימיולוגיות. בנוסף ביחידות הקרביות היציאה הביתה תהיה אחת ל21 יום.
+30 ישראלים יגיעו ארצה ממדינות מרכז אסיה
20:43 05/07/20  |  עידן יוסף
‏30 אזרחים ישראלים עושים את דרכם ארצה מקזחסטן וקירגיזסטן כחלק ממבצע חילוץ של משרד החוץ.
+14 ראשי רשויות מקומיות ייכנסו לבידוד
20:42 05/07/20  |  עידן יוסף
11 ראשי עיריות ומועצות צפויות להיכנס לבידוד בעקבות מפגש עם ראש עיריית יהוד-מונסון, יעלה מקליס, שאובחנה היום (א') כחולת קורונה. בין ראשי הערים שנכחו במפגש: ראש עיריית נתניה, מירם פיירברג איכר, ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט, ראש עיריית פרדס חנה-כרכור הגר פרי יגור, ראש מועצת קדימה צורן קרן גרין, ראש מועצת דרום השרון אושרת גני גונן, ראש מועצת גני תקווה ליזי דלריצ'ה ושושי כחלון-כידור ראש עיריית כפר יונה.
([צילום: יח"צ])
+מניין המתים בקורונה עלה ל-331
19:55 05/07/20  |  עידן יוסף
הקורונה בישראל: מספר החולים עלה ביותר מ-800 בני אדם. 11,540 חולים - 86 במצב קשה, מתוכם 27 מונשמים. מספר המתים עלה ל-331.
תמונת מצב עדכנית
+הרמטכ"ל מקיים בקריה דיון לבלימת התפשטות הקורונה בצבא
19:52 05/07/20  |  עידן יוסף
בשעה זו מתקיים בקריה דיון מיוחד בראשות הרמטכ״ל כוכבי על צעדים נוספים כדי לבלום את התפשטות הקורונה בצה״ל. בימים האחרונים זינק מספר החולים בצבא ליותר מ-200 ומספר המבודדים ליותר מ-5,000 בהרבה מאוד יחידות בצה״ל ויש חשש מהשבתה של יחידות (גלי צה"ל).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אמליץ על פרישה אם הישיבות ייסגרו
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ליניקר
6/07/20 02:56
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
ארה"ב התאוששה מן המשבר הפיננסי של 2009-2008 הרבה יותר מהר מאשר אירופה; הפעם, אומרים כלכלנים, לאירופה יש יתרון – כותב ניו-יורק טיימס.
05/07/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
ועדת הקורונה בכנסת אישרה (יום א', 5.7.20) את ההגבלות החדשות על התקהלויות באירועים. הצו שאושר קובע כי החל ממחר תוגבל הנוכחות באולמות אירועים, בברים ובמועדונים ל-50 איש. שמונה חברי כנסת תמכו בהגבלות ושלושה התנגדו להן.
05/07/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה את הצעת החוק שיזם יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני יחד עם סגן שר התחבורה אורי מקלב, הקובעת כי מאגר נתוני האשראי מתקופת משבר הקורונה יימחק.
05/07/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
נראה לכאורה כי עם ישראל נוטה שלא לקיים את ההנחיות בנושא הקורונה ונשאלת השאלה למה זה קורה. הישראלים ידועים ביצירתיות, בנון- קונפורמיזם, בניסיונות לעקוף את כל מה שאפשר לעקוף, בהתנגדות הפנימית המובנית לקיום הנחיות והוראות, אך עם זאת ולמרות הכל אנחנו ידועים גם ביכולת הבלתי רגילה להתגייס בעתות מצוקה, להתאחד, להתגבש, להתנדב ולסייע אחד לשני, אפילו תוך סיכון עצמי.
05/07/2020  |  גד פניני  |   יומני בלוגרים
לא, לא, שום דבר המזכיר את מחזהו של ארתור מילר "מראה מעל הגשר" על השבר במשפחת מהגרים איטלקיים בארצות הברית. המראה מעל הגשר בישראל הוא משמרות של "הדגלים השחורים" היוצאים את הבית ביום שרב ומתייצבים בצמתים להניף את דגל ישראל ולהתריע מפני הדיקטטורה הזוחלת של הכנסת. היום ומחר היא תעשה צעד נוסף כאשר תפקיד בידי הנאשם בפלילים בנימין נתניהו את ההכרעה הבלעדית אם להאנות לאופוזיציה ולמנוע את ההפגנות נגדו. גם את הפעלת השב"כ נגד אזרחים בסוגיית הקורונה.
05/07/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 35  /  מי ומי  
חוסר ביקוש: קו השבת של רמת גן יופסק  /  עידן יוסף
ח"כ קיש: "הגל השני קשה ומסוכן"  /  איציק וולף
חגיגות עצמאות בצל שיאי נדבקים חדשים בנגיף  /  מירב ארד
בור קורונה כלכלי ימני   /  טל בן-יעקב
מעשה באבסורד לאומי  /  רפי לאופרט
צחוק או דמע  /  דן מרגלית
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
עולם מוסלמי [צילום: ג'ון מינצ'ילו/AP]
שי גולדשטיין
הערבים הם כוח הולך וגובר באירופה ואמריקה ולכן העולם המערבי מפנה לנו את גבו    אין לנו ברירה אלא להבין שאנחנו הולכים ומבודדים מול עולם מתאסלם
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
עם שלם עוטה מסכה כדי להסתיר את היגון והצער, להסתיר את החרפה והבושה, להסתיר את הכאב והגעגוע, להסתיר את החוסר הנורא, את השבר שהיה כחרס הנשבר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il